Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)

Núm. 291668
Resolució de la consellera de Presidència i Administracions Públiques per la qual s’aprova una nova llista dels aspirants que han superat el concurs extraordinari de mèrits del cos facultatiu tècnic, especialitat prevenció de riscs laborals de l’Administració especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. Mitjançant la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de 16 de setembre de 2022 (BOIB núm. 122, de 17 de setembre de 2022), es varen aprovar les bases generals que han de regir el procés excepcional d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració general i especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

2. En data 11 de març de 2024 es va publicar en el Portal de l'Opositor les llistes definitives de valoració de mèrits dels diferents cossos facultatius del subgrup A2 del procés excepcional d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració especial CAIB.

3. En data 16 d'abril es va publicar en el BOIB núm. 50 la Resolució de la consellera de Presidència i Administracions públiques per la qual s'aproven les llistes d'aspirants que han superat el procés excepcional d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits del cos facultatiu tècnic, del cos d'ajudant facultatiu i del cos facultatiu subaltern i s'ofereixen els llocs de feina.

4. D'acord amb la Resolució de la consellera de Presidència i Administracions públiques de 26 d'abril de 2024 es declaren desistides en el seu dret al tràmit i anul·lades les actuacions concernents, a totes aquelles persones aspirants que no hagin presentat la documentació acreditativa del compliment dels requisits i l'elecció de llocs de treball en el termini de set dies hàbils atorgat a l'efecte en virtut de la Resolució de la consellera de Presidència i Administracions públiques per la qual s'aproven les llistes d'aspirants que han superat el procés excepcional d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits del cos facultatiu tècnic, del cos d'ajudant facultatiu i del cos facultatiu subaltern i s'ofereixen els llocs de feina.

5. El senyor Jaume Servera Martínez es declara desistit del seu dret a tràmit i anul·lades les actuacions concernents per no haver presentat la documentació dins el termini atorgat del cos facultatiu tècnic, escala de prevenció de riscos laborals, especialitat prevenció de riscos laborals.

6. El Tribunal del subgrup A2 de l'Administració especial va acordar, d'acord amb la base 15.3 de la convocatòria, elevar a la consellera de Presidència i Administracions Públiques la relació complementaria de les persones aspirants situades a continuació de les persones proposades, per ordre de puntuació, per al seu possible nomenament com a personal funcionari de carrera a les places del cos facultatiu tècnic, escala prevenció de riscos laborals, especialitat riscs laborals.

Fonaments de dret

1. La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

2. La Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

3. El Decret llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears.

4. El Decret 27/1994, d'11 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'ingrés del personal al servei de la Comunitat Autònoma.

5. La Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat, per la qual s'aprova la convocatòria del procés excepcional d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració general i especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 122, de 17 de setembre de 2022).

6. El Decret 12/2023, de 10 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (modificat per Decret 16/2023, de 20 de juliol i Decret 17/2023, de 23 d'agost).

Per tot això, dict la següent

Resolució

1. Aprovar la nova llista de persones que han superat el procés selectiu del cos facultatiu tècnic, escala de prevenció de riscos laborals, especialitat riscos laborals.

COS FACULTATIU TÈCNIC, ESCALA PREVENCIÓ DE RISCS LABORALS, ESPECIALITAT RISCS LABORALS

DNI

LLINATGES, NOM

***8152*

MONTIJANO CAMACHO, VICTOR

2. Publicar el lloc de treball que s'ofereix del cos facultatiu tècnic, escala prevenció de riscos laborals, especialitat riscs laborals de l'Administració especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balear a l'efecte que la persona que ha superat el concurs extraordinari de mèrits sol·liciti la destinació, que figura en l'annex d'aquesta resolució.

3. Requerir a les persona aspirant que figura en el punt primer i que ha superat aquest procés per tal que en el termini de set dies hàbils presenti la documentació acreditativa del compliment dels requisits.

L'acreditació dels requisits s'ha de realitzar d'acord amb l'establert en la base 12 de l'annex 2 de la convocatòria esmentada.

Si no es presenta la documentació dins el termini fixat , llevat de casos de força major, que han de ser degudament acreditats i, si escau, apreciats per l'Administració mitjançant una resolució motivada o, si en el moment d'examinar la documentació es dedueix que hi manca algun dels requisits exigits, la persona interessada no podrà ser nomenada personal funcionari de carrera i les seves actuacions quedaran anul·lades, sens perjudici de la responsabilitat en què hagi incorregut per falsedat en la sol·licitud inicial.

4. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en el Portal de l'Opositor (http://oposicions.caib.es) i en la Seu electrònica www.caib.es.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera de Presidència i Administracions Públiques en el termini d'un mes, comptador a partir del següent a la seva publicació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, en el termini de dos mesos comptador a partir del següent a la publicació de la resolució, d'acord amb els articles 8.2 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

(Signat electrònicament: 7 de maig de 2024

La consellera de Presidència i Administracions Públiques Antònia Maria Estarellas Torrens

Documents adjunts