Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE MURO

Núm. 274659
Expedient Alienació Onerosa Bé Patrimonial

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern Local, en sessió celebrada el passat dia 22 d'abril de 2024 va prendre el següent acord:

«EXPEDIENT D'ALIENACIÓ ONEROSA DEL BÉ PATRIMONIAL APARTAMENT TRES-CENTS VINT, TIPUS A, EDIFICI SIESTA III, D'ALCÚDIA.

La Junta de Govern Local, per unanimitat, declara la urgència del present punt.

Vist l'informe de valoració immobiliària redactat per l'arquitecte municipal, Francisco de Asís Truyols Nadal, en data de febrer de 2024.

Atès que a tal efecte han estat redactats Plecs de condicions, els quals han de regir el contracte.

A la vista de les característiques i de l'import del contracte s'opta per l'adjudicació mitjançant procediment obert, amb un únic criteri d'adjudicació.

Examinada la documentació que l'acompanya, vist l'informe de Secretaria, i de conformitat amb l'establert en la Disposició Addicional Segona de la Llei 9/2017 de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, per la qual es traslladen a l'ordenament jurídic espanyol les Directives del Parlament Europeu i del Consell 2014/23/UE i 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014,

La Junta de Govern Local, per unanimitat, acorda:

PRIMER. Aprovar l'expedient d'alienació onerosa del bé patrimonial Apartament tres-cents vint, tipus A, edifici Siesta III, d'Alcúdia, amb un pressupost base de licitació per import de 114.955,790 euros, convocant la seva licitació.

SEGON. Aprovar el Plec de condicions que regiran el present contracte mitjançant procediment obert.

TERCER. Publicar l'anunci de licitació en el perfil de contractant amb el contingut contemplat en l'annex III de la Llei 9/2017 de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic i en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

QUART. Publicar en el perfil de contractant tota la documentació integrant de l'expedient de contractació, en particular el plec de clàusules administratives particulars i el de prescripcions tècniques. La documentació necessària per a la presentació de les ofertes ha d'estar disponible aquest dia de publicació de l'anunci de licitació.

CINQUÈ. Designar als membres de la Mesa de Contractació i publicar la seva composició en el perfil de contractant:

- El Sr. Miquel Porquer Tugores, Batle-President o regidor en qui delegui, com a President de la Mesa.

- La Sra. Catalina Mª Balaguer Fuster, TAG de l'Ajuntament, que actuarà com a Secretari de la Mesa.

- El Sr. Pedro Martorell Bestard, TAG de l'Ajuntament, Vocal

- El Sr. José Gómez de la Cruz, Interventor de la Corporació, Vocal.

- El Sr. Francisco Sabater Mulet, Secretari de la Corporació, Vocal.»

 

Muro, en data de la signatura electrònica (26 d'abril de 2024

El batle Miquel Porquer Tugores)