Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE PALMA

EMPRESA MUNICIPAL D'AIGÜES I CLAVEGUERAM, S.A EMAYA

Núm. 273067
Bases específiques de la convocatòria per promoció interna del concurs oposició per a la cobertura d'1 plaça fixa de catapaç/a de manteniment - Àrea del cicle de l'aigua i TD – conveni col·lectiu transveral d'EMAYA

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

Les presents bases tenen per objecte regular el procediment de selecció per a la cobertura per promoció interna d'1 plaça fixa de Capatàs/a de manteniment en EMAYA, Empresa Municipal d'Aigües i Clavegueram S.A.

L'article 2 de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública, estableix que els mecanismes de promoció interna seran compatibles amb els processos d'estabilització, i permet que els processos de promoció interna es duguin a terme pel sistema de concurs-oposició. En conseqüència, i de manera excepcional, aquestes bases específiques han estat elaborades dins el marc del procés d'estabilització.

En tot el no previst en aquestes bases específiques, s'aplicarà, per ordre de prelació, el que disposa l'efecte en la taula negociadora transversal competent, les Bases Generals de Processos Selectius per a les Convocatòries d'Estabilització d'Ocupació negociades i acordades en la taula negociadora del Cicle de l'Aigua (en endavant, "les Bases Generals") i el que disposa el Conveni Col·lectiu Transversal d'Emaya aprovat l'1 d'abril de 2023 (aquests dos últims documents es troben disponibles al web d'EMAYA).

EMAYA declara el seu compromís en l'establiment i desenvolupament de polítiques que integrin la igualtat de tracte i oportunitats entre dones i homes, sense discriminar directament o indirectament per raó de gènere, així com en l'impuls i foment de mesures per aconseguir la igualtat real en el si de l'organització, establint la igualtat d'oportunitats entre dones i homes com un principi estratègic de la nostra Política Corporativa, d'acord amb la definició d'aquest principi que estableix la Llei Orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva entre dones i homes.

Característiques del lloc de treball:

  • Categoria professional: Capatàs/a
  • Grup professional: 3 – XIV Conveni Col·lectiu Transversal d'EMAYA.
  • Codi de la Descripció del Lloc de Treball (DPT): AG-INS-01.
  • Àrea de la qual depèn: Cicle de l'Aigua i TD.
  • Nombre de places vacants: 1 plaça fixa per concurs oposició.
  • Jornada i horari laboral: segons el XIV Conveni Col·lectiu Transversal d'EMAYA i regulació establerta per la Llei de Pressupostos Generals de l'Estat vigent en cada moment.

2. CARACTERÍSTIQUES DE L'OCUPACIÓ

Missió

Organitzar i supervisar el treball realitzat pel personal tècnic de les brigades de Manteniment per al manteniment, reparació i realització d'instal·lacions que puguin sorgir en les infraestructures assignades, seguint les Instruccions tècniques, els procediments de treball i els estàndards de qualitat establerts, amb la finalitat d'esmenar les possibles deficiències detectades de la manera més eficaç i eficient i contribuir al manteniment i la millora de les instal·lacions i equips industrials d'Emaya (inclou bombaments de la xarxa de sanejament, potable, embassaments, edificis, abocadors i depuradores de lixiviats de Palma).

Funcions

  • Assignar els avisos o ordres de treball per distribuir correctament les brigades electromecàniques, perquè realitzin el seu treball de manera eficient.
  • Prioritzar les ordres de treball perquè el seu compliment es realitzi en funció de la importància o urgència que tingui cada avaria.
  • Supervisar els treballs realitzats pels/les mecànics/es i electricistes per tal de garantir la qualitat de les reparacions efectuades.
  • Programar els treballs sol·licitats en funció de la seva urgència, del personal disponible al departament i/o de les necessitats de l'àrea/departament que els demana, per realitzar-los d'una manera adequada i eficient.
  • Coordinar les activitats de manteniment preventiu i correctiu, per garantir el bon estat i funcionament dels equips i instal·lacions.
  • Planificar i autoritzar les necessitats de compres, realitzant les licitacions pertinents, per tal de garantir la disponibilitat de materials que cal utilitzar.
  • Analitzar i resoldre tècnicament les avaries que poguessin sorgir a les instal·lacions per assegurar-ne la correcta resolució.
  • Registrar la informació necessària a través dels mitjans establerts, segons les instruccions tècniques, per tal de mantenir el sistema d'informació actualitzat.
  • Comprometre i motivar les persones de l'equip sota la seva responsabilitat buscant la seva màxima implicació i satisfacció per aconseguir els objectius del servei.
  • Supervisar totes les tasques del servei de manteniment i execucions d'empreses externes, per garantir la correcta execució en termes de qualitat i seguretat, amb el mínim cost.
  • Coordinar les brigades en situació d'avaries, urgència i emergència, en cas de guàrdies.
  • Organitzar i supervisar la gestió del temps del personal (vacances, absentisme, formació), per assegurar que es compta amb l'equip de persones suficient per a la cobertura del servei.
  • Donar suport en l'elaboració de plecs de prescripcions tècniques de licitacions públiques, en coordinació amb el/la cap del departament, per a la contractació d'un subministrament o un servei determinat, requerit pel servei de manteniment.
  • Organitzar i supervisar la gestió del temps del personal (vacances, absentisme, formació), per assegurar que es compta amb l'equip de persones suficient per a la cobertura del servei.

Aquestes funcions procuren descriure la naturalesa i el nivell de treball general exercit pel personal assignat a aquest lloc de treball. No obstant això, no és una llista exhaustiva ni excloent de totes les responsabilitats, funcions i destreses requerides per al treball.

3. REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS

Per ser admeses a la realització de les proves selectives, les persones aspirants hauran de reunir els següents requisits a la data de finalització del termini d'inscripció, durant el procés selectiu i mantenir-se fins al moment de la incorporació a la plaça:

3.1. Requisits genèrics:

1) Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions corresponents. Les persones aspirants que accedeixin a places reservades per a persones amb discapacitat hauran de tenir acreditat un grau igual o superior al 33% de discapacitat en realitzar la inscripció i, en el moment d'acreditar el certificat de discapacitat en la mateixa inscripció, hauran de demanar les adaptacions que considerin adequades per dur a terme les proves selectives.

2) Acumular dos anys de permanència en el grup i categoria professional d'origen. Per al còmput d'aquest període de permanència no es computaran els períodes de suspensió contractual (llevat de les situacions especialment protegides) ni situacions d'anàloga naturalesa.

3) Superar les proves mèdiques que es determinin des del servei de Vigilància de la Salut, i que certifiquin l'aptitud i que no hi ha cap tipus de restricció per al correcte desenvolupament de totes les funcions de la plaça a ocupar (excepte el personal amb discapacitat que podrà ser apte amb restriccions).

4) Estar adscrita al conveni col·lectiu Transversal i tenir la condició de personal laboral fix amb categoria professional diferent a la indicada en les característiques del lloc de treball de les presents bases.

5) Haver presentat la inscripció en la present convocatòria en temps i forma, així com emplenar la declaració responsable i l'autobaremació de mèrits.

3.2. Requisits específics:

1) Estar en possessió de la titulació del Cicle formatiu de formació professional de grau mitjà, Batxillerat, o certificat de professionalitat equivalent (o estar en tràmit d'acreditació de totes les unitats de competència necessàries per a l'obtenció del certificat abans de la publicació de la convocatòria i posseir aquest certificat abans de l'adquisició de la plaça).

2) Estar en possessió del carnet d'Instal·lador/a elèctric o Habilitació.

3) Experiència mínima exigida de 3 anys en gestió d'equips amb un mínim de 8 persones.

4) Estar en possessió del nivell de català B1, haver-lo superat en altres convocatòries d'Emaya, o haver realitzat un curs de nivell de català igual o superior al requerit.

5) Carnet de conduir B.

Les persones aspirants han de complir amb els requisits en els termes indicats en aquesta convocatòria el dia de la finalització del termini d'inscripció, i l'han de mantenir fins al moment de l'adquisició de la plaça.

4. EL TRIBUNAL QUALIFICADOR

El nomenament dels membres del tribunal es publicarà a la pàgina web d'EMAYA (https://emaya.convoca.online/) un cop finalitzat el període d'inscripció.

El funcionament, responsabilitats i funcions dels membres del Tribunal s'ajustarà al que estableix l'apartat 3 de les Bases Generals. El Tribunal, a més, queda autoritzat per resoldre els dubtes que es puguin presentar i prendre els acords necessaris per al bon ordre del procés selectiu en tot allò no previst a les Bases Generals. La persona que ostenti la presidència tindrà vot de qualitat en cas d'empat.

5. INSCRIPCIONS

La inscripció es farà a través del Portal d'Ofertes d'Ocupació Pública d'Emaya disponible a la pàgina web d'Emaya, apartat "treballa a Emaya": (https://emaya.convoca.online/), i es precisarà estar en disposició d'un dels següents mètodes d'identificació: DNI electrònic, Certificat electrònic, Cl@ve Pin o Cl@ve permanent.

Totes les persones interessades i que reuneixin els requisits per optar a les places s'hauran d'inscriure a través del Portal d'Ofertes d'Ocupació Pública d'Emaya en els 10 dies hàbils següents a la publicació al BOIB de la present convocatòria, seguint els passos i instruccions que s'indiquin i adjuntant la documentació sol·licitada, que inclourà la presentació del currículum vitae actualitzat, amb còpia escanejada llegible en format PDF o JPG (la documentació s'ha de presentar escanejada per les dues cares, llevat que a l'anvers s'acrediti suficientment la informació requerida). Els arxius que s'adjuntin durant el procés d'inscripció s'hauran de nomenar de forma clara segons el seu contingut.

La inscripció inclou una declaració responsable i l'autobaremació (al·legació de mèrits) que té igualment la consideració de declaració responsable. A més, suposa el coneixement i l'acceptació inequívoca de les persones aspirants del tractament de dades de caràcter personal.

Les persones amb discapacitat reconeguda igual o superior al 33% hauran de presentar el corresponent certificat de discapacitat, així com el certificat d'aptitud emès pels equips multiprofessionals de la Direcció General de Serveis Socials, o de l'organisme públic equivalent, segons el que preveu el número 3 dels requisits generals d'aquestes bases.

En atenció a la Llei de protecció de dades i per a la identificació de les persones candidates, els llistats constaran, com a mínim, amb els 4 dígits del seu DNI o NIE (***DNI1**) en totes les publicacions. En completar la inscripció, la persona aspirant dóna el seu consentiment perquè el Tribunal realitzi, si ho considera necessari, les comprovacions oportunes sobre les dades aportades.

Finalitzat el termini d'inscripció i comprovada la documentació, es publicaran les llistes provisionals de persones admeses i excloses, amb indicació de la causa d ' exclusió. El fet de constar a la llista de persones admeses no implica el reconeixement a les persones interessades que compleixen amb els requisits per participar en aquesta convocatòria.

Per esmenar qualsevol possible defecte o acompanyar documents que siguin preceptius, les persones excloses o omeses disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació de la relació indicada. Durant aquest tràmit no s'admetran al·legacions de nous mèrits no especificats en la declaració inicial. Si hi hagués esmenes, al·legacions o reclamacions, un cop revisades pel Tribunal Qualificador, es publicarà la llista definitiva de persones admeses i excloses.

Si en qualsevol moment del procés de selecció el Tribunal té coneixement de la no veracitat d'alguna dada aportada per la persona aspirant, suposarà l'exclusió automàtica del procés selectiu.

S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu, per a la presentació d'al·legacions (únicament per atendre errors formals per part del tribunal) i/o impugnacions al mateix.

6. DESENVOLUPAMENT DEL PROCÉS SELECTIU PER CONCURS OPOSICIÓ DE PROMOCIÓ INTERNA.

El concurs oposició consisteix en la realització d'una fase d'oposició i una fase de concurs. La puntuació màxima del procés serà de 100 punts, distribuïts de la següent manera:

  • 60 punts correspondran a la fase d'oposició: proves de coneixements teoricopràctics, que s'avaluaran mitjançant exàmens orals, escrits i/o pràctics , ajustats a les competències i funcions del lloc de treball.
  • 40 punts correspondran a la fase de concurs mèrits: puntuació relativa a la formació i experiència professional.
 

6.1. FASE OPOSICIÓ - 60 punts

La fase d'oposició consistirà en la realització de les proves que s'indicaran en el present apartat. Es publicarà la concreció de les dates a la pàgina web d'EMAYA amb almenys 10 dies naturals d'antelació a la seva realització. La valoració de les proves i/o exercicis i la durada de les proves, no indicades en les presents bases, les determinarà el Tribunal amb caràcter previ a la seva realització.

Les persones aspirants seran convocades per a cada prova, i els qui no assisteixin a l'esmentada convocatòria quedaran exclosos de les proves selectives, excepte en els casos de força major, embaràs o risc de part degudament acreditats per la persona aspirant. Les proves s'hauran de dur a terme abans de la publicació de la llista definitiva de valoració dels mèrits de les persones aspirants (no es podrà demorar de manera que es menyscabi el dret de la resta de persones aspirants a una resolució del procés ajustada a temps raonables).

Durant el desenvolupament del procés selectiu, es podrà preveure la realització successiva dels exercicis en un o més dies consecutius, cas en el qual, el termini per reclamar o demanar la revisió de cada exercici s'atorgarà de forma conjunta al final de les proves, i la participació de les persones aspirants en cada prova no serà condicionada a la superació de l'anterior sense que es puguin considerar obtinguts drets de cap tipus a les persones aspirants que superin un exercici posterior a un de suspès.

6.1.1. Temari.

Les persones admeses al concurs oposició hauran de realitzar les proves detallades en l'apartat següent. Les proves versaran, d'una banda, sobre el temari comú que es detalla a continuació, i de l'altra, sobre el temari específic que es detalla a continuació i que està relacionat amb les funcions del lloc de treball:

Temari comú:

1. Conveni Col·lectiu Transversal d'EMAYA (2023-2027), excepte el Capítol I, les disposicions addicionals i transitòries i els annexos.

2. Llei 31/1995, de 8 de novembre, de Prevenció de Riscos Laborals (BOE nº 269 de 10 de novembre de 1995), Capítol III, articles 14, 15, 16, 17, 18 i 19.

3. Codi ètic i de conducta d'Emaya.

Temari específic:

1. Normes tècniques per al projecte i execució d'obres d'abastament d'aigua potable.

2. Normes tècniques per al projecte i execució d'obres de clavegueram sanitari.

3. Reglament electrotècnic de baixa tensió - REBT 2002

6.1.2. Proves

a) Prova escrita - Fins a un màxim de 20 punts:

Té caràcter obligatori i no eliminatori. La prova tindrà dues parts:

1. Test amb 20 preguntes i amb 4 alternatives de resposta de les quals només una és correcta o una d'elles és la més correcta, sobre el temari comú (10 punts). Les respostes incorrectes ni sumen ni resten puntuació.

A banda de les preguntes de l'examen, s'inclouran 5 preguntes de reserva que es tindran en compte únicament en cas que sigui necessari anul·lar alguna pregunta i que hauran de ser contestades per les persones concursants.

2. Test de competències d'ajust al lloc de treball, que avaluarà les competències adequades al lloc de treball objecte de la present convocatòria, el seu encaix i adaptació al lloc de treball (10 punts).

Les competències a avaluar són: planificació i organització del treball, resistència a l'adversitat i autocontrol, lideratge i gestió de persones i presa de decisions.

El Tribunal publicarà el llistat provisional de resultats de les persones aspirants, que podran demanar la revisió del seu examen dins dels 3 dies hàbils següents a la publicació del llistat provisional. Un cop realitzades les revisions, es publicarà el llistat definitiu de resultats de les persones aspirants. S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu, per a la presentació d'al·legacions (únicament per atendre errors formals per part del tribunal) i/o impugnacions al mateix.

b) Prova pràctica – Fins a un màxim 40 punts:

Té caràcter obligatori i eliminatori i consistirà en la realització d'un exercici de caràcter pràctic que inclourà la realització d'un o diversos supòsits pràctics o tasques relacionades amb el lloc de treball, sobre el temari específic.

La puntuació mínima per superar aquesta prova és de 20 punts. Les persones que obtinguin una puntuació inferior a la indicada com a mínima per superar la prova quedaran descartades del procés selectiu.

A més, per realitzar les proves, caldrà tenir les habilitats i coneixements necessaris per desenvolupar adequadament les funcions del lloc descrites en les presents bases.

El Tribunal publicarà el llistat provisional de resultats de les persones aspirants, que podran demanar la revisió del seu examen dins dels 3 dies hàbils següents a la publicació del llistat provisional. Un cop realitzades les revisions, es publicarà el llistat definitiu de resultats de les persones aspirants. S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu, per a la presentació d'al·legacions (únicament per atendre errors formals per part del tribunal) i/o impugnacions al mateix.

6.2. FASE CONCURS DE MÈRITS – 40 punts

La puntuació màxima d'aquesta fase serà de 40 punts. Els mèrits s'al·legaran i acreditaran per a la seva valoració fins a la data de finalització del termini d'inscripció. Les persones aspirants han d'emplenar l'autobaremació dels mèrits en el procés d'inscripció.

No es valorarà cap mèrit:

  • Amb data posterior a la data de finalització del termini d'inscripció.
  • Que no hagi estat acreditat en el termini indicat i en la forma establerta en la convocatòria.
  • Que no estigui adequada i clarament acreditat d'acord amb els barems de la fase de concurs.
  • Els adduïts i no justificats en la forma indicada.

Tota la documentació que es presenti en llengua estrangera haurà d'anar acompanyada de la corresponent traducció jurada en qualsevol dels idiomes oficials de les Illes Balears, altrament, no serà tinguda en compte.

L'autobaremació té la consideració de declaració responsable. La falsedat en les dades d'autobaremació determinarà l'exclusió del procés i la consideració de no haver participat en el procés, a més de les actuacions legals que derivin per la falsedat en les dades. Els errors es podran corregir en la fase d'al·legacions, si queden acreditats.

Per a aquells mèrits que possibilitin l'opció de comprovació d'ofici, si la persona candidata demana l'esmentada comprovació, el tribunal, després de la revisió, podrà atorgar una puntuació superior, igual o inferior a la indicada en el full d'autobaremació. Si la persona candidata no demana la comprovació d'ofici, després de la revisió, el tribunal podrà atorgar una puntuació inferior o igual a la indicada en el full d'autobaremació, però mai superior.

El tribunal no prendrà en consideració els mèrits adduïts en apartats/epígrafs que valorin mèrits de diferent naturalesa i/o matèria a la del mèrit aportat, encara que coincideixi amb un mèrit a aportar en un altre apartat/epígraf. Únicament si la persona candidata efectua al·legacions al llistat provisional de mèrits indicant expressament que vol que un mèrit aportat sigui considerat en un altre apartat/epígraf, el tribunal podrà, si escau, assignar la puntuació d'aquest mèrit a l'epígraf sol·licitat.

A la vista de la documentació aportada, es publicarà el llistat provisional dels mèrits comprovats pel tribunal i que han estat al·legats en la declaració responsable (autobarem) i acreditats amb la documentació aportada, concedint-se un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat provisional, per a la presentació d'al·legacions i/o impugnacions al mateix. Finalitzat aquest termini, es resoldran les al·legacions o reclamacions que hi pugui haver i es publicarà el llistat definitiu. S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu, per a la presentació d'al·legacions (únicament per atendre errors formals per part del tribunal) i/o impugnacions al mateix.

Els mèrits al·legats i justificats per les persones aspirants en aquesta fase i que el Tribunal valorarà, es regiran pel següent barem:

6.2.1. Experiència professional: Fins a un màxim de 23 punts.

a) S'atorgaran 0,28 punts per cada mes treballat en EMAYA realitzant funcions objecte de la mateixa categoria professional i especialitat objecte de la convocatòria, incloent el supòsit que no es disposi de la mateixa categoria professional, però s'acrediti que les esmentades funcions són anàlogues a la vacant publicada. Màxim 23 punts.

b) S'atorgaran 0,088 punts per cada mes treballat en EMAYA realitzant funcions diferents i pròpies d'una altra categoria professional objecte de la convocatòria, però que es troben dins del mateix grup. En aquest cas, operari. Màxim 15 punts.

c) S'atorgaran 0,188 punts per cada mes treballat en empresa diferent a EMAYA, realitzant funcions de la mateixa categoria professional i especialitat objecte de la convocatòria. Màxim 8 punts.

La justificació i forma d'acreditació de l'experiència professional ve determinada a l'apartat 6.3) b) de les Bases Generals.

6.2.1. Altres mèrits: Fins a un màxim de 17 punts.

1) Formació Reglada: Fins a un màxim de cinc (5) punts.

  • FP de Grau Superior de les branques "Electricitat i electrònica" o "Instal·lació i manteniment": 3 punts.
  • Grau en Enginyeria Elèctrica i Electrònica, Grau en Enginyeria Electromecànica o Equivalents: 5 punts.

La justificació, forma d'acreditació i valoració de la formació reglada ve determinada a l'apartat 6.3) c) de les Bases Generals.

2) Formació NO Reglada i cursos relacionats amb el lloc de treball: Fins a un màxim de cinc (5) punts.

  • A raó de 0,013 punts per hora per a formacions directament relacionades amb el lloc de treball: equips mecànics i electrònics, electricitat, alta i baixa tensió, variadors de freqüència, soldadura, manteniment d'equips i instal·lacions, mecànica, motors, bombes, curs de competències transversals per a tècnics i administratius, eficàcia interpersonal, eficàcia intrapersonal, organització en el teletreball, Planificació i organització del treball, Lideratge, gestió i organització d'equips. Màxim 5 punts.
  • A raó de 0,013 punts per hora, per a formacions directament relacionades amb les activitats principals de l'empresa (gestió de residus, gestió de l'aigua i energia). Màxim 1 punt.
  • Curs de manteniment higiènic sanitari instal·lacions risc front Legionel·la: 1 punt.

Per a acreditar el compliment d'aquest mèrit, s'ha d'aportar el títol que reflecteixi el nom del curs, hores de durada, segell i signatura de l'entitat que imparteix el curs, i el nom de la persona que ha rebut el curs.

La valoració de la formació no reglada ve determinada en l'apartat 6.3) d) de les Bases Generals.

3) Nivell acreditat oficialment d'idioma català: Fins a un màxim d'un (1) punt.

  • Per un certificat de nivell B2: 0,50 punts.
  • Per un certificat de nivell C1 o superior: 0,75 punts.
  • Per al certificat de llenguatge administratiu: 0,25 punts.

4) Triennis (antiguitat): Fins a un màxim de tres (3) punts.

Es valoraran els triennis com a personal laboral en EMAYA amb 0,03 punts per mes, fins a un màxim de 3 punts.

5) Llicències, acreditacions i/o formacions transversals: Fins a un màxim de tres (3) punts.

  • Carnet d'Operador/a industrial de calderes: 1 punt.
  • Formació transversal: A raó de 0,006 punts per hora, per a formacions en igualtat, protecció de dades, qualitat i ciberseguretat. Màxim 2 punts.
  • A raó de 0,016 punts per hora en formació en PRL. Màxim 1 punt.

Quan la formació coincideixi amb la formació directament relacionada amb el lloc de treball, s'aplicarà la puntuació que consti en l'apartat de formació directament relacionada amb el lloc de treball.

L'ens convocant emetrà d'ofici la certificació dels serveis prestats, així com la determinació de la valoració dels triennis.

6.3. PUNTUACIÓ FINAL DEL PROCÉS SELECTIU.

La puntuació final del procés selectiu vindrà determinada per la suma total de la fase d'oposició (sempre que s'hagi superat) i concurs de mèrits. En cas d'empat en la puntuació final del concurs oposició, aquest es resoldrà atenent els criteris fixats en l'apartat 5.6 de les Bases Generals.

Excepcionalment, en el marc del procés d'estabilització (Llei 20/2021), les persones que, havent obtingut una puntuació mínima del 50% del present concurs oposició de promoció interna per a plaça fixa, no l'hagin obtingut, quedaran en situació de “reserva sense plaça” per ordre de major a menor puntuació obtinguda, sent que es podran adjudicar per promoció interna places fixes vacants de la categoria i especialitat objecte de les presents bases que es poguessin convocar fins a la data límit del 31 de desembre de 2024.

S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació dels resultats finals definitius, per a la presentació d'al·legacions (únicament per a atendre errors formals per part del tribunal) i/o impugnacions a aquest.

7. ADJUDICACIÓ DE LA PLAÇA.

Abans de la incorporació efectiva al lloc de treball objecte de la convocatòria, les persones que hagin presentat còpies de la documentació relativa al procés selectiu seran requerides per a aportar la documentació original o còpia compulsada. La no presentació suposarà l'exclusió del procediment.

La/s persona/s candidata/s que pogués/n aspirar a ocupar la/s plaça/s vacant/s serà/n citada/s al servei mèdic que, després del reconeixement i proves addicionals necessàries realitzades, indicarà l'aptitud o no de qui/és aspiri/n; si la/s persona/s candidata/s és/són declarada/s apta/s i sense restriccions (excepte personal amb discapacitat) els resultats finals obtinguts tindran caràcter de definitius.

Una vegada incorporada la persona guanyadora, haurà de superar el període de prova establert per conveni col·lectiu. En cas de renúncia a la plaça, no superació del període de prova, o per qualsevol altra circumstància anàloga, que impliqui que la persona guanyadora no ocupi la plaça, ocuparà el seu lloc la següent persona del llistat definitiu.

8. PUBLICACIÓ, COMUNICACIONS I TERMINIS.

La present convocatòria serà publicada en el Butlletí Oficial de les illes Balears (BOIB) i en el Portal d'Ofertes d'Ocupació Pública de Emaya des de la pàgina web de Emaya https://emaya.convoca.online/.

Les persones aspirants que participin en els processos de promoció interna queden obligades a relacionar-se amb EMAYA telemàticament en totes o algunes de les fases del procediment. Totes les comunicacions d'aquest procés selectiu seran publicades en el Portal d'Ofertes d'Ocupació Pública de Emaya accessible des de la pàgina web de Emaya https://emaya.convoca.online/, per la qual cosa és responsabilitat de la persona candidata consultar el Portal d'Ofertes d'Ocupació Pública de Emaya per a mantenir-se actualitzada de qualsevol novetat que pugui publicar-se.

Per al còmput dels terminis reflectits com a dies hàbils en la present convocatòria, s'entendran els compresos entre el dilluns i el divendres, per la qual cosa el dissabte es considera dia no hàbil. S'entendran com a dies naturals els compresos entre el dilluns i el diumenge.

En cas de discrepància en la redacció de les versions en català i castellà de la present convocatòria, preval el que s'estableix en la versió en castellà.

El present document i tota informació que conté es comunica expressament amb caràcter confidencial, sent que, als qui va dirigida, tenen el deure de sigil respecte a ella, fins a la seva publicació en els mitjans indicats en les presents bases.

9. TERMINI D'IMPUGNACIÓ DE LA CONVOCATÒRIA.

Queda establert un termini d'impugnació de la present convocatòria d'un mes a comptar des de la data de la seva publicació en el BOIB.

10. INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES

Responsable

EMAYA, Empresa Municipal d'Aigües i Clavegueram, S.A.

Finalitat

Gestionar el procés de selecció regulat en aquestes bases i avaluar els perfils de les persones candidates per tal de cobrir les necessitats dels llocs vacants.

Legitimació

La participació en aquest procés implica l'acceptació plena per les persones sol·licitants de les presents bases, amb autorització expressa per al tractament de les dades i la publicació de resultats als mitjans que l'empresa consideri.

La legitimitat del tractament indicat està basada en el desenvolupament de la relació precontractual i en l'interès legítim de EMAYA a l'efecte de comprovar la veracitat de la documentació presentada.

Destinataris

No se cediran dades a tercers, llevat d'obligació legal.

Drets

Accedir a les dades, rectificar-les i suprimir-les, així com altres drets, com s'explica a la informació addicional.

Informació addicional

Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la nostra pàgina web https://www.emaya.es/politica-de-privacitat/ o sol·licitar-la en paper a les oficines centrals al c/Joan Maragall 3, 07006 Palma.

Palma, a dia de la signatura electrònica (29 d'abril de 2024) ​​​​​​​La directora de Corporació de EMAYA Nuria Gallego Cañellas