Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE CALVIÀ

Núm. 266568
Llista de les persones aspirants que han superat el procés selectiu corresponent a la convocatòria de tres places de administratiu/va, d'administració general, sistema de concurs de mèrits, del procés d'estabilització de l'Ajuntament de Calvià

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

DECRET DE BATLIA

Fets

1. El 27 d'abril de 2023, es van publicar en el BOIB Núm. 54, les bases que regeixen les convocatòries corresponents a les places d'Administratiu/va, del procés d'estabilització de l'ocupació temporal 2022 de l'Ajuntament de Calvià.

2. El 30 de maig de 2023, es va publicar en el BOE núm. 128, la Resolució de la tinença de batlia competent, mitjançant la qual es va publicar la convocatòria de les següents places:

a) 3 places d'Administratiu/a, pertanyents a l'escala d'Administració General, subescala Administrativa, mitjançant el sistema de concurs, en torn lliure.

b) 1 plaça d'Administratiu/a, pertanyent a l'escala d'Administració General i Especial, subescala Administrativa, mitjançant el sistema de concurs oposició, torn lliure.

3. El 31 de maig de 2023, es va obrir el termini de sol·licitud de participació en els processos selectius corresponents a les convocatòries de les places relacionades en el paràgraf anterior.

4. El 14 de juliol de 2023, es va publicar la Resolució de la tinença de batlia competent, mitjançant la qual es publiquen les llistes definitives de les persones admeses als dos processos selectius corresponents a les convocatòries esmentades.

5. El 2 d'agost de 2023, es va publicar la primera acta de la comissió de selecció dels processos selectius corresponents a les places convocades, mitjançant la qual es van publicar les llistes provisionals dels mèrits allegats en la declaració responsable.

6. A partir de l'endemà de la publicació de les llistes esmentades en l'apartat anterior, es va obrir un termini de 7 dies perquè les persones aspirants poguessin esmenar el defecte en la declaració responsable, segons el disposat en el punt 6 de la base desena de les bases de les convocatòries.

7. El 11 de decembre de 2023, es va publicar la segona acta de la comissió de selecció dels processos selectius corresponents a les places convocades amb; el resultat de la resolució de les al·legacions presentades per algunes persones aspirants a la llista provisional dels mèrits allegats en la declaració responsable, del procés selectiu corresponent a la convocatòria de tres places de administratiu/va, de administració general, que segueix el sistema de concurs i la llista de les persones aprovades del procés selectiu de la convocatòria esmentada, a aquest efecte disposat en els punts 7 i 8 de la base desena de les bases de les convocatòries i els punts 7 i 8 de l'article 16 del Decret llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per a reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears.

8. El 12 de març de 2024, es va publicar la Resolució de la tinença de batlia competent, mitjançant la qual s'aprova i publica la llista informativa de l'ordre de les persones aspirants, tal com es disposa en el paràgraf 7 de l'article 16.9 del Decret llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears, i les bases de la convocatòria.

9. El 14 de març de 2024, es va publicar l'acta número 3 de la comissió de selecció en la qual es varen fer públics els resultats provisionals del procés selectiu corresponent a la convocatòria de tres places d'administratiu/va, d'administració general, que segueix el sistema de concurs de mèrits, del procés d'estabilització de l'Ajuntament de Calvià, i es va establir un període de tres dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació dels resultats provisionals, perquè les persones aspirants que ho considerassin oportú hi poguessin presentar al·legacions.

10. Transcorregut el termini al qual es fa referència en el paràgraf anterior i havent-se resolt les al·legacions rebudes als resultats provisionals, la Comissió de Selecció publicà, el 15 d'abril de 2024, l'acta número 4 amb els resultats definitius del procés selectiu esmentat.

Tenint en compte l'anteriorment exposat i als efectes del que disposa l'article 61.8 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, i l'article 16.9 del Decret llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears, i les bases de la convocatòria, aquesta Batlia disposa la següent

RESOLUCIÓ

1. Publicar la llista de les persones aspirants que han superat el procés selectiu corresponent a la convocatòria de tres places d' administratiu/va, d'Administració General, que segueix el sistema de concurs de mèrits, del procés d'estabilització de l'Ajuntament de Calvià.

ADMINISTRATIU/VA

Nombre de places:

3

Grup de titulació:

C.

Subgrup de titulació:

C1.

Escala:

Administració general.

Subescala:

Administrativa.

Sistema d'accés:

Concurs de mèrits.

Torn de la convocatòria:

Lliure.

Ordre

DNI/NIE

Emmascarats

Primer cognom

Segon cognom

Nom

Experiència admició

Altres mèrits

Total

1

***1481**

CERDA

CERDA

MARIA

45

55

100

2

***6596**

SALGUERO

MESA

MARIA DEL PILAR

45

55

100

3

***9517**

PACHECO

PEREZ

Mª DEL PILAR

45

55

100

4

***6894**

LLABRÉS

COMAMALA

MARIA BEATRIZ

45

53

98

5

***7131**

PERELLÓ

CAMPANER

MARGARITA ROSA

29

55

84

6

***5335**

FIOL

COLL

MARIA DEL CARMEN

26,2

55

81,2

7

***4080**

GOMEZ

GUASP

MARIA JESUS

40,5

35

75,5

8

***8884**

MARTÍNEZ

MARTÍNEZ

MARIA BELEN

20,16

55

75,16

9

***3599**

PONS

ROTGER

JOSEP

27,3

47

74,3

10

***8036**

DOMINGO

COMPANY

ANTONIO

17,2

55

72,2

11

***7802**

SAAVEDRA

CHIA

MARIA LUISA

20,15

52

72,15

12

***8174**

ORELL

PALMER

ELISA

16,94

48

64,94

13

***0090**

LLADONET

VALLS

ISABEL MARIA

4,5

55

59,5

14

***2223**

CRESPI

GREEN

ONOFRE JULIAN

0

55

55

15

***2622**

JAUME

ENSEÑAT

MARIA DEL CARMEN

4,25

46

50,25

16

***9454**

CALAFAT

RULLAN

MARIA MARGARITA

0

45

45

17

***6853**

JIMENEZ

KLEMM

MARTINA

5

33,6959

38,6959

2. Establir l'ordre de prelació entre les tres aspirants amb la mateixa puntuació final obtinguda de 100 punts, atès el primer criteri de desempat establert en el l'article 21, del Decret llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per a reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears.

Ordre

DNI/NIE

Emmascarats

Primer cognom

Segon cognom

Nom

Experiència admició

Altres mèrits

Total

Antiguitat en el subgrup, escala i subescala

1

***1481**

CERDA

CERDA

MARIA

45

55

100

29/07/08

2

***6596**

SALGUERO

MESA

MARIA DEL PILAR

45

55

100

05/07/10

3

***9517**

PACHECO

PEREZ

Mª DEL PILAR

45

55

100

14/09/15

 

3. Publicar aquesta resolució en el web municipal de l'Ajuntament de Calvià, en la plataforma Convoca i en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Calvià, en la data de la signatura electrònica (12 d'abril de 2024)

La tinenta de batle delegada de Serveis Generals, Informàtica i Innovació, Comunicació, Transparència, Coordinació municipal i Educació (Delegació per Resolució de Batlia del 21/11/2023) Isabel Bonet Saum

 

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant l'òrgan que l'ha dictada, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius de Palma, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació, d'acord amb els articles 8.2 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.