Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT DE SANTA MARIA DEL CAMÍ

Núm. 263326
Nomenament de funcionaris de carrera del procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs excepcional a l'Escala d'Administració General, Categoria Auxiliars Administratius, Grup C2

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Resolució del Sr. Batle de l'Ajuntament de Santa Maria del Camí per aprovar el nomenament de funcionaris de carrera a les persones aspirants que han superat el procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs excepcional a l'Escala d'Administració General, Categoria Auxiliars Administratius, Grup C2.

Fets

1. En el BOIB núm. 120 de 13-09-2022 es va publicar el conveni signat amb el Consell de Mallorca, pel qual aquest s'encarregava de l'aprovació de les bases, la convocatòria i la gestió dels processos d'estabilització de l'ocupació temporal que estableix la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública, que deriva de l'oferta d'ocupació pública aprovada per l'Ajuntament (BOIB núm. 68 de 26-05-2022).

2. En data 29 de desembre de 2023 el Tribunal qualificador va aprovar la proposta de persones aspirants que varen superar el procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs excepcional per a l'ingrés com a personal funcionari a l'escala d'administració general, subescala auxiliar, classe auxiliar administratiu-iva del subgrup C2 derivat de l'oferta d'ocupació pública extraordinària dels Ajuntaments d'Andratx, Artà, Capdepera, Inca, Lloseta, Manacor i Santa Maria.

3. En data 2 de gener de 2024 es va publicar al tauler electrònic d'anuncis i a la Seu electrònica del Consell Insular de Mallorca la Resolució de la consellera d'Hisenda i Funció Pública que va aprovar la llista definitiva de persones aspirants que varen superar el procés selectiu pel sistema excepcional de concurs de mèrits per a l'ingrés com a personal funcionari de l'escala d'administració general, subescala auxiliar, classe auxiliar administratiu-iva del subgrup C2 dels Ajuntaments d'Andratx, Artà, Capdepera, Inca, Lloseta, Manacor i Santa Maria amb assignació de llocs de feina per torns d'accés.

4. En data 4 de gener de 2024 es va publicar l'esmentada Resolució al Bolletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

5. Posteriorment, en data 12 de gener de 2024 la Sra. Montserrat Tost Estadella amb opció a l'adjudicació de la plaça d'auxiliar administratiu-iva d'administració general oferta per l'Ajuntament de Santa Maria, va renunciar a la seva participació en la convocatòria corresponent.

6. En data 15 de gener de 2024 el Sr. Ricardo Frau Monterrubio també va renunciar a la seva participació en l'esmentada convocatòria, per la qual cosa el Tribunal qualificador va acordar l'adjudicació a la següent persona de la llista definitiva de puntuacions de mèrits del procés, la Sra. Dolores Roman Notario.

7. El Tribunal qualificador, per acord de data 30 de gener de 2024 va elevar a la consellera d'Hisenda i Funció Pública la proposta de modificació de la llista definitiva de persones aspirants que varen superar el procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs excepcional per a l'ingrés com a personal funcionari a l'escala d'administració general, subescala auxiliar, classe auxiliar administratiu-iva, del subgrup C2, de l'Ajuntament de Santa Maria del Camí, i l'assignació del lloc de feina a la Sra. Dolores Roman Notario, d'acord amb el que s'indicava a l'annex 1 de l'esmentat Acord.

 D'acord amb l'article 52.3 de la Llei 3/2007, en concordança amb l'article 61.8 del TREBEP, aquesta llista conté, com a màxim, tantes persones aprovades com el nombre de places convocades.

8. Per Resolució de la consellera executiva d'Hisenda i Funció Pública de data 01-02-2024, (BOIB núm. 17, de 03-02-2024) es varen acceptar les renúncies abans indicades i s'aprovà la modificació de la llista definitiva de persones aspirants que han superat el procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs excepcional per a l'ingrés com a personal funcionari de l'escala d'administració general, subescala auxiliar, classe auxiliar administratiu-iva, del subgrup C2, d'aquest Ajuntament.

Fonaments de dret

1. L'article 91.1 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local

2. L'article 68 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears

3. La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.

4. La llei 20/2021 de 28 de desembre de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en la ocupació pública

5. L'article 4 del Decret llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears

Per tot això, dict la següent

RESOLUCIÓ

1. NOMENAR, d'acord amb la resolució dictada per la consellera d'Hisenda i Funció Pública del Consell de Mallorca, com a personal funcionari de carrera de l'escala d'administració general, subescala auxiliar, classe auxiliar administratiu-iva, del subgrup C2, d'aquest Ajuntament, a les persones aspirants que han superat el procediment selectiu d'estabilització pel sistema de concurs excepcional per a la convocatòria d'aquestes places, d'acord amb el que s'indica a continuació:

1.- Sbert Salom Josep.

2.- Ignacio Madrid Juana.

3.- Torralbo Torralbo Genoveva.

4.- Calafell Riutort Ana Cristina.

5.- Ramón Llabrés Francisca.

6.- Roman Notario Dolores.

2. ORDENAR la publicació de la present Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, als efectes oportuns. Les persones nomenades disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, comptat a partir del dia següent a la publicació, per al jurament o promesa i la presa de possessió.

Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d'un mes comptat des de l'endemà de publicar-se aquesta resolució. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s'hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s'haurà de presentar al Registre General d'aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, abans esmentada, i s'entendrà desestimat quan no s'hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s'utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d'acord amb l'article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de publicar-se aquesta resolució, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.

 

Santa Maria del Camí, (signat electrònicament: 24 d'abril de 2024)

El batle-president Nicolau Canyelles Parets