Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

AGÈNCIA DE DEFENSA DEL TERRITORI DE MALLORCA

Núm. 261617
Sol·licitud d’encàrrec de gestió al Consell de Mallorca de l’expedient de contractació dels serveis postals per a l’Agència de Defensa del Territori de Mallorca (ADTM)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. D'acord amb l'article primer dels Estatuts, l'Agència de Defensa del Territori de Mallorca és un organisme autònom del Consell Insular de Mallorca, dotat de personalitat jurídica, patrimoni i pressuposts propis, amb capacitat d'actuació en el compliment de les seves funcions, per al desenvolupament, per part de l'administració del Consell de Mallorca, de les tasques d'inspecció, restauració de la legalitat i sanció en matèria d'urbanisme i litoral, així com de totes les altres competències que li assignen els seus Estatuts.

2. De conformitat amb l'article 14.1.d) dels Estatuts de l'Agència, és funció del Consell de direcció la contractació “d'obres, serveis, concessions, subministraments i assistències tècniques per quantia igual o superior a 30.000 euros”.

3. En data 29 de setembre de 2017, el Consell de direcció va adoptar l'acord següent:

“Delegar a favor del Director Gerent de l'Agència, la facultat de contractar obres i serveis per quantia igual o superior a 30.000 euros”.

4. Per dur a terme la seva activitat ordinària de l'ADTM, es fa necessària la contractació dels serveis postals, essencialment per practicar les notificacions previstes en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, a aquelles persones no obligades a relacionar-se electrònicament amb l'administració.

5. L'article 11.3.a) de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, del règim jurídic del sector públic preveu la possibilitat de formalitzar encomanes de gestió entre òrgans administratius o entitats de dret públic pertanyents a la mateixa administració.

6. L'article 115.2 de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de consells insulars, preveu que l'encomana no por comportar l'atribució als consells insulars de facultats de resolució, si bé aquests podran realitzar les actuacions materials i de gestió que siguin inherents a l'objecte de l'encomana.

7. Atès que el Consell de Mallorca està tramitant la contractació dels serveis postals i paqueteria dels diferents departaments del Consell de Mallorca, es considera que és més beneficiós i eficient per ambdues institucions, dur a terme el procediment de contractació dels serveis de de l'Agència per part del Consell de Mallorca.

RESOLC

1r. Encarregar la gestió de la tramitació de l'expedient de contractació dels serveis postals per a l'Agència de Defensa del Territori de Mallorca al Consell de Mallorca. D'acord amb la proposta de la Mesa de Contractació del Consell de Mallorca quant a l'expedient de referència, l'òrgan de contractació de l'ADTM adjudicarà el contracte i procedirà a la seva formalització.

2n. Comunicar aquest acord al Servei Jurídic i d'Administració Econòmica de la Secretaria Tècnica del Departament d'Hisenda i Funció Pública del Consell Insular de Mallorca.

 

(Signat electrònicament: 19 d'abril de 2024

El secretari delegat Jaume Adrover Cánaves)