Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)
Núm. 254663
Tràmit d’informació pública del Projecte d’ordre pel qual s’estableixen les bases reguladores de les beques per promoure i fomentar la participació en les proves selectives ordinàries d'ingrés en els grups o subgrups amb més dificultat de cobertura de places en l’àmbit de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i de les entitats autònomes que en depenen, que gestiona l’Escola Balear d’Administració Pública
D'acord amb el que disposen els articles 58.1 e) i 61.2 b) de la Llei 1/2019, de 31 de gener, del Govern de les Illes Balears, en relació amb l'apartat 3 de la Resolució de la consellera de Presidència i Administracions Públiques, d'11 d'abril de 2024, per la qual s'inicia el procediment d'elaboració del Projecte d'ordre per la qual s'estableixin les bases reguladores de les beques per promoure i fomentar la participació en les proves selectives ordinàries d'ingrés en els grups o subgrups amb més dificultat de cobertura de places en l'àmbit de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i de les entitats autònomes que en depenen, que gestiona l'Escola Balear d'Administració Pública i es designa l'òrgan responsable de tramitar-ho, se sotmet al tràmit d'informació pública aquest Projecte d'ordre, durant un termini de cinc dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Les al·legacions poden presentar-se telemàticament, si es disposa de certificat digital o DNI electrònic, mitjançant el tràmit d'informació pública del procediment d'elaboració i tramitació del Projecte d'ordre de referència a la Seu electrònica
https://www.caib.es/seucaib/ca/200/persones/tramites/tramite/4372923 adreçades a l'Escola Balear d'Administració Pública (DIR 3 A04035968).
Igualment, podeu utilitzar el formulari web del Portal de Participació Ciutadana del Govern de les Illes Balears, accedint a l'enllaç https://www.caib.es/sites/participacio/ca/audiancia_i_informacia_pablica_en_lelaboracia_de_normativa/
Aquest sistema permet presentar aportacions sense la necessitat de disposar de certificat electrònic o DNIe, però no emet justificant de recepció del contingut enviat. No obstant això, sempre que les aportacions presentades mitjançant aquest formulari web contenguin la identificació de la persona o l'entitat que les fa, s'inclouran en l'expedient d'elaboració normativa.
Si es tracta d'una persona física no obligada a relacionar-se electrònicament amb l'Administració (art. 14.2c) de la Llei 39/2015, també es poden presentar les aportacions per escrit adreçat a l'Escola Balear d'Administració Pública (DIR 3 A04035968) situat al C/ Gremi de Corredors, 10 3r, de Palma, en qualsevol oficina d'assistència en matèria de registre o per correu postal. Disposau d'un model en el procediment de la Seu electrònica indicat abans.
(Signat electrònicament: 22 d'abril de 2024)
La consellera de Presidència i Administracions Públiques Antònia Maria Estarellas Torrens