Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

Núm. 246498
Resolució de la presidenta del Patronat Municipal de l'Hospital de Ciutadella de Menorca per la qual es corregeix l'error detectat en les bases que regulen el procediment selectiu per a constituir una borsa de treball de persones aspirants a ser nomenades interinament, personal laboral de l'escala d'administració general, subescala auxiliar administrativa (grup C2), en el Patronat Municipal de l’Hospital de Ciutadella de Menorca, pel sistema de concurs-oposició, de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El dia 11 d'abril de 2024, la presidenta del Patronat Municipal de l'Hospital del Ciutadella de Menorca va dictar la Resolució núm. 62, amb el contingut següent:

Resolució de la presidenta del Patronat Municipal de l'Hospital de Ciutadella de Menorca per la qual es corregeix l'error detectat en les bases que regulen el procediment selectiu per a constituir una borsa de treball de persones aspirants a ser nomenades interinament, personal laboral de l'escala d'administració general, subescala auxiliar administrativa (grup C2), en el Patronat Municipal de l'Hospital de Ciutadella de Menorca, pel sistema de concurs-oposició, de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca

Antecedents

1. El dia 9 d'abril de 2024, es va publicar el BOIB núm. 47, d'aprovació de les bases que han de regular el procediment selectiu per a constituir una borsa de treball de persones aspirants a ser nomenades interinament, personal laboral de l'escala d'administració general, subescala auxiliar administrativa (grup C2), en el Patronat Municipal de l'Hospital de Ciutadella de Menorca, pel sistema de concurs-oposició, de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

2. El dia 11 d'abril de 2024, la senyora Marina Olivella, gerent del Patronat Municipal de l'Hospital de Ciutadella de Menorca, va emetre un informe propota de modificació de les bases esmentades en el punt 1 dels antecedents en el qual indicava que havent-se detectat unes errades en les bases que han de regular el procediment selectiu per a constituir una borsa de treball de persones aspirants a ser nomenades interinament, personal laboral de l'escala d'administració general, subescala auxiliar administrativa (grup C2), en el Patronat Municipal de l'Hospital de Ciutadella de Menorca, pel sistema de concurs-oposició, de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca, es procedeix a proposar la seva rectificació:

" (...)1. En el punt 4.1 “Forma i termini de presentació de les sol·licituds”.

On indica:

iii. Còpia del certificat oficial de llengua catalana de nivell B2 o superior o bé sol·licitud de demanar realitzar la prova de nivell de català corresponent.

Ha d'indicar:

iii. Còpia del certificat oficial de llengua catalana de nivell B2 o superior.

2. En l'annex II “Sol·licitud d'admissió per participar en el procés de selecció per a constituir una borsa de treball d'auxiliars administratius d'administració general (subgrup c2) del Patronat Municipal de l'Hospital de Ciutadella de Menorca”.

On indica:

DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA

(Marcau amb una X la documentació que es presenta)

(  ) Còpia del DNI.

(  ) Còpia del títol acadèmic exigit per a participar en el procediment selectiu o bé d'haver abonat els drets per l'expedició d'aquest (en cas que el títol no hagi estat emès).

(  ) Quadre resum dels mèrits a valorar (annex III).

(  ) Documents justificatius dels mèrits (certificat dels serveis professionals prestats, títols, cursos, etc.).

(  ) Certificat oficial de coneixements de la llengua catalana del nivell B2 o superior.

(  ) Sol·licitud de realitzar la prova de nivell de català per no presentar el certificat oficial de coneixements de la llengua catalana del nivell B2 o superior.

Ha d'indicar:

DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA

(Marcau amb una X la documentació que es presenta)

(  ) Còpia del DNI.

(  ) Còpia del títol acadèmic exigit per a participar en el procediment selectiu o bé d'haver abonat els drets per l'expedició d'aquest (en cas que el títol no hagi estat emès).

(  ) Quadre resum dels mèrits a valorar (annex III).

(  ) Documents justificatius dels mèrits (certificat dels serveis professionals prestats, títols, cursos, etc.).

(  ) Certificat oficial de coneixements de la llengua catalana del nivell B2 o superior.

Consideracions jurídiques

1. L'article 109.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, estableix que les administracions públiques poden rectificar en qualsevol moment, d'ofici o a instància de les persones interessades, els errors materials, de fet o aritmètics existents en els seus actes.

2, L'article 56.1 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposa que la revocació dels actes de gravamen o desfavorables i la rectificació dels errors materials, aritmètics o de fet en actes i disposicions administratives corresponen a l'òrgan que hagi dictat l'acte o la disposició.

3. El punt 14.2, c), dels Estatuts del Patronat Municipal de l'Hospital indiquen que la presidencia podrà Prendre les decisions d'urgència mitjançant decret, donant-ne compte a la següent reunió del Consell que se celebri per a ratificar-les (...)".

Per tot això, dict la següent

Resolució

1. Esmenar els errors detectats en el BOIB núm. 47, del dia 9 d'abril de 2024, descrit en els antecedents de l'informe. Consegüentment, i indicar:

- En el punt 4.1 “Forma i termini de presentació de les sol·licituds”: iii. Còpia del certificat oficial de llengua catalana de nivell B2 o superior.

- En l'annex II “Sol·licitud d'admissió per participar en el procés de selecció per a constituir una borsa de treball d'auxiliars administratius d'administració general (subgrup c2) del Patronat Municipal de l'Hospital de Ciutadella de Menorca”:

 

DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA

(Marcau amb una X la documentació que es presenta)

(  ) Còpia del DNI.

( ) Còpia del títol acadèmic exigit per a participar en el procediment selectiu o bé d'haver abonat els drets per l'expedició d'aquest (en cas que el títol no hagi estat emès).

(  ) Quadre resum dels mèrits a valorar (annex III).

(  ) Documents justificatius dels mèrits (certificat dels serveis professionals prestats, títols, cursos, etc.).

(  ) Certificat oficial de coneixements de la llengua catalana del nivell B2 o superior.

2. Publicar les bases esmenades que regulen el procediment selectiu per a constituir una borsa de treball de persones aspirants a ser nomenades interinament, personal laboral de l'escala d'administració general, subescala auxiliar administrativa (grup C2), en el Patronat Municipal de l'Hospital de Ciutadella de Menorca, en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

3. Publicar les bases esmenades que regulen el procediment selectiu per a constituir una borsa de treball de persones aspirants a ser nomenades interinament, personal laboral de l'escala d'administració general, subescala auxiliar administrativa (grup C2), en el Patronat Municipal de l'Hospital de Ciutadella de Menorca, en el tauler d'anuncis de la web de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

4. Obrir un nou termini de presentació d'instàncies de 15 dies hàbils comptats des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució al BOIB i tauler d'anuncis.

5. Notificar aquesta resolució administrativa a les parts interessades tenint en compte el dret d'audiència ex art. 118 LPCAP.

6. Ratificar aquesta Resolució en la propera Comissió executiva del Patronat Municipal de l'Hospital.

 

(Signat electrònicament: 16 d'abril de 2024)

La presidenta del Patronat M. Àngels Torres Ribot