Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE FELANITX

Núm. 227747
Extracte de les bases de la convocatòria de subvencions destinades a la realització d'activitats dins el programa d'atenció sociocultural de mestresses de casa per a l'any 2024. (Codi: sub09)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb el que preveuen els articles 17.3.b i 20.8.a de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, es publica l'extracte de la convocatòria el text complet es pot consultar a la base de dades nacional de subvencions. Codi BDNS 753218.

1.- Objecte

L'objecte de les presents bases és regular i fixar els criteris i el procediment de sol·licitud, tramitació, concessió, cobrament i justificació de les subvencions que atorgui l'Ajuntament de Felanitx en règim de concurrència competitiva destinades a finançar els projectes que tinguin com a objectiu la realització d'activitats en matèria de serveis socials.

Les subvencions regulades per aquestes normes són un procediment de col·laboració entre l'Ajuntament i les entitats per la realització d'activitats d'utilitat pública o interès social, tenen caràcter voluntari i eventual, i estan obertes a la participació de totes les entitats de Felanitx que compleixin els requisits establerts a la base 4ª.

2.- Finalitat de les subvencions

D'acord amb les previsions del Pla Estratègic de Subvencions per al present any, aquestes subvencions hauran de fomentar projectes/activitats d'interès públic o social que tinguin per finalitat:

Promoure activitats de caire social com poden ser cursos, tallers, projectes, esdeveniments que realitzin les associacions de mestresses de casa del terme municipal de Felanitx amb la voluntat de fomentar projectes/activitats d'interès públic o social que tinguin per finalitat la celebració d'activitats socioculturals, esportives, formatives, d'oci i temps lleure entre altres.

3.- Període d'execució

Les subvencions concedides a l'empara d'aquestes bases, s'hauran de destinar a finançar projectes o activitats desenvolupades del 1 de setembre del 2023 al 31 d'agost del 2024.

4.- Requisits dels beneficiaris/àries i forma d'acreditar-los

1.Podran ser beneficiaris/àries d'aquestes subvencions les persones jurídiques que hagin de realitzar l'activitat que fonamenta el seu atorgament, sempre que no estiguin afectades per cap de les prohibicions contingudes a l'art. 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions (en endavant LGS), i que compleixin els requisits que tot seguit es detallen:

- Associacions o entitats privades sense ànim de lucre, legalment constituïdes, inscrites en el Registre Municipal d'Associacions de l'Ajuntament i amb domicili social al municipi, en els Estatuts del qual es contempli la promoció d'activitats i manifestacions socioculturals, esportives, etc. dirigides a la millora del benestar de les mestresses de casa

2. No podran obtenir la condició de beneficiàries les entitats que no es trobin al corrent de les seves obligacions de justificació de subvencions d'exercicis anteriors amb l'Ajuntament de Felanitx.

La concurrència d'aquesta circumstància es comprovarà directament per l'Ajuntament de Felanitx en la fase d'instrucció del procediment de concessió.

5.- Documentació a aportar

Per a poder participar en la convocatòria oberta s'haurà de presentar la següent documentació, segons models normalitzats annexos:

D'acord amb els termes previstos a la normativa de règim jurídic de les administracions públiques, els interessats no hauran d'aportar aquells documents que ja es trobin en poder d'aquest Ajuntament. En aquest sentit, per a les entitats inscrites en el Registre d'Entitats Municipal els documents identificatiusi de representació de l'entitat es substitueixen per una declaració jurada de vigència de la documentació que consta al referit registre, en cas contrari, amb la sol·licitud de subvenció caldrà adjuntar la documentació següent:

1) Fotocòpia del DNI del/de la representant legal

2) Fotocòpia del Número d'Identificació Fiscal de l'entitat peticionària.

3) Escriptura de constitució i Estatuts.

4) Poders de representació i/o certificat expedit pel/per la Secretari/ària de l'entitat que acrediti la representació legal del/de la sol·licitant.

- ANNEX 2: Memòria descriptiva del projecte/activitat pel que es demana la subvenció.

- ANNEX 3: Pressupost d'ingressos i despeses previst pel projecte/activitat pel que es demana la subvenció.

- Certificat de titularitat del compte bancari

- Altra documentació específica exigida a la convocatòria

6.- Termini i forma de presentació de les sol·licituds

La presentació de la sol·licitud de subvenció pressuposa el coneixement i l'acceptació de les normes que la regulen, però no pressuposa la concessió automàtica de la subvenció, la qual es resoldrà una vegada estudiada la proposta d'activitat i valorada en funció dels criteris generals d'aquestes normes.

Termini:

Les entitats sol·licitants podran presentar les peticions en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació de l'anunci de l'extracte de la corresponent convocatòria en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma

Forma.:

Mitjançant el següent tràmit, disponible a la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Felanitx:

Seu Electrònica: https://ajfelanitx.eadministracio.cat/

Tràmit: SUB09 - Subvencions Mestresses de casa

 

(Signat electrònicament: 8 d'abril de 2024

La batlessa Catalina Soler Torres)