Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA

Núm. 182273
Extracte de l’aprovació, per Decret d’Alcaldia 2024-1017, d’11 de març de 2024, de les bases per participar al concurs Sant Josep Net, curs 23-24

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

BDNS (750580:)

De conformitat amb el que estableixen els articles 17.3.b) i 20.8 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i 4.1 de la Resolució de 10 de desembre de 2015, de la Intervenció General de l'Administració de l'Estat, per la qual es regula el procés de registre i publicació de les convocatòries de subvencions i ajudes en el Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions (BOE núm. 299, de 15 de desembre de 2015), es publica l'extracte de les bases més amunt esmentades. El text complet es pot consultar a la Base de Dades Nacional de Subvencions i al BOIB núm. 39, de 21 de març de 2024.

1. CONSIGNACIÓ PRESSUPOSTÀRIA I QUANTIA

La quantia màxima dels premis que es podrà concedir en aquesta convocatòria  és de 10.000,00 € amb càrrec a la partida pressupostària  326148032 amb fons de finançament municipal.

2. CONDICIONS GENERALS DELS SOL·LICITANTS

Podran acollir-se a aquesta convocatòria els centres de primària públics o concertats del municipi de Sant Josep de sa Talaia, que compleixin els següents requisits:

  1. Trobar-se  al corrent de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb el mateix Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia.
  2. No trobar-se incurs en cap de les causes d'incompatibilitat i complir els requisits que fixa l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
  3. Acreditar el compliment d'obligacions en matèria de reintegrament de subvencions que estableix l'article 25 del RLGS.
  4. Tenir durant el curs 24-25 grups de 6è de primària.

3. SOL·LICITUD, TERMINI DE PRESENTACIÓ I DOCUMENTACIÓ

3.1. Les instàncies es dirigiran a l'Alcaldia de l'Ajuntament de Sant Josep i es presentaran en el Registre General de l'Ajuntament o en la forma establerta a l'art. 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest cas s'haurà de passar avís a l'adreça normalitzacio@santjosep.org.

3.2. Els sol·licitants de la subvenció hauran d'adjuntar a la sol·licitud (annex 1) la següent documentació:

a) Sol·licitud per participar en el Concurs Sant Josep Net, 2024 (annex 1).

b) Identificació del representant del centre que subscriu la sol·licitud i especificació del caràcter amb què ho fa, mitjançant còpia del DNI, NIF o altre document acreditatiu.

c) CIF/NIF del centre.

d) Declaració del representant legal que l'entitat que representa no es troba incursa en cap de les causes d'incompatibilitat i que compleix els requisits que estableix l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, que es troba al corrent de les obligacions amb l'Ajuntament de Sant Josep i que acredita el compliment en matèria de reintegrament de subvencions (annex 2).

e) Imprès de transferència bancària facilitat per l'Ajuntament degudament emplenat amb les dades bancàries actualitzades o certificat de titularitat bancària. En cas d'haver-lo presentat en altres ocasions, no serà necessari tornar-lo a presentar.

f) Declaració de les subvencions rebudes o sol·licitades per a la mateixa finalitat, i compromís de comunicar a l'entitat local les que s'obtenguin en el futur (annex 3).

g) Autorització per obtenir informació sobre el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social (annex 4). No obstant això, l'entitat sol·licitant en podrà denegar expressament el consentiment. En aquest cas, haurà d'aportar els certificats acreditatius d'estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.

 

Si els documents exigits en la sol·licitud ja s'haguessin presentat a l'Ajuntament en una altra ocasió, la persona sol·licitant podrà acollir-se al que estableix l'article 53.d de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, sempre que es faci constar la data i l'òrgan o dependència en què varen ser presentats o emesos.

3.3. Termini de presentació

El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies hàbils, comptats des del dia següent al de la publicació de l'extracte de la present convocatòria en el BOIB.

3.4. Esmenes de defectes de les sol·licituds

Si la sol·licitud no compleix els requisits establerts a la normativa de la convocatòria, l'òrgan instructor ha de requerir, segons estableix la base 5.2, al centre interessat que l'esmeni en el termini màxim i improrrogable de 10 dies i li ha d'indicar que, si no ho fa, es considerarà que ha desistit de la sol·licitud, amb la resolució prèvia que s'ha de dictar en els termes que preveu l'art. 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Sant Josep de sa Talaia, document firmat electrònicament  (21 de març de 2024

El batle Vicente Roig Tur)