Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE SÓLLER
ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL SÓLLER 2010
Núm. 156615
Convocatòria i bases que regiran el procediment selectiu, mitjançant concurs oposició, per proveir com a contractat/da laboral de l'Entitat Pública Empresarial Sóller 2010 la plaça d’encarregat de manteniment del Poliesportiu municipal Son Angelats de Sóller i constitució d'una borsa de treball
En data 22 de febrer de 2024 el Consell d'Administració de l'Entitat Pública Empresarial Sóller 2010 va aprovar la convocatòria i les bases específiques que regiran el procediment selectiu, mitjançant concurs oposició, de la plaça d'encarregat de manteniment del Poliesportiu municipal Son Angelats de Sóller així com la seva publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, les quals a continuació es transcriuen:
BASES QUE HAN DE REGIR EL PROCÉS SELECTIU MITJANÇANT CONCURS OPOSICÓ DE LA PLAÇA D'ENCARREGAT DE MANTENIMENT DEL POLIESPORTIU MUNICIPAL SON ANGELATS DE SÓLLER
1.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA
L'objecte d'aquesta convocatòria és la de cobrir la plaça d' encarregat de manteniment del Poliesportiu municipal Son Angelats, gestionat per l'Entitat Pública Empresarial Sóller 2010 (en endavant Sóller 2010), per mitjà del procediment de concurs oposició com a personal laboral fix, de conformitat amb l'article 11 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, mitjançant el qual s'aprova el text refós de la llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic, amb les retribucions establertes per a la categoria laboral categoria C2 descrites en la plantilla de personal de l'Entitat, dret a triennis, pagues extraordinàries i altres conceptes retributius que corresponguin segons la legislació vigent.
Correspon a aquesta plaça supervisar i dur a terme totes les tasques de manteniment relacionades amb les infraestructures, sistemes elèctrics, plaques fotovoltaiques, piscines, climatització, so, pintura, neteja, maquinària, mobiliari, control d' accessos, així com altres elements i equips del poliesportiu Son Angelats. A més, s'encarregarà de les compres i el control de material prèvia autorització de Sóller 2010. Supervisar i coordinar tots els treballs duts a terme per empreses externes contractades per al manteniment en la instal·lació abastant aspectes com el control de plagues, sistemes contra incendis, analítiques, carburants etc... Inclou també la coordinació de treballs, horaris i formació del propi personal de manteniment de la instal·lació, el necessari per a l'acompliment de la seva tasca, la vigilància de les instal·lacions i la gestió de la documentació necessària per garantir el compliment de les normatives vigents en matèria de manteniment seguretat i salut. La coordinació i report a la direcció del centre, així com altres treballs que puguin encarregar-se directament des de Sóller 2010.
2.- REQUISITS DELS ASPIRANTS
a) Tenir la nacionalitat espanyola, sens perjudici del que disposa la lletra f).
b) Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.
c) Tenir complerts setze anys i no excedir, si s'escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa.
d) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l' accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que desenvolupaven en el cas del personal laboral, en el qual hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes l' accés a l' ocupació pública.
e) Estar en possessió del títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria o equivalent o estar en condicions d' obtenir-lo en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.
f) Pel que fa a nacionals d' altres estats:
f.1. Els nacionals dels estats membres de la Unió Europea podran accedir, com a personal laboral, en igualtat de condicions que els espanyols a la present convocatòria. Les previsions de l' apartat anterior són aplicables, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, el cònjuge dels espanyols i dels nacionals d' altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguin separats de dret ja els seus descendents i els del seu cònjuge sempre que no estiguin separats de dret, siguin menors de vint-i-un anys o majors d' aquesta edat dependents.
f.2. L' accés al procés de selecció s' estendrà igualment a les persones incloses en l' àmbit d' aplicació dels Tractats Internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya en els quals sigui d' aplicació la lliure circulació de treballadors, en els termes estableix el punt anterior.
g) Disposar del nivell A2 de català per la Conselleria d' Educació i Cultura del Govern Balear, EBAP o altres entitats equivalents i homologades per la Direcció General de Política Lingüística.
h) Estar en possessió del permís de conduir classe B.
Els requisits establerts en els apartats anteriors s'hauran de complir en el darrer dia de presentació de sol·licituds i gaudir-ne durant el període selectiu. Amb anterioritat a la presa de possessió de la plaça, l'interessat haurà de fer constar que no està sotmesa a cap supòsit d'incompatibilitat establerta en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, que regula les incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques.
3.- PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS
3.1 Les sol·licituds per participar en la present convocatòria es presentaran, conforme al model de l'Annex I, en el registre de Sóller 2010 (ubicat al carrer Hospici, 2 de Sóller) o per mitjà de la seu electrònica de l'entitat (https://soller2010.sedelectronica.es) en el termini de 10 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de la convocatòria al BOIB. Les bases també es publicaran al Tauler d' Anuncis de la seu electrònica de Sóller 2010.
Els successius anuncis relacionats amb aquesta convocatòria es publicaran únicament al Tauler d'Anuncis de la seu electrònica de Sóller 2010 (https://soller2010.sedelectronica.es) i serà responsabilitat dels aspirants consultar el Tauler per estar informats de l' estat del procediment.
Les sol·licituds també es poden presentar en qualsevol de les altres formes previstes a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (en endavant LPACAP). En aquest cas, necessàriament, s'haurà de remetre, mitjançant correu electrònic a Sóller 2010, còpia de la sol·licitud registrada per tenir coneixement de la presentació a la següent adreça: rrhh.soller2010@gmail.com. Sense complir aquests requisits, la documentació no serà admesa si és rebuda per l' òrgan convocant amb posterioritat a la data i hora de finalització del termini assenyalat.
3.2 A la sol·licitud s'haurà d'acompanyar ordenadament la documentació següent:
1. Original o còpia autèntica del D.N.I, o en cas de no tenir nacionalitat espanyola, fotocòpia del N.I.E, passaport o targeta de residència.
2. Original o còpia autèntica de la titulació acadèmica recollida a l' apartat 2 e) d' aquestes bases.
3. Original o còpia autèntica del certificat del nivell de coneixements de llengua catalana (A2) expedit per l'òrgan competent en matèria de política lingüística del Govern de les Illes Balears, o bé dels títols, diplomes i certificats equivalents d'acord amb la normativa vigent.
4. Carnet conduir tipus B.
5. Currículum Vitae del candidat/a i vida laboral TGSS.
6. Relació de mèrits que s' al·leguen: aquesta relació s' haurà de presentar en una llista on constaran detallats i ordenats els documents que es presenten per justificar els mèrits, d' acord amb els blocs que seran objecte de valoració en concurs.
El llistat de mèrits s' ha d' acompanyar per l' original o fotocòpia autèntica dels títols justificatius de cada mèrit que s'al·legui. Els mèrits al·legats sense justificació documental no es tindran en consideració. Tots els documents referits als mèrits s' han de presentar dins el termini de presentació de les sol·licituds, sense que es puguin presentar en cap altre moment.
Quant a l'experiència laboral s'exigeix original o fotocòpia autèntica de contracte o certificat d' empresa en el qual es detallin les funcions del lloc.
Tots els documents presentats en un altre idioma han d'adjuntar la traducció al castellà o català acreditada mitjançant una traducció jurada. Tots els documents expedits a l'estranger s'han de presentar, si escau, degudament legalitzats o apostillats.
La falsedat en les dades que es facin constar en la sol·licitud o a la documentació annexa determina l'exclusió immediata de la persona sol·licitant, sens perjudici de les mesures legals que corresponguin.
La presentació d'una sol·licitud implica l'acord amb el contingut d' aquestes bases i també el consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent en aquesta matèria.
4.- ADMISSIÓ D'ASPIRANTS
Finalitzat el termini de presentació d'instàncies, l'autoritat convocant declararà mitjançant Resolució, aprovada la llista provisional dels aspirants admesos i exclosos, on constarà el número de document nacional d' identitat de la persona aspirant i, si s' escau, la causa d' exclusió.
La llista, juntament amb la composició del Tribunal qualificador es publicarà al Tauler d'Anuncis de la seu electrònica de Sóller 2010 (https://soller2010.sedelectronica.es). Per tal d' evitar errors, i, si es produeixen, de possibilitar-ne la correcció dins el termini establert i en la forma, les persones aspirants han de comprovar que no figuren en la relació d' exclosos i, que a més, consten a la llista d' admesos.
Als efectes del que estableixen aquestes Bases, s'entenen com a causes d' exclusió no esmenables:
- La presentació de la sol·licitud fora de termini.
- La manca de compliment de qualsevol dels requisits de participació el darrer dia del termini de presentació d' instàncies.
- Qualsevol altre que resulti de la normativa aplicable.
Els aspirants exclosos o omesos disposaran d'un termini de tres dies hàbils, comptats des de l'endemà que s'hagi publicat la resolució, per esmenar el defecte o adjuntar el document que sigui preceptiu. Es considerarà que desisteixen de la sol·licitud si no compleixen el requeriment. Les esmenes o l'adjunció dels documents es presentaran al Registre de Sóller 2010, si es presenten en qualsevol de les altres formes previstes a l'article 16.4 de la LPACAP s'haurà de remetre, necessàriament mitjançant correu electrònic a Sóller 2010 (correu electrònic: rrhh.soller2010@gmail.com), còpia de la documentació registrada per tenir coneixement de la presentació.
Acabat el termini a què es refereix el paràgraf anterior, i esmenades, si s'escau, les sol·licituds, el President dictarà resolució per la qual s' aprova la llista definitiva de persones admeses i excloses. Aquesta resolució es publicarà al Tauler d'Anuncis de Sóller 2010. En aquesta resolució s'indicarà el lloc i l'hora de la fase d'oposició (prova).
5.- TRIBUNAL QUALIFICADOR
El tribunal qualificador estarà constituït per tres membres, titulars i suplents. La totalitat dels seus membres ha de posseir un nivell de titulació igual o superior a l' exigit per a l'ingrés. Per al nomenament dels membres titulars del tribunal es podrà demanar la col·laboració d'altres administracions.
El Tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l'assistència de la meitat més un dels seus membres, titulars o suplents indistintament, ni sense president/a ni secretari/a, i les seves decisions s'adoptaran per majoria. El Tribunal podrà comptar amb l' assistència d' assessors amb veu però sense vot.
L' abstenció i recusació dels membres de l' òrgan de selecció es farà efectiva d' acord amb el que disposen els articles 23 i 24 de la LPACAP.
El Tribunal qualificador queda facultat per resoldre els dubtes o reclamacions que puguin originar-se amb la interpretació o aplicació de les bases de la present convocatòria, així com el que s' hagi de fer en casos no previstos.
6.- FASE OPOSICIÓ (PROVA) (MÀXIM 20 PUNTS)
Prova 1: Prova tipus test. Màxim 10 punts
Consistirà a contestar, en un temps màxim de 60 minuts, un exercici tipus test de 20 preguntes relacionades amb el contingut del temari que consta com a Annex II d'aquestes Bases i amb les funcions pròpies del lloc.
Cada pregunta del qüestionari tindrà diverses respostes alternatives sent només una d'elles la correcta. La resposta correcta sumarà 0,5 punts. Les respostes en blanc i les incorrectes no penalitzaran ni restaran puntuació.
Prova 2: Supòsits pràctics. Màxim 10 punts: 5 punts cada supòsit
Consistirà a resoldre dos supòsits de caràcter pràctic proposats pel tribunal, durant un temps màxim de seixanta minuts. Aquests supòsits constaran d'una o diverses qüestions a resoldre i estaran dirigits a apreciar la capacitat dels aspirants per exercir les tasques la realització de les quals correspongui a la plaça convocada i versaran sobre algunes de les instal·lacions que existeixen en el Poliesportiu municipal Son Angelats, com piscines, plaques fotovoltaiques, etc. En aquest exercici es valorarà fonamentalment la capacitat de raciocini; la identificació, l'anàlisi i la resolució dels problemes plantejats.
1. Tractament d' aigües en piscines cobertes d' ús públic: tractament fisicoquímic de l' aigua. Desinfecció, control de PH, floculació, filtració, etc.
2. Funcionament general de les piscines: tipus de filtres i el seu manteniment, neteja i revenja, bombes, vàlvules, depuradora, buidatge, neteja, recirculació i aigua de la piscina, etc.
3. Elements de la instal·lació, funcionament i avaries/incidències: condicionament d'aire, plaques fotovoltaiques, calderes, bomba de calor, refredadora, recuperació de calor, sistemes de distribució, elements terminals, accessoris, instal·lació elèctrica
4. Simbologia i interpretació de plànols d' instal·lacions. Conceptes bàsics.
5. Mesurament, lectura i control del consum d' energia.
Un cop conclosa la fase de prova (oposició) el Tribunal publicarà al Tauler d'Anuncis de Sóller 2010, les notes de la prova.
Per superar aquesta fase s'haurà d' haver obtingut una nota mínima de 5 punts en cada prova. Si no s'obté aquesta superació mínima no es podrà seguir en el procés de selecció.
Els aspirants disposaran de 3 dies hàbils, des de la publicació dels resultats de la fase d'oposició, per efectuar les reclamacions oportunes o demanar la revisió de la seva puntuació davant el Tribunal. Les reclamacions es presentaran al Registre General de Sóller 2010.Si es presenten en qualsevol de les altres formes previstes a l'article 16.4 de la LPACAP, necessàriament, s'haurà d'enviar mitjançant correu electrònic a Sóller 2010 (correu electrònic: rrhh.soller2010@gmail.com), còpia de la sol·licitud registrada per tenir coneixement de la presentació.
El Tribunal disposa d' un termini de 5 dies hàbils per resoldre les reclamacions que es presentin, i, a continuació, es farà pública la llista definitiva al Tauler d' Anuncis de Sóller 2010. Si no hi hagués reclamacions, la resolució s' entendrà ferma i tindrà lloc la convocatòria de la fase d' entrevista.
7.- FASE D'ENTREVISTA (MÀXIM 20 PUNTS)
Els qui hagin superat fase d'oposició prevista en l'apartat anterior seran convocats a la fase d'entrevista. L'entrevista personal tindrà una puntuació màxima de 20 punts i tindrà caràcter obligatori i presencial.
Consistirà en una entrevista sobre la formació i l'experiència de l'aspirant i sobre el coneixement de les funcions i tasques pròpies del lloc de treball al qual s' opta. L'entrevista tindrà caràcter obligatori i durarà 15 minuts per candidat/a.
La qualificació de l'entrevista es determinarà d' acord amb la mitjana de les puntuacions atorgades per cada membre del Tribunal. Per poder superar aquesta fase s' ha d' obtenir una puntuació mínima de 10 punts.
8.- FASE DE CONCURS (MÀXIM 60 PUNTS)
La puntuació màxima d'aquesta fase és de 60 punts.
El Tribunal no podrà valorar els mèrits dels quals no s' hagi presentat acreditació documental en el termini de presentació d' instàncies i no es comptabilitzarà cap mèrit que no estigui degudament acreditat. El Tribunal avaluarà els mèrits al·legats i justificats dels aspirants admesos en la llista definitiva, de conformitat amb el barem següent:
- Bloc 1: Experiència professional (fins a un màxim de 27 punts)
- Bloc 2: Coneixements de la llengua catalana (fins a un màxim de 3 punts)
- Bloc 3: Accions formatives (fins a un màxim de 30 punts)
Bloc 1.- Experiència professional (fins a un màxim de 27 punts)
En aquest apartat es valoraran:
a) els serveis prestats a l'Administració o entitats públiques com a encarregat de manteniment d'instal·lacions elèctriques i/o instal·lacions esportives amb piscines, a raó de 0,35 punts per mes de serveis prestats (categoria c2).
b) els serveis prestats en l'àmbit de l'empresa privada com a encarregat de manteniment d'instal·lacions elèctriques i/o instal·lacions esportives amb piscines, a raó de 0,25 punts per mes treballat.
c) els serveis prestats a l' Administració o entitats públiques que estiguin relacionats amb la plaça o lloc convocats, en un lloc igual, o similar, a raó de 0,20 punts per mes de serveis prestats.
d) els serveis prestats en l' àmbit de l' empresa privada, directament relacionats amb la plaça o lloc convocats, en un lloc igual, o similar, a raó de 0,15 punts per mes treballat.
Bloc 2.- Coneixements de la llengua catalana (fins a un màxim de 3 punts)
Aquest apartat serà valorat segons el següent barem:
a) Certificat nivell B1: 1 punt.
b) Certificat nivell B2: 2 punts.
c) Certificat nivell C1: 3 punts.
En el supòsit que l'aspirant acrediti la possessió de més d'un certificat, només serà objecte de valoració el certificat que acrediti un nivell de coneixement més alt.
Bloc 3.- Accions formatives (fins a un màxim de 30 punts)
- Certificat de qualificació individual de baixa tensió. 4 punts.
- Formació en electrònica i instal·lacions elèctriques: 0,05 punts per hora. Màxim 10 punts.
- Curs de manteniment de piscines. 0,25 punts per hora. Màxim 5 punts.
- Curs manteniment higiènic sanitari contra legionel·la. 0,25 punts per hora. Màxim 5 punts.
- Curs prevenció riscos laborals e igualtat. 0,15 punts per hora. Màxim 4 punts.
- Altres cursos de formació i perfeccionament: Màxim 10 punts.
a) Impartits o promoguts per les administracions públiques; els impartits en el marc dels acords de formació contínua entre l' Administració i els agents socials, així com els homologats per l' EBAP, quan el contingut estigui directament relacionat amb les funcions de la categoria corresponent a la plaça a la qual s' opta. 0,04 punts per hora lectiva.
b) Impartits o promoguts per entitats privades quan el contingut estigui directament relacionat amb les funcions de la categoria corresponent a la plaça a la qual s' opta. 0,02 punts per hora lectiva.
9.- PUBLICACIÓ DE LES VALORACIONS I APROVACIÓ DE LA BORSA DE TREBALL
Un cop conclosa la fase d'oposició, la fase d' entrevista i la fase de valoració dels mèrits, el Tribunal publicarà al Tauler d'Anuncis de Sóller 2010, la valoració provisional de mèrits amb indicació de la puntuació final i del D.N.I. Els aspirants disposaran de 3 dies hàbils, des de la publicació dels resultats, per efectuar les reclamacions oportunes o demanar la revisió de la seva puntuació davant el Tribunal. Les reclamacions es presentaran al Registre General de Sóller 2010.
Si es presenten en qualsevol de les altres formes previstes a l'article 16.4 de la LPACAP, necessàriament, s'haurà d'enviar mitjançant correu electrònic a Sóller 2010 (correu electrònic: rrhh.soller2010@gmail.com), còpia de la sol·licitud registrada per tenir coneixement de la presentació.
El Tribunal disposa d' un termini de 5 dies hàbils per resoldre les reclamacions que es presentin, i, a continuació, es farà pública la llista definitiva, per ordre de puntuació, al Tauler d' Anuncis de Sóller 2010.
En cas d' empat, s' haurà de resoldre pel Tribunal qualificador en el moment d' haver acabat les valoracions. Per resoldre aquests empats, se seguiran successivament els criteris següents:
a) Major puntuació en l' apartat d' experiència laboral.
b) Major puntuació en l' apartat de formació.
c) Major edat.
Si persisteix l' empat, es procedirà a efectuar un sorteig.
El Tribunal donarà trasllat al President de Sóller 2010 de la llista definitiva amb les puntuacions obtingudes pels aspirants i elevarà una proposta de contractació a favor de la persona que hagi obtingut la major puntuació.
Si, dins del termini de tres dies hàbils i llevat de casos de força major, l'aspirant proposat no presenta la documentació o no disposa dels requisits exigits, no podrà ser contractat i l'òrgan de selecció proposarà la contractació a favor del següent aspirant segons l'ordre de puntuació obtingut.
Un cop l'aspirant seleccionat hagi presentat la documentació, i si aquesta està conforme, l'òrgan oportú efectuarà la corresponent contractació.
10.- FUNCIONAMENT DE LA BORSA DE TREBALL
Els components de la borsa de treball seran requerits, per estricte ordre de puntuació, per cobrir les vacants, substitucions i necessitats del servei que puguin sorgir, així com per pal·liar eventuals circumstàncies d'excessiu volum de treball del servei. L'oferta de treball es farà via telefònica. En primer lloc es trucarà al telèfon mòbil i, en cas de no poder contactar, se li trucarà a l'altre número que hagi assenyalat a la instància. Si no s'aconsegueix localitzar la persona per telèfon, se li enviarà un correu electrònic a l'adreça assenyalada a la instància. A l'expedient es deixarà constància de les gestions efectuades.
En cas que l'interessat renunciï a l'oferiment de treball, passarà a ocupar l'últim lloc de la borsa de treball. Aquest criteri, serà el que se seguirà en cada contractació.
No obstant això, es mantindrà l'ordre de la borsa de treball als aspirants que, en el moment de la trucada, es trobin en alguna de les següents situacions:
- Incapacitat temporal, incloent-se també la situació de suspensió del contracte per risc durant l' embaràs.
- Maternitat o paternitat.
- Trobar-se en el moment de la trucada en servei actiu en una altra administració o empresa privada.
La justificació per acreditar aquests casos s'haurà de lliurar en un termini màxim de tres dies hàbils a comptar a partir del requeriment per ocupar el lloc de treball. Aquestes persones es consideraran com a no disponibles. Un cop acabada aquesta situació s'haurà de comunicar a l' empresa pública Sóller 2010, en un termini màxim de 10 dies hàbils.
Aquesta borsa tindrà una durada indefinida. No obstant això, Sóller 2010 quan ho consideri oportú i necessari, podrà convocar un nou procediment per renovar i actualitzar la borsa de treball.
11.- INCIDÈNCIES
El tribunal queda facultat, per al bon funcionament del procés de selecció, per resoldre dubtes i discrepàncies que s'originin durant el desenvolupament del procés.
12.- IMPUGNACIONS
La present convocatòria i els actes administratius que se'n derivin i de l'actuació del Tribunal, podran ser impugnats en els casos i en la forma establerts a la LPACAP.
(Signat electrònicament: 12 de març de 2024)
El president Miquel Nadal Vaquer
ANNEX I MODEL DE SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ AL PROCEDIMENT DE SELECCIÓ DE LA PLAÇA D'ENCARREGAT DE MANTENIMENT DEL POLIESPORTIU MUNICIPAL SON ANGELATS CONVOCAT PER L'ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL SOLLER 2010
D./Dª ......................................................................................................................... amb DNI núm. .................................., veí/a de ................................................ i amb domicili als efectes de notificacions a ........................................................................................., núm. ....... CP................ telf. ........................... correu electrònic....................................................
EXPOSA:
1.- Que SOL·LICITA ser admès/da en la convocatòria pública efectuada per aquesta entitat del procés selectiu del lloc de treball d'encarregat de manteniment (categoria C2) del Poliesportiu municipal Son Angelats gestionat per l'Entitat Pública Empresarial Sóller 2010, d'acord amb les bases específiques publicades al BOIB núm. ....... de dia ......... de ......... de 2024.
2.- Que DECLARA estar en possessió de totes les condicions requerides en la convocatòria publicada.
3.- Que coneix i accepta el contingut de les bases i de la convocatòria, així per exemple, entre altres aspectes, el sistema de provisió i puntuació aplicable i altres condicions i circumstàncies.
4.- Que aporta els documents que acreditin les condicions requerides per ser admès/a en la convocatòria i que aporta tots els documents i certificats (cursos, experiència professional, ...).
SOL·LICITA: Que, d'acord amb l'exposat i la documentació que acompanya, tingui a bé a admetre al/a la subscrit/a en la convocatòria.
Sóller, .........................................................
(Signatura)
SR. PRESIDENT DE L'ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL SÓLLER 2010
De conformitat amb el que disposa la normativa vigent en protecció de dades personals s'informa als interessats que les dades personals contingudes en la sol·licitud d'admissió i documentació que s'acompanyi a aquesta o que es generi a resultes d'aquesta convocatòria, són objecte de recollida per al seu tractament únicament i exclusivament per a l'exercici de funcions pròpies d'aquesta entitat, dins del present procediment selectiu per a la seva convocatòria, tramitació, qualificació i resolució, per la qual cosa s' informa que les dades s' incorporaran a un fitxer de dades de caràcter personal, del qual és responsable aquesta entitat, i que en cas que sigui necessari als efectes de complir amb els principis de publicitat i transparència del procediment de selecció, algunes dades personals dels aspirants poden ser publicades al tauler d' anuncis electrònic de Sóller 2010. Que en aquest acte Sóller 2010 informa les persones interessades del dret a accedir a les seves dades, a rectificar-les i a cancel·lar-les. Aquests drets podran ser exercits per mitjà d' escrit adreçat al responsable del fitxer a la direcció de Sóller 2010. Que així mateix, se m'informa en aquest acte que les dades personals de persones físiques contingudes en la proposició només seran objecte de cessió o comunicació en els casos, condicions, i amb previ compliment dels requisits establerts en la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i va garantir dels drets digitals.
ANNEX II TEMARI PROVA TIPUS TEST
1. Reial Decret 487/2022, de 21 de juny, pel qual s'estableixen les condicions sanitàries per a la prevenció i control de la legionel·losi.
2. Reial Decret 742/2013, de 27 de setembre, pel qual s'estableixen els criteris tecnico-sanitaris de les piscines.
3. Decret 32/2003, de 18 de febrer, pel qual s'aprova el Reglament sanitari de piscines d'ús col·lectiu.
4. Reial Decret 1027/2007, de 20 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament d'Instal·lacions Tèrmiques en els Edificis.
5. Reial Decret 244/2019, de 5 d'abril, pel qual es regulen les condicions administratives, tècniques i econòmiques de l'autoconsum d'energia elèctrica.
6. Reial Decret 842/2002, de 2 d'agost, pel qual s'aprova el Reglament electrotècnic per a baixa tensió
7. Reial Decret 1215/1997, de 18 de juliol, pel qual s'estableixen les disposicions mínimes de seguretat i salut per a la utilització pels treballadors dels equips de treball.