Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE CAMPANET
Núm. 150865
Correcció d'errors a la publicació «Bases per les quals s'ha de regir el procés selectiu per cobrir (1) plaça d'auxiliar administratiu/va mitjançant concurs com a personal funcionari interí de l'Ajuntament de Campanet i creació d'una borsa», al Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 29 de 27 de febrer de 2024
Fent públic que mitjançant Decret de Batlia de data 6 de març de 2024, s'han dictat les següents correccions d'errors de Bases reguladores del procés selectiu per cobrir una plaça d'auxiliar administratiu/iva mitjançant concurs com a personal funcionari interí de l'Ajuntament de Campanet i creació d'una bossa.
Correcció d'errors a la publicació «Bases per les quals s'ha de regir el procés selectiu per cobrir (1) plaça d'auxiliar administratiu/va mitjançant concurs com a personal funcionari interí de l'Ajuntament de Campanet i creació d'una borsa», al Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 29 de 27 de febrer de 2024.
Antecedents
1. En data 27 de febrer es va publicar al BOIB núm. 29 de 27 de febrer de 2024 les bases per les quals s'ha de regir el procés selectiu per cobrir (1) plaça d'auxiliar administratiu/va mitjançant concurs com a personal funcionari interí de l'Ajuntament de Campanet i creació d'una borsa.
2. S'han detectat errades aritmètiques del text i l'omissió dels criteris de desempat, per la qual cosa s'han de corregir.
Fonaments de dret
1. L'article 109.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, estableix que aquestes poden rectificar en qualsevol moment, d'ofici o a instància de les persones interessades, els errors materials, de fet o aritmètics que hi hagi en els seus actes.
Per això, dict el següent
DECRET DE BATLIA
1. Rectificar el decret de batlia de data 23 de febrer de 2024, d'acord amb els punts primer a quart.
2. Publicar aquest Decret de Batlia en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
PRIMER.
On diu:
«5. VALORACIÓ: FASE DE CONCURS: Valoració de mèrits. Fins a 36 punts»
Ha de dir:
«5. VALORACIÓ: FASE DE CONCURS: Valoració de mèrits. Fins a 30 punts»
SEGON.
On diu:
«4. Nivell de català per damunt del requerit per al lloc de feina, fins a un màxim de 6 punts:
Ha de dir:
«4. Nivell de català per damunt del requerit per al lloc de feina, fins a un màxim de 6 punts:
TERCER.
Afegir els següents punts:
1. «9. EMPATS
La puntuació obtinguda en el procés selectiu determinarà l'ordre de situació de les persones aspirants de major a menor puntuació dins el llistat.
En cas que es produeixin empats, s'han de resoldre per la Comissió Tècnica de Valoració en el moment d'haver acabat les valoracions. Per resoldre aquests empats, es seguiran successivament els criteris següents:
a) Major puntuació a l'apartat d'experiència laboral.
b) Major puntuació a l'apartat de formació.
c) Si l'empat persisteix, es farà un sorteig.»
2. «10. Protecció de dades personals.
De conformitat amb el que disposa l'article 11 de la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garanties dels drets digitals (BOE núm. 294, de 6 de desembre de 2018), s'informa les persones aspirants de:
a) Que el responsable del tractament de dades personals és l'Ajuntament de Campanet (Plaça Major, 24, 07310), el qual disposa d'un fitxer de dades de caràcter personal denominat “Personal municipal” en el qual s'incorporaran la sol·licitud d'admissió, documentació que s'acompanyi a aquesta o que es generi arran de la convocatòria;
b) Que la finalitat del tractament d'aquestes dades és, entre d'altres, la convocatòria, tramitació, qualificació i resolució del procés selectiu.
c) La possibilitat d'exercir els drets establerts als articles 15 a 22 del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'abril de 2016, general de protecció de dades. L'exercici d'aquests drets s'efectuarà conforme a les disposicions generals previstes en l'article 12 de la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garanties dels drets digitals.
L'òrgan administratiu davant el qual les persones interessades poden, si escau, exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació, oposició i la resta de drets reconeguts en la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garanties dels drets digitals, l'Ajuntament de Campanet, situat a Plaça Major, 24, 07310, Campanet.
En cas que sigui necessari, algunes dades personals podran ser publicades en el BOIB i en el web d'aquesta Corporació (https://ajcampanet.net/) d'acord amb el disposat a les bases de la present convocatòria i en l'article 45.1.b) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
En compliment de l'article 15.1 de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern (BOE núm. 295, de 10 de desembre de 2013), es fa constar que, en cas que la persona interessada hagi posat en coneixement de l'Ajuntament dades de salut, aquesta autoritza expressament el tractament d'aquestes dades per al compliment de les finalitats anteriorment exposades.
QUART.
Ampliar el termini de presentació de sol·licituds fins al 27 de març de 2024, inclòs.
Contra aquest acte administratiu, que esgota la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
El termini per interposar-ho és d'un mes des de l'endemà de la seva publicació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que s'hagi resolt el de reposició.
El recurs de reposició potestatiu haurà de presentar-se en el Registre General o a qualsevol registre segons el disposat a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Campanet, en data de la signatura electrònica (6 de març de 2024)
El batle Guillem Rosselló Alcina