Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT D'ALARÓ
Núm. 137973
Aprovació inicial del pressupost general i de la plantilla de personal per a 2024
(Exp. núm. 183/2024)
A la intervenció d'aquest ajuntament, d'acord amb allò que disposa l'article 177.2 del Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, s'exposen al públic el pressupost general i la plantilla de personal per a 2024, aprovats inicialment pel ple de l'ajuntament en sessió de dia 28 de febrer de 2024.
Les persones interessades que estiguin legitimades segons allò que disposa l'art. 170 del RDL. 2/2004, de 5 de març, i pels motius taxativament enumerats a l'apartat 2 de dit article, poden presentar reclamacions i suggeriments, amb subjecció als tràmits següents:
a) Termini d'exposició pública: quinze dies comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
b) Oficina de presentació: registre general, Casa Consistorial, C/ Petit, 1, (de dilluns a divendres, de 9 a 14 h.
c) Òrgan davant el qual s'ha de reclamar: ple de l'ajuntament.
La documentació completa pot consultar-se a la pàgina de l'ajuntament a internet: www.ajalaro.net, (apartats: Ajuntament, Transparència, Pressuposts Municipals, Pressuposts aprovats, Pressupost 2024, aprovació inicial).
El pressupost general i la plantilla de personal per a 2024 es consideraran definitivament aprovats si durant el termini d'exposició pública no es presenten reclamacions.
Alaró, (signat electrònicament: 5 de març de 2024)
El batle Llorenç Perelló Rosselló