Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE LLOSETA
Núm. 130927
Acord de delegació de competències per dur a terme el procés unificat de selecció per cobrir les vacants de la categoria de policia dels cossos de la Policia local
Per acord del Plenari en sessió ordinària celebrada en data 28 de febrer de 2024, s'ha resolt el següent:
Primer.- Delegar la competència per a la gestió del procés selectiu per a la cobertura de les tres. vacants de la categoria de policia de que disposa l'Ajuntament de Lloseta en favor de la conselleria competent en matèria de coordinació de policies locals, mitjançant l'EBAP.
Dita delegació suposa l'atribució a l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, mitjançant l'EBAP, de les següents competències:
a) Aprovar les bases i la gestió del procés selectiu, que serà únic per a cada illa. La delegació inclou les competències per adoptar les resolucions necessàries per dur a terme la convocatòria i aprovar-ne les bases i el procés selectiu, sense que suposi l'alteració de la titularitat de la competència atribuïda a cada ajuntament.
b) Dur a terme tots els actes materials i jurídics que integren el procediment d'oposició segons les bases de la convocatòria i les normes sobre policies locals i funció pública aplicables.
Aquests actes són, com a mínim, els següents:
c) La resta d'actuacions que siguin necessàries per al funcionament normal del procés selectiu, incloses les resolucions de reclamacions i els recursos potestatius de reposició que, si s'escau, es presentin i que derivin de la fase d'oposició del procés selectiu, amb la col·laboració jurídica de l'Institut de Seguretat Pública de les Illes Balears.
La delegació no inclou les reclamacions i els recursos potestatius de reposició que es presentin amb relació a la fase de pràctiques que s'haurà de desenvolupar a cada ajuntament.
Segon.- Acceptar les obligacions i condicions establertes en l'annex I de la resolució la Resolució de la consellera de Presidència i Administracions Públiques de 9 de febrer de 2024 de convocatòria del procés unificat de selecció per cobrir vacants de la categoria de policia.
Tercer.- Facultar a la Batlessa de l'Ajuntament de Lloseta per subscriure els documents necessaris per dur a terme la delegació acordada.
Quart.- Publicar el present acord de delegació de competències en el Butlletí oficial de les Illes Balears.
Lloseta, document signat electrònicament
Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que l'hagi aprovat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB.
Document signat electrònicament: (29 de febrer de 2024)
La batlessa Angelina Perez Sanchez