Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

CONSELL INSULAR DE MENORCA

Núm. 128222
Acord del Consell Executiu del Consell Insular de Menorca de data 5 de febrer de 2024, relatiu a l’aprovació de les Bases i la convocatòria per al proveïment del lloc de director/a de Residències i Centre de Dia per a Persones amb Discapacitat del Departament de Benestar Social del Consell Insular de Menorca (exp. 0610-2024-000001)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Els art. 78, 79, 81 i 83 del RDLEG 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, estableixen que cada administració pública, en el marc de la planificació general dels seus recursos humans, i sense perjudici del dret dels funcionaris a la mobilitat, podrà establir les regles per a l'ordenació de la mobilitat voluntària dels funcionaris públics.

Els articles 75 i següents de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears, estableixen els sistemes de proveïment i les regles generals del concurs de proveïment de llocs de feina.

L'article 101 i 102 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local; l'article 168 i disposició final setena del Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local; l'article 190 i 196 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears; l'Acord marc del personal funcionari, i el Conveni col·lectiu del personal laboral del Consell Insular de Menorca estableixen que els llocs de treball vacants que s'hagin de cobrir amb funcionaris que no siguin d'habilitació nacional es proveiran en convocatòria pública pels procediments de concurs de mèrits o per lliure designació, d'acord amb les normes que regulin aquests procediments en l'administració públic. En aquestes convocatòries de provisió de llocs de feina, a més de participar-hi els funcionaris propis de l'entitat convocant, hi poden participar els funcionaris que pertanyin a qualsevol de les administracions públiques, i en aquest cas queda supeditada la participació al que estableixin sobre això les relacions de llocs de treball.

La corporació i els representants sindicals han negociat les bases generals de la convocatòria per al proveïment de diversos llocs de treball del Consell Insular de Menorca, les quals s'han aprovat en la Mesa General de Negociació de dia 13 de desembre de 2022.

Vist l'informe 2024/7 de data 11 de gener de 2024 emès per la cap del Servei de Gestió de Persones en funcions;

Atès que aquest lloc de treball es troba catalogat i és necessari que estigui cobert per tal de desenvolupar les funcions que el Consell Insular té encomanades;

Per tot l'anterior, atesa la proposta de la consellera executiva del Departament d'Economia i Serveis Generals i en exercici de les competències atribuïdes en l'article 33 de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de consell insulars;

El Consell Executiu, per unanimitat i en votació ordinària, adopta els acords següents:

Primer. Aprovar la convocatòria per proveir el lloc de director/a de Residències i Centre de Dia per a Persones amb Discapacitat del Departament de Benestar Social del Consell Insular de Menorca, segons el document adjunt.

Segon. Ordenar la publicació de les esmentades bases.

ANNEX BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER AL PROVEÏMENT DEL LLOC DE DIRECTOR/A DE RESIDÈNCIES I CENTRE DE DIA PER A PERSONES AMB DISCAPACITAT DEL DEPARTAMENT DE BENESTAR SOCIAL DEL CONSELL INSULAR DE MENORCA

Primera. Objecte de la convocatòria

L'objecte d'aquesta convocatòria és el proveïment per personal funcionari de carrera del lloc de director/a de Residències i Centre de Dia per a Persones amb Discapacitat del Departament de Benestar Social del Consell Insular de Menorca. El lloc que s'ofereix està dotat pressupostàriament.

Aquest procediment es realitza de conformitat amb el que estableixen els articles 78, 79, 81 i 83 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de l'Estatut bàsic de l'empleat públic; l'article 20 de la Llei 30/1984, de 2 d'agost, de mesures per a la reforma de la funció pública; l'article 75 i següents de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears (LFCAIB); els articles 101 i 102 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local; l'article 168 i disposició final setena del Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local; l'article 190 i 196 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i l'Acord marc del personal funcionari del Consell Insular de Menorca.

Les característiques dels llocs objecte d'aquesta convocatòria es recullen en l'annex I.

Segona. Forma de proveïment

El proveïment es farà mitjançant concurs de mèrits, en què es comprovaran i valoraran els mèrits al·legats i acreditats pels aspirants d'acord amb el barem establert en aquestes bases.

Tercera. Aspirants

1. Poden participar en aquest procés els funcionaris de carrera del Consell Insular de Menorca que exerceixin actualment la mateixa professió, ofici o comesa que la del lloc al qual opten, a més de complir els requisits que s'estableixen en el Catàleg de llocs de treball i que es recullen en l'apartat de requisits de l'annex I.

Els funcionaris de carrera d'altres administracions públiques sols podran participar en aquest proveïment de llocs de treball per concurs de mèrits quan es prevegi aquesta possibilitat en el Catàleg de llocs de treball i s'especifiqui així a l'esmentat annex I.

2. Pot participar en aquesta convocatòria el personal abans esmentat, sigui quina sigui la seva situació administrativa, excepte els que es trobin en suspensió ferma mentre duri aquesta suspensió.

3. Ha de participar en aquesta provisió el personal en adscripció provisional com a conseqüència d'una remoció o d'una supressió de lloc de treball o d'una adscripció provisional, si es convoca el lloc al qual està adscrit provisionalment.

4. El personal que es trobi, d'acord amb el que estableixen l'article 85.2 de l'EBEP i els articles 109 i 110 de l'LFCAIB, en situació administrativa d'expectativa de destinació o excedència forçosa, està obligat a participar en aquest concurs.

5. El personal que hagi obtingut destinació definitiva únicament pot participar en aquest concurs si han transcorregut dos anys des de la presa de possessió de la seva darrera destinació.

L'obligació de romandre en un lloc, com a titular, un mínim de dos anys abans de poder participar en aquest procediment de provisió no és d'aplicació en els supòsits de remoció o supressió de llocs de feina i de mobilitat forçosa a què fa referència l'apartat 5 de l'article 74 de l'LFPCAIB.

6. Els funcionaris en situació de serveis especials, excedència per tenir cura de fills o excedència per tenir cura de familiars únicament poden participar-hi si, en la data en què acabi el termini de presentació d'instàncies, han transcorregut dos anys des de la presa de possessió de la darrera destinació de caràcter definitiu.

7. Els funcionaris en situació d'excedència voluntària per interès particular i excedència voluntària per agrupació familiar únicament poden participar-hi si fa més de dos anys que estan en aquesta situació.

8. Els aspirants que provenguin de la situació administrativa de suspensió de funcions han d'adjuntar a la seva sol·licitud la documentació que acrediti que ha finalitzat el termini de suspensió.

Quarta. Sol·licituds

1. Les sol·licituds per prendre part en aquesta convocatòria s'han de presentar electrònicament a través del portal de l'opositor http://oposicions.cime.es en l'apartat de mobilitat que el Consell Insular de Menorca posa a l'abast dels candidats.

2. El termini de presentació de sol·licituds és de 15 dies hàbils comptats de l'endemà d'haver-se publicat la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Als efectes informatius, també es publicarà en el web del Consell Insular de Menorca.

3. Les sol·licituds només es poden presentar telemàticament, segons l'article 14.2 e de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, mitjançant DNI electrònic, un certificat digital vàlid o Cl@ve. La sol·licitud quedarà registrada directament.

4. A la sol·licitud caldrà adjuntar la declaració responsable signada dels mèrits al·legats, segons model que consta al portal de l'opositor. Els sol·licitants hauran d'incorporar al seu expedient personal a la intranet la documentació relativa a l'acompliment dels requisits i als mèrits al·legats.

5. La data de referència per a l'acompliment dels requisits exigits i la possessió dels mèrits al·legats serà el dia en què acabi el termini de presentació d'instàncies.

6. Els aspirants que, en la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds, no compleixin els requisits exigits en aquestes bases seran exclosos de participar en aquest concurs.

7. Una vegada transcorregut el termini de presentació d'instàncies, les sol·licituds formulades seran vinculants per al sol·licitant i no es podran modificar, sens perjudici de l'admissió de renúncies fins al dia abans que se signi la resolució d'adjudicació. Una vegada formulada la renúncia, es donaran tots els efectes a la sol·licitud, sense que aquesta renúncia sigui susceptible de modificació o esmena en cap cas.

8. Els funcionaris amb alguna discapacitat, que ja la tenguin reconeguda davant l'Administració, podran instar a la sol·licitud de vacants l'adaptació del lloc o llocs de treball sol·licitats que no suposin una modificació substancial en el context de l'organització.

L'òrgan encarregat de resoldre la convocatòria podrà sol·licitar a la persona interessada, fins i tot en entrevista personal, la informació que estimi necessària, i també el dictamen dels òrgans tècnics de què disposi l'Administració, respecte de la procedència de l'adaptació i de la compatibilitat d'aquesta amb les tasques i funcions del lloc concret.

Cinquena. Comissió de valoració

1. La comissió de valoració és l'òrgan col·legiat de caràcter tècnic encarregat de valorar els mèrits i les capacitats i, si escau, les aptituds dels aspirants.

2. La comissió de valoració estarà constituïda, com a mínim, per tres membres, designats pel / per la conseller/a executiu/iva de Serveis Generals, i un representant de cada una de les organitzacions sindicals proposat pels òrgans de representació del personal del Consell Insular de Menorca.

La comissió de valoració tindrà un president i un secretari nomenats pel conseller executiu de Serveis Generals.

3. Els membres de la comissió de valoració han de tenir la titulació mínima exigida per pertànyer a cossos o escales de grups de titulació iguals o superiors als exigits per als llocs convocats.

4. La comissió de valoració pot sol·licitar al Departament de Serveis Generals la designació d'experts que, en qualitat d'assessors, actuaran amb veu però sense vot.

5. La comissió de valoració podrà, en qualsevol moment, requerir dels aspirants els aclariments o, si escau, la documentació addicional que s'estimi necessària per a la comprovació dels mèrits al·legats, que s'haurà d'aportar en el termini de 10 dies.

6. El funcionament d'aquesta comissió s'ajustarà a les regles d'imparcialitat i objectivitat.

7. La comissió de valoració elaborarà una llista amb l'ordre obtingut pels aspirants.

8. La comissió de valoració, sens perjudici del que estableix la base setena, proposarà l'aspirant o aspirants que hagi obtingut major puntuació, i la resta d'aspirants quedaran en reserva davant qualsevol renúncia que es produeixi abans de la resolució definitiva.

9. El funcionament de la comissió de valoració i les causes d'abstenció i recusació dels seus membres s'ajustaran al que estableixen la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, del règim jurídic del sector públic.

Sisena. Barem de mèrits

La valoració dels mèrits al·legats pels aspirants per a l'adjudicació del lloc de treball convocat s'efectuarà d'acord amb el barem següent:

Mèrits de consideració necessària:

1. Valoració del grau personal consolidat. Per la possessió d'un grau personal, s'assignarà un màxim de 25 punts, d'acord amb la distribució següent:

1.1. Per tenir un grau personal consolidat i reconegut superior al nivell de complement de destinació del lloc de treball sol·licitat.

Es valorarà ............................2 punts per cada nivell superior

2. Valoració del treball desenvolupat. La valoració del treball desenvolupat es farà tenint en compte el temps de permanència en llocs de treball de contingut tècnic i de nivell igual o superior i l'experiència en el desenvolupament de llocs de treball d'igual contingut tècnic i especialització. La puntuació màxima que es pot obtenir per valoració del treball desenvolupat serà de 20 punts i s'assignarà d'acord amb els criteris següents:

2.1. Pel desenvolupament de llocs de treball de contingut tècnic i especialització igual al lloc sol·licitat i de nivell superior al del lloc de treball sol·licitat: 0,5 punts per mes complet.

2.2. Pel desenvolupament de llocs de treball de contingut tècnic i especialització igual al lloc sol·licitat i del mateix nivell al del lloc de treball sol·licitat: 0,4 punts per mes complet.

2.3. Pel desenvolupament de llocs de treball de contingut tècnic i especialització igual al lloc sol·licitat i de nivell inferior al del lloc de treball sol·licitat: 0,3 punts per mes complet.

2.4. Pel desenvolupament de llocs de treball de nivell igual o superior al del lloc sol·licitat i que no s'incloguin dintre dels supòsits dels apartats anteriors: 0,2 punts per mes complet.

3. Cursos de formació i perfeccionament. Per la superació amb aprofitament de cursos de formació i perfeccionament que tenguin relació directa amb les funcions del lloc que se sol·licita. La puntuació màxima que es pot obtenir per formació i perfeccionament és de 23 punts i s'assignarà d'acord amb els criteris següents:

Per poder valorar la formació, els certificats de les accions formatives han d'indicar el nombre d'hores. Es valoraran els cursos impartits o promoguts per administracions públiques i els seus òrgans dependents o autònoms, per universitats públiques i pels agents socials.

3.1. Per cada hora de curs de formació que tengui relació directa amb el lloc sol·licitat: 0,1 punts/hora.

3.2. Els següents cursos es valoraran amb 0,02 punts/hora, sempre que no corresponguin al punt 3.1.

  • Els cursos de l'àrea jurídica i administrativa, de l'àrea de prevenció de riscos laborals, de l'àrea de qualitat, de l'àrea de noves tecnologies i comunicació, llevat dels del nivell bàsic d'aquesta darrera àrea, i sobre treball en equip i motivació, es valoraran per a l'accés a tots els llocs de treball.

  • Els cursos de l'àrea econòmica i financera es valoraran únicament per a l'accés a llocs que pertanyin o tenguin relació directa amb els serveis econòmics, i per als llocs de nivell 24 o superior.

  • Els cursos de l'àrea de gestió de personal es valoraran únicament per accedir a llocs adscrits al Servei de Gestió de Persones, i per als llocs de nivell 24 o superior.

  • Els cursos de l'àrea d'atenció al ciutadà es valoraran únicament per accedir a llocs que hagin d'atendre el públic directament.

  • Els cursos de l'àrea de formació de directius es valoraran únicament per accedir a llocs de nivell 26 o superior.

  • Cursos d'informàtica

3.3. Només es valorarà el de nivell més alt.

4. Antiguitat. S'assignarà un màxim de 25 punts pels serveis en les diferents administracions públiques d'acord amb l'escala, subescala i classe o la categoria en què s'han prestat, segons el barem següent:

4.1. Per serveis prestats en places del mateix grup o subgrup i de contingut tècnic i especialització igual al lloc sol·licitat, en la mateixa àrea funcional a la qual pertany el lloc sol·licitat: 0,07 per mes.

4.2. Per serveis prestats en places del mateix grup o subgrup, però de diferent àrea funcional a la qual pertany el lloc sol·licitat: 0,03 per mes.

4.3. Per serveis prestats en places de grups o subgrups diferents a les del lloc sol·licitat: 0,02 per mes.

4.4. No es computaran els serveis prestats simultàniament amb altres d'igualment al·legats.

5. Nivell de coneixement de la llengua catalana. La valoració màxima d'aquest apartat és de 5 punts i s'assignarà d''acord amb el barem següent:

5.1. Pel certificat de coneixements corresponent al nivell B2: 2,5 punts

5.2. Pel certificat de coneixements corresponent al nivell C1: 3 punts

5.3. Pel certificat de coneixements corresponent al nivell C2: 3,5 punts

5.4. Pel certificat de coneixements corresponent al nivell LA (antic E): 1,5 punts

5.5. Només es valorarà el certificat de més nivell, excepte en el cas del certificat LA, de coneixements de llenguatge administratiu, en què la puntuació s'acumularà a l'altre certificat de més nivell que s'aporti. Únicament es valoraran els certificats de nivell superior al que s'exigeixi per al lloc al qual s'opta.

6. Prestació de serveis mitjançant una comissió de serveis forçosa, una comissió de serveis en atribució temporal de funcions.

D'acord amb l'article 76.3 f de l'LFPCAIB, s'han de valorar els mèrits generals següents:

Per prestació de serveis mitjançant una comissió de serveis forçosa o una comissió de serveis en atribució temporal de funcions, se li valorarà el temps que romangui en aquesta situació amb 0,025 punts per mes complet, amb un màxim de 10 punts.

Aquesta puntuació s'acumularà a l'experiència sempre que el nomenament s'hagi fet seguint el procediment establert a la normativa aplicable i amb un límit temporal de dos anys.

El màxim d'aquest apartat s'acumularà a l'apartat 2.

Altres mèrits

7. Conciliació de la vida personal, familiar i laboral. Amb la finalitat d'afavorir la conciliació de la vida personal, familiar i laboral, per a cada un dels supòsits que s'indiquen a continuació, sempre que es compleixin les condicions establertes i hagin estat expressament al·legades en la corresponent sol·licitud de participació en el present concurs, poden atorgar-se les puntuacions següents:

7.1. Per tenir cura de fills menors de dotze anys, per naturalesa, per adopció o per acolliment permanent o preadoptiu, sempre que la persona interessada acrediti de forma fefaent que el lloc que sol·licita permet una millor atenció del menor: 1 punts.

Per poder obtenir aquesta puntuació s'ha de presentar, com a mínim, la documentació acreditativa següent:

- Edat del menor: còpia acarada del llibre de família o de la resolució administrativa o judicial de l'adopció o de l'acolliment permanent o preadoptiu.

- Millor atenció del menor: a) justificació del municipi corresponent al domicili habitual dels fills mitjançant certificat literal del padró municipal d'habitants i, així mateix, certificat de l'escola infantil o el col·legi en el qual estiguin matriculats aquests fills; b) declaració del sol·licitant justificant les raons que avalen que el canvi de lloc de treball permetrà la millor atenció del/s menor/s.

7.2. Per tenir cura d'un familiar, fins al segon grau inclòs de consanguinitat o afinitat, sempre que per raons discapacitat no pugui valer-se per ell mateix i no desenvolupi activitat retribuïda, i sempre que les persones interessades acreditin de forma fefaent que el lloc que sol·liciten permet una millor atenció familiar: fins a 1 punt.

La valoració d'aquest supòsit serà incompatible amb l'atorgada en el supòsit previst en l'apartat 7.1 per tenir cura de fills.

Per poder obtenir aquesta puntuació s'ha de presentar, com a mínim, la documentació acreditativa següent:

- Familiaritat: còpia acarada del llibre de família o d'altres documents públics que acreditin la relació de consanguinitat o afinitat en el grau que estableix aquest apartat.

- Situació de dependència per edat, accident, malaltia o discapacitat: certificat emès pels òrgans corresponents de les comunitats autònomes que tenguin transferides les funcions en matèria de qualificació del grau de discapacitat o minusvalidesa o de l'IMSERSO, d'acord amb el que estableixen els articles 1 i 6 del Reial decret 1971/1999, de 23 de desembre, pel qual es regula el procediment per al reconeixement, declaració i qualificació del grau de minusvalidesa.

- No desenvolupar activitat retribuïda: certificat que acrediti que no s'està d'alta en cap règim de la Seguretat Social per a la realització d'un treball per compte propi o aliè i declaració de la persona dependent, o del seu tutor legal, del fet que no desenvolupa cap mena d'activitat retribuïda.

- Millor atenció del familiar: declaració del sol·licitant en què justifiqui les raons que avalen que el canvi de lloc de treball permetrà la millor atenció del familiar.

7.3. La documentació acreditativa mínima requerida per cada un dels supòsits prevists en aquest apartat 7 de la base sisena també s'ha d'ajuntar a la sol·licitud en el termini previst en la base quarta.

 

Setena. Resolució de la convocatòria

1. El termini màxim per resoldre aquest concurs és de cinc mesos comptadors des del dia que acabi el termini de presentació de sol·licituds. El conseller executiu de Serveis Generals podrà ampliar aquest termini fins a un mes més.

2. Per poder obtenir el lloc de treball no serà necessària puntuació mínima si només hi ha un candidat per cobrir el lloc; en el cas que hi hagi diversos candidats, serà necessari que els sol·licitants obtenguin un mínim de punts amb la següent distribució:

Llocs de base: 15 punts

3. En cas d'empat en la puntuació, tindran preferència les persones que estiguin en algun dels supòsits de capacitat disminuïda, sempre que aquesta no afecti el normal desenvolupament del lloc de feina a cobrir, o les persones que ocupin un lloc de treball les característiques del qual originin un dany a la salut o a la integritat de l'empleat públic, però que no impliquin baixa temporal o definitiva.

En ambdós casos s'ha d'acreditar la circumstància al·legada mitjançant un informe del servei mèdic oficial legalment establert i es demanarà un informe previ al Servei Insular de Seguretat i Salut Laboral.

Si l'empat persisteix, per dirimir-lo s'acudirà a la puntuació atorgada conjuntament als mèrits de consideració necessària, i si aquest persisteix, s'atorgarà la plaça al funcionari que tengui major antiguitat al CIM.

Així mateix, s'ha de tenir en compte que, mentre no s'hagi adoptat la resolució definitiva d'aquest concurs de trasllat, el lloc convocat es troba subjecte a l'obligació de comunicació i preferència establert en l'article 82 de l'EBEP en relació amb el dret al trasllat de les dones víctimes de violència de gènere.

4. Cinc dies abans, com a mínim, del compliment del termini màxim de resolució d'aquest concurs, la comissió de valoració ha de publicar al portal de l'opositor del Consell Insular de Menorca la proposta provisional d'adjudicació del lloc objecte de la convocatòria.

5. La proposta provisional d'adjudicació del lloc de treball s'efectuarà atenent la puntuació total màxima obtinguda, sempre que, si s'escau, s'hagin superat les corresponents puntuacions mínimes exigides.

6. Tenint en compte el contingut de l'esmentada proposta provisional, les persones interessades podran formular-hi reclamacions en el termini de cinc dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà d'haver-se publicat al portal de l'opositor del Consell Insular de Menorca la proposta provisional de la comissió de valoració.

7. Un cop examinades les reclamacions presentades dins el termini i escoltats els possibles afectats si es considera convenient, la comissió de valoració elevarà a definitiva la proposta d'adjudicació del lloc de treball, la qual podrà incloure els canvis que siguin conseqüència de les reclamacions abans esmentades.

Així mateix, la proposta definitiva podrà incloure l'esmena d'ofici dels errors materials, de fet o aritmètics de la proposta provisional.

8. El conseller executiu de Serveis Generals dictarà, tenint en compte la proposta definitiva d'adjudicació del lloc presentada per la comissió de valoració, la resolució d'aquest concurs.

9. La resolució del concurs s'ha de motivar en relació amb el compliment de les normes vigents i de les bases de la convocatòria. En qualsevol cas, han de quedar acreditats en el procediment, com a fonaments de la resolució adoptada, el compliment del procediment establert i la valoració final dels mèrits dels aspirants.

Vuitena. Adjudicació del lloc de treball i presa de possessió

1. L'adjudicació del lloc de treball de la present convocatòria implicarà el cessament en el lloc de treball anterior.

2. El lloc de treball adjudicat serà irrenunciable, llevat que, abans de finalitzar el termini de presa de possessió, s'hagi obtingut una altra destinació mitjançant convocatòria pública. En aquest darrer supòsit s'haurà de dirigir, abans que acabi el termini de presa de possessió, un escrit d'opció al Servei de Gestió de Persones.

3. Els trasllats que s'hagin de produir arran de la resolució d'aquest concurs tindran la consideració de voluntaris i, en conseqüència, no generaran el dret a l'abonament d'indemnització per cap concepte, sens perjudici de les excepcions previstes en el règim d'indemnitzacions per raó del servei. Així mateix, aquest nomenament extingeix qualsevol complement personal transitori que tingués concedit el funcionari.

7. El còmput dels terminis per prendre possessió s'iniciarà quan acabin els permisos o les llicències que hagin estat concedits a l'interessat, llevat que per causes justificades l'òrgan convocant acordi de suspendre-les.

Novena. Disposicions generals

1. En el que no prevegin aquestes bases s'actuarà d'acord amb el que determinin les disposicions que regulen el proveïment de llocs de treball del personal al servei de les administracions públiques i la resta de disposicions aplicables.

2. Contra la convocatòria i les bases presents es pot interposar recurs d'alçada davant la Comissió de Govern en el termini d'un mes a partir de l'endemà d'haver-se publicat en el BOIB, o directament recurs contenciós administratiu davant la Sala del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears a partir de l'endemà del dia que es publiqui.

ANNEX I Llocs de feina objecte de mobilitat

Nre. llocs

Lloc

Adscripció

Programa

Escala

Tipus

Grup i  Nivell

C. Destí

Punts C. específic

Requisits específics del lloc

Destinació

1

Direcció de Residències i Centre de Dia per a Persones amb Discapacitat

 

 

 

Departament Benestar Social

 

23135

AET

F

A1 o A2

26

1110 o 1085

 

- Grau o equivalent en l'àmbit sociosanitari

 

- Nivell de català C1

 

- Formació complementària d'especialista universitari en dependència, discapacitat, geriatria, gerontologia, direcció de centres residencials o altres àrees de coneixement relacionades amb l'àmbit d'atenció a la dependència segons l'article 25.5 del Decret 86/10

 

Maó

 

Maó, 26 de febrer de 2024

Per delegació del president, El secretari del Consell Executiu Octavi Pons Castejón (Decret 129/2023, de 27 de juliol) (BOIB núm. 106 de 29-7-2023)