Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

INSTITUT MALLORQUÍ D'AFERS SOCIALS

Núm. 127997
Resolució de la Presidència de l’Institut Mallorquí d’Afers Socials per la qual s’adjudiquen els llocs de treball a les persones que han superat el procés selectiu d’estabilització pel sistema de concurs excepcional per a l’ingrés com a personal funcionari a l’escala d’administració general, subescala subalterna, classe subaltern-subalterna de l’Agrupació Professional (AP) de l’IMAS

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. Per Resolució de la Presidència de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials (IMAS), de data 30 de novembre de 2022 (BOIB núm. 157, de 3 de desembre de 2022), es varen aprovar la convocatòria, les bases i el barem de mèrits del procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs excepcional per a l'ingrés com a personal funcionari a les escales, subescales, classes i especialitats dels subgrups C1, C2 i AP de les places de l'oferta pública extraordinària per a l'any 2022.

2. En data 20 d'octubre de 2023, es va publicar l'Acord del Tribunal Qualificador d'estimació o desestimació de les al·legacions a la llista provisional de mèrits, resolució d'empats, aprovació de la llista definitiva de mèrits del procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs excepcional per a l'ingrés com a personal funcionari a l'escala d'administració general de l'AP i oferiment de llocs i en data 23 d'octubre de 2023 es va publicar l'Acord del Tribunal Qualificador de rectificació de l'error material de la llista definitiva de mèrits del procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs excepcional per a l'ingrés com a personal funcionari a l'escala d'administració general, subescala subalterna, classe subaltern-subalterna de l'AP.

3. En sessió celebrada dia 14 de novembre de 2023, el Tribunal Qualificador, després d'haver revisat l'ordre de preferència d'elecció dels llocs oferts de les persones aspirants i atenent l'ordre de puntuació establert a la llista definitiva de baremació de mèrits, va acordar aprovar la llista definitiva de les persones aspirants que han superat el procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs excepcional per a l'ingrés com a personal funcionari a l'escala d'administració general, subescala subalterna, classe subaltern-subalterna de l'AP, corresponent a l'oferta extraordinària per a l'any 2022, i va proposar el seu nomenament com a personal funcionari de carrera de l'IMAS.

4. En sessió celebrada dia 12 de desembre de 2023 el Tribunal Qualificador revisa les següents circumstàncies:

- La renúncia a la convocatòria presentada pel senyor Jaime Miguel Genestra Serra (registre d'entrada 91870 de 27 de novembre de 2023).

- El no compliment del requisit de català exigit a la convocatòria (B1) i la impossibilitat d'acollir-se a l'exempció del compliment del requisit d'acreditació de coneixements de llengua catalana establert a la base 5.2 de l'Annex II de la convocatòria per part del senyor Francisco Javier Bonnín Doreste.

Ateses les circumstàncies anteriors, el Tribunal Qualificador va proposar l'exclusió del procés selectiu i la modificació de la llista definitiva de les persones aspirants que han superat el procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs excepcional per a l'ingrés com a personal funcionari a l'escala d'administració general, subescala subalterna, classe subaltern-subalterna de l'AP, corresponent a l'oferta extraordinària per a l'any 2022, incorporant a les persones aspirants números 18 i 19 de l'ordre de prelació de la llista definitiva pel seu nomenament com a personal funcionari de carrera de l'IMAS.

5. Per Resolució de la Presidència de l'IMAS de data 11 de gener de 2024 es nomena personal funcionari de carrera a les persones que han superat el procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs excepcional per a l'ingrés com a personal funcionari a l'escala d'administració general, subescala subalterna, classe subaltern-subalterna de l'Agrupació Professional (AP).

6. Mitjançant instància de data 9 de gener de 2024, registre d'entrada 742/2024 la senyora Angela Saéz Lillo presenta resolució de l'Institut Nacional de la Seguretat Social, de data 24 de novembre de 2023, que aprova la pensió d'incapacitat permanent en grau de total per la professió habitual d'ordenança.

7. En sessió celebrada dia 15 de febrer de 2024, els membres del Tribunal Qualificador han revisat les circumstàncies següents relatives a l'acord adoptat en data 14 de novembre de 2023 per aquesta convocatòria:

El no compliment del requisit establert a la base 5.1.d) de l'Annex II de la convocatòria per part del senyora Angela Sáez Lillo, tenint en compte que l'Institut Nacional de la Seguretat Social, per Resolució de 24 de novembre ha aprovat la seva incapacitat permanent en grau de total per a la professió habitual.

Tenint en compte l'anterior i d'acord amb les bases 6.7 i 8.8.1 de la convocatòria els membres del Tribunal Qualificador proposa l'exclusió de la convocatòria de la senyora Angela Sáez Lillo per no compliment del requisit de tenir les capacitats i les aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions corresponents, d'acord amb la base 6.7.

Així mateix, el Tribunal Qualificador modifica la llista definitiva de les persones aspirants que han superat el procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs excepcional per a l'ingrés com a personal funcionari de l'escala d'Administració general, subescala subalterna, classe subaltern-subalterna del subgrup AP de les places reservades per a persones amb discapacitat, incorporant a la persona aspirant amb el número 4 de l'ordre de prelació definitiu de la convocatòria que correspon a la senyora Margarita Antonia Sagrera Gomila amb DNI 18222579R i la nomena personal funcionari de carrera de l'escala d'Administració general, subalterna, classe subaltern-subalterna del subgrup AP.

8. En data 21 de febrer de 2024 la presidència de l'IMAS va resoldre rectificar la Resolució de 19 de febrer de 2024 afegint l'apartat següent: «Nomenar personal funcionari de carrera dins el torn de reserva per a persones amb discapacitat de l'escala d'administració general, subescala subalterna, classe subaltern/subalterna de l'Agrupació Professional (AP) Margarita Antonia Sagrera Gomila».

9. El 19 de febrer de 2024 la presidència de l'IMAS va resoldre modificar la Resolució d'11 de gener de 2024 de la Presidència de l'IMAS per la qual es nomena personal funcionari de carrera a les persones que han superat el procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs excepcional per a l'ingrés com a personal funcionari a l'escala d'administració general, subescala subalterna, classe subaltern/subalterna de l'Agrupació Professional (AP).

Fonaments de dret

I. El Decret llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears.

II. La Resolució de la Presidència de l'IMAS, de data 30 de novembre de 2022 (BOIB núm. 157, de 3 de desembre de 2022), per la qual es varen aprovar la convocatòria, les bases i el barem de mèrits del procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs excepcional per a l'ingrés com a personal funcionari a les escales, subescales, classes i especialitats dels subgrups C1, C2 i AP de les places de l'oferta pública extraordinària per a l'any 2022.

III. La base 5.2 de l'Annex II de la convocatòria regula les condicions que han de reunir les persones aspirants per estar exemptes d'acreditar el requisit d'acreditació de coneixements de llengua catalana.

IV. La base 8.7 de l'Annex II de la convocatòria estableix que les persones aspirants que no presentin la documentació en termini no poden ser nomenades personal funcionari i resten anul·lades les seves actuacions.

V. La base 5.1 de l'Annex II de la convocatòria estableix que per tenir la condició d'aspirant i ser admeses al procès selectiu que es convoca, les persones interessades han de complir en la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds d'aquesta convocatòria i durant el procès selectiu els requisits establerts.

VI. La base 5.4 de l'Annex II de la convocatòria estableix que les persones aspirants han de complir els requisits exigits el dia d'acabament del termini de presentació de sol·licituds d'aquesta convocatòria, i han de mantenir-los fins al moment de la presa de possessió com a funcionari de carrera.

VII. La base 6.7 de l'Annex II de la convocatòria estableix que si en qualsevol moment, el tribunal té coneixement que un aspirant no compleix algun dels requisits exigits que impossibilitin l'accés a l'escala, subescala, classe, categoria -o especialitat -corresponent en els termes que estableix aquesta convocatòria, una vegada feta l'audiència prèvia a la persona interessada, ha de proposar-ne l'exclusió a la presidència de l'IMAS. En la proposta, s'han de comunicar les inexactituds o falsedats que hagi formulat l'aspirant en la sol·licitud.

VIII. La base 8.8.1 de l'Annex II de la convocatòria indica que, per garantir la cobertura real de tots els llocs oferts per l'IMAS i del Consell de Mallorca, s'oferiran els llocs vacants a la següent persona aspirant disponible en la llista definitiva de valoració de mèrits on es produeixi la vacant, segons la preferència d'elecció de llocs i l'ordre de puntuació establert a la llista definitiva de valoració de mèrits, tant si aquesta vacant es produeix per renúncia o per altres motius.

IX. La base 9.1 de l'Annex II de la convocatòria, d'acord amb l'article 52.3 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears, en concordança amb l'article 61.8 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (TREBEP), que estableix que la llista de persones que han superat el procés selectiu ha de contenir, com a màxim, tantes persones aprovades com el nombre de places convocades.

X. La base 9.2 de l'Annex II de la convocatòria estableix que, d'acord amb la proposta del Tribunal Qualificador, la Presidència de l'IMAS ha de dictar una resolució per la qual s'aprova la llista definitiva de persones aspirants que han superat el procés selectiu pel sistema de concurs excepcional de mèrits, les nomena personal funcionari de carrera de l'escala, subescala, classe, categoria o especialitat que correspongui, i els adjudica els llocs de treball.

XI. La Presidència de l'IMAS es l'òrgan competent per resoldre els procediments de selecció i nomenar el personal funcionari de carrera, d'acord amb el previst als apartat 13) i 14) de l'article 7.2 dels nous Estatuts de l'IMAS, aprovats pel Ple del Consell de Mallorca de dia 11 d'abril de 2019 (BOIB núm. 67, de 18 de maig de 2019).

Per tot això,

Resolc

1. Adjudicar els llocs de treball de l'escala d'administració general, subescala subalterna, classe subaltern/subalterna de l'Agrupació Professional (AP), de l'IMAS, a les persones que han superat el procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs excepcional per a l'ingrés com a personal funcionari.

DNI

Llinatges, Nom

Codi lloc

Lloc

Unitat

Tipus adscripció

***3839**

Verdera Tomás, Francisca Maria

F00090008-1

ORDENANÇA

SECCIÓ D'ATENCIÓ A LA CIUTADANIA

Definitiva

***9735**

Morales García, Maria Teresa

F00110005-12

ORDENANÇA

RESIDÈNCIA LA BONANOVA

Definitiva

***4067**

Grimalt Llabrés, Margarita

F00100001-2

ORDENANÇA

NEGOCIAT DE SERVEIS GENERALS

Definitiva

***8146**

Rodríguez Pérez, Mª Dolores

F00110002-1

ORDENANÇA

LLAR DELS ANCIANS

Definitiva

***3070**

Capó Alonso, Francisca Maria

F00110002-2

ORDENANÇA

LLAR DELS ANCIANS

Definitiva

***2401**

Seda Rosselló, Francisco Javier

F00110004-1

ORDENANÇA

RESIDÈNCIA LA BONANOVA

Definitiva

***3264**

Fernández Fernández, Antonia

F00110005-9

ORDENANÇA

RESIDÈNCIA LA BONANOVA

Definitiva

***8941**

López Ferrà, Mª Isabel

F00110002-3

ORDENANÇA

LLAR DELS ANCIANS

Definitiva

***0302**

Barceló Xamena, Jerónima

F00170002-1

ORDENANÇA

LLAR DE GENT GRAN AVGDA. ARGENTINA

Definitiva

***1206**

Fernández Fernández, Carmen

F00170004-3

ORDENANÇA

CENTRE DE DIA I LLAR DE GENT GRAN REINA SOFIA

Definitiva

***0739**

Pujadas Frontera, Francisca

F00110002-4

ORDENANÇA

LLAR DELS ANCIANS

Definitiva

***2520**

García Vázquez, Encarnación

F00110005-10

ORDENANÇA

RESIDÈNCIA LA BONANOVA

Definitiva

***6947**

Sayabera Mestre, Ana Maria

F00170003-2

ORDENANÇA

LLAR DE GENT GRAN FELANITX

Definitiva

***3376**

Gomila Torregrosa, Jero

F00170002-3

ORDENANÇA

LLAR DE GENT GRAN AVGDA. ARGENTINA

Definitiva

***8021**

Llabrés Pons, Margarita

F00110006-4

ORDENANÇA

RESIDENCIA FELANITX

Definitiva

***6845**

Cañellas Ortega, Margarita

F00110006-3

ORDENANÇA

RESIDENCIA FELANITX

Definitiva

***3311**

Llompart Beltran, Bárbara

F00110006-1

ORDENANÇA

RESIDENCIA FELANITX

Definitiva

RESERVA PER A PERSONES AMB DISCAPACITAT

DNI

Llinatges, Nom

Codi lloc

Lloc

Unitat

Tipus adscripció

***6212**

Baena Morata, Rosario Angeles

F001101WJ-1

ORDENANÇA

LLAR DELS ANCIANS

Definitiva

***8310**

Galvez Moreno, Sofía

F00174BEJ-1

ORDENANÇA

LLAR DE GENT GRAN FELANITX

Definitiva

***2257**

Sagrera Gomila, Margarita Antonia

F001101WK-1

ORDENANÇA

RESIDENCIA FELANITX

Definitiva

2. Notificar individualment als interessats.

3. Ordenar la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Les persones relacionades disposaran d'un termini de tres dies hàbils des de l'endemà de la publicació, pel jurament o promesa i la presa de possessió.

Interposició de recursos

Aquesta resolució no posa fi a la via administrativa i contra ella es pot interposar, d'acord amb l'article 28.1 dels nous Estatuts de l'IMAS, aprovats pel Ple del Consell de Mallorca de dia 11 d'abril de 2019 (BOIB núm. 67, de 18 de maig de 2019), recurs d'alçada davant el Consell Executiu del Consell Insular de Mallorca, dins el termini d'un mes, comptador a partir de l'endemà de la publicació de la present Resolució.

Contra la desestimació expressa del recurs d'alçada podrà interposar-se recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l'endemà de la notificació de la desestimació de l'esmentat recurs.

Contra la desestimació per silenci del recurs d'alçada podrà interposar-se recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en qualsevol moment a partir de l'endemà de la desestimació presumpta (tres mesos des de la interposició del recurs sense que s'hagi notificat la resolució).

No obstant l'anterior, es pot exercitar, si n'és el cas, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

(Signat electrònicament: 28 de febrer de 2024

El conseller executiu de Benestar Social i president de l'IMAS Guillermo Sánchez Cifre)