Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE SANT LLORENÇ DES CARDASSAR
Núm. 124768
Informació pública d’aprovació inicial del Reglament regulador de la política de gestió documental de l´Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar
En sessió extraordinària de data 23 de febrer de 2024 el Ple de l'Ajuntament va aprovar inicialment el Reglament regulador de la política de gestió documental de l'Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar.
La qual cosa s'exposa al públic durant el termini de trenta dies hàbils comptats a partir del dia següent a la data de publicació del present anunci al BOIB. Dins aquest termini les persones interessades poden examinar l´expedient i presentar les reclamacions, objeccions i observacions que estimin oportunes.
Així mateix, es concedeix dins el termini indicat audiència prèvia a les associacions veïnals i de defensa de les persones consumidores i usuàries establertes al municipi de Sant Llorenç des Cardassar que estiguin inscrites en el registre municipal d'associacions veïnals i les finalitats de les quals guardin relació directa amb l'objecte del reglament aprovat inicialment per tal que puguin formular reclamacions.
En el cas que no es presentin reclamacions, objeccions i observacions, s'entendrà definitivament adoptat l'acord i es publicarà el text íntegre del reglament aprovat.
Sant Llorenç des Cardassar, (signat electrònicament: 27 de febrer de 2024)
El batle Jaume Soler Pont