Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT D'ALCÚDIA

Núm. 124707
Bases per a la constitució d'una borsa de treball d'arquitecte superior pel sistema de concurs de mèrits

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant Resolució de Batlia núm. 2023/463, de data 23 de febrer de 2024, de l'ajuntament d'Alcúdia, s'ha emès resolució aprovant la convocatòria i les bases reguladores del procediment selectiu per a la creació d'una borsa d'Arquitectes superiors de l'ajuntament d'Alcúdia per poder disposar d'un mecanisme que permeti cobrir les vacants que s'originin.

 

Alcúdia, a la data de la signatura (26 de febrer de 2024)

La batlessa Josefina Linares Capó

 

“RESOLUCIÓ DE BATLIA

RESOLC:

Primer.- Aprovar les bases reguladores que han de regir el procediment selectiu per la creació d'una borsa de treball per a la cobertura interina del lloc d'Arquitecte superior de l'ajuntament d'Alcúdia, com a annex de la resolució.

Segon.- Convocar el procediment selectiu corresponent a les bases indicades.

Tercer.- Publicar l'anunci de la convocatòria i l'aprovació de les bases reguladores en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

Quart.- Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el batle en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la notificació, d'acord amb l'article 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat del contenciós administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, comptadors des de l'endemà de la notificació d'aquest acord, d'acord amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

BASES PER A LA CONSTITUCIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL  D'ARQUITECTE SUPERIOR  PEL SISTEMA DE CONCURS DE MÈRITS

PRIMERA. - OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

L'objecte de la present convocatòria és la creació d'una borsa de treball de personal funcionari per als possibles nomenaments que es puguin dur a terme pels motius indicats en l'article 10 del RDLEG 5/2015, de 30 d'octubre pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, de la categoria d'arquitecte superior -escala d'administració especial- de l´Ajuntament d´Alcúdia o del seu sector públic, per tal d´atendre situacions temporals o circumstancials.

El sistema de selecció serà el de concurs.

El lloc de treball de personal funcionari a ocupar temporalment, si escau, pertany al subgrup A1, amb les retribucions establertes per la normativa bàsica estatal.

SEGONA.- FUNCIONS

Les funcions generals a realitzar, a títol enunciatiu i sense caràcter exhaustiu, són  les que estableixi l'ordre de funcions, que, actualment, són (BOIB nº29 del 7 de març de 2020):

  • Emissió d'informes tècnics per a distints tipus d'expedients administratius: informes per a contractació d'obres, subministraments i serveis, tramitació de subvencions, patrimoni municipal, responsabilitat patrimonial, denúncies i peticions ciutadanes, etc.
  • Redacció de projectes per a l'execució d'obres en edificis i infraestructures municipals.
  • Direcció/ supervisió d'obres: gestió i coordinació, visites d'obra, revisió de certificacions, etc.
  • Inspecció tècnica en edificis i infraestructures municipals.
  • Assessorament tècnic a la brigada municipal o altres departaments municipals que ho requereixin.
  • Assistència en sinistres, incendis, estat de runes, etc.
  • Atenció ciutadana.
  • Informes tècnics, comunicacions prèvies, projectes d'obra major, llicències de primera ocupació, permisos d'instal·lació amb obra, finals d'obres i certificats urbanístics.
  • Altres propis de la categoria.

TERCERA.- REQUISITS DELS ASPIRANTS

Per accedir a aquest lloc de treball, serà necessari:

  1. Tenir la nacionalitat espanyola sense perjudici del que estableix l'article 57 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel que s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.
  2. Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.
  3. Estar en possessió del títol de Llicenciatura o Grau en Arquitectura, o estar en condicions d'obtenir-lo en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. En cas de titulacions obtingudes a l'estranger, s'haurà d'estar en possessió de la credencial que acrediti la seva homologació.
  4. Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions corresponents.
  5. Acreditar els coneixements de llengua catalana corresponents al nivell C1, mitjançant certificat, diploma, títol o equivalent expedit per l'òrgan competent en matèria de política lingüística del Govern de les Illes Balears o equivalent.

Els requisits establerts en els apartats anteriors s'hauran de complir en data del darrer dia de termini de presentació d'instàncies.

QUART.- FORMA I TERMINI DE PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES

Les instàncies per participar en el procés selectiu s'han de formalitzar segons el model que figura en l'Annex de les presents bases, adreçada al la Sra. Batlessa de l'Ajuntament d'Alcúdia, i es presentaran en el registre general d'aquest Ajuntament o en qualsevol de les formes previstes en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (en endavant LPACAP).

Per ser admès, i prendre part al concurs de mèrits, els aspirants hauran de manifestar en les instàncies que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides en la base tercera d'aquesta convocatòria, adjuntant una còpia simple del Document Nacional d'Identitat, de la titulació requerida i del certificat de coneixements de nivell C1 de català.

Juntament amb la instància, els aspirants hauran de presentar aquells documents, originals i fotocòpies acreditatius dels mèrits dels que siguin titulars a valorar pel Tribunal. Els documents hauran de ser originals o còpies compulsades. Els mèrits o serveis a tenir en compte estaran referits a la data de publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.  

En cap cas es valoraran els mèrits al·legats no justificats degudament abans de la finalització del termini de presentació d'instàncies. En cap cas es requerirà documentació o esmena d'errors relativa als mèrits, llevat defectes merament formals advertits en la documentació presentada per l'aspirant, sempre que aquesta acrediti el mèrit al·legat en l'aspecte substantiu. Tots els documents presentats en un altre idioma han d'adjuntar la traducció al castellà o català acreditada mitjançant una traducció jurada.

Tots els documents expedits a l'estranger s'han de presentar, si escau, degudament legalitzats o postil·lats. La falsedat en les dades que es facin constar a la sol·licitud o en la documentació annexa determina l'exclusió immediata de la persona sol·licitant, sense perjudici de les mesures legals que procedeixin.

El termini per a la presentació d'instàncies serà de DEU DIES HÀBILS a comptar de l'endemà de la publicació d'aquestes bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Si l'últim dia de l'esmentat termini recaigués en dissabte, diumenge o festiu, se n´entendrà prorrogat fins al primer dia hàbil següent.

QUARTA.- ADMISSIÓ D'ASPIRANTS

Finalitzat el termini de presentació d'instàncies, la Sra. Batlessa aprovarà per resolució la relació provisional d'admesos i exclosos, que serà publicada en el Tauler d'anuncis de l'Ajuntament d'Alcúdia i la pàgina web de la Corporació (www.alcudia.net), concedint-se un termini de tres dies hàbils per a la presentació d'esmenes o reclamacions, d'acord amb el que preveu l'article 68 de la LPACAP. Un cop examinades les que s'haguessin presentat, es publicarà la relació definitiva d'admesos a través dels mitjans referits. De no presentar-se cap reclamació es considerarà definitiva la inicialment publicada.

Aquesta resolució determinarà el començament dels terminis i efectes de possibles impugnacions i recursos.

CINQUENA.- TRIBUNAL QUALIFICADOR

El Tribunal qualificador estarà constituït per un president, un vocal i un secretari, funcionaris de carrera amb els seus respectius suplents.

La composició del Tribunal serà predominantment tècnica i els vocals hauran de posseir una titulació o especialització igual o superior a l'exigida per a l'accés a la plaça convocada.

En la designació del Tribunal es procurarà garantir, en tot cas, el compliment del principi d'especialitat i d'idoneïtat per valorar els coneixements i les aptituds requerides de les persones aspirants.

El Tribunal podrà disposar de la incorporació d'assessors especialistes per aquelles proves en què sigui necessària i també de col·laboradors en tasques de vigilància i de control pel desenvolupament dels distints exercicis. Aquests assessors i col·laboradors es limitaran a prestar l'assistència i la col·laboració que se'ls sol·liciti i tindran veu, però no vot.

El Tribunal no es podrà constituir ni actuar sense l'assistència del president i del secretari.

Els membres del Tribunal hauran d'abstenir-se de formar part d'aquest quan concorrin les circumstàncies previstes a l'article 23 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, i podran ser recusats conforme a l'article 24 de la citada llei.

La constitució i l'actuació del Tribunal s'ajustarà al que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú i la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic. A més, els acords s'adoptaran per majoria d'assistents i el vot del president dirimirà els empats.

Els dubtes o les reclamacions que es puguin donar amb la interpretació de l'aplicació de les bases de la present convocatòria, així com el que s'ha de fer en els casos no previstos en les bases, seran resoltes pel Tribunal.

SISENA.- DESENVOLUPAMENT DEL PROCÉS SELECTIU

El procés de selecció, constarà d'una fase de concurs de mèrits, en la qual els aspirants hauran de realitzar una autobaremació juntament amb l'enviament dels justificants dels mèrits al·legats.

CONCURS DE MÈRITS (30 PUNTS)

La valoració de la fase de concurs es realitzarà tenint en compte el barem de mèrits i sempre amb referencia a la data de finalització del termini de presentació d'instàncies.

Els mèrits es valoraran d'acord amb el barem següent:

1.- EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL (12,5 PUNTS)

a. Per serveis prestats a l´Administració Pública, en llocs d´igual, similar o anàloga categoria a la qual s'opta. Es consideren administracions públiques a aquests efectes les definides a l´article 2.3 de la Llei 40/2015, d´1 d´octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.

Aquest apartat serà valorat a raó de 0,40 punts per mes complet de serveis prestats a l'Administració Pública i, en cas de períodes inferiors a un mes, estimant la part proporcional sobre 30 dies.

Els serveis prestats s'hauran d'acreditar mitjançant certificat lliurat per l'organisme competent, en el qual han de constar: el lapse temporal de prestació, la categoria professional i la vinculació amb l'Administració (funcionari de carrera o interí o personal laboral). Per a la valoració de les funcions, serà necessari la inclusió al certificat per al personal funcionari del grup, escala, subescala i/o categoria i per al personal laboral la descripció o indicació de les funcions realitzades.

b. Per serveis prestats al sector privat, en llocs d´igual, similar o anàloga categoria a la qual s´opta: es valorarà a raó de 0,15 punts per mes complet de serveis i, en cas de períodes inferiors a un mes, estimant la part proporcional sobre 30 dies.

Els serveis prestats s´hauran d´acreditar mitjançant fotocòpia compulsada dels contractes de treball, acompanyat del certificat de vida laboral expedit per la TGSS o també mitjançant el certificat de vida laboral acompanyat d´un certificat expedit per l´empresa, on constin la data d´inici i de finalització dels serveis, la categoria, lloc de treball i funcions desenvolupades.

2.- FORMACIÓ (15 PUNTS)

2.1.- Titulacions acadèmiques (10 punts)

Es valoren en aquest apartat, les titulacions acadèmiques (inclosos els cursos de postgrau) el caràcter oficial o l'equivalència de les quals tingui reconegut i establert el Ministeri d'Educació, Cultura i Esports, així com les titulacions universitàries no oficials i els crèdits dels títols propis de postgrau de les universitats espanyoles en la regulació dels ensenyaments propis, que estiguin directament relacionats amb les funcions del lloc de feina objecte de la convocatòria.

No pot ser objecte de valoració la titulació acreditada com a requisit per a participar en la convocatòria, ni tampoc els títols de Nivell 2 de Grau del sistema MECES o d'equivalències de titulacions “pre-Bolònia” que corresponguin a la titulació acreditada com a requisit per a participar en la convocatòria. La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es valora el de nivell inferior o el primer cicle que sigui imprescindible per obtenir-lo, excepte pel que fa als títols de postgrau. En cas que es presentin vàries titulacions, no es valoraran aquelles que siguin necessàries per a l'obtenció de la titulació superior, en cas que es presentin ambdues.

  1. Per titulació acadèmica oficial de nivell 4 ò equivalent del sistema MECES (nivell de Doctor), directament relacionades amb les funcions del lloc de feina (àrea arquitectura, obra publica, àrees de feina jurídica-administrativa, econòmica, o de gestió i administració pública): 7,5 punts.
  2. Per titulació acadèmica oficial de nivell 3 ò equivalent del sistema MECES (nivell de màster), directament relacionades amb les funcions del lloc de feina (àrea arquitectura, obra publica, àrees de feina jurídica-administrativa, econòmica, o de gestió i administració pública): 5 punts.
  3. Per titulació acadèmica oficial de nivell 2 ò equivalent del sistema MECES (nivell de grau), directament relacionades amb les funcions del lloc de feina (àrea arquitectura, obra publica, àrees de feina jurídica-administrativa, econòmica, o de gestió i administració pública):  2,5 punts.
  4. Per títol propi de postgrau (màster, especialista universitari, expert universitari, i curs d'actualització universitària), directament relacionades amb les funcions del lloc de feina (àrea arquitectura, obra publica, àrees de feina jurídica-administrativa, econòmica, o de gestió i administració pública), es valoren a raó de 0'05 punts per crèdit (equivalent a 10 hores de durada), fins a un màxim de 2 punts.

2.2.- Cursos de formació (5 punts)

Cursos de formació i perfeccionament, jornades o seminaris impartits i/o reconeguts per l'Institut Nacional d'Administració Pública, l'Escola Balear d'Administració Pública, l'administració de l'estat, l'autonòmica o la local, les universitats, les federacions d'entitats locals o els homologats per qualsevol d'aquestes institucions que estiguin dins el marc dels acords de formació contínua amb l'Administració, o les impartides o promogudes pel Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB) amb competències en matèria de formació ocupacional, quan el contingut estigui directament relacionat amb les funcions de la categoria corresponent a la borsa a la qual s'opta.

Es valoraran en tot cas:

  • Cursos d'alguna de les especialitats d'arquitectura
  • Cursos de l'àrea jurídica administrativa, de l'àrea econòmica, o de gestió i administració pública.
  • Cursos d'informàtica vinculats a les funcions d'administració general: processador de textos, full de càlcul, correu electrònic, navegació per internet, i d'altres cursos d'informàtica que es puguin vincular amb les funcions corresponents a administració general.
  • Cursos de formació en matèria de prevenció de riscos laborals: es valoraran el curs bàsic, el curs de nivell mig i el curs de nivell superior.
  • Cursos en matèria de protecció de dades de caràcter personal i els de formació en matèria de qualitat, així com els cursos formatius en matèria d'igualtat de gènere.

L'acreditació de les accions formatives es farà mitjançant diplomes, certificacions o documents oficials estesos per les administracions i/o organismes competents, i han d'incloure les hores de durada o els crèdits dels cursos. Cada crèdit es valorarà a raó de 10 hores de durada.

Aquest apartat serà valorat segons el següent barem:

  1. 0'35 punts per crèdit, equivalent a deu hores de durada, o proporcionalment per a les fraccions d'un crèdit, quan el certificat acrediti l'aprofitament. La puntuació màxima per curs serà de 5 punts.
  2. 0'15 punts per crèdit, d'acord amb els criteris de la lletra anterior, quan el certificat acrediti l'assistència al curs o no esmenti expressament el caràcter d'assistència o aprofitament. La puntuació màxima per curs serà de 5 punts.

Els certificats de cursos no seran acumulatius. Es valoraran una sola vegada els cursos relatius a una mateixa matèria, i es valorarà únicament el de nivell superior o avançat.

Quan no s'acrediti l'aprofitament, es valorarà com d'assistència.

3.- CONEIXEMENT DE LA LLENGUA CATALANA (2,5 PUNTS)

S'haurà d'acreditar mitjançant l'aportació de certificat expedit o homologat per l'organisme corresponent.

  1. Certificat nivell C2: 1,5 punts.
  2. Certificat de coneixements de llenguatge administratiu : 1 punt.

SETENA.- VALORACIÓ DE LA FASE DE CONCURS I CONSTITUCIÓ DE LA BORSA DE TREBALL

Conclosa la valoració dels mèrits, el Tribunal farà pública en el Tauler d'anuncis de l'Ajuntament i la pàgina web de la Corporació les puntuacions atorgades provisionalment a cada aspirant, desglossant en els apartats assenyalats en la base sisena. Els interessats podran sol·licitar revisió i/o audiència al tribunal dins els tres dies hàbils següents a aquesta publicació.

Una vegada revisades totes les al·legacions i finalitzat el tràmit anterior, el Tribunal publicarà en el Tauler d'anuncis la publicació de la puntuació definitiva del procediment selectiu.

En cas d'empat, es resoldrà aplicant la següent graduació:

  1. Millor puntuació en l'apartat d'experiència professional.
  2. Millor puntuació a l'apartat de formació.
  3. Si persisteix l'empat finalment es procedirà al sorteig.

Una vegada publicada la qualificació definitiva del procediment, el tribunal qualificador donarà per finalitzada la selecció, i elevarà la seva proposta definitiva a la Sra. Batlessa per que dicti la corresponent resolució de constitució de la borsa de treball, l'ordre de prelació serà en funció de les puntuacions obtingudes per cada aspirant. La resolució es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i al tauler d´anuncis electrònic de l´Ajuntament.

VUITENA.- FUNCIONAMENT DE LA BORSA DE TREBALL

Els aspirants que conformin la borsa de treball es trobaran a l'espera de ser cridats per l'Ajuntament per ordre de puntuació quan es produeixi la necessitat de nomenament de funcionari interí.

Les persones que formen part d'aquesta borsa a l'efecte d'oferir-los un lloc de treball, estan en situació de disponible o no disponible. Estan en la situació de no disponible aquelles persones integrants de la borsa de treball que es trobin en situació d'incapacitat temporal o d'embaràs, en descans per maternitat o paternitat, adopció o acolliment (permanent o preadoptiu) i excedència per cura de fills menors de 12 anys o ascendents dependents.

Mentre la persona aspirant estigui en la situació de no disponible en la borsa, no se la cridarà per oferir-li un lloc de treball d'aquesta borsa.

Estan en la situació de disponible la resta de persones aspirants de la borsa, amb la conseqüència que se les ha de cridar per oferir-los un lloc de treball d'acord amb la seva posició en la borsa.

Dins el termini màxim d'un dia hàbil a comptar des de la comunicació (telefònica o per correu electrònic), o dos dies si la crida es fa en divendres, la persona integrant de la borsa ha de manifestar el seu interès amb el nomenament. Si dins aquest termini no manifesta la conformitat, renúncia expressament a l'oferiment, no respon al telèfon de contacte que ha facilitat o altra circumstància que impedeixi la seva incorporació, perdrà el seu lloc a la llista de les persones aspirants seleccionades i passarà a ocupar el darrer lloc (és a dir, no quedarà exclòs de la borsa de treball), i el departament de Recursos Humans avisarà a la següent de la llista.

Si alguna de les persones integrants de la borsa renuncien tres vegades seguides a diferents ofertes de feina (és a dir, no manifesta la conformitat a incorporar-se al lloc de feina, renúncia expressament al nomenament, no respon al telèfon de contacte que ha facilitat o altra circumstància que impedeixi la seva incorporació), serà definitivament exclòs de la borsa de treball a tots els efectes.

Quan la persona seleccionada mitjançant aquest sistema de borsa cessi en el seu lloc de treball, es reincorporarà novament a la borsa de treball ocupant el mateix lloc inicial de la llista. Serà d'aplicació a aquest procediment el que disposen la Llei 39/2015, d´1 d´octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, i la Llei 11/2007, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics en el sentit que totes les comunicacions que es derivin d'aquest procediment ho seran mitjançant publicació al tauler d'anuncis electrònic del lloc web de l'Ajuntament d'Alcúdia (www.alcudia.net).

NOVENA.- PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS I PROPOSTA DE NOMENAMENT

Els aspirants que siguin cridats i donin la seva conformitat al seu nomenament com a funcionari interí hauran de presentar, en el termini de tres dies hàbils comptats des del següent a l'acceptació, la següent documentació:

  • Còpia autenticada o fotocòpia compulsada del títol exigit o certificació acadèmica que acrediti que té cursats i aprovats els estudis necessaris per a l'obtenció del títol corresponent, juntament amb el document que acrediti que ha abonat els drets passa la seva expedició.
  • Certificat mèdic acreditatiu de posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions corresponents.
  • Declaració jurada o promesa que no ha estat separat/da, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l'Estat, de les comunitats autònomes o de les entitats locals, i que no està inhabilitat/da per a l'exercici de funcions públiques.

En el cas que l'aspirant proposat no reuneixi els requisits exigits, o no els acrediti en el termini establert, la Batlia acordarà la seva exclusió i procedirà a proposar el nomenament de l'aspirant següent per ordre de puntuació.

Presentada la documentació, es procedirà al nomenament dels aspirants de la borsa de treball, per ordre de puntuació, i es disposarà d'un termini de tres dies hàbils per prendre possessió del càrrec.

La vigència màxima d'aquesta borsa serà de tres anys a comptar de la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

DESENA.- INCIDÈNCIES, PUBLICITAT, RÈGIM NORMATIU I RECURSOS

El Tribunal queda facultat per resoldre els dubtes que es presentin a la interpretació d'aquestes bases i prendre els acords necessaris per al bon ordre d'aquesta convocatòria.

Tots els actes d'aquesta convocatòria que estiguin sotmesos a informació pública seran inserits en el tauler d'edictes i la pàgina web de l'Ajuntament d'Alcúdia (www.alcudia.net), al marge de la seva publicació al BOIB quan sigui preceptiva.

Contra la convocatòria i les bases, que exhaureixen la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades o bé recurs potestatiu de reposició, a interposar davant aquesta Batlia, en el termini d'un mes des de la seva publicació al BOIB, d'acord amb l´establert als articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d´1 d´octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, o bé directament i de forma alternativa recurs contenciós administratiu, d´acord amb l´establert als articles abans esmentats i als articles 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB de la convocatòria

 

 

 

ANNEX MODEL D'INSTÀNCIA I AUTOBAREMACIÓ

Nom: _______________________________________________________________

Primer llinatge: _______________________________________________________

Segon llinatge: ________________________________________________________

DNI/NIF_________________________ 

Domicili:______________________________________________________________ (a efectes de notificació)

Localitat:__________________________________________Teléfon:______________

Adreça electrònica:______________________________________________________

La/el sotasignat, major d'edat, davant Vè. comparesc i com millor procedeixi

EXPÒS:

Primer. Que he tingut coneixement de la convocatòria per constituir, mitjançant concurs, una borsa de feina de personal funcionari interí, Arquitecte superior, de l'Ajuntament d'Alcúdia, publicada en el BOIB Núm: ___/202_, de data __ de ____________.

Segon. Que reuneixo totes les condicions establertes a la base tercera de la convocatòria i adjunt la següent documentació: (marcar la casella corresponent).

 

Còpia simple del Document Nacional d'Identitat o equivalent

 

Còpia simple de la titulació exigida

 

Còpia autèntica del certificat acreditatiu del nivell de llengua catalana (C1)

 

Documentació acreditativa dels mèrits al·legats

Tercer. Que els mèrits que al·lego perquè es valorin al concurs són els següents:

APARTAT 1. EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL (12,5 punts)

 

PUNTS PER MES

MESOS

PUNTS

Per serveis prestats a l´Administració Pública, en llocs d´igual, similar o anàloga categoria a la qual s'opta

0,40

 

 

Serveis prestats al sector privat, en llocs d´igual, similar o anàloga categoria a la qual s´opta:

0,15

 

 

TOTAL PUNTS

 

 

 

APARTAT 2. FORMACIÓ (15 PUNTS)

2.1.- TITULACIONS ACADÈMIQUES (10 PUNTS)

TITULACIÓ AL·LEGADA

PUNTS

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL PUNTS

 

 

2.1.- CURSOS DE FORMACIÓ (5 PUNTS)

CURS APROFITAMENT

HORES

PUNTS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CURS ASSISTÈNCIA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL PUNTS

 

 

3.- CONEIXEMENTS DE LLENGUA CATALANA (2,5 PUNTS)

NIVELL DE CERTIFICAT

PUNTS

 

 

 

 

TOTAL PUNTS

 

RESUM TOTAL PUNTUACIÓ AL·LEGADA

 

PUNTS

APARTAT 1

 

APARTAT 2

 

APARTAT 3

 

TOTAL PUNTS

 

Alcúdia, a ____ de ________ de 202_.

Signatura:

 

 

A LA SRA. BATLESSA D'ALCÚDIA