Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE CAMPANET

Núm. 124534
Correcció edicte Número de registre 1783 - Pàgines 8944-8947 BOIB núm. 29 de 27 de febrer de 2024. Bases per les quals s’ha de regir el procés selectiu per cobrir (1) plaça d’auxiliar administratiu/iva mitjançant concurs com a personal funcionari interí de l’Ajuntament de Campanet i creació d’una borsa

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

2. SISTEMA DE SELECCIÓ DELS ASPIRANTS I PROCEDIMENT

Procediment:

Allà on diu:

“Tots aquells aspirants que compleixin amb els requisits de l'oferta se'ls sol·licitarà la documentació acreditativa dels mèrits que vulguin  que siguin valorats. I una vegada valorats el mèrits, es publicarà la llista provisional de les puntuacions a la plana web de l'Ajuntament i s'atorgarà un termini de tres dies hàbils perquè els interessats presentin les al·legacions oportunes.”

Ha de dir:

 “Tots aquells aspirants han de presentar la documentació acreditativa dels mèrits que vulguin  que siguin valorats. I una vegada valorats el mèrits, es publicarà la llista provisional de les puntuacions a la plana web de l'Ajuntament i s'atorgarà un termini de tres dies hàbils perquè els interessats presentin les al·legacions oportunes”

Es publica el model d'instància de presentació :

MODEL D'INSTÀNCIA. Procés selectiu per cobrir una plaça d'auxiliar  administratiu/a mitjançant concurs com a personal funcionari interí de l'Ajuntament de Campanet i creació d'una borsa.

Nom:  ________________________________________________________________

Primer llinatge: _________________________________________________________

Segon llinatge: _________________________________________________________

DNI/NIF: _____________________________

Domicili a efectes de notificació : _________________________________________________

Localitat: ____________________________________________________________________

Telèfon: __________________________________

Adreça electrònica:  _____________________________________________________

La/el sotasignat, major d'edat, comparesc i com millor procedeixi, EXPOSA:

Primer. Que he tingut coneixement de la convocatòria de procediment selectiu per a la creació d'una borsa de personal funcionari interí secretari interventor de l'Ajuntament de Campanet, les bases de la qual van ser publicades en el BOIB núm. ______ de data ________________.

Segon. Que reusenc totes i cadascuna de les condicions exigides a la base cuarta, referides a la data de finalització del termini assenyalat per a la presentació d'aquesta sol·licitud.

Tercer. Que aporto els següents documents:

  1. Còpia DNI o document acreditatiu de la identitat.
  2. Còpia de la titulació exigida per a prendre part en la convocatòria.
  3. Còpia del títol acreditatiu del nivell de català exigit.
  4. Relació dels mèrits al·legats per a la valoració en la fase de concurs (model Annex II).
  5. Còpia dels documents acreditatius dels mèrits al·legats.

Quart.- Que d'acord amb l'establert a les Bases de la convocatòria, al·lego i acredito els mèrits de la convocatòria mitjançant la relació de mèrits que adjunt i els documents oportuns acreditatius.

Per tot l'exposat, SOL·LICIT:

Ser admesa/ès a la convocatòria del procediment selectiu per a la creació d'una borsa de treball per al nomenament de personal funcionari interí de secretari interventor de l'Ajuntament de Campanet.

________, ______ de ________________ de 20___

Signatura:

 

SR. BATLE DE L'AJUNTAMENT DE CAMPANET

A la vista de la correcció de l'edicte, el termini de presentació de sol·licituds serà de 15 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació del BOIB.

 

(Signat electrònicament: 27 de febrer de 2024)

La secretària accidental Maria Pons Bennasar