Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE SANTANYÍ

Núm. 94571
Pla regulador de llicències temporals d’autotaxi del municipi de Santanyí

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El ple de l'Ajuntament de Santanyí en sessió ordinària de data 12 de febrer de 2024 va acordar el següent:

PLA REGULADOR DE LLICÈNCIES TEMPORALS D'AUTOTAXI DEL MUNICIPI DE SANTANYÍ

En virtut del que s'estableix en l'article 53.4 de la Llei 4/2014, de 20 de juny, de transports terrestres i mobilitat sostenible de les Illes Balears, el Ple de l'Ajuntament de Santanyí ha aprovat el Pla regulador de les llicències temporals d'autotaxi següent.

Exposició de motius

I. En els darrers anys, s'ha posat de manifest la insuficiència de la flota existent de taxis al municipi de Santanyí, de manera que el servei, sobretot a les parades, no queda atès de forma adequada. Aquesta circumstància provoca molèsties i perjudicis als potencials usuaris del servei, i la imatge que ofereix el municipi com a destinació turística, se'n ressent.

II. S'ha pogut constatar que aquesta insuficiència es concentra durant els mesos de la temporada turística alta, ja que és quan es produeix una gran desproporció entre l'oferta d'aquest servei i la seva demanda, cosa que produeix situacions de greu desatenció del servei, sobretot a les parades.

III. Partint d'això, des de l'Ajuntament s'han mantingut diverses reunions amb els representants del sector del taxi, i s'ha considerat que la creació de diverses llicències temporals pot ser una mesura efectiva per donar una resposta adequada a aquesta problemàtica.

IV. La normativa vigent, en concret l'article 53.4 de la Llei 4/2014, de 20 de juny, de transports terrestres i mobilitat sostenible de les Illes Balears (LTTIB) faculta els ajuntaments per a la creació de llicències temporals d'autotaxi, tot i que exigeix l'aprovació d'un pla regulador que en determini l'adjudicació, les condicions de prestació del servei, el nombre mínim i màxim, les condicions a què s'han de subjectar, els drets i les obligacions, la quantia de la taxa, els supòsits de revocació, el termini de durada i la resta de condicions que es considerin adequades o necessàries.

V. La LTTIB sotmet l'atorgament de les llicències temporals al compliment de les condicions següents:

a) s'han d'adjudicar preferentment als titulars de llicències de caràcter ordinari;

b) han de tenir una durada determinada;

c) i són intransmissibles.

 

Capítol I. Característiques de les llicències temporals

Article 1. Característiques

Les llicències temporals d'àmbit municipal de transport públic de viatgers en vehicles turisme (d'ara en endavant, llicències d'autotaxi) objecte d'aquest Pla han de reunir els caràcters següents:

a) Temporal: la vigència de les llicències temporals es limita al període comprès entre dia 16 de maig i dia 15 d'octubre (ambdós inclosos), i per un termini màxim de 3 temporades consecutives.

b) Personal: el seu atorgament ha d'anar vinculat a una persona que reunesqui els requisits corresponents i a un únic vehicle, que igualment reunesqui les característiques que es determinen per a l'adscripció de vehicles autotaxi.

c) Preferent: tenen preferència per a la seva adjudicació les persones (físiques o jurídiques) titulars de llicències ordinàries al municipi de Santanyí.

d) Limitat: només pot assignar-se una llicència temporal per persona.

e) Intransmissible: les llicències temporals no es poden transmetre en cap cas.

f) Revocable: independentment de l'extinció de l'autorització per caducitat, la corporació pot revocar la llicència temporal per incórrer en la pèrdua de qualsevol dels requisits exigits que n'han motivat l'atorgament, així com pel reiterat incompliment de les condicions de prestació del servei.

g) Àmbit municipal: aquestes autoritzacions només habiliten la prestació del servei amb origen en l'àmbit territorial del municipi de Santanyí, sense perjudici de la possible autorització del Consell de Mallorca per prestar el servei fora d'aquest terme municipal.

Article 2. Nombre de llicències

L'Ajuntament, una vegada analitzades les dades que justifiquen la necessitat d'incrementar la flota de vehicles per a la prestació satisfactòria del servei, mitjançant decret de Batlia ha de fixar el nombre total de llicències temporals que es creen, i que no podrà excedir de 20.

 

Capítol II. Procediment d'autorització

Article 3. Iniciació

El procediment s'inicia amb un decret de Batlia amb el qual es concreta el nombre de llicències temporals que es creen i s'aprova la convocatòria per a la seva adjudicació. La convocatòria s'ha de fer pública mitjançant el corresponent anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i a la pàgina web de l'Ajuntament de Santanyí, que marcarà el termini per a la presentació de sol·licituds i la documentació complementària. S'ha d'establir un termini de 7 dies hàbils, a comptar de l'endemà de la data de publicació en el BOIB.

L'anunci de la convocatòria i els successius anuncis s'han d'allotjar en una pestanya o en un enllaç específic al portal web de l'Ajuntament.

Article 4. Requisits de les persones sol·licitants

La persona sol·licitant ha de complir els requisits següents:

a) Ser persona física o jurídica. En el cas de les persones jurídiques, cal presentar les dades d'una persona física per a la prestació del servei, la qual ha de complir els requisits corresponents.

b) Complir amb les obligacions fiscals, socials i laborals establertes en la legislació vigent que hi siguin d'aplicació.

c) Comptar amb el carnet per conduir de classe B amb una antiguitat mínima d'un any i no haver esgotat els punts.

d) No haver estat sancionada per resolució ferma en els dos darrers anys per les infraccions qualificades com a molt greus en el Reglament general de circulació.

e) Adoptar el compromís d'adscriure al servei un vehicle que acomplesqui les condicions establertes en el present Pla regulador.

Article 5. Requisits del vehicle adscrit al servei

Per a la prestació del servei, el vehicle que es pretengui adscriure a la llicència temporal ha de complir les condicions següents:

a) Capacitat de fins a set places, comptant la de la persona que condueix.

b) Ha d'estar equipat amb un aparell taxímetre d'un model degudament aprovat, correctament instal·lat i verificat, d'acord amb el que disposen el Reial Decret 889/2006, de 21 de juliol, pel qual es regula el control metrològic de l'Estat sobre els instruments de mesura, i l'Ordre ITC/3709/2006, de 22 de novembre, per la qual es regula el control metrològic de l'Estat sobre els aparells taxímetres, o la normativa que els substitueix.

c) Ha de tenir una antiguitat màxima de 10 anys des de la data de matriculació.

d) Color: preferentment blanc, tot i que s'admeten altres colors.

e) Llum verd.

f) Ha de dur a les dues portes davanteres els mateixos distintius identificatius exigits als vehicles adscrits a les llicències ordinàries (franja, escut, número, etc.).

Article 6. Sol·licituds i documentació a presentar

Les sol·licituds s'han de presentar dins el termini de la convocatòria preferentment per via telemàtica a través de la seu electrònica del Ajuntament de Santanyí (obligatori per a persones jurídiques) o de manera presencial, al Registre General de l'Ajuntament, mitjançant la sol·licitud i la documentació complementària corresponent. També s'admetrà la documentació presentada d'acord amb les disposicions legals i que acomplesqui els requisits establerts en aquestes.

La presentació de les proposicions pressuposa l'acceptació, per part de la persona interessada, de les condicions de prestació del servei, els drets i les obligacions, els supòsits de revocació, els terminis de durada, així com les altres condicions contingudes en l'acte administratiu que en determini l'adjudicació

Cada sol·licitant ha de presentar la sol·licitud, que s'ha d'adequar al model definit com a Annex I, juntament amb els documents següents:

a) Model de declaració responsable (Annex II) on la persona sol·licitant es responsabilitza i es compromet a:

  • Adscriure a la llicència temporal un vehicle d'acord amb allò que estableix l'autorització.
  • Aportar una pòlissa d'assegurança de forma il·limitada (o almenys per import de 50 milions d'euros) per la seva responsabilitat civil pels danys causats en ocasió del transport.
  • No estar sotmesa a les prohibicions per contractar recollides en l'article 71 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic.
  • Comptar amb el permís de conducció vigent amb una antiguitat mínima d'un any i no haver-ne esgotat els punts.
  • Contractar amb una entitat bancària que acrediti que es disposa d'un sistema de cobrament mitjançant targeta de crèdit.

b) Declaració jurada (Annex III) de no haver estat sancionada per resolució ferma en els dos darrers anys per les infraccions qualificades com a molt greus en el Reglament general de circulació.

Article 7. Taxa

Per a l'adjudicació de la llicència temporal s'ha d'abonar la taxa prevista per a la concessió i expedició de llicències a l'Ordenança fiscal reguladora de la taxa per llicències d'autotaxis i altres vehicles de lloguer.

Article 8. Esmena de deficiències

Una vegada transcorregut el termini de presentació de sol·licituds, s'ha d'obrir un període de tres dies hàbils per a l'esmena de les eventuals deficiències en l'acreditació suficient del compliment dels requisits. El termini començarà a comptar l'endemà de la publicació del corresponent anunci al web municipal.

Transcorregut aquest termini sense esmenar les deficiències detectades, la persona sol·licitant quedarà exclosa del procés d'adjudicació.

Article 9. Llista provisional de persones admeses

En cas de no existir deficiències a esmenar, o esmenades aquestes, o, si escau, transcorregut el termini habilitat amb aquesta finalitat sense haver-se efectuat l'esmena, s'ha d'elaborar la llista provisional de persones admeses, que serà exposada al públic a través del web municipal.

Una vegada publicada la llista provisional, s'ha d'obrir un termini de tres dies hàbils perquè les persones interessades puguin, si és el cas, al·legar allò que al seu dret convingui.

Article 10. Llista definitiva de persones admeses

Un cop transcorregut el termini per a la presentació d'al·legacions sense que s'haguessin presentat, o, si escau, resoltes aquestes, s'ha d'aprovar la llista definitiva de persones admeses, que s'ha d'exposar al públic a través del web municipal.

Aquesta llista ha de classificar les persones admeses segons el que es disposa en l'article següent.

Article 11. Criteris d'adjudicació

Per a l'adjudicació de les llicències temporals cal seguir els criteris següents:

  1. Tenen preferència les persones (físiques o jurídiques) titulars de llicències ordinàries.
  2. Es pot adjudicar només una sola llicència temporal a cada titular de llicències ordinàries o persona sol·licitant.
  3. En cas que hi hagi més sol·licitants titulars de llicències ordinàries que llicències temporals disponibles, les temporals s'han d'atorgar per sorteig.
  4. En cas que hi hagi menys sol·licitants titulars de llicències ordinàries que llicències temporals disponibles, les temporals que no els corresponguin per preferència, s'adjudicaran a la resta de sol·licitants, acudint al sorteig en cas que hi hagi més aspirants que llicències a atorgar.
  5. En cas que hi hagi més sol·licitants que llicències disponibles, per sorteig entre els no adjudicataris s'establirà el seu ordre de prelació de cara a l'eventual adjudicació de vacants.
  6. Abans dels supòsits en què s'hagi d'acudir al sorteig, s'adjudicaran les llicències amb caràcter preferent a les persones que es comprometin a adscriure al servei un vehicle de color blanc.

Article 12. Adjudicació provisional

Les llicències temporals s'adjudicaran provisionalment seguint els criteris establerts en l'article anterior.

En cas que sigui necessari acudir al sorteig, aquest es realitzarà en acte públic davant el secretari de la corporació municipal en la data i lloc que s'ha d'anunciar a la pàgina web municipal.

Per al cas que es presentin més sol·licituds que el nombre de llicències a atorgar, es constituirà un contingent de reserva al qual poder acudir en supòsits de renúncies o vacants sobrevingudes, format per les sol·licituds que no s'hagin adjudicat ordenades conforme al sorteig realitzat.

Article 13. Aprovació de la relació de persones adjudicatàries

Mitjançant decret de Batlia s'ha d'aprovar provisionalment la relació de persones adjudicatàries, que s'ha de publicar al web municipal a l'efecte de notificació individual a cadascuna d'elles, i atorgar-los un termini per complir l'obligació d'aportar la resta de documentació necessària per a la finalització de l'expedient d'autorització corresponent.

En cas que hi hagi més sol·licituds que llicències temporals disponibles, la relació de persones adjudicatàries ha de contenir també el contingent de reserva determinat pel sorteig.

La publicació de la relació de persones adjudicatàries equival a la concessió provisional de la llicència temporal, l'eficàcia de la qual queda condicionada a la presentació, per part de la persona interessada, de la documentació que segueix, i en els terminis que s'assenyalen a continuació.

Article 14. Documentació a presentar

L'eficàcia de l'atorgament de la llicència temporal ha d'estar condicionada a la presentació, per part de la persona interessada, de la documentació següent en el termini de set dies hàbils des de la publicació a què es refereix l'article anterior, preferentment per via telemàtica:

a) Certificats acreditatius de trobar-se al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social establertes en la legislació vigent amb una antiguitat màxima de 6 mesos o autorització expressa signada per a la consulta per part de l'Ajuntament.

b) Certificat expedit per la Prefectura Provincial de Trànsit, en què s'acrediti que la persona interessada no ha estat sancionada per resolució ferma en els dos últims anys per les infraccions qualificades com a molt greus de les previstes en el Reglament general de circulació. En cas de no tenir emès aquest certificat en temps per a la presentació de sol·licituds, les persones interessades han d'aportar la sol·licitud de la cita (acreditant que s'han sol·licitat abans de la finalització del termini de presentació de documentació), i la declaració jurada que no ha estat sancionada per resolució ferma en els dos últims anys per les infraccions qualificades com a molt greus de les previstes en el Reglament general de circulació (Annex III).

c) Acreditació de disponibilitat d'un vehicle turisme que acomplesqui els requisits de l'article 5.

d) Contracte per cobrir de forma il·limitada la responsabilitat civil pels danys que es causin amb motiu del servei, i durant el temps de vigència de l'autorització pels danys ocasionats per raó del servei.

e) Si és el cas, acreditació de comptar amb un conductor assalariat que acomplesqui els requisits a la persona prestadora del servei.

f) Acreditació d'haver efectuat un dipòsit retornable de 500 € a la Tresoreria de l'Ajuntament de Santanyí, que respondrà en cas de:

  • Renúncia a l'obtenció de l'autorització definitiva.
  • No presentar la documentació necessària en els terminis assenyalats per poder obtenir definitivament l'autorització.
  • No complir l'obligació de retirar del vehicle (i acreditar-ho així davant l'Ajuntament) tots els signes externs identificatius en el termini màxim d'un mes des de la finalització de la vigència de la llicència temporal.
  • El no compliment de l'obligació de presentar el permís de circulació passat a particular en el termini màxim d'un mes des de la finalització de la vigència de la llicència temporal. En cas que no sigui possible presentar aquest requisit dins el termini indicat, es podrà presentar un justificant de la Prefectura Provincial de Trànsit de la sol·licitud del canvi del permís de circulació passat a particular. Això no obstant, s'haurà de presentar el permís tan aviat com s'obtingui al llarg del termini de durada de la llicència. Transcorregut el període de vigència de la llicència temporal i comprovat per l'Ajuntament el compliment dels requisits anteriors, es retornarà el dipòsit sempre que se segueixin complint la resta de requisits establerts per la tornada del dipòsit.

g) Còpia del contracte amb una entitat bancària que acrediti que es compta amb un sistema de cobrament mitjançant targeta de crèdit.

Article 15. Adjudicació definitiva

Una vegada aportada la documentació requerida, mitjançant decret de Batlia s'aprovarà la relació definitiva de les persones adjudicatàries de llicències temporals.

S'han de denegar les llicències temporals adjudicades provisionalment a les persones aspirants que no hagin aportat tota la documentació requerida dins el termini concedit a l'efecte.

Les persones a qui s'hagi adjudicat definitivament una llicència temporal, han de començar a prestar el servei en el termini màxim de tres dies hàbils, a comptar de l'endemà de la notificació de la resolució, excepte autorització expressa en supòsits de força major.

 

Article 16. Cobertura de vacants

Si una vegada dictada la resolució de l'adjudicació provisional, les persones adjudicatàries renunciassin a la llicència temporal o, si escau, aquesta no arribàs a adquirir eficàcia definitiva per falta de presentació de la documentació referida, la plaça corresponent a aquesta llicència quedarà vacant, i s'atorgarà a la persona sol·licitant que correspongui segons l'ordre del sorteig.

La renúncia, la falta de presentació de la documentació, o el retard injustificat per començar a prestar el servei comportarà la declaració de vacant de la llicència temporal, d'acord amb el procediment administratiu que es dugui a terme amb aquesta finalitat.

Article 17. Targeta de transports

A les persones sol·licitants que finalment acomplesquin tots els requisits i aconsegueixin l'atorgament definitiu d'una llicència temporal, se'ls ha d'expedir una targeta de transports acreditativa del títol habilitant obtingut, amb indicació de la persona titular, número de taxi temporal, termini de vigència, i matrícula del vehicle.

 

Capítol III. Prestació del servei

Article 18. Vehicle de prestació

La prestació d'aquest servei s'ha d'efectuar exclusivament mitjançant la utilització del vehicle ofert per a l'autorització temporal.

Excepcionalment, es podrà accedir a una substitució temporal en cas d'avaria o accident, supòsit en el qual la persona interessada ho ha de sol·licitar a l'Ajuntament mitjançant instància acompanyada amb l'acreditació de disposar d'un vehicle substitutori per a la prestació del servei, que ha de complir els requisits de l'article 5, i informe del taller mecànic que acrediti la incidència i la durada estimada de la seva reparació.

Una vegada comprovat que s'acomplesquin tots els requisits, per resolució de Batlia s'ha d'autoritzar la substitució temporal per a un període no superior a 15 dies, i emetre amb aquesta finalitat una nova targeta de transport de caràcter temporal.

Transcorregut el termini de durada màxima de la substitució temporal, la persona titular de l'autorització ha d'acreditar davant l'Ajuntament la retirada dels distintius externs del vehicle autoritzat temporalment. Aquesta acreditació s'ha de produir en el termini màxim de tres dies hàbils des de la finalització del període màxim de substitució temporal, sense que en cap cas ambdós vehicles puguin simultaniejar la prestació.

Article 19. Persona prestadora del servei

Les persones titulars de les llicències temporals han de trobar-se de forma ininterrompuda donades d'alta en el règim especial dels treballadors autònoms durant els dies de vigència de la llicència.

Aquesta obligació també recau sobre la persona proposada com a conductora en el cas que sigui diferent de la persona sol·licitant de la llicència.

Article 20. Condicions de prestació del servei

Necessàriament, almenys en una part de la jornada, s'ha de prestar servei a través de les distintes parades existents en el terme municipal de Santanyí.

Es considerarà acomplerta aquesta obligació quan s'hagi fet un mínim del 50% de la jornada a les parades.

En el cas dels adjudicataris de llicències temporals que siguin titulars de llicències ordinàries, aquesta obligació també afecta la prestació del servei amb el vehicle o vehicles adscrits a la llicència ordinària.

La prestació del servei amb llicència temporal no estarà subjecta a cap limitació horària, i les persones titulars han d'assegurar la prestació del servei durant tots els dies corresponents al termini de vigència de l'autorització.

Article 21. Eliminació de signes externs

Una vegada conclòs el període de vigència de la llicència temporal, les persones adjudicatàries quedaran obligades a eliminar del vehicle tots els signes externs identificatius de l'activitat i d'acreditar-ho en el termini màxim d'un mes des de la seva finalització.

En cas de llicències que incloguin més d'una temporada, els signes s'hauran de retirar en finalitzar la temporada i tornar-se a col·locar a l'inici de la següent.

Article 22. Règim tarifari

Les tarifes que han d'aplicar els titulars de llicències temporals han de ser les mateixes que siguin aplicables per a les llicències de caràcter ordinari.

 

Capítol IV. Incompliment de les condicions de la llicència

Article 23. Règim sancionador

L'incompliment, per part de la persona titular d'una llicència temporal, de les condicions de prestació i la resta de prescripcions contingudes en el present Pla regulador, de la normativa aplicable en matèria de transports, o per la pèrdua d'alguna de les condicions exigides per a la seva obtenció, determinarà l'obertura del corresponent expedient amb la tramitació del qual, prèvia audiència de la persona interessada, aquesta podrà ser sancionada. 

Article 24. Revocació de la llicència

L'Ajuntament podrà revocar l'autorització per incórrer en la pèrdua de qualsevol dels requisits exigits, així com pel reiterat incompliment de les condicions de prestació del servei, fet que suposarà la pèrdua de tots els drets vinculats a l'autorització i la impossibilitat de prestar el servei que aquesta emparava.

Abans de resoldre la revocació de qualsevol autorització, serà preceptiu el tràmit d'audiència a la persona interessada.

La revocació, com qualsevol altre acte administratiu, es podrà recórrer en via administrativa.

La revocació en cap cas no tendrà caràcter de sanció.

Article 25. Revocació per circumstàncies extraordinàries

Si, per la concurrència de circumstàncies extraordinàries, es produeix una contracció generalitzada de la demanda del servei de taxi, fins al punt que aquesta es pugui cobrir de manera suficient amb la flota de taxis amb llicència ordinària, excepcionalment mitjançant resolució de la Batlia es podran revocar amb caràcter general totes les llicències temporals atorgades, sense dret a reclamar cap indemnització per aquest fet.

En qualsevol cas, la resolució de revocació s'ha de dictar a instància de les persones titulars de llicències ordinàries que representin almenys el 25% del total de llicències existent, i amb audiència prèvia a les persones interessades

Article 26. Publicació i aplicació

Aquest Pla regulador, una vegada aprovat per l'Ajuntament Ple, es publicarà en el BOIB i a la pàgina web de l'Ajuntament de Santanyí.

 

Document signat electrònicament (Santanyí, 14 de febrer de 2024)

La batlessa Maria C. Pons Monserrat

 

ANNEX I

El/la Sr./a. __________________________________, amb DNI núm. ___________, veí/ïna del municipi de ________________, amb domicili al carrer ______________, núm. __________, telèfon ___________, i adreça electrònica _________________,

(si escau) En representació de l'empresa ________________, amb CIF núm. _________,

i domicili social a ____________________________________________, i adreça electrònica _________________,

EXPÒS

  1. Que som titular de la llicència de taxi núm. ______ (si escau).
  2. Que reunesc tots i cadascun dels requisits exigits en el Pla regulador de llicències temporals d'autotaxi del municipi de Santanyí, publicat en BOIB núm. ____, de data __________, així com els establerts en la normativa aplicable en matèria de transports

En conseqüència, SOL·LICIT

L'adjudicació d'una llicència temporal d'àmbit municipal de transport públic de viatgers en vehicles turisme (llicència temporal d'autotaxi), per a la prestació del servei durant la temporada prevista en el Pla regulador i per als anys _______.

S'adjunta la documentació següent:

  • DNI de la persona sol·licitant.
  • Declaració responsable de conformitat amb l'Annex II del Pla regulador.
  • Declaració jurada de conformitat amb l'Annex III del Pla regulador.

Santanyí, en la data de la signatura.

 

 

Avís Legal (marcau amb una creu cada casella)

De conformitat amb el Reglament UE 679/2016, del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, i la Llei Orgànica 03/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals, se us informa del següent:

( ) Les dades de caràcter personal que s'obtenguin de la vostra sol·licitud seran incorporades i tractades de forma confidencial en un fitxer propietat d'aquest Ajuntament.

( ) Les dades obtingudes en aquesta instància podran ser utilitzades, salvaguardant la vostra identitat, per elaborar estadístiques internes.

( ) Tendreu la possibilitat d'accedir en qualsevol moment a les dades facilitades i a sol·licitar-ne, si escau, la rectificació, l'oposició, o la cancel·lació dirigint una comunicació escrita, juntament amb la documentació acreditativa de la vostra identitat, a aquest Ajuntament.

( ) En cas que sigui necessari, algunes dades personals podran ser publicades en el BOIB, tauler d'anuncis de l'Ajuntament i pàgina web d'aquesta institució d'acord amb el que es disposa en les bases d'aquesta convocatòria i en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

( ) Es fa constar que, en el cas que la persona interessada hagi posat en coneixement de l'Ajuntament dades de salut, autoritza expressament el tractament per al compliment de les finalitats anteriorment expressades.

 

 

SENYORA BATLESSA DE L'AJUNTAMENT DE SANTANYÍ

 

ANNEX II DECLARACIÓ RESPONSABLE

(Nom i llinatges)  ___________________________________, amb NIF núm. ________, i domicili a ___________________________________________,

DECLAR SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT

  • Que adscriuré a la llicència temporal un vehicle d'acord amb allò que estableix l'autorització.
  • Que aportaré una pòlissa d'assegurança de forma il·limitada (o almenys per import de 50 milions d'euros) per la seva responsabilitat civil pels danys causats en ocasió del transport.
  • Que no estic sotmès/a a les prohibicions per contractar recollides en l'article 71 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic.
  • Que comp amb el permís de conducció vigent amb una antiguitat mínima d'un any i no n'he esgotat els punts.
  • Que ja tenc o contractaré amb una entitat bancària el servei que acrediti comptar amb un sistema de cobrament mitjançant targeta de crèdit.
  • Que em trob al corrent del compliment de les obligacions tributàries amb Hisenda, amb la Seguretat Social i, en particular, amb l'Ajuntament de Santanyí, imposades per les disposicions vigents.

Santanyí, en la data de la signatura.

 

ANNEX III DECLARACIÓ JURADA

(Nom i llinatges) _____________________________________, amb NIF núm. ________, i domicili a ___________________________________________,

DECLAR

Que no he estat sancionat/da per resolució ferma en els dos darrers anys per les infraccions qualificades com a molt greus de les previstes al Reial Decret 1428/2003, de 21 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament general de circulació, per a la seva aplicació i el desplegament del text articulat de la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles de motor i seguretat viària.

Aquesta declaració s'efectua amb caràcter general i als efectes legals, conscient de les responsabilitats d'ordre civil i penal que comporta.

Santanyí, en la data de la signatura.