Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT D'ALGAIDA

Núm. 89427
Nomenament de dues funcionàries de carrera de l’escala d'administració general, subescala auxiliar administratiu/va (C2) de l’Ajuntament d’Algaida, per haver superat el procés selectiu d’estabilització pel sistema de concurs de mèrits

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Es fa públic que mitjançat el Decret de Batlia núm. 2024-0103, de dia 12 de febrer de 2024, s'ha aprovat el nomenament i adjudicació de llocs de treball del personal funcionari de carrera de l'escala d'administració general, subescala auxiliar, subgrup C2, amb la categoria Auxiliar Administratiu de l'Ajuntament d'Algaida a les persones aspirants que han superat el procediment selectiu d'estabilització pel sistema de concurs excepcional. Tal com assenyala el decret, que es transcriu a continuació, es publica el text íntegre:

DECRET DE BATLIA

A la vista dels següents antecedents:

Primer.- En data 28 de juny de 2022 el Ple de l'Ajuntament d'Algaida va acordar encarregar al Consell de Mallorca l'aprovació de les bases, la convocatòria i la gestió dels processos d'estabilització de l'ocupació temporal de l'Ajuntament d'Algaida que estableix la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública i la resta de la normativa concordant.

Segon.- En data 28 de juliol de 2022 el Ple del Consell de Mallorca va acordar acceptar expressament l'encàrrec de gestió de l'Ajuntament d'Algaida a favor del Consell de Mallorca, relatiu a l'aprovació de les bases, la convocatòria i la gestió dels processos d'estabilització de l'ocupació temporal d'ajuntaments i altres entitats locals de Mallorca que estableix la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública i la resta de normativa concordant, que deriva de l'oferta d'ocupació pública corresponent a la taxa addicional per a l'estabilització de l'ocupació temporal, aprovada per aquest Ajuntament mitjançant Decret de Batlia núm. 2022-0114, de data 24 de maig de 2022, i publicada al BOIB núm. 69, de 25 de maig de 2022.

Tercer.- En el BOIB núm. 119, de 10 de setembre de 2022, es va publicar el conveni de col·laboració entre el Consell Insular de Mallorca i l'Ajuntament d'Algaida, per a la convocatòria i gestió dels processos d'estabilització de l'ocupació temporal.

Quart.- Per Resolució del conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública de data 30 de novembre de 2022 (BOIB núm. 158, de 6 de desembre de 2022) es va aprovar la convocatòria del procés selectiu pel sistema excepcional de concurs de mèrits per a l'ingrés com a personal funcionari de l'escala d'administració general, subescala auxiliar, del subgrup C2, entre d'altres, de l'Ajuntament d'Algaida.

En aquesta resolució es varen convocar dues places de la categoria d'Auxiliar Administratiu de l'Ajuntament d'Algaida:

Per Resolució del conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública de data 24 de gener de 2023 (BOIB núm. 13, de 28 de gener de 2023), es van rectificar els errors i modificar la Resolució del conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública de 30 de novembre de 2022.

Cinquè.- Per Acord del tribunal qualificador competent d'aquest procés selectiu d'estabilització, un cop concloses la revisió i baremació dels mèrits dels aspirants, en data 23 de novembre de 2023 es va publicar, al tauler electrònic d'anuncis i a la seu electrònica del Consell Insular de Mallorca, la llista definitiva de puntuacions obtingudes per les persones aspirants, amb aplicació dels criteris de desempats i la resolució de les al·legacions formulades a la llista provisional de puntuacions, així com el llistat de llocs corresponents a les places convocades, donant un termini de 7 dies hàbils per comunicar l'ordre de preferència dels llocs oferts.

Sisè.- De conformitat amb el punt 8.8 de les bases específiques de la convocatòria, un cop assignats els llocs de treball oferts, el tribunal ha d'elevar al conseller executiu d'Hisenda i Funció pública la proposta de persones aspirants que han superat el procés selectiu de concurs de mèrits, amb assignació de llocs de feina, desglossada, en el seu cas, per torns d'accés.

Setè.- En data 22 de gener de 2024 el tribunal qualificador competent del procediment selectiu va acordar elevar a la consellera d'Hisenda i Funció Pública l'Acord la proposta de persones aspirants que han superat el procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs excepcional per a l'ingrés com a personal funcionari a l'escala d'administració general, subescala auxiliar, classe auxiliar administratiu-iva del subgrup C2, derivat de l'oferta d'ocupació pública extraordinària de l'Ajuntament d'Algaida i altres Ajuntaments, i d'assignació de llocs de feina, per torn d'accés, d'acord amb el tràmit de manifestació d'ordre de preferències efectuat, per al seu nomenament com a funcionaris de carrera, la qual conté tantes persones aprovades com el número de places convocades.

Vuitè.- En data 23 de gener 2024 la consellera executiva d'Hisenda i Funció Pública del Consell de Mallorca va dictar una resolució per aprovar la llista definitiva de persones aspirants que han superat el procés selectiu pel sistema excepcional de concurs de mèrits per a l'ingrés com a personal funcionari de l'escala d'administració general, subescala auxiliar, classe auxiliar administratiu-iva del subgrup C2 de l'Ajuntament d'Algaida, entre d'altres, amb assignació de llocs de feina per torns d'accés.

En data 30 de gener de 2024 la consellera d'Hisenda i Funció Pública del Consell de Mallorca va dictar resolució de modificació i correcció d'errors de la resolució anterior. Ambdues resolucions es van publicar en al BOIB núm. 16, d'1 de febrer de 2024.

Novè.- D'acord amb el punt 9 de les bases específiques del procediment, aquest Ajuntament ha de dictar la resolució de nomenament de personal funcionari de carrera, de l'escala, subescala, classe i categoria- o especialitat- que correspongui. El termini per a la presa de possessió de la plaça s'inicia l'endemà de la publicació en el BOIB de la resolució de nomenament i adjudicació del lloc de treball , i serà de tres dies hàbils, sens perjudici de l'aplicació del que disposa el paràgraf segon de l'article 37 del Decret 27/1994.

Fonaments de dret

1. L'article 91.2  de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local

2. L'article 68 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears

3. La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.

4. El Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel que s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.

5. La llei 20/2021 de 28 de desembre de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en la ocupació pública.

6. L'article 4 del Decret llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears

7. La Resolució del conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública del Consell de Mallorca, de 30 de novembre de 2022 (BOIB núm. 158, de 6 de desembre de 2022) per la qual s'aproven la convocatòria i bases específiques del procés selectiu d'estabilització pel sistema excepcional de concurs de mèrits per cobrir les places de personal funcionari de les escales, subescales, classes i categories (o especialitats) d'administració general i especial dels subgrups A1, A2, C1, C2 i grup AP derivada de l'oferta d'ocupació pública extraordinària dels Ajuntaments d'Alcúdia, Algaida, Andratx, Artà, Binissalem, Búger, Capdepera, Consell, Esporles, Estellencs, Felanitx, Inca, Lloseta, Manacor, Pollença, Porreres, Puigpunyent, Santa Maria del Camí, Sa Pobla, Sencelles, Ses Salines, Son Servera i Valldemossa; modificat per la Resolució de modificació i correcció d'errors, de 24 de gener de 2023 (BOIB núm. 13, de 28 de gener de 2023).

Atès l'anterior, d'acord amb el previst a la base 9 de la convocatòria del procés d'estabilització (BOIB núm. 158, de 6 de desembre de 2022) i la resolució dictada per la consellera d'Hisenda i Funció Pública del Consell de Mallorca en data 23 de gener de 2024, en virtut de les atribucions conferides per l'article 21.1.h) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local,

RESOLC

PRIMER.- NOMENAR personal funcionari de carrera de l'escala d'administració general, subescala auxiliar, classe auxiliar administratiu del subgrup C2, amb la categoria Auxiliar Administratiu de l'Ajuntament d'Algaida, a les següents persones aspirants que han superat el procediment selectiu d'estabilització pel sistema de concurs excepcional per a la convocatòria d'aquestes places:

LLINATGES I NOM

DNI

ROCA CORTÉS, ISABEL MARIA

43****72Q

LLABRÉS RAMIS, MARIA MAGDALENA

34****50G

SEGON.- ADJUDICAR els llocs de treball corresponents a Auxiliar Administratiu a les persones aspirants que han superat el procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs excepcional:

LLINATGES I NOM

NOM LLOC

UNITAT

SUBGRUP

TIPUS D'ADSCRIPCIÓ

ROCA CORTÉS, ISABEL MARIA

Cap de negociat d'Urbanisme i Territori

NEGOCIAT D'URBANISME I TERRITORI

C2

Definitiva

LLABRÉS RAMIS, MARIA MAGDALENA

Cap de negociat de registre-inf. Pública i suport Jutjat de Pau

NEGOCIAT DE REGISTRE-INFORMACIÓ PÚBLICA I SUPORT JUTJAT DE PAU

C2

Definitiva

TERCER.- ORDENAR la publicació de la present Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, als efectes oportuns. Les persones nomenades disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, comptats a partir del dia següent a la publicació, per efectuar la presa de possessió.

Contra la present Resolució que posa fi a la via administrativa, pot interposar alternativament recurs de reposició potestatiu davant l'òrgan que ha dictat l'acte notificat, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà al de la recepció de la present notificació, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques; o bé interposar directament recurs contenciós-administratiu, davant el Jutjat del Contenciós-Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, a comptar des de l'endemà al de la recepció de la present notificació, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció Contenciós-Administrativa. Si s'optés per interposar el recurs de reposició potestatiu no podrà interposar recurs contenciós-administratiu fins que aquell sigui resolt expressament o s'hagi produït la seva desestimació per silenci. Tot això sense perjudici de què pugui interposar Vè. qualsevol altre recurs que pogués estimar més convenient al seu dret.

Així ho mana i signa la batlessa, Margalida Fullana Arrom, en la data de la signatura electrònica que consta en aquest document. I jo, Maria Antònia Palou Rosselló, com a secretària accidental, ho signo als únics efectes de donar fe de la data i que la signatura s'ha fet mitjançant identificació digital, sense que respongui del seu contingut.”

 

Algaida, 13 de febrer de 2024 (signat electrònicament)

La batlessa Margarita Fullana Arrom