Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITATS
Núm. 74709
Resolució de la directora general de Planificació i Gestió Educatives 5 de febrer de 2024 per la qual s’estableix el procediment per avaluar la tasca desenvolupada pels directors dels centres docents públics no universitaris que finalitzen el període d’exercici del càrrec el 30 de juny de 2024 i el procediment per optar a continuar en el càrrec per un nou període
Fets
1. El 30 de juny de 2024 finalitza el període d'exercici del càrrec dels directors dels centres docents públics de les Illes Balears que varen ser nomenats en data 1 de juliol de 2020 per un període de quatre anys mitjançant la Resolució de la directora general de Personal Docent de 3 de juliol de 2020 per la qual es nomenen directors de centres docents públics d'acord amb la Resolució del conseller d'Educació i Universitat de 20 de desembre de 2019 (BOIB núm. 119, de 7 de juliol de 2020) i mitjançant la Resolució de la directora general de Personal Docent de 3 de juliol de 2020 per la qual es nomenen directors de centres docents públics d'acord amb la Resolució del conseller d'Educació i Universitat de 21 d'octubre de 2019 (BOIB núm. 119, de 7 de juliol de 2020).
2. Així mateix, també finalitza el període d'exercici del càrrec dels directors dels centres docents públics de les Illes Balears que varen ser nomenats de manera extraordinària l'1 de juliol de 2022 per dos cursos i l'1 de juliol de 2023 per un curs.
3. La Llei 1/2022 d'Educació de les Illes Balears estableix a l'article 132 que l'avaluació de la funció directiva s'ha de basar en l'avaluació tant de la tasca com del projecte dels equips directius i hi han de participar el claustre, el consell escolar i la Inspecció Educativa. Afegeix que l'avaluació s'ha de dur a terme sobre els principals àmbits d'actuació reflectits en el projecte de direcció i s'han de tenir en compte els resultats de les avaluacions internes, les autoavaluacions i les avaluacions externes del centre.
4. L'article 33 del Decret 4/2023 de 13 de febrer, pel qual s'aprova el Reglament orgànic de les escoles infantils públiques, els col·legis d'educació primària, els col·legis d'educació infantil i primària, els col·legis d'educació infantil i primària integrats amb ensenyaments elementals de música, els col·legis d'educació infantil i primària integrats amb educació secundària i els instituts d'educació secundària de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, determina que l'Administració educativa, a través del DIE, ha d'avaluar el director al final del seu mandat.
5. Mitjançant l'Ordre 5/2024 del conseller d'Educació i Universitats (BOIB núm. 17 de 3 de febrer) s'han aprovat les bases per a la selecció, el nomenament, l'avaluació, la renovació i el cessament dels directors de centres públics que imparteixen ensenyaments no universitaris en l'àmbit de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Aquesta ordre recull també, a l'article 18, que els directors s'han d'avaluar al final del seu mandat, sigui aquest ordinari o extraordinari.
6. Aquesta avaluació ha de ser sobre la seva capacitat de lideratge pedagògic i de gestió i sobre els principals àmbits d'actuació reflectits en el projecte de direcció, i es tindran en compte els resultats de les avaluacions internes, les autoavaluacions i les avaluacions externes del centre. En l'avaluació han de participar-hi el claustre, el consell escolar i el DIE i s'ha de garantir la participació efectiva de tots els membres de la comunitat educativa.
7. De conformitat amb el que preveu l'apartat 2 de l'article 136 de la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'educació (LOE), els directors poden optar per continuar en l'exercici del càrrec, oït el consell escolar, si al final de cada període la tasca que han desenvolupat és avaluada positivament. Aquest apartat també determina que les administracions educatives podran fixar un límit màxim per a la renovació dels mandats.
8. Així mateix, l'article 37 del Decret 4/2023 delimita que els directors poden optar per continuar en l'exercici del càrrec fins a completar un total de dos períodes consecutius, prèvia avaluació positiva de la tasca desenvolupada al final del primer període. Transcorreguts els dos períodes, si el director vol continuar en el càrrec, ha de participar novament en el procediment de selecció.
9. Això no obstant, s'ha de tenir en compte que l'Ordre 5/2024 inclou una disposició transitòria única, sobre la durada del mandat dels òrgans de govern, que estableix que els directors i els altres membres de l'equip directiu dels centres públics nomenats amb anterioritat a l'entrada en vigor d'aquesta Ordre continuaran exercint les seves funcions pel període, incloent-hi les pròrrogues, que resultés de l'aplicació de la normativa vigent en el moment de nomenar-los.
10. L'article 136.2 de la LOE determina que els criteris i els procediments d'avaluació del director han de ser públics.
11. L'annex 2 de l'Ordre 5/2024 assenyala els criteris que s'han de tenir en compte en l'avaluació dels directors, en relació amb les funcions del director que s'estableixen al Decret 4/2023, les quals inclouen els criteris de l'article 7 del Decret 81/2004, de 17 de setembre, que regula la consolidació personal parcial del complement retributiu específic per a l'exercici del càrrec de director als centres docents públics de les Illes Balears.
12. L'article 33 del Decret 4/2023, de 13 de febrer, estableix que l'avaluació de la funció directiva és indispensable per a la renovació en l'exercici del càrrec i per al reconeixement personal i professional i que l'avaluació negativa suposa la no renovació del càrrec.
13. La Conselleria d'Educació i Universitats, segons l'article 18.2 de l'Ordre 5/2024, mitjançant una resolució de la Directora General de Planificació i Gestió Educatives, ha de convocar el procés d'avaluació de la tasca desenvolupada pels directors de centres docents i el procés per a optar a continuar en el càrrec per un nou període.
14. D'acord amb el que s'ha exposat anteriorment, és necessari establir el procediment d'avaluació dels directors dels centres docents públics que finalitzen el període d'exercici del seu càrrec el 30 de juny de 2024. Així mateix, s'ha d'establir el procediment que han de seguir els directors que poden optar a continuar en el càrrec durant un nou període de quatre cursos escolars.
Fonaments de dret
1. La Llei orgànica 8/1985, de 3 de juliol, reguladora del dret a l'educació (BOE núm. 159, de 4 de juliol, i suplement en català núm. 7 de 1985).
2. La Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'educació, LOE (BOE núm. 106, de 4 de maig, i suplement en català núm. 11, de 16 de maig), segons la redacció donada per la Llei orgànica 3/2020 de 29 de desembre, per la qual es modifica la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'educació, LOMLOE (BOE núm. 340, de 30 de desembre).
3. La Llei 1/2022, de 8 de març, d'educació de les Illes Balears (BOIB núm. 38 de 17 de març).
4. El Decret 28/2023, de 15 de maig, pel qual es regula la Inspecció Educativa a les Illes Balears (BOIB núm. 66 de 18 de maig).
5. El Decret 4/2023, de 13 de febrer, pel qual s'aprova el Reglament orgànic de les escoles infantils públiques, els col·legis d'educació primària, els col·legis d'educació infantil i primària, els col·legis d'educació infantil i primària integrats amb ensenyaments elementals de música, els col·legis d'educació infantil i primària integrats amb educació secundària, i els instituts d'educació secundària de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 21 de 16 de febrer).
6. El Decret 81/2004, de 17 de setembre (BOIB núm. 134, de 25 de setembre), modificat pel Decret 136/2007, de 31 d'octubre (BOIB núm. 167, de 8 de novembre), que regula la consolidació personal parcial del complement retributiu específic per a l'exercici del càrrec de director als centres docents públics de les Illes Balears.
7. L'Ordre 5/2024 del conseller d'Educació i Universitats per la qual s'aproven les bases per a la selecció, el nomenament, l'avaluació, la renovació i el cessament dels directors dels centres docents públics no universitaris de les Illes Balears (BOIB núm. 17, de 3 de febrer).
8. La Resolució del conseller d'Educació i Universitat de 15 de novembre de 2017 per la qual s'estableixen els criteris per determinar la tipologia dels centres docents públics no universitaris i l'assignació d'equips directius (BOIB núm.152, de 14 de desembre).
9. El Decret 1/2024, de 4 de gener, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual es modifica el Decret 12/2023, de 10 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, modificat pel Decret 16/2023, de 20 de juliol, i pel Decret 17/2023, de 23 d'agost (BOIB núm. 3, de 5 de gener).
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Establir el procediment que s'ha de seguir per a avaluar els directors dels centres docents públics no universitaris de les Illes Balears que acaben el seu mandat el 30 de juny de 2024, el qual es descriu a l'annex 1 d'aquesta Resolució.
2. Establir el procediment que s'ha de seguir per renovar els directors que acaben el seu mandat el 30 de juny de 2024 i poden optar a continuar en el càrrec per un nou període, el qual es descriu a l'annex 1 d'aquesta Resolució.
3. Aplicar, en el marc del procés de renovació, el que preveu la Resolució del conseller d'Educació i Universitat de 15 de novembre de 2017 per la qual s'estableixen els criteris per determinar la tipologia dels centres docents públics no universitaris i l'assignació d'equips directius.
4. Fer pública la relació dels centres en què s'ha d'avaluar el director perquè acaba el seu mandat, que apareix a l'annex 2.
5. Fer pública la relació dels centres en què el director finalitza el seu mandat i pot optar a continuar en l'exercici del càrrec per un nou període, que apareixen a l'annex 3.
6. Establir els criteris d'avaluació de la funció directiva que s'han d'aplicar, que es descriuen a l'annex 4 d'aquesta Resolució.
7. Aprovar el model d'autoavaluació de la funció directiva, que apareix a l'annex 5.
8. Aprovar els models de certificats del claustre i el consell escolar sobre el resultat de l'avaluació del director i, si s'escau, la valoració sobre la coherència de l'actualització del projecte de direcció respecte del projecte educatiu de centre (PEC), que apareixen a l'annex 6.
9. Ordenar que aquesta Resolució es publiqui en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i determinar que entri en vigor l'endemà d'haver-s'hi publicat.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el conseller d'Educació i Universitats en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació en el BOIB, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També s'hi pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació en el BOIB, d'acord amb els articles 10 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Palma, en la data de la signatura electrònica (6 de febrer de 2024)
La directora general de Planificació i Gestió Educatives Catalina M. Ginart Serrano
ANNEX 1 Bases que han de regir els procediments
1. Objecte
Aquesta Resolució té per objecte fixar el procediment d'avaluació dels directors dels centres docents públics no universitaris de les Illes Balears que acaben el seu mandat el 30 de juny de 2024 i el procediment que han de seguir per renovar els directors que poden optar a continuar en el càrrec per un nou període.
En el procediment d'avaluació es tendran en compte, per una banda, els directors nomenats d'acord amb l'article 136.1 de la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'educació (LOE) i, per l'altra, els nomenats amb caràcter extraordinari, d'acord amb l'article 137 d'aquesta mateixa Llei.
S'entén com a mandat el període pel qual és nomenat un director. Aquest període va des de l'1 de juliol de l'any en què s'inicia, al 30 de juny de l'any en què es conclou. Qualsevol nomenament que comenci després de la data d'inici o que conclogui abans de la data d'acabament, no es considerarà un període complet.
El nomenament per un nou període d'exercici del càrrec de director està condicionat a l'avaluació positiva de la tasca desenvolupada durant el període anterior.
2. Procediment d'avaluació
1. El Departament d'Inspecció Educativa ha d'avaluar la funció directiva dels directors que finalitzen el seu mandat el 30 de juny de 2024, que figuren a l'Annex 2 d'aquesta Resolució, i ha d'elaborar un informe de valoració.
2. El cap del Departament d'Inspecció Educativa ha de designar els inspectors responsables de l'avaluació de cada director i ho ha de notificar als interessats. L'avaluació l'han de dur a terme, sempre que sigui possible, dos inspectors actuant de forma conjunta, un dels quals ha de ser, preferentment, l'inspector de referència del centre.
3. L'avaluació s'ha de realitzar d'acord amb el model elaborat pel Departament d'Inspecció Educativa, que ha de recollir els aspectes que apareixen a l'annex 4 d'aquesta Resolució, i el resultat de l'aplicació dels instruments d'avaluació dissenyats pel DIE per a aquest procés, els quals poden contenir entrevistes, anàlisi documentals, qüestionaris, etc.
4. Els directors que han de ser avaluats han d'emplenar, abans del 29 de febrer, el formulari específic del GESTIB per a la memòria d'autoavaluació de la seva tasca i dels resultats obtinguts durant el mandat, d'acord amb el contingut del model d'autoavaluació de l'annex 5
5. La Direcció General de Planificació i Gestió Educatives trametrà a l'inspector de referència i al secretari del centre, la memòria d'autoavaluació, perquè la difongui entre els membres del claustre i del consell escolar.
6. A l'inici del procés, l'inspector del centre informarà del procediment d'avaluació del director als membres del consell escolar i dels altres òrgans de govern i/o coordinació que es consideri convenient i els aclarirà els dubtes que els puguin sorgir sobre el contingut dels àmbits que s'han de tenir en compte en aquesta avaluació.
7. Un cop lliurat el formulari d'autoavaluació, els inspectors responsables de l'avaluació s'han de reunir amb el director avaluat per revisar-lo.
8. El claustre de professors de cada centre, en sessió extraordinària, la qual no pot presidir el director avaluat ni cap membre de l'equip directiu, ha de valorar la tasca desenvolupada pel director. Aquest claustre l'ha de convocar el director del centre i l'ha de presidir el professor amb més antiguitat al centre; en cas d'igual antiguitat, el de més edat. El secretari ha de ser el professor de menys edat del claustre, el qual és l'encarregat de trametre al Departament d'Inspecció Educativa el certificat del claustre amb el resultat de la valoració (positiva o negativa). A més a més, s'ha de tenir en consideració la memòria d'autoavaluació del director.
9. Els consells escolars de cada centre, en sessió extraordinària, la qual no pot presidir el director avaluat ni cap membre de l'equip directiu amb dret a vot, han de valorar la tasca desenvolupada pel director. Aquest consell escolar l'ha de convocar el director del centre i l'ha de presidir el professor que en formi part amb més antiguitat al centre; en cas d'igual antiguitat, el de més edat. Aquest professor és l'encarregat de trametre al Departament d'Inspecció Educativa el certificat del consell escolar amb el resultat de la valoració (positiva o negativa). A més a més, s'ha de tenir en consideració la memòria d'autoavaluació del director.
10. S'ha de tenir en compte que en el cas que les valoracions del claustre i/o del consell escolar siguin negatives, s'han de motivar convenientment.
11. L'assistència del director i dels altres membres de l'equip directiu a aquestes sessions extraordinàries del claustre i del consell escolar és voluntària.
12. L'informe de valoració de la funció directiva de la inspecció educativa ha de recollir:
a) Els resultats de la valoració del desenvolupament de la tasca directiva al llarg de tot el període d'exercici del càrrec de director, d'acord amb el que s'estableix al punt 2.3 d'aquest annex 1.
b) L'anàlisi de la memòria d'autoavaluació del director avaluat.
c) Els resultats de la valoració del claustre sobre la tasca desenvolupada pel director.
d) Els resultats de la valoració del consell escolar sobre la tasca desenvolupada pel director.
e) Les propostes de millora per al funcionament del centre que hagin sorgit al llarg del procés d'avaluació.
13. Un cop elaborat l'informe, s'ha de donar audiència prèvia al director, per fer-li arribar les conclusions de l'avaluació.
14. S'obrirà un període de tres dies, comptadors des del l'endemà de la reunió, perquè el director pugui presentar al·legacions a l'informe davant els inspectors responsables de l'avaluació.
15. Finalment, el Departament d'Inspecció Educativa ha de trametre l'informe de valoració amb la qualificació global de l'avaluació (positiva o negativa) a la directora general de Planificació i Gestió Educatives.
3. Comunicació de l'opció de continuar en el càrrec
Els directors dels centres docents públics que figuren en l'annex 3 disposen d'un termini de 5 dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució, per comunicar l'opció de continuar exercint el càrrec per un nou període de quatre anys.
La comunicació de l'opció de continuar exercint el càrrec per un nou període de quatre anys es realitzarà exclusivament per mitjans electrònics a través del tràmit telemàtic habilitat per a aquest efecte que es troba a la web de la Direcció General de Planificació i Gestió Educatives i en la Seu electrònica de la CAIB.
Per poder emplenar i tramitar la comunicació es requerirà l'autenticació prèvia de la identitat del sol·licitant mitjançant un dels següents sistemes:
- Sistema d'identitat electrònica per a les administracions: Cl@ve
- DNI electrònic o certificat digital reconegut
La comunicació s'ha d'emplenar seguint les instruccions de l'aplicació.
La tramitació telemàtica només es completa quan, utilitzant l'assistent de tramitació, s'envia la comunicació, amb la qual cosa s'obté un número de registre.
En el cas d'haver-ne tramitat més d'una sol·licitud, només es considerarà vàlida la darrera que s'hagi registrat telemàticament.
4. Proposta d'actualització del projecte de direcció
1. Els directors que hagin optat per continuar en el càrrec han d'elaborar la proposta d'actualització del seu projecte de direcció amb una mida màxima de 5 Mb i l'han d'incorporar al GESTIB, a l'apartat «Centre» «Documents institucionals» «Projecte de direcció» amb el títol «Actualització del projecte de direcció per al període 2024-2028» entre el 15 i el 29 de febrer. Un cop l'hagi incorporada, ho ha de comunicar a l'inspector de referència.
En el cas d'haver incorporat al GESTIB més d'una proposta d'actualització, sense eliminar-ne l'anterior, es considerarà vàlida la darrera que s'hi hagi incorporat.
2. D'acord amb el que estableix l'article 17 de l'Ordre 5/2024 del conseller d'Educació i Universitats, la proposta d'actualització del projecte de direcció, que servirà de referent per a l'avaluació del període de mandat següent, ha d'incloure almenys una valoració relativa a la consecució dels objectius plantejats en el projecte anterior, propostes de millora i, si s'escau, el plantejament de nous objectius per al període següent que, d'acord amb el PEC, determinaran, després d'haver-lo aprovat el claustre i el consell escolar, les línies estratègiques d'actuació i de consecució dels objectius del centre docent. El projecte de direcció concebut en aquests termes serà vigent durant el nou període de mandat.
3. Finalment, si l'avaluació i la proposta de continuïtat de la inspecció educativa és positiva, el director, vist l'informe d'avaluació, ha de donar forma definitiva al seu projecte de direcció, incloure-hi propostes de millora, donar-lo a conèixer al claustre i al consell escolar i incorporar-lo al GESTIB a l'apartat «Centre» «Documents institucionals» «Projecte de direcció».
4. El projecte de direcció, un cop aprovat pel claustre i el consell escolar, esdevindrà el pla estratègic del centre per als propers quatre anys del mandat, i serà vinculant per a tots els membres de la comunitat educativa.
5. Procediment de renovació
1. A més d'avaluar la funció directiva, el Departament d'Inspecció Educativa ha d'avaluar també l'actualització del projecte de direcció dels directors que finalitzen el mandat el 30 de juny de 2024 i poden optar a renovar el càrrec per un nou període, els quals figuren a l'Annex 3.
2. Els directors que optin per renovar el càrrec per un nou període, juntament amb la memòria d'autoavaluació de la seva tasca i dels resultats obtinguts durant el mandat, han de presentar la proposta d'actualització del projecte de direcció, d'acord amb el que s'estableix al punt 4 d'aquest annex.
3. Per dur a terme l'avaluació d'aquests directors, s'ha de seguir el procediment que es determina al punt 2 d'aquestes bases i, a més a més, s'ha de valorar la proposta d'actualització del projecte de direcció.
4. A l'inici del procés, l'inspector del centre informarà del procediment de renovació del director als membres del consell escolar i dels altres òrgans de govern i/o coordinació que es consideri convenient i els aclarirà els dubtes que els puguin sorgir sobre aquest procediment i sobre la coherència de l'actualització del projecte de direcció respecte del PEC.
5. La Direcció General de Planificació i Gestió Educatives, trametrà a l'inspector de referència i al secretari del centre, juntament amb la memòria d'autoavaluació, d'acord amb l'annex 5, l'actualització del projecte de direcció, perquè els difongui entre els membres del claustre de professorat i del consell escolar.
6. Un cop lliurats el formulari d'autoavaluació i la proposta d'actualització del projecte de direcció, els inspectors responsables de l'avaluació s'han de reunir amb el director avaluat per a revisar-los.
7. En les sessions extraordinàries del claustre i del consell escolar esmentades als punts 2.8 i 2.9, a més de valorar la tasca desenvolupada pel director, en el cas dels directors que opten per continuar un nou període, s'ha de valorar també l'actualització del projecte de direcció. D'una banda, el certificats han d'incloure el resultat de la tasca desenvolupada (positiu o negatiu), i per l'altra, la valoració sobre la coherència de l'actualització del projecte de direcció respecte del PEC.
8. S'ha de tenir en compte que si la valoració sobre la coherència de l'actualització del projecte de direcció respecte del PEC és negativa, s'ha de motivar convenientment.
9. L'informe de valoració de la funció directiva de la inspecció educativa que s'esmenta a l'apartat 2.11 també ha d'incloure, en aquest cas, la valoració de l'actualització del projecte de direcció.
10. Un cop elaborat l'informe, s'ha de donar audiència prèvia al director, per tal de fer-li arribar les conclusions de l'avaluació.
11. S'obrirà un període de tres dies, comptadors des del l'endemà de la reunió, perquè el director pugui presentar al·legacions a l'informe davant els inspectors responsables de l'avaluació.
12. Finalment, el Departament d'Inspecció Educativa ha trametre l'informe de valoració amb la qualificació global de l'avaluació (positiva o negativa) a la directora general de Planificació i Gestió Educatives.
13. L'avaluació positiva suposa la renovació en l'exercici del càrrec i la negativa la no renovació.
6. Nomenament per un nou període
La directora general de Planificació i Gestió Educatives ha de proposar al director general de Personal Docent i Centres Concertats el nomenament dels directors que hagin obtingut de la inspecció educativa una avaluació positiva de la tasca desenvolupada i de l'actualització del projecte de direcció.
Correspon al director general de Personal Docent i Centres Concertats dictar la resolució de nomenament, amb efectes des de l'1 de juliol de 2024 i per un període de quatre anys, dels directors que hagin obtingut una qualificació global positiva en l'avaluació. Contra aquesta Resolució, que posa fi al procediment, es pot interposar un recurs d'alçada davant el conseller d'Educació i Universitats.
El director general de Personal Docent i Centres Concertats i la directora general de Planificació i Gestió Educatives han de resoldre totes les qüestions que siguin necessàries de forma pertinent per dur a bon terme el que es preveu en aquesta Resolució.
Respecte de la competència per tramitar el procediment, d'acord amb el Decret 1/2024, de 4 de gener (BOIB núm. 3, de 5 de gener), corresponen a la Direcció General de Planificació i Gestió Educatives les competències en matèria de planificació educativa, coordinació, règim orgànic i funcionament dels centres docents.
ANNEX 2 Relació de centres en què s'ha d'avaluar el director perquè acaba el seu mandat
Col·legis d'educació infantil i primària (CEIP)
Codi |
Nom |
Tipologia |
Localitat |
Municipi |
Illa |
07002907 |
CEIP Alexandre Rosselló |
D |
Palma |
Palma |
Mallorca |
07002439 |
CEIP Blanquerna |
C |
Es Pont d'Inca |
Marratxí |
Mallorca |
07012858 |
CEIP Bocchoris |
D |
Port de Pollença |
Pollença |
Mallorca |
07012883 |
CEIP Calonge |
E |
Calonge |
Santanyí |
Mallorca |
07004758 |
CEIP Can Bril |
D |
Sencelles |
Sencelles |
Mallorca |
07002610 |
CEIP Can Pastilla |
D |
Can Pastilla |
Palma |
Mallorca |
07013127 |
CEIP Cas Capiscol |
D |
Palma |
Palma |
Mallorca |
07004503 |
CEIP Climent Serra i Servera |
C |
Porreres |
Porreres |
Mallorca |
07005261 |
CEIP Eleonor Bosch |
C |
Santa Margalida |
Santa Margalida |
Mallorca |
07001174 |
CEIP El Pilar |
E |
El Pilar de la Mola |
Formentera |
Formentera |
07006691 |
CEIP Es Pont |
D |
Palma |
Palma |
Mallorca |
07005453 |
CEIP Es Putxet |
D |
Selva |
Selva |
Mallorca |
07004138 |
CEIP Es Secar de la Real |
E |
Es Secar de la Real |
Palma |
Mallorca |
07006561 |
CEIP Es Torrentet |
E |
Biniamar |
Selva |
Mallorca |
07003304 |
CEIP Escola Graduada |
C |
Palma |
Palma |
Mallorca |
07004011 |
CEIP Felip Bauçà |
C |
Palma |
Palma |
Mallorca |
07007243 |
CEIP Gaspar Sabater |
D |
Palmanyola |
Bunyola |
Mallorca |
07004345 |
CEIP Guillem Frontera Pascual |
D |
Ariany |
Ariany |
Mallorca |
07001514 |
CEIP Llevant |
D |
Inca |
Inca |
Mallorca |
07000561 |
CEIP Llorenç Riber |
D |
Campanet |
Campanet |
Mallorca |
07000777 |
CEIP Mare de Déu del Toro |
C |
Ciutadella |
Ciutadella |
Menorca |
07015021 |
CEIP Maria Lluïsa Serra |
D |
Maó |
Maó |
Menorca |
07012974 |
CEIP Margalida Florit |
C |
Ciutadella |
Ciutadella |
Menorca |
07002919 |
CEIP Miquel Costa i Llobera |
C |
Palma |
Palma |
Mallorca |
07002865 |
CEIP Miquel Porcel |
D |
Palma |
Palma |
Mallorca |
07000911 |
CEIP Nadal Campaner Arrom |
E |
Costitx |
Costitx |
Mallorca |
07000108 |
CEIP Porta des Moll |
C |
Alcúdia |
Alcúdia |
Mallorca |
07004621 |
CEIP Puig de na Fàtima |
D |
Puigpunyent |
Puigpunyent |
Mallorca |
07015653 |
CEIP Puig de Sant Martí |
D |
Port d'Alcúdia |
Alcúdia |
Mallorca |
07007310 |
CEIP Punta de n'Amer |
C |
Sa Coma |
Sant Llorenç des Cardassar |
Mallorca |
07005921 |
CEIP Reina Sofia |
D |
S'Horta |
Felanitx |
Mallorca |
07006354 |
CEIP S'Auba |
C |
Cala Ratjada |
Capdepera |
Mallorca |
07014156 |
CEIP Sa Garriga |
D |
Sant Lluís |
Sant Lluís |
Menorca |
07013565 |
CEIP Sant Antoni de Portmany |
C |
Sant Antoni de Portmany |
Sant Antoni de Portmany |
Eivissa |
07001186 |
CEIP Sant Ferran de ses Roques |
C |
Sant Ferran de ses Roques |
Sant Francesc |
Formentera |
07006706 |
CEIP Sant Mateu de Baix |
E |
Sant Mateu d'Albarca |
Sant Antoni de Portmany |
Eivissa |
07013221 |
CEIP Ses Cases Noves |
D |
Es Pont d'Inca |
Marratxí |
Mallorca |
07000509 |
CEIP Ses Quarterades |
D |
Calvià |
Calvià |
Mallorca |
07015537 |
CEIP Ses Planes |
C |
Sant Josep de Sa Talaia |
Sant Josep de Sa Talaia |
Eivissa |
07005490 |
CEIP Ses Salines |
D |
Ses Salines |
Ses Salines |
Mallorca |
07006861 |
CEIP Son Anglada |
D |
Sa Vileta |
Palma |
Mallorca |
07002968 |
CEIP Son Canals |
D |
Palma |
Palma |
Mallorca |
07013401 |
CEIP Son Pisà |
B |
Palma |
Palma |
Mallorca |
07001861 |
CEIP Tramuntana |
E |
Maó |
Maó |
Maó |
07013206 |
CEIP Venda d'Arabí |
C |
Santa Eulària des Riu |
Santa Eulària des Riu |
Eivissa |
07000546 |
CEIP Xaloc |
D |
Peguera |
Calvià |
Mallorca |
Centres d'Educació Infantil (EI)
Codi |
Nom |
Tipologia |
Localitat |
Municipi |
Illa |
07002002 |
EI Sant Climent |
E |
Sant Climent |
Maó |
Menorca |
Centres d'educació de persones adultes (CEPA)
Codi |
Nom |
Tipologia |
Localitat |
Municipi |
Illa |
07007681 |
CEPA Llevant |
C |
Manacor |
Manacor |
Mallorca |
07007115 |
CEPA Pitiüses |
C |
Eivissa |
Eivissa |
Eivissa |
07013905 |
CEPA Sa Pobla |
C |
Sa Pobla |
Sa Pobla |
Mallorca |
Escoles oficials d'idiomes (EOI)
Codi |
Nom |
Tipologia |
Localitat |
Municipi |
Illa |
07015264 |
EOI Ciutadella |
D |
Ciutadella |
Ciutadella |
Menorca |
07008478 |
EOI Maó |
D |
Maó |
Maó |
Menorca |
Conservatoris professionals de música i dansa (CMD)
Codi |
Nom |
Tipologia |
Localitat |
Municipi |
Illa |
07008648 |
CMD d'Eivissa i Formentera Catalina Bufí |
C |
Eivissa |
Eivissa |
Eivissa |
Instituts d'ensenyament secundari (IES)
Codi |
Nom |
Tipologia |
Localitat |
Municipi |
Illa |
07008004 |
IES Albuhaira |
B |
Muro |
Muro |
Mallorca |
07007929 |
IES Algarb |
A |
Sant Jordi de Ses Salines |
Sant Josep de Sa Talaia |
Eivissa |
07008338 |
IES Baltasar Porcel |
C |
Andratx |
Andratx |
Mallorca |
07001551 |
IES Berenguer d'Anoia |
A |
Inca |
Inca |
Mallorca |
07007954 |
IES Cap de Llevant |
A |
Maó |
Maó |
Menorca |
07008341 |
IES Capdepera |
B |
Capdepera |
Capdepera |
Mallorca |
07015719 |
Institut d'Ensenyaments a Distància de les Illes Balears |
A |
Palma |
Palma |
Mallorca |
07007905 |
IES Felanitx |
A |
Felanitx |
Felanitx |
Mallorca |
07006470 |
IES Guillem Cifre de Colonya |
B |
Pollença |
Pollença |
Mallorca |
07003882 |
IES Joan Alcover |
C |
Palma |
Palma |
Mallorca |
07001964 |
IES Joan Ramis i Ramis |
A |
Maó |
Maó |
Menorca |
07007607 |
IES Josep Miquel Guàrdia |
B |
Alaior |
Alaior |
Menorca |
07013590 |
IES Port d'Alcúdia |
C |
Port d'Alcúdia |
Alcúdia |
Mallorca |
07006299 |
IES Sa Blanca Dona |
A |
Eivissa |
Eivissa |
Eivissa |
07014909 |
IES Santa Maria |
C |
Santa Maria del Camí |
Santa Maria del Camí |
Mallorca |
07008481 |
IES Sineu |
A |
Sineu |
Sineu |
Mallorca |
07003845 |
IES Son Pacs |
A |
Son Sardina |
Palma |
Mallorca |
ANNEX 3 Relació de centres en què el director acaba el seu mandat i pot optar a continuar en el càrrec per un nou període.
Col·legis d'educació infantil i primària (CEIP)
Codi |
Nom |
Tipologia |
Localitat |
Municipi |
Illa |
Director/a |
07002907 |
CEIP Alexandre Rosselló |
D |
Palma |
Palma |
Mallorca |
Maria Sancho Arbós |
07002439 |
CEIP Blanquerna |
C |
Es Pont d'Inca |
Marratxí |
Mallorca |
Juan Miguel Serra Sastre |
07012858 |
CEIP Bocchoris |
D |
Port de Pollença |
Pollença |
Mallorca |
Úrsula Perelló Cerdà |
07004758 |
CEIP Can Bril |
D |
Sencelles |
Sencelles |
Mallorca |
Catalina Isern Fiol |
07004503 |
CEIP Climent Serra i Servera |
C |
Porreres |
Porreres |
Mallorca |
Maria Antonia Rigo Gallard |
07001174 |
CEIP El Pilar |
E |
El Pilar de la Mola |
Formentera |
Formentera |
Maria Nieves Marí Riera |
07005453 |
CEIP Es Putxet |
D |
Selva |
Selva |
Mallorca |
Isabel Maria Siquier Morell |
07004138 |
CEIP Es Secar de la Real |
E |
Es Secar de la Real |
Palma |
Mallorca |
Catalina Sánchez Arqués |
07003304 |
CEIP Escola Graduada |
C |
Palma |
Palma |
Mallorca |
Bartolomé Alejandro Picornell Vallespir |
07004011 |
CEIP Felip Bauçà |
C |
Palma |
Palma |
Mallorca |
Elías Allés Pons |
07007243 |
CEIP Gaspar Sabater |
D |
Palmanyola |
Bunyola |
Mallorca |
Gabriel Àngel Arrom Tomàs |
07001514 |
CEIP Llevant |
D |
Inca |
Inca |
Mallorca |
Margalida Rosselló Alemany |
07000777 |
CEIP Mare de Déu del Toro |
C |
Ciutadella |
Ciutadella |
Menorca |
Antònia Carbonell Llabrés |
07012974 |
CEIP Margalida Florit |
C |
Ciutadella |
Ciutadella |
Menorca |
Roser Mascaró Talaya |
07002865 |
CEIP Miquel Porcel |
D |
Palma |
Palma |
Mallorca |
Maria Antònia Santandreu Lladó |
07000911 |
CEIP Nadal Campaner Arrom |
E |
Costitx |
Costitx |
Mallorca |
Sonia Sans Mayol |
07007310 |
CEIP Punta de n'Amer |
C |
Sa Coma |
Sant Llorenç des Cardassar |
Mallorca |
Jaime Vidal Rodríguez |
07006354 |
CEIP S'Auba |
C |
Cala Ratjada |
Capdepera |
Mallorca |
Juan Jofre Llabrés |
07013565 |
CEIP Sant Antoni de Portmany |
C |
Sant Antoni de Portmany |
Sant Antoni de Portmany |
Eivissa |
Maria Neus Riera Boned |
07006706 |
CEIP Sant Mateu de Baix |
E |
Sant Mateu d'Albarca |
Sant Antoni de Portmany |
Eivissa |
Esther María Serra Planells |
07013221 |
CEIP Ses Cases Noves |
D |
Es Pont d'Inca |
Marratxí |
Mallorca |
Catalina Nolla Capellà |
07000509 |
CEIP Ses Quarterades |
D |
Calvià |
Calvià |
Mallorca |
Joaquin Pérez Sànchez |
07006861 |
CEIP Son Anglada |
D |
Sa Vileta |
Palma |
Mallorca |
María de los Ángeles Portilla Rueda |
07002968 |
CEIP Son Canals |
D |
Palma |
Palma |
Mallorca |
Andrés Peñuela Foronda |
07013401 |
CEIP Son Pisà |
B |
Palma |
Palma |
Mallorca |
Eduardo Arroyo Méndez |
07001861 |
CEIP Tramuntana |
E |
Maó |
Maó |
Maó |
Lluc Pons Febrer |
07013206 |
CEIP Venda d'Arabí |
C |
Santa Eulària des Riu |
Santa Eulària des Riu |
Eivissa |
Eva María Olmedo Marí |
07000546 |
CEIP Xaloc |
D |
Peguera |
Calvià |
Mallorca |
Vicente Marí Martínez |
Centres d'educació de persones adultes (CEPA)
Codi |
Nom |
Tipologia |
Localitat |
Municipi |
Illa |
Director/a |
07007681 |
CEPA Llevant |
C |
Manacor |
Manacor |
Mallorca |
Salvador Andrés Tarraga Gordiola |
Conservatoris professionals de música i dansa (CMD)
Codi |
Nom |
Tipologia |
Localitat |
Municipi |
Illa |
Director/a |
07008648 |
CMD d'Eivissa i Formentera Catalina Bufí |
C |
Eivissa |
Eivissa |
Eivissa |
Ivan Sanz Ramada |
Instituts d'ensenyament secundari (IES)
Codi |
Nom |
Tipologia |
Localitat |
Municipi |
Illa |
Director/a |
07008338 |
IES Baltasar Porcel |
C |
Andratx |
Andratx |
Mallorca |
Antonina Pujol Bosch |
07001551 |
IES Berenguer d'Anoia |
A |
Inca |
Inca |
Mallorca |
Maria Magdalena Coll Juan |
07007954 |
IES Cap de Llevant |
A |
Maó |
Maó |
Menorca |
Jaume Bonet Florit |
07008341 |
IES Capdepera |
B |
Capdepera |
Capdepera |
Mallorca |
Jerónima Morey Matamalas |
07015719 |
Institut d'Ensenyaments a Distància de les Illes Balears |
A |
Palma |
Palma |
Mallorca |
Antonio Alejandro Vilaret Noguera |
07007905 |
IES Felanitx |
A |
Felanitx |
Felanitx |
Mallorca |
Maria Barceló Vidal |
07006470 |
IES Guillem Cifre de Colonya |
B |
Pollença |
Pollença |
Mallorca |
Bartomeu Vilanova Suau |
07013590 |
IES Port d'Alcúdia |
C |
Port d'Alcúdia |
Alcúdia |
Mallorca |
Cristina Moyà Company |
07006299 |
IES Sa Blanca Dona |
A |
Eivissa |
Eivissa |
Eivissa |
Andrés Delgado Ramis |
07014909 |
IES Santa Maria |
C |
Santa Maria del Camí |
Santa Maria del Camí |
Mallorca |
Pilar Molias Navarro |
07008481 |
IES Sineu |
A |
Sineu |
Sineu |
Mallorca |
Rafel Crespí Pol |
07003845 |
IES Son Pacs |
A |
Son Sardina |
Palma |
Mallorca |
Pere Morell Quadreny |
ANNEX 4 Criteris d'avaluació de la funció directiva
En l'avaluació dels directors, s'han de valorar els àmbits següents, relacionats amb les funcions del director establertes al Decret 4/2023 de 13 de febrer, pel qual s'aprova el Reglament orgànic de les escoles infantils públiques, els col·legis d'educació primària, els col·legis d'educació infantil i primària, els col·legis d'educació infantil i primària integrats amb ensenyaments elementals de música, els col·legis d'educació infantil i primària integrats amb educació secundària i els instituts d'educació secundària de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears:
1. Representació:
* Representació del centre i exercici de la representació de l'Administració educativa al centre.
* Transmissió dels plantejaments, les aspiracions i les necessitats de la comunitat educativa a l'Administració.
* Rendició de comptes de les gestions realitzades als òrgans corresponents.
* Aplicació al centre dels objectius i les prioritats de l'Administració.
* Lliurament de la informació requerida en els terminis corresponents.
2. Direcció:
* Garantia del compliment de les lleis i altres disposicions vigents.
* Direcció de tot el personal adscrit al centre.
* Orientació, direcció i supervisió de les activitats i serveis del centre per a la consecució dels objectius establerts al projecte educatiu.
3. Lideratge pedagògic:
* Coordinació de l'elaboració de la proposta del projecte educatiu del centre i la programació general anual, així com les modificacions i adaptacions corresponents, juntament amb la resta de l'equip directiu i d'acord amb les directrius i propostes del consell escolar, el claustre i les associacions d'alumnes i de famílies d'alumnes.
* Exercici de la direcció pedagògica, promoció de la innovació educativa de forma col·laborativa amb el claustre i coordinada amb tota la comunitat educativa, i impuls dels plans per a la consecució dels objectius del projecte educatiu.
* Treball per aprovar el desplegament i la concreció del currículum amb coherència amb el projecte educatiu.
* Compliment del projecte educatiu.
* Promoció de la participació del professorat en activitats de formació permanent.
* Participació en activitats de formació permanent i d'actualització.
* Coherència dels perfils dels docents definits en els procediments de provisió de personal docent per comissions de servei amb el projecte educatiu.
* Impuls de l'avaluació del projecte educatiu.
4. Organització i gestió:
* Direcció i impuls en l'elaboració, aprovació i aplicació de les normes d'organització, funcionament i convivència del centre.
* Distribució de tasques de gestió i coordinació docent de manera adequada d'acord amb la normativa vigent i els criteris aprovats.
* Control de l'horari de permanència del professorat i gestió d'absències, permisos i llicències.
* Ús, gestió i manteniment de les instal·lacions del centre.
* Gestió i custòdia de la documentació acadèmica i administrativa del centre.
* Execució i seguiment del pressupost aprovat.
5. Relacions amb la comunitat educativa i l'entorn:
* Gestió de la convivència al centre i de la resolució de conflictes.
* Foment i coordinació de la participació dels diferents sectors de la comunitat educativa.
* Coordinació amb els centres educatius de la zona i amb altres serveis socioeducatius, empreses i altres institucions de l'entorn.
* Foment de l'ús social de les instal·lacions del centre fora de l'horari lectiu.
* Garantia del dret de reunió dels membres de la comunitat educativa.
6. Avaluació del centre:
*I mpuls de les avaluacions internes del centre.
* Col·laboració en les avaluacions externes i en l'avaluació del professorat.
* Participació en els processos d'observació i d'avaluació formativa de la pràctica docent.
* Participació en l'avaluació dels funcionaris interins i en pràctiques.
* Coordinació de l'elaboració de la memòria anual com a instrument d'avaluació interna del centre i dels plans de millora.
ANNEX 5 Model d'autoavaluació de la funció directiva
Valorau els àmbits següents, relacionats amb el desenvolupament de les vostres funcions com a director/a del centre durant el període que finalitzau.
A la columna valor marcau d'1 a 4 com valorau cada ítem d'acord amb l'escala següent:
1. Poc o gens satisfactori
2. Regularment satisfactori
3. Bastant satisfactori
4. Molt o totalment satisfactori
Als espais d'observacions heu de concretar, completar o justificar les valoracions que feis en cada àmbit. Els directors que optau per renovar-hi podeu reflectir també les vostres propostes de millora, si s'escau.
1. ÀMBIT DE REPRESENTACIÓ |
VALOR |
|||
1.1 Representació del centre i exercici de la representació de l'Administració educativa al centre. |
1 |
2 |
3 |
4 |
1.2 Transmissió dels plantejaments, les aspiracions i les necessitats de la comunitat educativa a l'Administració. |
1 |
2 |
3 |
4 |
1.3 Rendició de comptes de les gestions realitzades als òrgans corresponents. |
1 |
2 |
3 |
4 |
1.4 Aplicació al centre dels objectius i les prioritats de l'Administració. |
1 |
2 |
3 |
4 |
1.5 Lliurament de la informació requerida en els terminis corresponents. |
1 |
2 |
3 |
4 |
Observacions: |
||||
Propostes de millora: |
||||
2. ÀMBIT DE DIRECCIÓ |
VALOR |
|||
2.1 Garantia del compliment de les lleis i altres disposicions vigents. |
1 |
2 |
3 |
4 |
2.2 Direcció de tot el personal adscrit al centre. |
1 |
2 |
3 |
4 |
2.3 Orientació, direcció i supervisió de les activitats i serveis del centre per a la consecució dels objectius establerts al projecte educatiu. |
1 |
2 |
3 |
4 |
Observacions: |
||||
Propostes de millora: |
||||
3. ÀMBIT DE LIDERATGE PEDAGÒGIC |
VALOR |
|||
3.1 Coordinació de l'elaboració de la proposta del projecte educatiu del centre i la programació general anual, així com les modificacions i adaptacions corresponents, juntament amb la resta de l'equip directiu i d'acord amb les directrius i propostes del consell escolar, el claustre i les associacions d'alumnes i de famílies d'alumnes. |
1 |
2 |
3 |
4 |
3.2 Exercici de la direcció pedagògica, promoció de la innovació educativa de forma col·laborativa amb el claustre i coordinada amb tota la comunitat educativa, i impuls dels plans per a la consecució dels objectius del PEC. |
1 |
2 |
3 |
4 |
3.3 Treball per aprovar el desplegament i la concreció del currículum amb coherència amb el projecte educatiu. |
1 |
2 |
3 |
4 |
3.4 Compliment del projecte educatiu. |
1 |
2 |
3 |
4 |
3.5 Promoció de la participació del professorat en activitats de formació permanent. |
1 |
2 |
3 |
4 |
3.6 Participació en activitats de formació permanent i d'actualització. |
1 |
2 |
3 |
4 |
3.7 Coherència dels perfils dels docents definits en els procediments de provisió de personal docent per comissions de servei amb el projecte educatiu. |
1 |
2 |
3 |
4 |
3.8 Impuls de l'avaluació del projecte educatiu. |
1 |
2 |
3 |
4 |
Observacions: |
||||
Propostes de millora: |
||||
4. ÀMBIT D'ORGANITZACIÓ I GESTIÓ |
VALOR |
|||
4.1 Direcció i impuls en l'elaboració, aprovació i aplicació de les normes d'organització, funcionament i convivència del centre. |
1 |
2 |
3 |
4 |
4.2 Distribució de tasques de gestió i coordinació docent de manera adequada, d'acord amb la normativa vigent i els criteris aprovats. |
1 |
2 |
3 |
4 |
4.3 Control de l'horari de permanència del professorat i gestió d'absències, permisos i llicències. |
1 |
2 |
3 |
4 |
4.4 Ús, gestió i manteniment de les instal·lacions del centre. |
1 |
2 |
3 |
4 |
4.5 Gestió i custòdia de la documentació acadèmica i administrativa del centre. |
1 |
2 |
3 |
4 |
4.6 Execució i seguiment del pressupost aprovat. |
1 |
2 |
3 |
4 |
Observacions: |
||||
Propostes de millora: |
||||
5. ÀMBIT DE RELACIONS AMB LA COMUNITAT EDUCATIVA I L'ENTORN |
VALOR |
|||
5.1 Gestió de la convivència al centre i de la resolució de conflictes. |
1 |
2 |
3 |
4 |
5.2 Foment i coordinació de la participació dels diferents sectors de la comunitat educativa. |
1 |
2 |
3 |
4 |
5.3 Coordinació amb els centres educatius de la zona i amb altres serveis socioeducatius, empreses i altres institucions de l'entorn. |
1 |
2 |
3 |
4 |
5.4 Foment de l'ús social de les instal·lacions del centre fora de l'horari lectiu. |
1 |
2 |
3 |
4 |
5.5 Garantia del dret de reunió dels membres de la comunitat educativa. |
1 |
2 |
3 |
4 |
Observacions: |
||||
Propostes de millora: |
||||
6. ÀMBIT D'AVALUACIÓ DEL CENTRE |
VALOR |
|||
6.1 Impuls de les avaluacions internes del centre. |
1 |
2 |
3 |
4 |
6.2 Col·laboració en les avaluacions externes i en l'avaluació del professorat. |
1 |
2 |
3 |
4 |
6.3 Participació en els processos d'observació i d'avaluació formativa de la pràctica docent. |
1 |
2 |
3 |
4 |
6.4 Participació en l'avaluació dels funcionaris interins i en pràctiques. |
1 |
2 |
3 |
4 |
6.5 oordinació de l'elaboració de la memòria anual com a instrument d'avaluació interna del centre i dels plans de millora. |
1 |
2 |
3 |
4 |
Observacions: |
||||
Propostes de millora: |
ANNEX 6 Models de certificats del claustre i el consell escolar sobre el resultat de l'avaluació del director i, si s'escau, la valoració sobre la coherència de l'actualització del projecte de direcció respecte del PEC[1].
a) Model de certificat del claustre de professorat/del consell escolar sobre el resultat de l'avaluació del director. Per als directors que s'han d'avaluar
En/ Na/ N' ......................................., com a secretari/secretària del claustre de professorat/consell escolar del centre ...................................., amb codi, ................................., situat al municipi de ....................................,
CERTIFIC:
Que el claustre de professorat/consell escolar, en sessió extraordinària celebrada el dia ........ de ........ de 2024, ha valorat la tasca desenvolupada pel director/ per la directora .................................... , amb aquest resultat:
La valoració ha estat negativa per aquests motius:
..............., ... de ............... de 2024
I, perquè consti, expedesc aquest certificat a l'efecte de presentar-lo al Departament d'Inspecció Educativa, tal com estableix l'article 19, als punts 3 i 4 , de l'Ordre 5/2024 del conseller d'Educació i Universitats.
[signatura]
b) Model de certificat del claustre de professorat/del consell escolar sobre el resultat de l'avaluació del director i la valoració sobre la coherència de l'actualització del projecte de direcció respecte del PEC. Per als directors que s'han d'avaluar i opten a continuar en el càrrec per un nou període.
En/ Na/ N' ......................................., com a secretari/secretària del claustre de professorat/consell escolar del centre ...................................., amb codi, ................................., situat al municipi de ....................................,
CERTIFIC:
Que el claustre de professorat/consell escolar, en sessió extraordinària celebrada el dia ........ de ........ de 2024,
1. Ha valorat la tasca desenvolupada pel director/per la directora .................................... , amb aquest resultat:
La valoració de la tasca desenvolupada pel director/per la directora ha estat negativa per aquests motius:
2. Ha valorat la coherència de l'actualització del projecte de direcció de ............................. respecte del PEC, amb aquest resultat:
Es considera que l'actualització del projecte de direcció no és coherent amb el projecte educatiu de centre per aquests motius:
I, perquè consti, expedesc aquest certificat a l'efecte de presentar-lo al Departament d'Inspecció Educativa, tal com estableix l'article 19, als punts 3 i 4 , de l'Ordre 5/2024 del conseller d'Educació i Universitats.
..............., ... de ............... de 2024
[signatura]
[1] S'ha de tenir en compte que les valoracions negatives, tant de l'avaluació del directors, com de la coherència de l'actualització del projecte de direcció respecte del PEC, s'han de motivar convenientment.