Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE PALMA

EMPRESA MUNICIPAL D'AIGÜES I CLAVEGUERAM, S.A EMAYA

Núm. 50873
Bases reguladores per al Procés de selecció per a la cobertura d'una plaça temporal de tècnic/a de qualitat de laboratori per a l'Àrea de Cicle de l'Aigua a Emaya

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

Les presents bases reguladores tenen per objecte regular el procediment de selecció per a la provisió d'una plaça temporal de Tècnic/a de qualitat de laboratori en EMAYA, Empresa Municipal d'Aigües i Clavegueram S.A.

Atès el caràcter d'excepcionalitat, celeritat i temporalitat del present procés de selecció (ad hoc), el mecanisme utilitzat serà el de concurs de mèrits i prova competencial objectivada.

EMAYA declara el seu compromís en l'establiment i el desenvolupament de polítiques que integrin la igualtat de tracte i d'oportunitats entre dones i homes, sense discriminar directament o indirectament per raó de gènere, així com en l'impuls i foment de mesures per aconseguir la igualtat real en el marc de l'organització, establint la igualtat d'oportunitats entre dones i homes com un principi estratègic de la nostra política corporativa, d'acord amb la definició d'aquest principi establerta per la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes.

 Característiques del lloc de treball:

  • Categoria professional: Tècnic/a superior.
  • Grup professional: G.P. 4 – XIV Conveni Col·lectiu Transversal d'EMAYA
  • Codi de la Descripció del Lloc de Treball (DPT): AG-LA-06.
  • Àrea de la qual depèn: Àrea de Cicle de l'Aigua i Transformació Digital.
  • Tipus de contracte: TEMPORAL per cobrir un lloc de treball durant baixa per maternitat.
  • Jornada i horari laboral: segons Conveni Col.lectiu Transversal d'EMAYA i regulació establerta per la Llei de Pressupostos Generals de l'Estat vigent en cada moment.

2. CARACTERÍSTIQUES DE L'OCUPACIÓ

Missió

Definir, realitzar, supervisar i validar mètodes i assaigs microbiològics i fisicoquímics, segons les directrius del laboratori i d'acord amb les normes de qualitat i procediments establerts de treball, per implementar i mantenir els requisits generals relatius a la competència tècnica dels laboratoris d'assaig i calibratge segons la norma UNE-EN-ISO 17025.                               

Funcions

  • Supervisar i validar els assaigs microbiològics i fisicoquímics, per garantir la qualitat dels resultats d'assaig segons la norma UNE-EN-ISO 17025.

  • Realitzar els treballs relacionats amb la posada al punt, validació, traçabilitat i assegurament de qualitat de mètodes d'assaig al laboratori.

  • Elaborar procediments i documentació associada als processos, per al compliment de la norma UNE-EN-ISO 17025.

  • Dur a terme les funcions associades al lloc de treball de tècnic de laboratori (anàlisi de mostres, verificació, calibratge i manteniment d'instruments, preparació de reactius, etc) sempre associat a l'obtenció de la validació de la norma UNE-EN-ISO 17025.

  • Col·laborar en la implantació i el manteniment del sistema de gestió de qualitat (ISO17025 i ISO 9001) al laboratori.

Aquestes funcions procuren descriure la naturalesa i el nivell de treball general exercit pel personal assignat a aquest lloc de treball. No és una llista exhaustiva ni excloent de totes les responsabilitats, funcions i destreses requerides per al treball.                                           

 

3. REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS

Per ser admeses al procés selectiu les persones aspirants hauran de reunir els següents requisits a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, durant el procés selectiu i mantenir-se fins al moment de la incorporació a la plaça:

1) Tenir la nacionalitat espanyola o tenir la nacionalitat d'algun dels altres Estats membres de la Unió Europea o nacional d'algun Estat en el qual, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui d'aplicació la lliure circulació de treballadors, amb excepció d'aquells llocs de treball que directament o indirectament impliquin una participació en l'exercici del poder públic o en les funcions que tenen per objecte la salvaguarda dels interessos de l'Estat o de les Administracions Públiques.

2) Tenir complerts 18 anys d'edat i no excedir, si s'escau, de l'edat màxima de jubilació ordinària.

3) Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions corresponents. Les persones aspirants que accedeixin a places reservades per a discapacitats hauran de tenir acreditat el grau igual o superior al 33% i ho hauran d'acreditar en el moment de la presentació d'instàncies, també hauran de demanar en la mateixa instància les adaptacions que considerin adequades per dur a terme les proves selectives.

4) No haver estat separada mitjançant expedient disciplinari del servei o haver estat acomiadada disciplinàriament declarada procedent de qualsevol empresa del sector públic, ni trobar-se amb inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'altres Estats, no trobar-se inhabilitada o en situació equivalent ni haver estat sotmesa a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació en el sector públic (declaració responsable).

5) Abans d'accedir a la plaça, la persona interessada haurà de fer constar que no ocupa cap lloc de treball ni realitza cap activitat en el sector públic delimitat per l'Art.1 de la llei 53/1984, i que no percep pensió o prestació incompatible. Si realitza alguna activitat privada, inclosa la de caràcter professional, l'haurà de declarar en el termini de deu dies comptats a partir del dia de l'inici de la relació laboral, perquè l'òrgan competent acordi la declaració de compatibilitat o d'incompatibilitat.

6) Superar les proves mèdiques que determini el Metge de Vigilància de la Salut, i que certifiquin que s'és apte i sense cap tipus de restricció per al correcte desenvolupament de totes les funcions de la plaça a ocupar (excepte personal amb discapacitat que podrà ser apte amb restriccions).

7) Estar en possessió de titulació universitària. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, s'haurà d'estar en possessió de la credencial que n'acrediti l'homologació.

8) Experiència mínima de 6 mesos en laboratoris d'aigües acreditats sota la norma UNE-EN ISO 17025, realitzant anàlisis fisicoquímiques i/o microbiològiques d'aigües.

9) Acreditar el coneixement de la llengua catalana: estar en possessió del nivell de català B2, haver-lo superat en altres convocatòries d'Emaya, o haver realitzat un curs de nivell de català igual o superior al requerit. Les persones aspirants que no acreditin documentalment els coneixements de llengua catalana segons l'anteriorment previst, hauran de superar una prova específica de coneixements de nivell de català (B2).

10) Per als qui hagin tingut una relació laboral-contractual amb EMAYA-Aigües, haver superat el període de prova, amb categoria de tècnic superior o tècnic intermedi.

11) Carnet de conduir B.

12) Haver presentat la sol·licitud de participació en el procés selectiu en temps i forma, així com emplenar la declaració responsable juntament amb el full d'autobaremació de mèrits, d'acord amb el model que s'incorpora en aquesta convocatòria.

Les persones aspirants han de complir amb els requisits en els termes indicats en aquesta convocatòria el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, i l'han de mantenir fins al moment de l'adquisició de la plaça.

4. EL TRIBUNAL QUALIFICADOR

El nomenament dels membres del tribunal es publicarà a la pàgina web d'EMAYA (https://emaya.convoca.online/) un cop finalitzat el període de presentació de sol·licituds. 

El funcionament, responsabilitats i funcions dels membres el Tribunal s'ajustarà a l'establert en el Conveni Transversal. El Tribunal, a més, queda autoritzat per resoldre els dubtes que es puguin presentar i prendre els acords necessaris per al bon ordre del procés selectiu en tot allò no previst en aquestes bases. La persona que ostenti la presidència tindrà vot de qualitat en cas d'empat. 

5. INSCRIPCIONS 

La inscripció es farà a través de l'enllaç al Portal d'Ofertes d'Ocupació pública disponible a la pàgina web d'Emaya, apartat "treballa a Emaya": (https://emaya.convoca.online/), i es precisarà estar en disposició d'un dels següents mètodes d'identificació: del DNI electrònic, Certificat electrònic, Cl@ve Pin o Cl@ve permanent.

Totes les persones interessades i que reuneixin els requisits per optar a les places s'hauran d'inscriure en els 10 dies hàbils següents a la publicació al BOIB de la present convocatòria, a través de la plataforma accessible des de la pàgina web d'Emaya https://emaya.convoca.online/, seguint els passos i instruccions que s'indiquin i adjuntant la documentació sol·licitada amb còpia escanejada llegible en format PDF o JPG (la documentació s'ha de presentar escanejada per les dues cares, llevat que a l'anvers s'acrediti suficientment la informació requerida). Els arxius que s'adjuntin durant el procés d'inscripció s'hauran de nomenar de forma clara segons el seu contingut. 

La inscripció inclou una declaració responsable i l'autobaremació (al·legació de mèrits) que té igualment la consideració de declaració responsable. A més, suposa el coneixement i l'acceptació inequívoca de les persones aspirants del tractament de dades de caràcter personal.

Les persones amb discapacitat reconeguda igual o superior al 33% hauran de presentar el corresponent certificat de discapacitat, així com el certificat d'aptitud emès pels equips multiprofessionals de la Direcció General de Serveis Socials, o de l'organisme públic equivalent, segons el que preveu el número 3 dels requisits generals d'aquestes bases. 

En atenció a la Llei de protecció de dades i per a la identificació de les persones candidates, els llistats constaran, com a mínim, amb els 4 dígits del seu DNI o NIE (***DNI1**) en totes les publicacions. En completar la inscripció, la persona aspirant dona el seu consentiment perquè el Tribunal realitzi, si ho considera necessari, les comprovacions oportunes sobre les dades aportades. 

Finalitzat el termini d'inscripció i comprovada la documentació, es publicaran les llistes provisionals de persones admeses i excloses, amb indicació de la causa d 'exclusió. El fet de constar a la llista de persones admeses no implica el reconeixement a les persones interessades que compleixen amb els requisits per participar en aquesta convocatòria. 

Per esmenar qualsevol possible defecte o acompanyar documents que siguin preceptius, les persones excloses o omeses disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació de la relació indicada. Durant aquest tràmit no s'admetran al·legacions de nous mèrits no especificats en la declaració inicial. Si hi hagués esmenes, al·legacions o reclamacions, un cop revisades pel Tribunal Qualificador, es publicarà la llista definitiva de persones admeses i excloses.

Si en qualsevol moment del procés de selecció el Tribunal té coneixement de la no veracitat d'alguna dada aportada per la persona aspirant, suposarà l'exclusió automàtica del procés selectiu.

S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu, per a la presentació d'al·legacions (únicament per atendre errors formals per part del tribunal) i/o impugnacions al mateix.

6. DESENVOLUPAMENT DEL PROCÉS SELECTIU

El procés selectiu consisteix en la realització d'una fase d'oposició i una fase de concurs, la puntuació màxima del procés serà de 100 punts:

  • 70 punts correspondran a la fase de concurs mèrits: puntuació relativa a la formació i experiència professional.
  • 30 punts correspondran a la fase de prova competencial ajustada a les competències i funcions del lloc de treball. 

6.1. BAREM DE MÈRITS

Els mèrits s'al·legaran i acreditaran per a la seva valoració fins a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. Les persones aspirants han d'emplenar, juntament amb la sol·licitud de participació, l'autobaremació dels mèrits. 

No es valorarà cap mèrit:

- Amb data posterior a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

- Que no hagin estat acreditats en el termini indicat i en la forma establerta en la convocatòria.

- Que no estiguin adequadament i clarament acreditats d'acord amb els barems de la fase de concurs

- Els adduïts i no justificats en la forma indicada.

Tota la documentació que es presenti en llengua estrangera haurà d'anar acompanyada de la corresponent traducció jurada en qualsevol dels idiomes oficials de les Illes Balears, altrament, no serà tinguda en compte.

L'autobaremació té la consideració de declaració responsable. La falsedat en les dades d'autobaremació determinarà l'exclusió del procés i la consideració de no haver participat en el procés, a més de les actuacions legals que derivin per la falsedat en les dades. Els errors es podran corregir en la fase d'al·legacions, si queden acreditats.

Per a aquells mèrits que possibilitin l'opció de comprovació d'ofici, si la persona candidata demana l'esmentada comprovació, el tribunal, després de la revisió, podrà atorgar una puntuació superior, igual o inferior a la indicada en el full d'autobaremació. Si la persona candidata no demana la comprovació d'ofici, després de la revisió, el tribunal podrà atorgar una puntuació inferior o igual a la indicada en el full d'autobaremació, però mai superior.

El tribunal no prendrà en consideració els mèrits adduïts en la inscripció del "Portal d'Ofertes d'Ocupació Pública" en apartats/epígrafs que valorin mèrits de diferent naturalesa i/o matèria a la del mèrit aportat, encara que coincideixi amb un mèrit a aportar en un altre apartat/epígraf. Únicament si la persona candidata efectua al·legacions al llistat provisional de mèrits indicant expressament que vol que un mèrit aportat sigui considerat en un altre apartat/epígraf, el tribunal podrà, si escau, assignar la puntuació d'aquest mèrit a l'epígraf sol·licitat. 

Els mèrits al·legats i justificats per les persones aspirants en aquesta fase i que el Tribunal valorarà, es regiran pel següent barem: 

6.1.1. EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL: Fins a un màxim de trenta (30) punts.

  • Experiència professional superior a 6 mesos en un lloc de treball amb funcions similars a les descrites en el punt III, a raó de 0,01 per dia treballat (de 0 a 20 punts).
  • Experiència professional en realització d'anàlisis mitjançant tècniques espectrofotomètriques UV-Vis, valoracions, electrometries, filtració per membrana, NMP (nombre més probable) a raó de 0,006 per dia treballat (de 0 a 10 punts).

Si en el contracte de treball no queden suficientment acreditades les funcions desenvolupades, s'haurà d'aportar un certificat d'empresa degudament segellat i signat on constin les funcions realitzades, altrament no es meritarà l'experiència.

L'experiència professional haurà de justificar la realització de forma prevalent de les funcions del lloc de treball objecte de la convocatòria i es computarà per dia real treballat (dia cotitzat en vida laboral) i haurà de justificar la realització de forma prevalent de les funcions del lloc de treball objecte de la convocatòria.

Per puntuar l'experiència professional aquesta haurà de quedar suficientment ben acreditada amb tota la documentació anteriorment requerida, de no ser així, el tribunal podrà demanar als aspirants documentació addicional.

Per a l'experiència d'haver prestat serveis a Emaya, no necessitarà presentar els contractes de treball, únicament marcar la revisió d'ofici en l'autobaremació. 

6.1.2. FORMACIÓ REGLADA relacionada amb el lloc de treball. Fins a un màxim de quinze (15) punts.

a. Llicenciatura/Grau en Ciències Químiques, Biològiques o Bioquímica, Enginyeria química o els seus equivalents en els nous plans d'estudi: 10 punts

b. Màster/Postgrau relacionat amb el lloc de treball (Gestió de qualitat en laboratori UNE-EN ISO/IEC 17025, etc.): 5 punts

Forma d'acreditació es farà mitjançant còpia per ambdues cares dels diplomes (signats i segellats o amb codi segur de verificació), certificacions o documents oficials.

Únicament es puntuaran els títols obtinguts a efectes acadèmics anteriorment indicats. En aquest apartat no es comptabilitzaran com a mèrit ni equivalències de títols a efectes laborals o professionals, ni certificats de professionalitat. En cas de titulacions obtingudes a l'estranger s'haurà d'estar en possessió de la credencial que acrediti la seva homologació. 

6.1.3. NIVELL DE CATALÀ: Fins a un màxim de dos (2) punts. 

a. Certificat de nivell C1: 1,25 punts

b. Certificat de nivell C2: 1,75 punts

c. Certificat de llenguatge administratiu: 0,25 punts.

Els nivells no són acumulables, només es valora el de major nivell aportat. Exceptuant el certificat de llenguatge administratiu, que es podrà sumar al nivell superior aportat. 

Forma d'acreditació es fa mitjançant el corresponent diploma, certificat o títol expedit, considerat equivalent o homologat pel Govern de les Illes Balears. 

6.1.4. FORMACIÓ NO REGLADA: Fins a un màxim de quinze (15) punts. 

a. A raó de 0,03 punts per hora per formacions directament relacionades amb l'àrea de Laboratori (Formació específica en validacions, en la Norma UNE-EN ISO 17025, control de qualitat de resultats analítics, etc). Màxim 10 punts.

b. A raó de 0,025 punts per hora, per formacions directament relacionades amb les activitats principals de l'empresa (gestió de residus, gestió de l'aigua i energia). Màxim 3 punts.

c. A raó de 0,012 punts per hora en PRL. Màxim 2 punts. 

6.1.5. FORMACIÓ TRANSVERSAL: Fins a un màxim de vuit (8) punts. 

a. Carnet de manipulador d'aigües de consum humà: 4 punts.

b. Formació transversal: Igualtat, Protecció de dades, Qualitat i Ciberseguretat (0,01 punts/hora). Màxim 4 punts.

Un cop estudiada la documentació aportada, es publicarà el llistat provisional de mèrits al·legats en la declaració responsable (autobarem) i acreditats amb la documentació aportada, i es concedirà un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat provisional, per a la presentació d'al·legacions i/o impugnacions al mateix. Finalitzat aquest termini, es resoldran les al·legacions o reclamacions que hi pugui haver i es publicarà el llistat definitiu. S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu, per a la presentació d'al·legacions (únicament per atendre errors formals per part del tribunal) i/o impugnacions al mateix.

6.2. PROVA COMPETENCIAL.

6.2.1. Test competencial i/o entrevista competencial objectivada – Fins a un màxim de 30 punts

El test de competències d'ajustament al lloc de treball avaluarà les competències adequades al lloc de treball objecte de la present convocatòria, el seu encaix i adaptació al lloc de treball. Té caràcter obligatori i no eliminatori. 

El Tribunal publicarà el llistat provisional de resultats de les persones aspirants, que podran demanar la revisió de la seva prova dins dels 3 dies hàbils següents a la publicació del llistat provisional. Un cop realitzades les revisions, es publicarà el llistat definitiu de resultats de les persones aspirants. S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu, per a la presentació d'al·legacions (únicament per atendre errors formals per part del tribunal) i/o impugnacions al mateix. 

6.3. PROVA ESPECÍFICA DE CATALÀ 

La prova de català la realitzaran, amb caràcter obligatori i eliminatori, els/les integrants de la llista definitiva de persones admeses al procés selectiu que no hagin acreditat en la inscripció el requisit del coneixement de la llengua catalana (estar en possessió del nivell de català B2, haver-lo superat en altres convocatòries d'Emaya, o haver realitzat un curs de nivell de català igual o superior al requerit). Durant el transcurs del procés selectiu es publicarà al Web d'EMAYA; https://emaya.convoca.online/, la concreció de la data i hora de realització de la prova. 

Els resultats de la prova de català es publicaran com a aptes i no aptes. Les persones amb resultat de no apte o que no s'hagin presentat a la prova, seran excloses del procés.

 A la vista dels resultats de la prova de català, es publicarà el llistat provisional i es concedirà un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat provisional, per a la presentació d'al·legacions i/o impugnacions al mateix. Finalitzat aquest termini, es resoldran les al·legacions o reclamacions que hi pugui haver i es publicarà el llistat definitiu. S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu, per a la presentació d'al·legacions (únicament per atendre errors formals per part del tribunal) i/o impugnacions al mateix.

7. FINALITZACIÓ DEL PROCÉS SELECTIU 

La puntuació final del procés selectiu vindrà determinada per la suma total de mèrits i la puntuació obtinguda en la prova competencial. En cas d'empat, aquest es resoldrà atenent els següents criteris, de forma prevalent:

1r. Formar part del col·lectiu subrepresentat per gènere en la categoria professional objecte de la convocatòria.

2n. La major puntuació obtinguda en l'experiència professional.

3r. La major puntuació obtinguda en la prova competencial.

4t. Sorteig.

Abans de la incorporació efectiva al lloc de treball com a personal laboral temporal, les persones que hagin presentat còpies de la documentació relativa al procés selectiu, seran requerides per aportar la documentació original o còpia compulsada. La no-presentació suposarà l'exclusió del procediment i per tant de la borsa de treball. 

Les persones candidates que poguessin aspirar a ocupar una plaça temporal, seran citades al servei mèdic i hauran de superar les proves mèdiques que aquest determini, i que certifiquin que s'és apta i sense cap tipus de restricció per al correcte desenvolupament de totes les funcions de la plaça a ocupar (excepte personal amb discapacitat que podrà ser apte amb restriccions).

 Un cop incorporada la persona, haurà de superar el període de prova establert per conveni col·lectiu.

8. PUBLICACIÓ, COMUNICACIONS I TERMINIS 

Aquesta convocatòria serà publicada al Butlletí Oficial de l'Estat de les Illes Balears (BOIB) i a la plataforma a la qual es pot accedir des del Portal d'ofertes d'Ocupació Pública d'Emaya a la pàgina web d'Emaya https://emaya.convoca.online/, a més de la seva publicació en diversos diaris de màxima difusió a nivell local. 

Les persones aspirants que participin en aquesta convocatòria queden obligades a relacionar-se amb EMAYA telemàticament en totes o algunes de les fases del procediment. Totes les comunicacions d'aquest procés selectiu seran publicades al Portal d'Ofertes d'Ocupació Pública d'Emaya a la qual es pot accedir des de la pàgina web d'Emaya https://emaya.convoca.online/. 

Per al còmput dels terminis reflectits com a dies hàbils en la present convocatòria, s'entendran els compresos entre el dilluns i el divendres, per la qual cosa el dissabte es considera dia no hàbil. Els dies naturals s'entendran els compresos entre dilluns i diumenge. 

9. TERMINI D'IMPUGNACIÓ DE LA CONVOCATÒRIA 

Queda establert un termini d'impugnació de la present convocatòria d'un mes a comptar des de la data de la seva publicació al BOIB. 

10. APROVACIÓ I VIGÈNCIA DE LA BORSA DE TREBALL TEMPORAL 

Les persones que hagin obtingut una puntuació mínima de 40 punts al llistat definitiu de puntuacions, i no hagin obtingut la plaça temporal, conformaran la Borsa de Treball, i quedaran ordenades de major a menor puntuació.

La vigència de la borsa de treball temporal derivada del present procés selectiu i regulada per aquestes bases s'iniciarà el dia de la data de publicació del llistat definitiu de puntuacions i ordre de la borsa de treball i el seu període de vigència no podrà excedir els 3 anys des de la publicació de l'esmentat llistat definitiu.

Aquesta Borsa sempre serà subsidiària de les borses de treball que derivin d'un procés selectiu per a la cobertura de plaça fixa per concurs oposició, i només es podrà oferir la incorporació a l'empresa a les persones integrants de la present borsa un cop no hi hagi persones integrants disponibles a la borsa de treball en vigor com a resultat d'un procés selectiu per a la cobertura de plaça fixa.

Aquesta Borsa procurarà proveir les necessitats de personal amb categoria de tècnic/a superior, per la qual cosa, si no és així, es podrà dur a terme l'ampliació de la present Borsa mitjançant nova convocatòria, sent que únicament es podrà oferir la incorporació a l'Empresa a les persones integrants d'aquesta ampliació de borsa una vegada no hi hagi persones integrants disponibles en aquesta borsa. 

11. REGLAMENT DE FUNCIONAMIENT DE LES BORSES DE TREBALL

La regulació bàsica de la borsa de treball temporal fruit de la present convocatòria, serà mitjançant d'aplicació l'Annex IV del Conveni Col·lectiu d'EMAYA “Reglament de les Borses de Treball”. 

12. INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES

Responsable

EMAYA, Empresa Municipal d'Aigües i Clavegueram, S.A.

Finalitat

Gestionar el procés de selecció regulat en aquestes bases i avaluar els perfils de les persones candidates per tal de cobrir les necessitats dels llocs vacants.

Legitimació

La participació en aquest procés implica l'acceptació plena per les persones sol·licitants de les presents bases, amb autorització expressa per al tractament de les dades i la publicació de resultats als mitjans que l'empresa consideri.

La legitimitat del tractament indicat està basada en el consentiment que se us demana.

Destinataris

No se cediran dades a tercers, llevat d'obligació legal..

Drets

Accedir a les dades, rectificar-les i suprimir-les, així com altres drets, com s'explica a la informació addicional.

Informació addicional

Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la nostra pàgina web https://www.emaya.es/politica-de-privacitat/ o sol·licitar-la en paper a les oficines centrals al c/Joan Maragall 3, 07006 Palma.

 

Palma, a día de la signatura electrònica (26 de gener de 2024)

La directora de Corporació d'EMAYA Nuria Gallego Cañellas