Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE PALMA

EMPRESA MUNICIPAL D'AIGÜES I CLAVEGUERAM, S.A EMAYA

Núm. 50687
Bases reguladores per a la creació d'una Borsa de treball temporal - convocatòria de procés selectiu per a l'ingrés de personal tècnic/a de laboratori per a l'Àrea de Cicle de l'Aigua a Emaya

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

La constitució de la present convocatòria de treball té com a única finalitat la d'establir un procediment àgil per a la immediata posada a disposició en l'àrea del Cicle de l'Aigua d'Emaya de personal temporal capacitat i necessari per a la correcta prestació del servei, respectant els principis rectors de l'accés a l'ocupació pública, en benefici de la ciutadania de Palma i del propi personal.

En compliment de la Llei 20/2021 de 28 de desembre, el 13 de desembre de 2022 es van publicar al BOIB les bases específiques per a la convocatòria oberta del concurs oposició per a la cobertura de 2 places fixes de tècnic/a de laboratori. El 10 de maig de 2023 es va publicar la llista de persones que integren la borsa de treball derivada d'aquest procés, conformat únicament per dues persones.

Per tot això, davant la necessitat de poder dotar de persones suficients per donar cobertura a les necessitats de contractació de caràcter temporal de personal amb categoria de tècnic/a de laboratori, es crea la present borsa de treball temporal que tindrà caràcter subsidiari, per la qual cosa, únicament operarà quan no hi hagi persones en situació de disponible a la borsa que es generi arran de la convocatòria de concurs oposició de 2 places fixes anteriorment relacionada.

Atès el caràcter d'excepcionalitat, celeritat i temporalitat del present procés selectiu, el mecanisme utilitzat serà el de concurs de mèrits.

EMAYA declara el seu compromís en l'establiment i desenvolupament de polítiques que integrin la igualtat de tracte i oportunitats entre dones i homes, sense discriminar directament o indirectament per raó de gènere, així com en l'impuls i foment de mesures per aconseguir la igualtat real en el si de l'organització, establint la igualtat d'oportunitats entre dones i homes com un principi estratègic de la nostra Política Corporativa, d'acord amb la definició d'aquest principi que estableix la Llei Orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva entre dones i homes.

Característiques del lloc de treball:

- Categoria professional: Tècnic/a de laboratori.

- Grup professional: G.P. 3 – XIV Conveni Col·lectiu Transversal d'EMAYA

- Codi de la Descripció del Lloc de Treball (DPT): AG-LA-04.

- Àrea de la qual depèn: Àrea de Cicle de l'Aigua i Transformació Digital.

- Tipus de contracte: Laboral TEMPORAL.

Jornada i horari laboral: segons Conveni Col·lectiu Transversal d'EMAYA i regulació establerta per la Llei de Pressupostos Generals de l'Estat vigent en cada moment.

2. CARACTERÍSTIQUES DE L'OCUPACIÓ

Missió

Realitzar les anàlisis de mostres, segons les directrius del laboratori i d'acord amb les normes de qualitat i procediments establerts de treball, per al compliment de la legislació vigent i cobrir les necessitats d'Explotació, i d'altres departaments d'EMAYA.

Funcions

- Analitzar les mostres d'aigua segons la planificació establerta, per verificar la seva adequada qualitat.

- Preparar els reactius necessaris, per poder procedir amb les anàlisis de mostres.

- Preparar els patrons necessaris, per al calibratge i verificació dels equips d'anàlisi de mostres.

- Introduir els resultats obtinguts en el programa informàtic corresponent, per al registre dels mateixos, i poder accedir-hi quan sigui necessari.

- Realitzar tasques de manteniment, verificació i calibratge d'instruments i controls de qualitat de materials i mètodes d'anàlisi, per complir amb les normes de qualitat establertes, i procedir al seu correcte ús i anàlisi.

- Realitzar la posada al punt i manteniment de mètodes d'anàlisi, per al seu correcte funcionament en la secció.

- Elaborar els protocols de treball i instruccions tècniques, per a la correcta elaboració d'anàlisis mostres.

- Realitzar la neteja dels materials utilitzats (vidre, plàstics, etc.), per al seu correcte manteniment i pròxims usos al laboratori.

- Realitzar les altes i baixes dels reactius emprats en les anàlisis, per a una correcta optimització dels recursos.

- Atendre i abordar les tasques necessàries, per al manteniment del sistema de qualitat de l'àrea.

- Realitzar la presa de mostres per complir la planificació dissenyada.

Aquestes funcions procuren descriure la naturalesa i el nivell de treball general exercit pel personal assignat a aquest lloc de treball. No és una llista exhaustiva ni excloent de totes les responsabilitats, funcions i destreses requerides per al treball.

3. REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS

Per ser admeses a la realització de les proves selectives les persones aspirants hauran de reunir els següents requisits a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, durant el procés selectiu i mantenir-se fins al moment de la incorporació a la plaça:

1) Tenir la nacionalitat espanyola o tenir la nacionalitat d'algun dels altres Estats membres de la Unió Europea o nacional d'algun Estat en el qual, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui d'aplicació la lliure circulació de treballadors, amb excepció d'aquells llocs de treball que directament o indirectament impliquin una participació en l'exercici del poder públic o en les funcions que tenen per objecte la salvaguarda dels interessos de l'Estat o de les Administracions Públiques.

2) Tenir complerts 18 anys d'edat i no excedir, si s'escau, de l'edat màxima de jubilació ordinària.

3) Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions corresponents. Les persones aspirants que accedeixin a places reservades per a discapacitats hauran de tenir acreditat el grau igual o superior al 33% i ho hauran d'acreditar en el moment de la presentació d'instàncies, també hauran de demanar en la mateixa instància les adaptacions que considerin adequades per dur a terme les proves selectives.

4) No haver estat separada mitjançant expedient disciplinari del servei o haver estat acomiadada disciplinàriament declarada procedent de qualsevol empresa del sector públic, ni trobar-se amb inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'altres Estats, no trobar-se inhabilitada o en situació equivalent ni haver estat sotmesa a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació en el sector públic (declaració responsable).

5) Abans d'accedir a la plaça, la persona interessada haurà de fer constar que no ocupa cap lloc de treball ni realitza cap activitat en el sector públic delimitat per l'Art.1 de la llei 53/1984, i que no percep pensió o prestació incompatible. Si realitza alguna activitat privada, inclosa la de caràcter professional, l'haurà de declarar en el termini de deu dies comptats a partir del dia de l'inici de la relació laboral, perquè l'òrgan competent acordi la declaració de compatibilitat o d'incompatibilitat.

6) Superar les proves mèdiques que determini el Metge de Vigilància de la Salut, i que certifiquin que s'és apte i sense cap tipus de restricció per al correcte desenvolupament de totes les funcions de la plaça a ocupar (excepte personal amb discapacitat que podrà ser apte amb restriccions).

7) Estar en possessió de la titulació d'FP Grau Superior família Química o ambiental (laboratori) o estar en condició d'obtenir-la en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació. O titulació superior: Grau en química, Grau en microbiologia, Grau en bioquímica o similar.

8) Acreditar el coneixement de la llengua catalana: estar en possessió del nivell de català B1, haver-lo superat en altres convocatòries d'Emaya, o haver realitzat un curs de nivell de català igual o superior al requerit. Les persones aspirants que no acreditin documentalment els coneixements de llengua catalana segons l'anteriorment previst, hauran de superar una prova específica de coneixements de nivell de català (B1).

9) Estar disponible per a qualsevol torn i/o servei de l'àrea de producció, segons les necessitats de l'empresa en el moment de l'oferiment.

10) No ser integrant de cap Borsa de treball d'EMAYA en la mateixa categoria que la de la convocatòria.

11) No haver estat exclòs d'altres borses de treball de la secció d'Aigües d'Emaya.

12) Per als qui hagin tingut una relació laboral-contractual amb EMAYA-Aigües, haver superat el període de prova, amb categoria de tècnic de laboratori.

13) Haver presentat la sol·licitud de participació en el procés selectiu en temps i forma, així com emplenar la declaració responsable juntament amb el full d'autobaremació de mèrits, d'acord amb el model que s'incorpora en aquesta convocatòria.

Les persones aspirants han de complir amb els requisits en els termes indicats en aquesta convocatòria el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, i l'han de mantenir fins al moment de l'adquisició de la plaça.

4. EL TRIBUNAL QUALIFICADOR

El nomenament dels membres del tribunal es publicarà a la pàgina web d'EMAYA (https://emaya.convoca.online/un cop finalitzat el període de presentació de sol·licituds.

El funcionament, responsabilitats i funcions dels membres el Tribunal s'ajustarà a l'establert en el Conveni Transversal. El Tribunal, a més, queda autoritzat per resoldre els dubtes que es puguin presentar i prendre els acords necessaris per al bon ordre del procés selectiu en tot allò no previst en aquestes bases. La persona que ostenti la presidència tindrà vot de qualitat en cas d'empat.

5. INSCRIPCIONS

La inscripció es farà a través de l'enllaç disponible al Portal d'Ofertes d'Ocupació Pública d'Emaya a la pàgina web d'Emaya, apartat "treballa a Emaya": (https://emaya.convoca.online/), i es precisarà estar en disposició d'un dels següents mètodes d'identificació: del DNI electrònic, Certificat electrònic, Cl@ve Pin o Cl@ve permanent. Les persones treballadores es podran inscriure a totes les especialitats que considerin, per a això hauran de realitzar una inscripció i presentar tota la documentació per a cada tipus d'especialitat a la qual vulguin optar.

Totes les persones interessades i que reuneixin els requisits per optar a les places s'hauran d'inscriure en els 10 dies hàbils següents a la publicació al BOIB de la present convocatòria, a través de la plataforma accessible des de la pàgina web d'Emaya https://emaya.convoca.online/, seguint els passos i instruccions que s'indiquin i adjuntant la documentació sol·licitada amb còpia escanejada llegible en format PDF o JPG (la documentació s'ha de presentar escanejada per les dues cares, llevat que a l'anvers s'acrediti suficientment la informació requerida). Els arxius que s'adjuntin durant el procés d'inscripció s'hauran de nomenar de forma clara segons el seu contingut.

La inscripció inclou una declaració responsable i l'autobaremació (al·legació de mèrits) que té igualment la consideració de declaració responsable. A més, suposa el coneixement i l'acceptació inequívoca de les persones aspirants del tractament de dades de caràcter personal.

Les persones amb discapacitat reconeguda igual o superior al 33% hauran de presentar el corresponent certificat de discapacitat, així com el certificat d'aptitud emès pels equips multiprofessionals de la Direcció General de Serveis Socials, o de l'organisme públic equivalent, segons el que preveu el número 3 dels requisits generals d'aquestes bases.

En atenció a la Llei de protecció de dades i per a la identificació de les persones candidates, els llistats constaran, com a mínim, amb els 4 dígits del seu DNI o NIE (***DNI1**) en totes les publicacions. En completar la inscripció, la persona aspirant dona el seu consentiment perquè el Tribunal realitzi, si ho considera necessari, les comprovacions oportunes sobre les dades aportades.

Finalitzat el termini d'inscripció i comprovada la documentació, es publicaran les llistes provisionals de persones admeses i excloses, amb indicació de la causa d 'exclusió. El fet de constar a la llista de persones admeses no implica el reconeixement a les persones interessades que compleixen amb els requisits per participar en aquesta convocatòria.

Per esmenar qualsevol possible defecte o acompanyar documents que siguin preceptius, les persones excloses o omeses disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació de la relació indicada. Durant aquest tràmit no s'admetran al·legacions de nous mèrits no especificats en la declaració inicial. Si hi hagués esmenes, al·legacions o reclamacions, un cop revisades pel Tribunal Qualificador, es publicarà la llista definitiva de persones admeses i excloses.

Si en qualsevol moment del procés de selecció el Tribunal té coneixement de la no veracitat d'alguna dada aportada per la persona aspirant, suposarà l'exclusió automàtica del procés selectiu.

S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu, per a la presentació d'al·legacions (únicament per atendre errors formals per part del tribunal) i/o impugnacions al mateix.

6. DESENVOLUPAMENT DEL PROCÉS SELECTIU PER CONCURS DE MÈRITS

El sistema selectiu serà de concurs, el qual té caràcter excepcional, consistent a qualificar i quantificar els mèrits acreditats en la sol·licitud d'inscripció dels/les integrants de la llista definitiva de persones admeses al present procés selectiu. La puntuació màxima d'aquest procés serà de 100 punts, els mèrits s'al·legaran i acreditaran per a la seva valoració fins a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. Les persones aspirants han d'emplenar, juntament amb la sol·licitud de participació, l'autobaremació dels mèrits.

No es valorarà cap mèrit:

- Amb data posterior a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

- Que no hagin estat acreditats en el termini indicat i en la forma establerta en la convocatòria.

- Que no estiguin adequadament i clarament acreditats d'acord amb els barems de la fase de concurs

- Els adduïts i no justificats en la forma indicada.

Tota la documentació que es presenti en llengua estrangera haurà d'anar acompanyada de la corresponent traducció jurada en qualsevol dels idiomes oficials de les Illes Balears, altrament, no serà tinguda en compte.

L'autobaremació té la consideració de declaració responsable. La falsedat en les dades d'autobaremació determinarà l'exclusió del procés i la consideració de no haver participat en el procés, a més de les actuacions legals que derivin per la falsedat en les dades. Els errors es podran corregir en la fase d'al·legacions, si queden acreditats.

Per a aquells mèrits que possibilitin l'opció de comprovació d'ofici, si la persona candidata demana l'esmentada comprovació, el tribunal, després de la revisió, podrà atorgar una puntuació superior, igual o inferior a la indicada en el full d'autobaremació. Si la persona candidata no demana la comprovació d'ofici, després de la revisió, el tribunal podrà atorgar una puntuació inferior o igual a la indicada en el full d'autobaremació, però mai superior.

El tribunal no prendrà en consideració els mèrits adduïts en la inscripció de "Convoca" en apartats/epígrafs que valorin mèrits de diferent naturalesa i/o matèria a la del mèrit aportat, encara que coincideixi amb un mèrit a aportar en un altre apartat/epígraf. Únicament si la persona candidata efectua al·legacions al llistat provisional de mèrits indicant expressament que vol que un mèrit aportat sigui considerat en un altre apartat/epígraf, el tribunal podrà, si escau, assignar la puntuació d'aquest mèrit a l'epígraf sol·licitat.

6.1. BAREM DE MÈRITS

Els mèrits al·legats i justificats per les persones aspirants en aquesta fase i que el Tribunal valorarà, es regiran pel següent barem:

6.1.1. EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL: Fins a un màxim de 55 punts.

a. Serveis prestats en EMAYA, a l'àrea de Cicle de l'Aigua, realitzant funcions de tècnic/a de laboratori: 0,025 per dia treballat.

b. Serveis prestats en una empresa del sector públic, realitzant funcions de tècnic/a de laboratori: 0,015 per dia treballat

c. Serveis prestats en una empresa del sector privat, realitzant funcions de tècnic/a de laboratori: 0,010 per dia treballat.

Per als punts b) i c), si en el contracte de treball no queden suficientment acreditades les funcions desenvolupades, s'haurà d'aportar un certificat d'empresa degudament segellat i signat les funcions realitzades, altrament no es meritarà l'experiència.

L'experiència professional haurà de justificar la realització de forma prevalent de les funcions del lloc de treball objecte de la convocatòria i es computarà per dia real treballat (dia cotitzat en vida laboral) i haurà de justificar la realització de forma prevalent de les funcions del lloc de treball objecte de la convocatòria.

Únicament puntuaran els contractes de treball de tècnic/a de laboratori. No es puntuaran contractes de categoria superior als especificats. No es computaran serveis que hagin estat prestats simultàniament amb altres igualment al·legats, en tal cas, només seran tinguts en compte els de major durada.

Per puntuar l'experiència professional aquesta haurà de quedar suficientment ben acreditada amb tota la documentació anteriorment requerida, de no ser així, el tribunal podrà demanar als aspirants documentació addicional.

Per a l'experiència d'haver prestat serveis a Emaya, no necessitarà presentar els contractes de treball, únicament marcar la revisió d'ofici en l'autobaremació.

6.1.2. FORMACIÓ REGLADA relacionada amb el lloc de treball. Fins a un màxim de vint (20) punts.

a. Títol de formació professional de grau superior: 8 punts.

b. Títol Universitari: 12 punts.

Únicament es meritaran les titulacions que no s'hagin aportat com a requisit.

Forma d'acreditació es farà mitjançant còpia per ambdues cares dels diplomes (signats i segellats o amb codi segur de verificació), certificacions o documents oficials.

Únicament es puntuaran els títols obtinguts a efectes acadèmics anteriorment indicats. No es comptabilitzaran com a mèrit en aquest apartat ni equivalències de títols a efectes laborals o professionals, ni certificats de professionalitat. En cas de titulacions obtingudes a l'estranger s'haurà d'estar en possessió de la credencial que acrediti la seva homologació.

6.1.3. NIVELL DE CATALÀ: Fins a un màxim de dos (2) punts.

a. Certificat de nivell B2: 0,75 punts

b. Certificat de nivell C1: 1,25 punts

c. Certificat de nivell C2: 1,75 punts

d. Certificat de llenguatge administratiu: 0,25 punts.

Els nivells no són acumulables, només es valora el de major nivell aportat. Exceptuant el certificat de llenguatge administratiu, que es podrà sumar al nivell superior aportat.

Forma d'acreditació es farà mitjançant el corresponent diploma, certificat o títol expedit, considerat equivalent o homologat pel Govern de les Illes Balears.

6.1.4. FORMACIÓ NO REGLADA: Fins a un màxim de quinze (15) punts.

a. A raó de 0,025 punts per hora per formacions directament relacionades amb el lloc de treball, incloent Qualitat ISO 17025. Màxim 10 punts.

b. A raó de 0,025 punts per hora, per formacions directament relacionades amb les activitats principals de l'empresa (gestió de residus, gestió de l'aigua i energia). Màxim 3 punts.

c. A raó de 0,012 punts per hora en PRL. Màxim 2 punts.

6.1.5. FORMACIÓ TRANSVERSAL: Fins a un màxim de vuit (8) punts.

a. Carnet cotxe B1: 2 punts.

b. Carnet de manipulador d'aigües de consum humà: 3 punts.

c. Formació transversal: Igualtat, Protecció de dades, Qualitat i Ciberseguretat (0,01 punts/hora). Màxim 3 punts.

6.2. LLISTAT DE VALORACIÓ DE MÈRITS

A la vista de la documentació aportada, es publicarà el llistat provisional de mèrits al·legats en la declaració responsable (autobarem) i acreditats amb la documentació aportada, i es concedirà un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat provisional, per a la presentació d'al·legacions i/o impugnacions al mateix. Finalitzat aquest termini, es resoldran les al·legacions o reclamacions que hi pugui haver i es publicarà el llistat definitiu. S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu, per a la presentació d'al·legacions (únicament per atendre errors formals per part del tribunal) i/o impugnacions al mateix.

La puntuació final del procés selectiu vindrà determinada per la suma total de la de mèrits. En cas d'empat, aquest es resoldrà atenent els següents criteris, de forma prevalent:

  • 1r Formar part del col·lectiu subrepresentat per gènere en la categoria professional objecte de la convocatòria.
  • 2n. La major puntuació obtinguda en l'experiència professional.
  • 3r Sorteig.

6.3. PROVA ESPECÍFICA DE CATALÀ

La prova de català la realitzaran, amb caràcter obligatori i eliminatori, els/les integrants de la llista definitiva de persones admeses al procés selectiu que no hagin acreditat en la inscripció el requisit del coneixement de la llengua catalana (estar en possessió del nivell de català B1, haver-lo superat en altres convocatòries d'Emaya, o haver realitzat un curs de nivell de català igual o superior al requerit). Durant el transcurs del procés selectiu es publicarà al Web d'EMAYA; https://emaya.convoca.online/, la concreció de la data i hora de realització de la prova.

Els resultats de la prova de català es publicaran com a aptes i no aptes. Les persones amb resultat de no apte o que no s'hagin presentat a la prova, seran excloses del procés.

A la vista dels resultats de la prova de català, es publicarà el llistat provisional i es concedirà un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat provisional, per a la presentació d'al·legacions i/o impugnacions al mateix. Finalitzat aquest termini, es resoldran les al·legacions o reclamacions que hi pugui haver i es publicarà el llistat definitiu. S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu, per a la presentació d'al·legacions (únicament per atendre errors formals per part del tribunal) i/o impugnacions al mateix.

7. FINALITZACIÓ DEL PROCÉS SELECTIU

Publicat el llistat definitiu de valoració de mèrits, per ordre de major a menor puntuació amb indicació del núm. de registre i 4 dígits del DNI, i havent superat la prova de català (per als qui no hagin acreditat els coneixements de la llengua catalana a sol·licitud d'inscripció), finalitza tot el procés de selecció.

El fet de figurar al llistat definitiu de la borsa únicament genera dret a ser integrant de la borsa i en conseqüència, a l'oferiment d'incorporació a l'empresa d'acord amb el procés establert a les presents bases, respectant en tot moment els límits a la borsa. contractació legalment establerts. Les persones integrants de la Borsa, en cap cas, generaran cap dret a ser contractades.

Abans de la incorporació efectiva al lloc de treball com a personal laboral temporal, les persones que hagin presentat còpies de la documentació relativa al procés selectiu seran requerides per aportar la documentació original o còpia compulsada. La no-presentació suposarà l'exclusió del procediment i per tant de la borsa de treball.

Les persones candidates que poguessin aspirar a ocupar una plaça temporal, seran citades al servei mèdic i hauran de superar les proves mèdiques que aquest determini, i que certifiquin que s'és apta i sense cap mena de restricció per al correcte desenvolupament de totes les funcions de la plaça a ocupar (excepte personal amb discapacitat que podrà ser apte amb restriccions).

Un cop incorporada la persona, haurà de superar el període de prova establert per conveni col·lectiu.

8. REGLAMENT DE FUNCIONAMENT DE LES BORSES DE TREBALL

La regulació bàsica de la borsa de treball temporal fruit de la present convocatòria, serà mitjançant d'aplicació de l'Annex IV del Conveni Col·lectiu d'EMAYA “Reglament de les Borses de Treball”.

9. PUBLICACIÓ, COMUNICACIONS I TERMINIS

La present convocatòria serà publicada al Butlletí Oficial de l'Estat de les Illes Balears (BOIB) i al Portal d'Oferta d'Ocupació Pública d'Emaya a la qual es pot accedir des de la pàgina web d'Emaya https://emaya.convoca.online/, a més de la seva publicació a diversos diaris de màxima difusió a nivell local.

Les persones aspirants que participin a la present convocatòria queden obligades a relacionar-se amb EMAYA, telemàticament en totes o algunes de les fases del procediment. Totes les comunicacions d'aquest procés selectiu seran publicades a la plataforma on es pot accedir des de la pàgina web d'Emaya https://emaya.convoca.online/.

Per al còmput dels terminis reflectits com a dies hàbils en aquesta convocatòria, s'entenen els compresos entre dilluns i divendres, per la qual cosa el dissabte es considera dia no hàbil. Els dies naturals s'entenen els compresos entre dilluns i diumenge.

10. TERMINI D'IMPUGNACIÓ DE LA CONVOCATÒRIA

Queda establert un termini d'impugnació de present convocatòria d'un mes a comptar des de la data de la seva publicació al BOIB.

11. INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES 

Responsable

EMAYA, Empresa Municipal d'Aigües i Clavegueram, S.A.

Finalitat

Gestionar el procés de selecció regulat en aquestes bases i avaluar els perfils de les persones candidates per tal de cobrir les necessitats dels llocs vacants.

Legitimació

La participació en aquest procés implica l'acceptació plena per les persones sol·licitants de les presents bases, amb autorització expressa per al tractament de les dades i la publicació de resultats als mitjans que l'empresa consideri.

La legitimitat del tractament indicat està basada en el consentiment que se us demana.

Destinataris

No se cediran dades a tercers, llevat d'obligació legal.

Drets

Accedir a les dades, rectificar-les i suprimir-les, així com altres drets, com s'explica a la informació addicional.

Informació addicional

Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la nostra pàgina web https://www.emaya.es/politica-de-privacitat/ o sol·licitar-la en paper a les oficines centrals al c/Joan Maragall 3, 07006 Palma.

12. APROVACIÓ I VIGÈNCIA DE LA BORSA DE TREBALL TEMPORAL

La vigència de la borsa de treball temporal regulada per aquestes bases s'iniciarà el dia de la data de publicació del llistat definitiu de la borsa de treball i el seu període de vigència no podrà excedir els 3 anys des de la publicació de l'esmentat llistat definitiu.

Aquesta Borsa sempre serà subsidiària de les borses de treball que derivin d'un procés selectiu per a la cobertura de plaça fixa per concurs oposició, i només es podrà oferir la incorporació a l'Empresa a les persones integrants de la present borsa un cop no hi hagi persones integrants disponibles a la borsa de treball en vigor com a resultat d'un procés selectiu per a la cobertura de plaça fixa.

Aquesta Borsa procurarà proveir les necessitats de personal amb categoria de tècnic/a de laboratori, per la qual cosa, si no és així, es podrà dur a terme l'ampliació de la present Borsa mitjançant nova convocatòria, sent que únicament es podrà oferir la incorporació a l'Empresa a les persones integrants d'aquesta ampliació de borsa una vegada no hi hagi persones integrants disponibles en aquesta borsa.

Les presents bases i tot el seu contingut, ha estat acordat al si de la Mesa de Negociació del Conveni Col·lectiu Transversal el 18 de gener de 2024.

 

Palma, a día de la signatura electrònica (26 de gener de 2024)

La directora de Corporació d'EMAYA Nuria Gallego Cañellas