Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 40598
Resolució de la directora gerent de la Gerència de l’Hospital Universitari Son Espases del Servei de Salut de les Illes Balears de 17 de gener de 2024 per la qual s’aprova la convocatòria per a cobrir, pel sistema de promoció interna temporal, 4 places vacants de la categoria grup administratiu de la funció administrativa de la plantilla orgànica autoritzada de la Gerència de Hospital Universitari Son Espases per Administració Perifèrica

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

Cal cobrir, pel sistema de promoció interna temporal 4 places de la categoria grup administratiu de la funció administrativa de la plantilla orgànica autoritzada de la Gerència de l'Hospital Universitari Son Espases per a Administració Perifèrica.

Fonaments de dret

1. L'article 35.1 de la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'Estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut, determina que per necessitats del servei —i en els supòsits i amb els requisits que a aquest efecte s'estableixin en cada servei de salut— es pot oferir al personal estatutari fix exercir temporalment i amb caràcter voluntari les funcions corresponents a nomenaments d'una categoria del mateix nivell de titulació o d'un nivell superior, sempre que es tingui el títol corresponent.

2. El 28 de febrer de 2012 es va publicar al BOIB núm. 31 el Pacto de 24 de febrer de 2012 pel qual es regulen els criteris generals de la promoció interna temporal del personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears (corregit al BOIB núm. 36, de 8 de març de 2012).

3. El 31 de maig de 2022 es va publicar al BOIB núm. 70 el Acord del Consell de Govern de 30 de maig de 2022 pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears de 13 de maig de 2022 relatiu a la modificació del Pacte de 24 de febrer de 2012 pel qual es regulen els criteris generals de la promoció interna temporal del personal estatutari del Servei de Salut de las Illes Balears.

4. Al punt 2 l) de la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 11 de març de 2021 per la qual es deleguen diferents competències en matèria de personal estatutari de la sanitat pública autonòmica a la persona titular de la Direcció d'Àrea de Professionals i Relacions Laborals i en les persones titulars de les gerències territorials estableix que es delega en les persones titulars de les gerències territorials dels diferents centres i establiments del Servei de Salut de les Illes Balears les competències de  convocar i resoldre els procediments de promoció interna temporal de l'article 35 de la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'Estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut.

Per tot això, dict la següent:

Resolució

1. Aprovar la convocatòria per a cobrir, pel sistema de promoció interna temporal 4 places de la categoria grup administratiu de la funció administrativa corresponent a la plantilla orgànica autoritzada de la Gerència de Hospital Universitari Son Espases per a Administració Perifèrica.

2. Aprovar les bases que han de regir aquesta convocatòria, que figuren a l'annex 1.

3. Publicar un model de sol·licitud per participar en el procediment objecte d'aquesta convocatòria, que figura en l'annex 2.

4. Designar els membres de la comissió de selecció, que figuren en l'annex 3.

5. Aprovar el barem de mèrits aplicable a aquesta convocatòria, que figura en l'annex 4

6. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en els taulers d'anuncis de la Gerència d'Hospital Universitari Son Espases i al web del Servei de Salut de les Illes Balears (www.ibsalut.es).

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant l'òrgan que dicta, en el termini d'un mes comptadors a partir de l'endemà a la data de la seva publicació, d'acord amb el que disposen a l'article 124 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius en el termini de dos mesos a comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

Palma, 17 de gener de 2024

La directora gerent del Hospital Universitari Son Espases Por delegació de la Consellera de Presidència   i Administracions Públiques (BOIB núm. 109 de 05/08/2023) Subdelegació Director General (BOIB núm. 112 de 12/08/2023)

 

ANNEX 1 Bases de la convocatòria

Primera

Plaça convocada i funcions

1. Es convoquen 4 places de la categoria grup administratiu de la funció administrativa (C1), adscrites a Administració Perifèrica de la Gerència de l'Hospital Universitari Son Espases.

2. Les persones seleccionades han de dur a terme les funcions pròpies de la categoria, i de manera específica les que es relacionen a continuació:

a) Gestió d'ingressos programats.

b) Utilització del sistema Millenium.

c) Registrar a AIDA les guàrdies mèdiques d'adjunts i residents. Registrar l'activitat realitzada pels facultatius del Servei a les guàrdies localitzades. d) Elaboració de llistats per a remissió a Direcció.

e) Registre de les prolongacions de jornada i peonades realitzades pels facultatius.

f) Explotació de dades estadístiques d'activitat.

g) Participar, si cal, a les sessions mèdiques del Servei.

h) Col·laboració per a elaboració de protocols de treball

 

Segona

Característiques de la plaça

1. Lloc i centre de treball: Administració Perifèrica de la Gerència de l'Hospital Universitari Son Espases.

2. Tipus de nomenament: nomenament de personal estatutari en la modalitat de promoció interna temporal d'una plaça de la categoria del grup administratiu de la funció administrativa (subgrup C1).

3. El règim jurídic durant el temps en què la persona seleccionada ocupi la plaça és el següent:

a) Es mantindrà en la situació de servei actiu i amb reserva de plaça a la categoria d'origen.

b) Percebrà les retribucions corresponents a les funcions exercides, excepte els triennis i el complement de carrera professional, que seran els corresponents a la categoria d'origen.

c) No suposarà la consolidació de cap dret de caràcter retributiu o amb relació a l'obtenció d'un nou nomenament, sense perjudici que es pugui considerar com a mèrit en els procediments selectius i de provisió.

 

 

Tercera

Requisits

1. Els sol·licitants han de complir els requisits següents:

a) Tenir la condició de personal estatutari fix del Servei de Salut de les Illes Balears i prestar servei a l'Hospital Universitari Son Espases.

En cas que la convocatòria es declari deserta perquè no s'hagi presentat ningú que compleixi els requisits, es preveu expressament que s'estengui al personal que compleixi els requisits de la resta de gerències de la mateixa àrea de salut.

b) Pertànyer a algun grup de classificació inferior o a una categoria o especialitat diferent del mateix grup que la plaça a què s'opta.

c) Estar a la situació de servei actiu.

d) Tenir la titulació exigida legalment; qualsevol de les següents: batxillerat (LOE), batxillerat (LOGSE), batxillerat unificat polivalent, batxillerat superior (pla de 1957), tècnic/tècnica, tècnic/tècnica especialista, o haver superat les proves d'accés a la Universitat per a majors de vint-i-cinc anys, o estar en condicions d'obtenir-la abans que venci el termini per presentar sol·licituds. També poden participar en el procediment selectiu les persones interessades que hagin prestat servei durant cinc anys a la categoria d'origen i tinguin la titulació exigida al grup immediatament inferior a la categoria en què s'aspira ingressar, excepte que sigui necessària una titulació o una habilitació professional específiques per exercir les noves funcions. En el cas de les titulacions obtingudes a l'estranger, s'ha d'acreditar que estan homologades pel ministeri corresponent.

e) Acreditar el requisit de coneixements de català corresponent al nivell B2, mitjançant un certificat expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública o per qualsevol dels expedits o reconeguts com a equivalents o homologats per l'òrgan competent en matèria de política lingüística del Govern de les Illes Balears que acreditin el nivell B2 de coneixement de català.

f) Tenir la capacitat funcional necessària per exercir les funcions que es derivin del nomenament corresponent. Aquest requisit s'ha d'acreditar abans de la presa de possessió.

g) No patir cap malaltia ni estar afectat per limitacions físiques o psíquiques que siguin incompatibles amb les funcions inherents a la categoria professional a què s'opta.

2. Aquests requisits s'han de complir el darrer dia del termini per presentar sol·licituds i mantenir-se durant tot el procés selectiu.

3. Els aspirants han d'acreditar-los fefaentment en el moment de presentar les sol·licituds, llevat del requisit del punt f) , que s'ha d'acreditar abans de la presa de possessió.

Quarta

Presentació de sol·licituds

1. Els interessats a participar en la selecció per cobrir les places ofertes han de presentar una sol·licitud segons el model que s'adjunta a l'annex 2.

2. El termini per presentar sol·licituds és de deu dies naturals comptadors a partir de l'endemà de la data de publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

3. La documentació requerida s'ha de presentar a l'Oficina d'Assistència en Matèria de Registre i a les oficines auxiliars del Servei de Salut de les Illes Balears, o per qualsevol de les vies que preveu l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

4. Els aspirants han de conservar el seu exemplar de la sol·licitud per si se la requereixen en qualsevol moment del procés selectiu.

Cinquena

Documentació

1. A la sol·licitud s'ha d'adjuntar una còpia autèntica de la documentació que acrediti que es compleixen els requisits i els mèrits al·legats.

2. A més, cal adjuntar una còpia autèntica d'aquests altres documents:

a) En cas de tenir la nacionalitat espanyola, el requisit es verifica d'ofici per part de l'Administració, llevat que hi hagi oposició expressa de l'aspirant (en aquest cas ha d'aportar la documentació acreditativa). També es pot presentar voluntàriament el DNI en vigor. Si l'Administració no pot comprovar el compliment d'aquest requisit ho notificarà a l'aspirant perquè l'aporti.

b) Títol acadèmic exigit a la convocatòria (anvers i revers del títol) o bé justificant de pagament dels drets d'expedició del títol acompanyat d'un certificat de la institució educativa corresponent que acrediti que el títol encara no ha estat expedit.

c) Títol que acrediti els coneixements de llengua catalana exigits en la convocatòria.

d) Justificació dels mèrits específics.

3. Consignar dades falses en la sol·licitud o en els mèrits al·legats implica l'exclusió definitiva de l'aspirant o de la persona seleccionada en el procés selectiu.

4. Els títols o els mèrits expedits en una llengua que no sigui el català o el castellà s'han de lliurar traduïts convenientment a un d'aquests idiomes per un organisme oficial competent.

Sisena

Sistema de selecció i valoració dels mèrits

1. La selecció, en cas de concurrència, es du a terme pel sistema de concurs de mèrits.

2. El barem dels mèrits al·legats per optar a aquestes places és el que estableix l'annex 4 d'aquesta convocatòria i que es desglossen com s'indica a continuació:

i. Experiència professional: màxim, 40 punts.

ii. Formació: màxim, 20 punts.

iii. Mèrits específics relacionats amb les funcions del lloc: màxim, 35 punts.

iv. Coneixements de català: màxim, 5 punts.

 

Setena

Comissió de Selecció

1. La Comissió de Selecció està formada per tres membres, que tenen la condició de personal funcionari de carrera o estatutari fix del Servei de Salut, del mateix grup professional ―o d'un grup superior― que el de les places convocades, tots amb veu i vot.

Els membres són els que figuren en l'annex 3 d'aquesta convocatòria.

2. Els membres de la Comissió de Selecció s'han d'abstenir d'intervenir en el procés ―i ho han de notificar a l'autoritat que els hagi designat― si concorre alguna de les circumstàncies que preveu l'article 23 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

3. Les funcions de la Comissió de Selecció són les següents:

  • Valorar els mèrits al·legats i acreditats pels candidats segons el model establert en aquestes bases.
  • Si cal, requerir als candidats que esmenin en el termini previst els defectes formals dels mèrits al·legats, o bé que aclareixin, en el termini i en les formes previstes, algun dels mèrits al·legats.
  • Confeccionar una llista dels seleccionats per ordre de prelació.
  • Resoldre les reclamacions presentades pels candidats en el termini establert i de la manera oportuna.
  • Elevar a l'òrgan de selecció la llista definitiva de seleccionats i de les puntuacions obtingudes.

Vuitena

Procediment de selecció i resolució de la convocatòria

1. Un cop vençut el termini per presentar sol·licituds es publicarà a la intranet de la Gerència de l'Hospital Universitari Son Espases i al web del Servei de Salut de les Illes Balears la resolució de la directora gerenta per la qual s'aprova la llista provisional d'aspirants admesos i exclosos amb la causa de l'exclusió.

A més, d'acord amb la proposta efectuada per la Comissió de Selecció, la resolució esmentada ha d' incloure també la llista provisional de puntuacions (valoració de mèrits), que es publicarà a la intranet de la Gerència de l'Hospital Universitari Son Espases i al web del Servei de Salut de les Illes Balears.

En aquest acte s'obrirà un termini de set dies hàbils per presentar al·legacions o reclamacions a aquesta resolució i aportar la documentació requerida o, si escau, solucionar la causa d'exclusió. Si no s'esmenen els defectes, es considera que la persona interessada ha desistit de la sol·licitud.

Tots els documents s'han d'adreçar al Servei de Personal de la Gerència de l'Hospital Universitari Son Espases i es poden presentar per qualsevol de les vies que preveu la normativa vigent.

2. En el termini dels set dies hàbils següents a l'acabament del termini indicat en el punt anterior, i una vegada resoltes les possibles al·legacions, es publicarà a la intranet de la Gerència de l'Hospital Universitari Son Espases i al web del Servei de Salut de les Illes Balears la resolució de la directora gerenta per la qual s'aprova la llista definitiva d'admesos i exclosos.

A més, d'acord amb la proposta efectuada per la Comissió de Selecció, la resolució esmentada ha d'incloure també la llista definitiva de puntuacions.

En aquest acte, s'obrirà un termini addicional de cinc dies hàbils als únics efectes que els que van resultar exclosos inicialment puguin, si escau, presentar al·legacions a la valoració dels seus mèrits. En aquest cas, a proposta de la Comissió de Selecció i una vegada resoltes les possibles al·legacions, es publicarà, de la manera establerta anteriorment, la resolució amb la puntuació total.

3. El nomenament s'oferirà al candidat proposat per la Comissió de Selecció que figuri amb la puntuació més alta. Si diversos candidats tenen la mateixa puntuació a la llista definitiva, s'han d'aplicar els criteris de desempat següents:

  • Amb caràcter general, tenen prioritat les dones en el cas que estiguin infrarepresentades en la categoria i en l'especialitat, de conformitat amb l'article 61 de la Llei 12/2006, de 20 de setembre, per a la dona.
  • A continuació, qui hagi acreditat a la llista més serveis prestats en la categoria dins del Servei de Salut i subsidiàriament en el Sistema Nacional de Salut.
  • Si l'empat persisteix, el nomenament s'ofereix en primer lloc a qui acrediti la puntuació més alta a l'apartat relatiu a l'experiència professional.
  • Si tot i així l'empat persisteix, té prioritat qui tingui la puntuació més alta a l'apartat de formació continuada.
  • Finalment, si els candidats continuen empatats, el desempat es dirimeix segons l'escala següent: primer, tenir més de 45 anys; després, tenir més càrregues familiars; a continuació, ser víctima de violència de gènere i, finalment, qui tingui més edat.

4. La resolució d'adjudicació definitiva s'ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Novena

Nomenament i presa de possessió

La persona seleccionada disposarà d'un termini de tres dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació de la resolució d'adjudicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears per prendre possessió de la plaça.

 

 

ANNEX 2 Model de sol·licitud

SOL·LICITUD DE PARTICIPACIÓ PROCÉS SELECTIU DE 4 PLACES DE LA CATEGORIA DEL GRUP ADMINISTRATIU DE LA FUNCIÓ ADMINISTRATIVA PER A ADMINISTRACIÓ PERIFÈRICA

DESTINACIÓ

GERÈNCIA HOSPITAL UNIVERSITARI SON ESPASES

CODI DIR3

A04005003

SOL·LICITANT

DNI/NIE

 

Nom

 

Llinatge 1

 

Llinatge 2

 

Adreça electrònica

 

Domicili

 

Codi Postal

 

Localitat

 

Municipi

 

Província

 

Telèfon

 

 

EXPÒS:

  1. Que el ___ de ______ de 202___ es va publicar al BOIB la Resolució de la directora gerent de l'Hospital Universitari Son Espases de ___ de ________ de 202__ per la qual es convoca un procés selectiu per cobrir, pel sistema de promoció interna temporal, 4 places de la categoria grup administratiu de la funció administrativa de la plantilla orgànica autoritzada de la Gerència de l'Hospital Universitari Son Espases per a Administració Perifèrica.
  2. Que complesc els requisits exigits en la convocatòria.

 

SoL·LICIT:

Ser admès/admesa en aquesta convocatòria, per la qual cosa adjunt a aquesta sol·licitud la documentació exigida i l'acreditació dels mèrits.

 

Documentació adjunta

1.

2.

3.

4.

5.

 

INFORMACIÓ SOBRE PROTECCIÓ DE DADES PERSONALS

De conformitat amb el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques quant al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (RGPD); la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia de drets digitals, i la legislació concordant i vigent en matèria de protecció de dades, s'informa del tractament de dades personals que conté aquesta sol·licitud.

 

Tractament de dades: les dades personals contingudes en aquesta sol·licitud seran tractades per la Gerència de l'Hospital Universitari Son Espases.

 

Exercici de drets i reclamacions: la persona afectada pel tractament de dades personals pot exercir els seus drets d'informació, d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats (fins i tot de retirar-ne el consentiment, si escau, en els termes que estableix l'RGPD) davant el responsable del tractament, mitjançant un escrit adreçat al Delegat de Protecció de Dades del Servei de Salut.

 

Delegació de Protecció:  el Delegat de Protecció de Dades del Servei de Salut de les Illes Balears té la seva seu al carrer Reina Esclaramunda, 9, 07003 Palma.

El correu electrònic de contacte es dpd@ibsalut.es.

 

 

Palma, ____ de _________________________ de 2024

 

[rúbrica]

 

ANNEX 3 Comissió de Selecció

La Comissió de Selecció està formada per tres membres, que tenen la condició de personal funcionari de carrera o estatutari fix del Servei de Salut, del mateix grup professional ―o d'un grup superior― que el de la plaça convocada, tots amb veu i vot :

  • Presidenta: Montserrat Martín Barricarte.

Suplent: Aina Mª Llabrés Xamena.

  • Vocal: Julia Diaz Montolio.

Suplent: Beatriz Servera Dama.

  • Secretària: Luisa Nogués Sánchez.

Suplent: Elena Mª Villaverde Bellido.

 

 

ANNEX 4 Barem de mèrits

1. Experiència professional (màxim, 40 punts)

1.1. Es computa el temps de serveis prestats que el candidat tingui reconeguts fins a la finalització del termini per presentar sol·licituds de participació en el procés selectiu, d'acord amb el barem següent:

a) Per cada mes de serveis prestats en institucions sanitàries públiques de la Unió Europea com a personal estatutari, funcionari o laboral en la mateixa categoria a què s'opta o en places amb el mateix contingut funcional: 0,20 punts.

b) Per cada mes de serveis prestats en centres públics no sanitaris de la Unió Europea com a personal funcionari o laboral en la mateixa categoria o en places amb el mateix contingut funcional: 0,10 punts.

c) Per cada mes de serveis prestats ocupant un lloc directiu en institucions sanitàries públiques del Sistema Nacional de Salut (només es valoren els serveis prestats si es té el títol requerit per accedir a la categoria): 0,10 punts.

d) Per cada mes de serveis prestats a institucions sanitàries públiques de la Unió Europea en una categoria diferent de la categoria a què s'opta: 0,07 punts.

1.2. Per valorar aquest apartat es tenen en compte els aspectes següents:

i. La puntuació màxima que es pot obtenir per la totalitat dels subapartats que l'integren és de 40 punts.

ii. El còmput de serveis prestats es calcula aplicant la fórmula següent: se sumen cada dia de serveis prestats en cadascun dels subapartats anteriors i el resultat es divideix entre 365. El quocient resultant es multiplica per 12, es menyspreen els decimals del resultat obtingut i se li aplica el valor assignat al mes complet al subapartat corresponent.

iii. Un mateix període de temps no es pot valorar en més d'un dels subapartats que l'integren.

iv. Tenen la consideració d'institucions sanitàries públiques els serveis centrals o perifèrics dels serveis autonòmics de salut, els de l'INGESA, els de l'extint INSALUD i els dels organismes equivalents de la Unió Europea.

2. Formació i docència (màxim, 20 punts)

2.1. Formació continuada i docència:

a) Cursos, seminaris, tallers, congressos, jornades, reunions científiques i altres activitats formatives que estiguin relacionades directament amb el contingut de la categoria a què s'opta, d'acord amb els criteris següents:

  • Han d'haver estat organitzades o impartides per alguna administració pública (d'acord amb l'article 2 de la Llei 39/2015) o per alguna universitat, cosa que ha de constar en el certificat corresponent. Si l'activitat ha estat organitzada per una entitat de dret públic d'acord amb l'article 2.3 la Llei 39/2015, el candidat ha d'acreditar aquesta condició.
  • Activitats organitzades per organitzacions sindicals o entitats sense ànim de lucre i que s'hagin impartit en virtut de convenis subscrits amb les administracions públiques o amb universitats, o bé que hagin estat acreditades i/o subvencionades per aquelles, la qual cosa ha de constar en el certificat corresponent.
  • Activitats duites a terme en virtut dels acords de formació continuada a les administracions públiques i que estiguin organitzades per qualsevol dels promotors de formació continuada que hagin subscrit aquests acords.

b) A l'efecte del que disposen els apartats anteriors, es considera que estan relacionades directament amb el contingut de la categoria a què s'opta les activitats relacionades amb l'àrea temàtica de la plaça convocada.

c) Els diplomes o els certificats es valoren de la manera següent:

  • Quan se n'acrediti l'assistència o l'aprofitament: 0,1 punts per crèdit.
  • Quan se n'acrediti la impartició: 0,2 punts per cada crèdit.
  • Si en el diploma o certificat figura el nombre d'hores en lloc del de crèdits, s'atorga 1 crèdit per cada 10 hores. Si hi figuren simultàniament crèdits i hores, la valoració es fa sempre pels crèdits certificats. Si no s'hi especifiquen hores ni crèdits, aquesta activitat no es valora.

3. Mèrits específics relacionats amb les funcions del lloc (màxim 35 punts)

1. Temps treballat al Servei d'Admissió: 15 punts.

2. Prova de 20 preguntes i 2 de reserva: 20 punts, sobre les lleis següents:

a. Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'Estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut.

b. Llei 31/1995, del 8 de novembre, de prevenció de riscs laborals.

c.  Llei 41/2002, de 14 de novembre, bàsica reguladora de l'autonomia del pacient i de drets i obligacions en matèria d'informació i de documentació clínica.

d. Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.

4. Coneixement orals i escrits de català (màxim, 5 punts)

Es valoren els certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública i els expedits o homologats per l'òrgan competent en matèria de política lingüística del Govern de les Illes Balears relacionats amb els nivells de coneixements que s'indiquen a continuació, fins a una puntuació màxima de 4 punts. El valor del certificat de llenguatge administratiu (LA) se suma al de valor més alt que es presenti (C1 o C2):

  • Nivell C1 ......................................3 punts
  • Nivell C2 ......................................4 punts
  • Certificat LA ................................. 1 punt