Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE FERRERIES

Núm. 32094
Catalogació d'un nou lloc de treball a la plantilla de personal funcionari eventual de l'escala d'administració general, subescala serveis generals, personal eventual de confiança, grup C, subgrup C1, per a realitzar funcions de Protocol i Comunicació

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Es fa públic que el Ple de l'Ajuntament de Ferreries, en sessió Extraordinària i Urgent de data 21/12/2023, va adoptar l'acord següent:

“Primer. Aprovar inicialment la catalogació del lloc de treball que s'identificarà amb el codi id 63 de personal funcionari eventual, escala dadministració "Personal de Comunicació i Protocol" al que se li assignen les retribucions previstes pressupostàriament i mentrestant no s'aprovi, publiqui i entri en vigor la Relació de Llocs de Treball que es troba en tràmit de preparació o es produeixi qualsevol altra causa o procediment que impliqui la modificació o supressió del lloc de treball que ara s'aprova; tot açò de conformitat amb la següent catalogació que es porta a aprovació:

Denominació del lloc de treball

Personal de Comunicació i Protocol

Codi d'identificació del lloc de treball

63

Tipus

Personal funcionari eventual de confiança

Nivell de complement de destinació

16

Complement específic

668,47€ x 14 pagues/any

Escala, subescala, classe/categoria, grup/subgrup

Escala d'Administració General, categoria de personal eventual, grup C, subgrup C1

Requisits per a ocupar el lloc de treball

- Estar en Possessió del Títol de Batxillerat o equivalent

- Estar en possessió del títol de llengua catalana nivell B2

Forma de provisió

Lliure designació

Àrea, serveis o departament d'adscripció

Serveis Generals

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Funcions genèriques a realitzar

COMUNICACIÓ

- Redactar notes de premsa i notícies.

- Publicar contingut en xarxes socials per a informar de l'actualitat municipal.

- Atendre les demandes dels mitjans d'informació: informació de dades específiques, col·laboració per a realitzar directes, facilitar contactes, etc.

- Estar informat de l'actualitat provincial.

- Realitzar fotografies d'actes i rodes de premsa.

- Realitzar gravacions en vídeo per a donar suport a les notícies.

- Redactar i enviar als mitjans de comunicació les convocatòries setmanals previstes per l'Ajuntament.

- Gravar els plens municipals i difondre'ls en el canal de Youtube, en la TV local i en el compte de Facebook municipal.

- Convocar rodes de premsa.

- Assistència a Batlia i Regidories.

- Atendre totes les demandes dels mitjans de comunicació: informació de dades específiques; col·laboració per realitzar directes; facilitar contactes, entre d'altres.

PROTOCOL

- Traslladar invitacions d'actes de l'Ajuntament a associacions i col·lectius.

- Organitzar actes de l'Ajuntament, preparant la seqüència de l'acte, planificant els detalls ornamentals, distribuint als convidats, etc.

- Rebre als mitjans, associacions, col·lectius, autoritats i ciutadans en els actes celebrats.

- Presentar actes i lliurar premis de l'Ajuntament.

- Revisar el format i contingut de la cartellera que edita l'Ajuntament.

- Organitzar i supervisar la col·locació d'elements ornamentals i protocol·laris.

 

- Vetllar per la cura, manteniment i neteja dels recursos protocol·laris.

- Recepcionar les invitacions d'associacions i col·lectius dirigits a la Corporació Municipal.

- Remetre notes de premsa i fotografies a les regidories.

- Col·laborar amb col·lectius en l'organització d'actes.

- Efectuar qualsevol altra tasca pròpia de la seva capacitació professional contractada que li sigui encomanada i per a la qual hagi estat prèviament instruït.

Segon. Disposar que es publiqui aquest acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), als efectes pertinents. "

 

Ferreries, (signat electrònicament: 16 de gener de 2024)

El batle Pedro Pons Huguet