Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE FERRERIES
Núm. 31915
Modificació de la jornada del lloc de treball de personal funcionari (codi 12) de l'escala d'administració general, subescala auxiliar, auxiliar administratiu/va, grup C, subgrup C1 perquè passi a ser del 50% al 100%
Es fa públic que el Ple de l'Ajuntament de Ferreries, en sessió Extraordinària i Urgent de data 21/12/2023, va adoptar l'acord següent:
PRIMER. Aprovar inicialment la modificació de la catalogació del lloc de treball que s'identifica amb el codi id 12, i que essent personal funcionari de l'escala d'administració general, subescala auxiliar, auxiliar administratiu/va, grup C, subgrup C2, al 50% de la jornada laboral, passi a ser un lloc de treball al 100% de la jornada laboral, al que se li assignen les retribucions que es diran i mentrestant no s'aprovi, publiqui i entri en vigor la Relació de Llocs de Treball que es troba en tràmit de preparació; o es produeixi qualsevol altra causa o procediment que impliqui la modificació o supressió del lloc de treball que ara s'aprova; tot açò de conformitat amb la següent catalogació que es porta a aprovació:
Denominació del lloc de treball: Auxiliar administratiu/va
Codi d'identificació del lloc de treball: 12
Tipus: Personal funcionari
Nivell de complement de destinació: 14
Complement específic: 489,72 € mensuals x 14 pagues/any
Escala, subescala, classe/categoria, grup/subgrup: Escala administració general, subescala auxiliar, auxiliar administratiu/va, grup C, subgrup C2
Requisits per a ocupar el lloc de treball:
Forma de provisió: Totes les admeses d'acord amb la normativa vigent del moment
Àrea, serveis o departament d'adscripció: Àrea econòmica, intervenció i tresoreria
Funcions genèriques a realitzar:
SEGON. Disposar que es publiqui aquest acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), als efectes pertinents.”
Ferreries, en la data de la signatura electrónica (16 de gener de 2024)
El batle Pedro Pons Huguet