Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE CAPDEPERA
Núm. 5518
Acord d’aprovació inicial del Pla Especial de Reforma interior del Castell de Capdepera
Exp. 7354/2022
Assumpte: Exposició pública de l'acord del Ple municipal de data 29/12/2023 d'aprovació inicial del Pla Especial de Reforma interior del Castell de Capdepera.
El Ple de l'Ajuntament de Capdepera, a la sessió de data 29/12/2023, adopta el següent ACORD:
Primer.- Aprovar inicialment el PLA ESPECIAL DE REFORMA INTERIOR DEL CASTELL DE CAPDEPERA, així com el document ambiental estratègic redactat pels arquitectes Maria Gómez Llabrés i Jaume Lluís Salas amb d'entrada núm. 9690 de 22/12/2023
Segon.- Suspendre la tramitació i l'aprovació de plans de desenvolupament, d'instruments de gestió, així com l'atorgament de tota classe d'autoritzacions i llicències urbanístiques i la possibilitat de presentar comunicacions prèvies, dins la delimitació objecte del PERI d'acord amb el que disposa l'article 51 de la la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears
El plànol de delimitació de l'àmbit de suspensió de llicències és el plànol d'ordenació PO 3.5.
Aquesta suspensió tendrà vigència durant dos anys o fins a l'aprovació definitiva del present PLA ESPECIAL DE REFORMA INTERIOR.
Tercer.- Sotmetre a informació pública tota la documentació del PLA ESPECIAL DE REFORMA INTERIOR EL CASTELL DE CAPDEPERA, pel termini de 30 dies hàbils, amb la diligència oportuna de secretaria de l'Ajuntament, en la qual ha de constar que els documents que integren el pla urbanístic són els aprovats inicialment. Aquesta informació pública s'anunciarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en un dels diaris de major difusió de les Illes Balears, i en la seu electrònica de l'Ajuntament de Capdepera (ajcapdepera.sedelectronica.es), en la qual constarà la documentació completa d'acord amb el que disposa l'article 55 de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears
Quart.- Sol·licitar, dins el termini d'informació pública, informe de les administracions o dels ens les competències les quals es puguin veure afectades per aquest Pla Especial i especialment a les següents:
1.- A la Comissió Insular de Patrimoni Històric del Consell de Mallorca l'informe d'acord amb el que preveu l'article 29 de la Llei 12/1998, de 21 de desembre, de Patrimoni Històric de les Illes Balears.
2.- A la Comissió de Medi Ambient, sol·licitant l'inici d'una avaluació estratègica simplificada, d'acord amb la proposta del document ambiental estratègic, atès que (d'acord amb el punt 3 de l'article 12, i el punt 3 de l'article 19, ambdós del Decret Legislatiu 1/2020, de 28 d'agost, pel qual s'aprova el text refós de la Llei d'avaluació ambiental de les Illes Balears) es tracta d'una zona de reduïda extensió, i que, en qualsevol cas la proposta no compleix els criteris de les lletres a) i b) de l'apartat 1 de l'article 12 i que el Pla especial no té efectes significatius en el medi ambient.
3.- Al Servei Tècnic d'Urbanisme del Consell de Mallorca l'informe previst a l'article 55.3 de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears.
4.- Al Servei d'Ordenació del Territori del Consell de Mallorca l'informe previst a l'article 55.3 de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears.
5.- A la Direcció General d'ordenació del territori del Govern de les Illes Balears, l'informe previst a l'article 55.3 de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears.
6.- A la Comissió d'Emergències i Protecció de les Illes Balears l'informe d'acord amb el que preceptua l'article 18.2 de la Llei 3/2006, de 30 de març, de gestió d'emergències de les Illes Balears.
7.- Direcció General d'Aviació Civil, de conformitat amb l'article 29.2 del RD 297/2013, de 26 d'abril, de servituds aeronàutiques.
8.- A l'Institut Balear de la Dona l'informe d'avaluació d'impacte de gènere previst a l'article 5.3 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.
Cinquè.- Durant el període d'informació pública, tal i com disposa l'article 12 de la LUIB, tots els ciutadans i totes les ciutadanes tenen dret a:
a) Consultar la documentació, escrita i gràfica, que integra l'instrument o l'expedient i obtenir-ne una còpia. A aquests efectes, les administracions competents estan obligades a garantir, des del principi del període d'informació pública, la possibilitat de consultar la documentació i d'obtenir-ne còpies.
b) Presentar al·legacions, suggeriments, informes o documents que considerin oportuns en relació amb l'instrument o l'expedient sotmès a informació pública.
Consulta i informació de l'expedient
L'expedient es podrà consultar:
- A l'Ajuntament de Capdepera, de dilluns a divendres, de les 9:00h fins a les 14:00h, excepte festius. Per obtenir informació de l'expedient es podran utilitzar els mitjans (direcció postal, telèfon i fax) que s'indiquen a continuació: Ajuntament de Capdepera carrer Ciutat nº 20, Capdepera 07580 (Illes Balears) - Telèfon 971563052 - Fax 971818491.
- A la seu electrònica de l'Ajuntament de Capdepera (ajcapdepera.sedelectronica.es) en la qual consta la documentació completa. El localitzador uniforme de recursos de la seu electrònica per accedir a la documentació es el següent:
https://ajcapdepera.sedelectronica.es/transparency/b23a0bea-c96a-4547-a236-66b3f35b13e2/
(Signat electrònicament: 3 de gener de 2024
La batlessa Mireia Francesca Ferrer Jaume)