Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE POLLENÇA
Núm. 746
Bases reguladores de subvencions de l'Ajuntament de Pollença a les associacions de caire social – any 2023
El Ple de la Corporació, en sessió de dia 27 de desembre de 2023, ha aprovat les bases reguladores de subvencions de l'Ajuntament de Pollença a les associacions de caire social per a l'any 2023 que s'insereixen a continuació. (BDNS núm. 737065)
Bases reguladores de subvencions de l'Ajuntament de Pollença a les associacions de caire social – any 2023
1. OBJECTE
L'objecte d'aquestes bases és fixar els criteris i el procediment de concessió de les ajudes anuals dirigides a associacions de caire social sense ànim de lucre que estan inscrites en el registre municipal de l'Ajuntament de Pollença.
Els objectius d'aquesta convocatòria són:
2. BENEFICIARIS/ÀRIES
Poden sol·licitar una ajuda en el marc d'aquesta convocatòria les associacions o entitats de caire social sense ànim de lucre constituïdes legalment com a tals, inscrites al registre d'associacions de l'Ajuntament de Pollença i amb seu o representació al municipi de Pollença.
3. REQUISITS
a) Estar legalment constituïdes com a entitats sense ànim de lucre.
b) Estar legalment constituïdes i degudament inscrites en el Registre d'Associacions de la Comunitat de les Illes Balears, així com estar inscrites en el registre de l'Ajuntament de Pollença com a entitat de caire social.
c) Tenir seu social o delegació permanent i d'actuació al municipi de Pollença. També les que, sense tenir el seu domicili en el terme municipal de Pollença, hi realitzin les seves activitats o per les que en resultin beneficiades els ciutadans/es de Pollença.
d) Disposar dels mitjans materials i personals necessaris per a l'execució del projecte o de l'activitat o les activitats que constituiran l'objecte de subvenció.
e) Estar al corrent en el compliment de les obligacions econòmiques amb l'Ajuntament de Pollença, així com de les altres obligacions tributàries i amb la Seguretat Social que venguin imposades per la normativa vigent.
f) No incórrer en cap de les prohibicions per ser beneficiari que estableix l'art. 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions. (LGS)
4. ACTIVITATS I DESPESES SUBVENCIONABLES
Podran ser objecte de subvenció els projectes que hagin dut a terme les entitats sense ànim de lucre que compleixin els requisits descrits a aquestes bases i que s'hagin realitzat entre l'1 de gener i el 31 de desembre de 2023.
Les activitats a subvencionar seran:
4.1 Activitats d'intervenció directa dirigides a la comunitat pollencina, que es duguin a terme tant dins com a fora del municipi.
4.2 Activitats de caràcter preventiu i formatiu, adreçades a la població que s'atén dins o fora de Pollença, tant si l'entitat té seu com representació al municipi.
4.3 Activitats de sensibilització a la població de Pollença, dels projectes i activitats que duguin a terme l'entitat amb seu o representació al municipi. Aquests projectes poden ser d'àmbit local, autonòmic, nacional o internacionals.
No seran subvencionables els programes que promoguin qualsevol forma de discriminació ni programes amb finalitat lucrativa.
Les despeses que seran subvencionables són:
* Despeses per a l'adquisició de materials per a la realització de les activitats.
* Despeses per a la difusió de les activitats o del projecte.
* Despeses de personal contractat per al desenvolupament de les activitats per a les quals se sol·licita la subvenció.
Queden excloses del procediment de concessió dels ajuts establerts en aquesta convocatòria les despeses relacionades amb obres, despeses d'assegurances relacionades amb l'activitat a subvencionar i l'arrendament dels locals.
5. IMPORT DE LA CONVOCATÒRIA I CRÈDIT PRESSUPOSTARI
Les ajudes es concediran, d'acord amb la normativa pressupostària, a l'exercici 2024. La previsió de l'aplicació pressupostària 231/48040 i import és de 80.000 euros per a l'exercici 2024.
Aquesta quantia total màxima té caràcter estimat, atès que està condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el moment de la resolució de la concessió. En tot cas, l'execució de la despesa es realitzarà en la mateixa anualitat en què es produeixi la concessió.
Si el crèdit pressupostari que resulti aprovat o prorrogat en el pressupost de l'exercici 2024 fos inferior, s'ajustarà a la baixa la proposta de resolució als crèdits existents.
Si no s'aprova finalment aquest crèdit, s'anul·larà el procediment, publicant l'acord.
Aquesta quantia es podrà veure incrementada en 2.044 euros per l'aportació efectuada per part del grup municipal Unides Podem.
6. SOL·LICITUD
Les sol·licituds es presentaran de forma telemàtica a la seu electrònica de l'Ajuntament de Pollença (https://ajpollenca.sedelectronica.es/info.0), en la qual hi ha disponible la informació de la convocatòria, el model de sol·licitud i els annexos a complimentar, així com les publicacions de la resolució de les ajudes.
La presentació de la sol·licitud i de la documentació adjunta, també es pot fer en les formes previstes a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
D'acord amb l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, estan obligats a presentar la documentació a través de mitjans electrònics els subjectes següents:
a. Les persones jurídiques.
b. Les entitats sense personalitat jurídica.
c. Les persones que exerceixen una activitat professional per a la qual es requereix col·legiació obligatòria.
d. Qui representa una persona interessada que estigui obligada a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
El termini de presentació de les sol·licituds serà de deu (10) dies naturals comptadors a partir de l'endemà del 31 de gener de 2024. Prèviament s'haurà publicat la convocatòria al BOIB, al tauler d'anuncis i a la web de l'Ajuntament.
Per realitzar la petició de subvenció per a la present convocatòria, s'hauran de presentar tant els documents referent a la sol·licitud com els documents relatius a la justificació de la totalitat del projecte i/o activitat. Aquests són:
- Annex 1 (sol·licitud).
- Fotocòpia de la targeta d'identificació fiscal de l'entitat sol·licitant.
- Declaració de membres directius.
- Certificació d'estar inscrita com a entitat social al registre de l'Ajuntament de Pollença. Aquest document ho pot entregar directament l'entitat sol·licitant de la subvenció o bé especificar que sigui el propi Ajuntament que l'aporti, mitjançant una instància general.
- Certificat d'estar al corrent de pagament amb l'Agència Tributària.
- Certificat d'estar al corrent de pagament amb la Seguretat Social.
- Certificat d'estar al corrent de pagament amb l'Ajuntament de Pollença. En referència al certificat d'estar al corrent de pagament amb l'Ajuntament de Pollença, ho pot entregar l'entitat interessada o bé especificar mitjançant una instància que sigui el propi Ajuntament que l'aporti.
- Annex 2. Declaració jurada, degudament complimentat, de les subvencions o ajudes procedents d'altres administracions o entitats per a l'activitat o projecte presentat.
- Annex 3. Declaració responsable, degudament complimentat, de no estar sotmès a cap prohibició per ser beneficiari de subvencions.
- Annex 4. Certificat de l'entitat bancària, degudament complimentat, en el qual es farà constar el número de compte i el seu titular. Aquest annex es pot substituir per qualsevol altre document justificatiu de la titularitat del compte com ara certificat emès directament per l'entitat bancària.
La justificació s'haurà de presentar juntament amb la sol·licitud de subvenció i els demés documents esmentats a l'anterior apartat.
Per justificar la subvenció sol·licitada, s'ha de fer referència a la TOTALITAT del projecte pel qual s'ha sol·licitat la subvenció. Això significa que s'ha de justificar tot el projecte i no sols la quantia sol·licitada.
Els documents propis de la justificació a aportar són:
- Annex 5. La memòria tècnica. Aquest model refereix a l'actuació justificativa, amb els objectius i les activitats que s'han realitzat i els resultats obtinguts, la temporalització, mitjans de difusió utilitzats, pressupost que inclou ingressos i despeses, l'avaluació en base a indicadors quantitatius i qualitatius, i qualsevol altre aspecte que pugui resultar adient.
- Annex 6. Compte justificatiu (degudament complimentat, segellat per l'entitat i signat pel representant legal).
Aquest Annex 6 inclou:
1. La relació classificada de les despeses i pagaments efectuats relacionats amb la totalitat de l'activitat subvencionada, tant sigui aquesta subvenció total o parcial. S'haurà d'indicar l'import imputable de la despesa que s'hagi destinat al projecte i/o activitat.
2. Si la subvenció s'atorga en base a un pressupost, s'indicaran les desviacions esdevingudes.
3. Relació d'altres ingressos o subvencions que han finançat l'activitat subvencionada.
4. Relació d'altres documents a aportar en el compte justificatiu.
5. Declaració de la responsabilitat.
- Factures i/o documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa incorporats a la relació referida a l'annex 6 i, si escau, la documentació acreditativa del pagament.
Les factures originals, acreditatives de la despesa subvencionada, expedides a nom de les entitats subvencionades i amb el seu NIF, han d'expressar clarament:
- Si escau, altres documents justificatius que es considerin necessaris i que corresponguin al tercer punt de l'Annex 6.
- Una mostra, si pertoca, del material de difusió de l'activitat subvencionada: cartells, fullets de mà i qualsevol altre element publicitari.
7. PROCEDIMENT DE CONCESSIÓ. INICI, INSTRUCCIÓ I RESOLUCIÓ
Primer. Les bases i l'inici del procediment de concessió de subvencions es produeix d'ofici. El Ple de l'Ajuntament serà l'òrgan encarregat de la seva aprovació. Aquestes bases es publicaran al BOIB, a la Base de Dades Nacional de Subvencions BDNS, al tauler d'anuncis de l'Ajuntament i al web www.ajpollenca.net, per tal que es puguin presentar les sol·licituds durant el termini establert a la base sisena.
Segon. L'òrgan instructor del procediment de concessió correspon a la regidoria de Benestar Social que ha de dur a terme les actuacions a què es refereix l'article 24 de la Llei 38/2003 general de subvencions.
Una comissió avaluadora es reunirà per examinar si els beneficiaris compleixen tots els requisits necessaris per accedir a les subvencions i avaluar les sol·licituds conforme als criteris de valoració establerts en aquestes bases. S'aixecarà acta de tot l'actuat en aquesta reunió.
La comissió avaluadora estarà integrada pels membres següents:
Presidència: Regidora delegada de Benestar Social, Residència Social de Santo Domingo, Salut i Cementiri.
Secretari/ària: Un/a tècnic/ca de l'Àrea de Benestar Social.
Vocals: Un/a tècnic/ca de l'Àrea de Benestar Social.
Un/a tècnic/ca de l'Àrea de Benestar Social.
La comissió tècnica avaluadora quedarà constituïda legalment amb l'assistència del president/a, secretari/ària, i d'un dels dos vocals esmentats en el paràgraf anterior.
L'òrgan instructor, a la vista de l'expedient i de l'acta de la reunió de la comissió, formularà proposta de resolució provisional, degudament motivada, que es publicarà a la web de l'Ajuntament, i s'obrirà un termini de cinc (5) dies per presentar al·legacions.
Si no es presenten al·legacions dins del termini concedit, la proposta de resolució formulada tindrà el caràcter de definitiva. En altre cas, una vegada examinades les al·legacions presentades pels interessats, l'òrgan instructor formularà proposta de resolució definitiva, que haurà d'expressar el sol·licitant o la relació de sol·licitants a qui es proposa la concessió de la subvenció i la seva quantia, tot especificant la seva avaluació i els criteris de valoració seguits per efectuar-la.
La proposta de resolució definitiva es publicarà a la web de l'Ajuntament i s'atorgarà als beneficiaris un termini de cinc (5) dies perquè comuniquin la seva acceptació.
S'entendrà acceptada si dins d'aquest termini no s'expressa el contrari.
Tercer. La competència per resoldre el procediment i concedir la subvenció s'atribueix a la Junta de Govern Local, que dictarà aquesta resolució un cop dictada la proposta de resolució definitiva i emès l'informe de fiscalització per la Intervenció municipal.
La resolució es notificarà a tots els sol·licitants i es publicarà a la web de l'Ajuntament.
8. PROCEDIMENT I CRITERIS OBJECTIUS QUE HAN DE REGIR L'ATORGAMENT DE LA SUBVENCIÓ
El procediment de concessió de subvencions es farà mitjançant concurrència competitiva, és a dir, a través de la comparació en un únic procediment de les sol·licituds presentades, amb la finalitat d'establir una prelació entre aquestes d'acord amb els criteris de valoració, amb el límit del crèdit pressupostari disponible per a aquesta convocatòria.
La puntuació mínima exigida per poder optar a una subvenció és de 5 punts; la puntuació màxima serà la suma dels parcials i podrà arribar fins als 32'5 punts.
Dues o més entitats no poden presentar la sol·licitud per la present subvenció pel mateix projecte o activitat, tot i que la realitzin de forma conjunta. En aquests supòsits sols una pot tramitar la subvenció.
Els criteris per fer la valoració dels projectes són els següents:
- La coherència entre objectius, activitats, programació i calendari (2'5 punts).
- El nombre de persones beneficiàries, la millora de les seves condicions de vida personal o familiar, promoció social (2'5 punts).
- La coordinació amb les diverses xarxes de serveis socials, públics o privats (màxim 5 punts).
* L'activitat o projecte el duu a terme l'entitat sol·licitant de la present subvenció, sense la col·laboració de cap altre entitat pública o privada sense ànim de lucre (0 punts).
* L'activitat o projecte el duu a terme l'entitat sol·licitant de la present subvenció, amb la col·laboració d'una entitat pública o privada sense ànim de lucre (2'5 punts).
* L'activitat o projecte el duu a terme l'entitat sol·licitant de la present subvenció, amb la col·laboració de dues o més entitats públiques o privades sense ànim de lucre (5 punts).
Les entitats col·laboradores poden ser de caire social, juvenil, cultural... sempre i quan siguin sense ànim de lucre.
- La capacitat de gestió de l'entitat: estructura suficient i mitjans necessaris (2'5 punts)
- L'experiència prèvia de gestió en programes socials iguals o similars (2'5 punts)
- Que respongui a una necessitat real clarament identificada (2'5 punts).
- Que cobreixi necessitats no ateses per altres entitats socials o per l'administració pública (2'5 punts)
- Que tinguin caràcter innovador (2'5 punts).
El total de la subvenció resultarà de l'aplicació dels següents criteris:
Primer. Es dividirà el total de la dotació econòmica d'aquesta convocatòria entre la suma de les puntuacions obtingudes de cada una de les sol·licituds presentades conforme al punt anterior. Així s'obtindrà el preu per punt.
Segon. L'import de la subvenció serà la multiplicació del preu per punt pel total de punts de cada projecte aprovat.
Tercer. Si de l'aplicació del segon punt resulta que l'import obtingut supera el 100% de la sol·licitud presentada, aquest romanent passarà a una borsa comuna. La quantia d'aquesta borsa comuna es repartirà entre les entitats sense ànim de lucre que del resultat de la puntuació no puguin percebre el 100% del que han sol·licitat. El repartiment és realitzarà seguint les mateixes passes establertes des del punt primer, tot tenint en compte que en aquest cas la dotació econòmica serà la quantia de la borsa comuna de romanent.
Aquesta fórmula es durà a terme fins que s'exhaureixi el pressupost de l'actual convocatòria o que totes les entitats que compleixin els requisits i els terminis, rebin el 100% de la subvenció sol·licitada.
9. OBLIGACIONS DE LES ENTITATS BENEFICIÀRIES
Les entitats beneficiàries han de complir les obligacions previstes a la normativa vigent, i, en particular, les següents:
a) Dur a terme l'activitat subvencionada que fonamenta la concessió de la subvenció.
b) Justificar la realització de l'activitat, com també el compliment dels requisits i de les condicions que determinin la concessió de la subvenció.
c) Sotmetre's en qualsevol moment del desenvolupament de l'activitat a les actuacions de seguiment i avaluació tècnica i a les de control financer.
d) Comunicar a l'Ajuntament la sol·licitud o l'obtenció d'altres subvencions per a la mateixa finalitat procedents de qualsevol administració o entitat pública o privada, nacional o internacional. Aquesta comunicació s'ha de fer en el termini de deu dies hàbils a comptar a partir de la sol·licitud o l'obtenció de la subvenció concurrent i, en tot cas, abans de justificar l'aplicació que s'hagi donat al fons percebut.
e) Conservar els documents justificatius de l'aplicació dels fons percebuts, amb inclusió dels documents electrònics, mentre puguin ser objecte d'actuacions de comprovació i control.
f) Presentació d'una memòria tècnica, juntament amb la justificació econòmica de la totalitat del projecte i/o de les activitats per les quals s'ha sol·licitat la subvenció, al presentar la sol·licitud.
g) Fer constar en la difusió que es faci, la col·laboració de l'Ajuntament de Pollença.
Qualsevol alteració de les condicions tingudes en compte per concedir l'ajut i, en qualsevol cas, l'obtenció de subvencions incompatibles, pot donar lloc a la modificació de la resolució de concessió.
Si no es compleixen amb els requisits de l'apartat f) i g) podran ser exclosos per futures subvencions per part de l'Ajuntament de Pollença.
10. JUSTIFICACIÓ SUBVENCIONS (Art. 30 de la LGS)
No es podrà realitzar cap pagament si no s'acredita de manera fefaent la realització de l'activitat objecte de la subvenció, la qual cosa es farà constar per escrit juntament amb la presentació dels justificants d'haver realitzat la totalitat de la despesa que figuri en el pressupost de despeses adjunt amb la sol·licitud de la subvenció.
Es retrà compte justificatiu, que haurà d'incloure justificants de despesa o qualsevol document, vàlid jurídicament, que permeti acreditar el compliment de l'objecte de la subvenció pública.
Aquest compte justificatiu haurà d'incloure una declaració de les activitats realitzades que han estat finançades amb la subvenció i el seu cost, amb el desglossament de cada una de les despeses ocasionades, així com s'estableix al punt 6 de les presents bases.
Les despeses s'han de justificar amb factures i altres documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa, en original i còpia per compulsar. Si s'han de retornar les factures o justificants originals, a petició de l'entitat subvencionada, s'hi ha de reflectir amb un segell la data de concessió de la subvenció així com l'import del justificant que s'imputa a la subvenció.
Si l'entitat beneficiària únicament disposa de la factura o document justificatiu que acredita la despesa rebuda per correu electrònic, s'admetrà sempre que amb la impressió de la factura s'adjunti un certificat signat pel representant legal de l'entitat en què manifesti la impossibilitat o dificultat greu per obtenir el document original i declari que la factura ni s'ha utilitzat ni s'utilitzarà per justificar cap altra subvenció.
La documentació relativa a la justificació del projecte o activitat, s'haurà de presentar al realitzar la petició de subvenció, juntament amb la sol·licitud i els altres documents acreditatius que s'especifiquen al punt 6, complimentant correctament els annexos que s'adjunten a les presents bases de la convocatòria.
11. PROCEDIMENT DE GESTIÓ PRESSUPOSTÀRIA
L'aprovació de la despesa s'haurà d'efectuar amb caràcter previ a la convocatòria de la subvenció.
La resolució de la concessió de la subvenció comportarà el compromís de despesa corresponent.
El pagament de la subvenció es realitzarà després que el beneficiari hagi justificat la realització de l'activitat, projecte, objectiu o comportament, i s'hagi certificat pels serveis tècnics de l'àrea de benestar social envers la realització de l'activitat i compliment de la finalitat que va determinar la concessió de la subvenció d'acord amb l'article 32 de la LGS i 88 RLGS.
12. REINTEGRAMENT DE SUBVENCIONS
S'haurà d'aplicar l'article 37 de la LGS respecte de les causes de reintegrament de les subvencions, entre d'altres:
a.- Obtenció de la subvenció falsejant les condicions o amagant les que ho haguessin impedit.
b.- Incompliment total o parcial de l'objectiu.
c.- Incompliment de l'obligació de justificació o justificació insuficient o parcial del projecte i/o activitats.
d.- Incompliment de l'obligació d'adoptar mesures de difusió (del caràcter públic de la subvenció).
e.- Resistència, excusa, obstrucció o negativa a les actuacions de comprovació i control financer.
El dret de reconèixer o liquidar el reintegrament prescriu als quatre (4) anys, art. 39 de la Llei General de Subvencions 38/2003, de 17 de novembre.
El procediment de reintegrament s'haurà d'ajustar als articles 41, 42 i 43 de la Llei General de Subvencions 38/2003, de 17 de novembre.
13. ACCEPTACIÓ DE LES BASES
La participació de la present convocatòria implica l'acceptació de les presents bases.
Documentació que s'annexa:
Annex 1. Sol·licitud de subvenció a les associacions de caire social per la convocatòria de 2023.
Annex 2. Declaració sobre altres ajuts i subvencions per a la mateixa finalitat.
Annex 3. Declaració responsable.
Annex 4. Sol·licitud de transferència bancària per a pagaments.
Annex 5. Memòria tècnica.
Annex 6. Compte justificatiu.
(Signat electrònicament: 1 de gener de 2024
El batle Marti Xavier March)
ANNEX 1 SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ A LES ASSOCIACIONS DE CAIRE SOCIAL PER LA CONVOCATÒRIA DE 2023
DADES DE L'ENTITAT
DENOMINACIÓ SOCIAL__________________________________________________CIF ______________
DOMICILI_________________________________________________________________CP _______________
POBLACIÓ________________________________________NÚM. REGISTRE _______________________
TELÈFONS________________________________________________FAX _____________________________
ADREÇA ELECTRÒNICA___________________________________________________________________
REPRESENTANT LEGAL DE L'ENTITAT DONA ( ) HOME ( )
NOM I LLINATGES __________________________________________________
NIF o CIF _________________________TELÈFON ________________________
DADES DE LA PERSONA DE CONTACTE DONA ( ) HOME ( )
NOM I LLINATGES _________________________________________________________________________
CÀRREC A L'ENTITAT _________________________________TELÈFON_________________________
CORREU ELECTRÒNIC DE LA PERSONA DE CONTACTE _______________________________
DADES DE LA SUBVENCIÓ SOL·LICITADA
NOM DEL PROJECTE O ACTIVITAT QUE ES PRESENTA ________________________________
_______________________________________________________________________________________________
IMPORT TOTAL DEL PROJECTE___________________________________________________________
QUANTIA SOL·LICITADA __________________________________________________________________
SOL·LICITA:
Que se li atorgui una subvenció en el marc de la convocatòria de les ajudes econòmiques a les associacions de caire social del municipi de Pollença per a l'any 2023, atès que compleix els requisits per ser-ne beneficiari/ària, per la qual cosa declara que l'entitat que representa:
a) No es troba sotmesa a cap dels supòsit de prohibició per ser beneficiària de subvencions segons declaració responsable.
b) Es troba al corrent de les seves obligacions tributàries i de la Seguretat Social.
c) Que el finançament d'aquest projecte i/o activitats per part d'altres administracions o entitats privades, és el que es declara. En el moment de la justificació, el beneficiari/ària es compromet a comunicar totes les ajudes concedides.
d) Que totes les dades contingudes en aquesta sol·licitud i en la documentació que s'annexa són certes i que accepta les normes de la convocatòria, facilitant la informació i documentació que sigui necessària.
e) Autoritza que s'incloguin les dades anteriors a l'informatitzat de l'Ajuntament. La persona sol·licitant podrà exercir els drets d'accés, cancel·lació i/o rectificació de les seves dades en qualsevol moment. Conforme al que disposa la Llei Orgànica 3/2018, de protecció de dades personals i de garantia dels drets digitals, les dades subministrades en el present document sols seran utilitzades per a les seves pròpies finalitats.
Data
Signatura del representant legal Segell de l'entitat
Sr./Sra._____________________________
ANNEX 2 DECLARACIÓ SOBRE ALTRES AJUTS I SUBVENCIONS PER A LA MATEIXA FINALITAT
Nom i llinatges: _____________________________________________________________________________
Càrrec: ________________________________________ DNI / NIE / Passaport: ___________________
En representació de l'entitat: _____________________________________________________________
NIF / CIF:_______________________
Declara:
( ) Que no s'han sol·licitat subvencions a cap altra administració pública o entitat privada per dur a terme les mateixes activitats per a les quals se sol·licita l'ajut.
( ) Que s'han sol·licitat els ajuts públics o privats que s'indiquen a continuació, que estan pendents de resolució:
Entitat o situació Quantia
________________________ _________________________
________________________ _________________________
________________________ _________________________
( ) Que l'entitat ha estat beneficiària dels ajuts públics o privats que s'indiquen a continuació per dur a terme el mateix programa d'activitats per al qual se sol·licita l'ajut:
Entitat o situació Quantia
________________________ _________________________
________________________ _________________________
________________________ _________________________
Data
Signatura del representant legal Segell de l'entitat
Sr./Sra._____________________________
ANNEX 3 DECLARACIÓ RESPONSABLE
Nom i llinatges: _____________________________________________________________________________
DNI / NIE / Passaport: __________________________Càrrec: _________________________________
En representació de l'entitat: _____________________________________________________________
NIF / CIF:________________________________________
Declara:
Que l'entitat sol·licitant no es troba sotmesa a cap dels supòsits de prohibició per ser beneficiària de subvencions establerts a l'article 13 de la Llei 38/2003, general de subvencions, en la qual es concreten les circumstàncies següents:
a) Haver estat condemnada mitjançant una sentència ferma a la pena de pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions o ajuts públics.
b) Haver sol·licitat la declaració de concurs, haver estat declarada insolvent en qualsevol procediment, estar declarada en concurs, estar subjecte a la intervenció judicial o haver estat inhabilitada d'acord amb la Llei concursal sense que hagi conclòs el període d'inhabilitació fixat a la sentència de qualificació del concurs.
c) Haver donat lloc a la resolució ferma de qualsevol contracte subscrit amb l'administració per una causa de la qual hagi estat declarada culpable.
d) Que la persona física, els administradors de les societats mercantils o els qui tinguin la representació legal d'altres persones jurídiques, incorrin en algun dels supòsits de la Llei 2/1996, de 19 de novembre, d'incompatibilitats dels membres del Govern i dels alts càrrecs, i de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques; o que es tracti de qualsevol dels càrrecs electius que regulen la Llei orgànica 5/1985, de 19 de juny, del règim electoral general, o la Llei 8/1986, de 26 de novembre, electoral de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, en els termes que estableixi aquesta normativa o la normativa autonòmica que reguli aquestes matèries.
e) No estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries o davant la Seguretat Social imposades per les disposicions vigents, en la manera que es determini per reglament.
f) Tenir la residència fiscal a un país o a un territori qualificat per reglament com a paradís fiscal.
g) No estar al corrent del pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions en els termes que es determinin per reglament.
h) Haver estat sancionat mitjançant una resolució ferma amb la pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions segons aquesta Llei o la Llei general tributària.
Addicionalment, en el cas de les associacions:
a) Que l'entitat no es troba sotmesa a cap dels supòsits de prohibició per ser beneficiària de subvencions que estableixen els apartats 5 i 6 de l'article 4 de la Llei orgànica 1/2002, de 22 de març, reguladora del dret d'associació.
b) Que l'entitat no es troba sotmesa a cap dels supòsits de prohibició per ser beneficiària de subvencions a causa del fet que se n'hagi suspès el procediment administratiu d'inscripció perquè s'hi hagin trobat indicis racionals d'il·licitud penal, en aplicació del que disposa l'article 30.4 de la Llei orgànica 1/2002, mentre no hi hagi una resolució judicial ferma en virtut de la qual es pugui practicar la inscripció en el registre corresponent.
Data
Signatura del representant legal Segell de l'entitat
Sr./Sra._____________________________
ANNEX 4 SOL·LICITUD DE TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA PER A PAGAMENTS DE L'AJUNTAMENT DE POLLENÇA (aquest annex podrà ser substituït mitjançant la presentació de certificat de titularitat bancària)
DADES SOL·LICITANT
NIF del perceptor __________________________________________________
Llinatges i nom o raó social _______________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
Nom de la via pública _____________________________________________________________________
Número___________ Lletra ___________ Escala ________ Pis ________ Porta ________
Localitat, municipi ___________________________________________Codi postal _________________
Telèfon ________________________________ Fax ___________________
Adreça electrònica _________________________________________________________________________
DADES DE L'ENTITAT BANCÀRIA (SEPA)
Entitat
_______________________________________________________________________________________________
Domicili sucursal o oficina
_______________________________________________________________________________________________
CODI COMPTE CLIENT
Codi IBAN (4 dígits)_______________________________ Codi entitat (4 dígits)____________________
Codi sucursal – oficina (4 dígits)___________________________ DC (2 dígits)____________________
Núm. de compte o llibreta (10 dígits)_________________________________________________________
Data
Signatura del representant legal Segell de l'entitat
Sr./Sra._____________________________
DILIGÈNCIA DE CONFORMITAT DE L'ENTITAT BANCÀRIA
Les dades a dalt consignades coincideixen amb les que consten en aquesta oficina
Data
Signatura del/la director/a Segell de l'entitat bancària
Sr./Sra._____________________________
ANNEX 5 MEMÒRIA TÈCNICA
1. NOM DEL PROJECTE O ACTIVITAT
2. PERSONES DESTINATÀRIES DEL PROJECTE O ACTIVITAT (descripció de les característiques de la població objecte)
3. BREU DESCRIPCIÓ DEL PROJECTE O ACTIVITAT (antecedents, justificació de la necessitat social detectada, situacions de risc a prevenir i/o les mancances que es cobriran o milloraran).
4. OBJECTIU GENERAL DEL PROJECTE O ACTIVITAT
6. OBJECTIUS ESPECÍFICS DEL PROJECTE O ACTIVITAT
1.
2.
3.
4.
7. METODOLOGIA
8. DATES D'EXECUCIÓ DEL PROJECTE / ACTIVITAT
Data d'inici:
Data de finalització:
9. DESCRIPCIÓ DE LES ACTIVITATS PRINCIPALS (activitat realitzada, destinataris, temporalització, duració, nombre d'usuaris/àries...)
ACTIVITAT 1.
ACTIVITAT 2.
ACTIVITAT 3.
10. NOMBRE TOTAL DE PERSONES BENEFICIÀRIES DEL PROJECTE / ACTIVITAT:
11. PERCENTATGE DE POLLENCINS/ES BENEFICIARIS/ES DEL PROJECTE/ACTIVITATS EN REFERÈNCIA AL TOTAL DE BENEFICIARIS/ES
12. MITJANS TÈCNICS I HUMANS
13. ENTITATS O ASSOCIACIONS DE CAIRE SOCIAL QUE COL·LABORIN EN EL DESENVOLUPAMENT DE L'ACTIVITAT (SI ÉS EL CAS)
14. PRESSUPOST(Indicant conceptes i quanties d'ingressos i despeses de la totalitat del projecte/activitat)
15. AVALUACIÓ DEL PROJECTE/ACTIVITAT (Indicadors qualitatius i quantitatius)
ANNEX 6 COMPTE JUSTIFICATIU MEMÒRIA ECONÒMICA
1. RELACIÓ CLASSIFICADA DE LES DESPESES I PAGAMENTS EFECTUATS RELACIONATS AMB L'ACTIVITAT SUBVENCIONADA.
[Cal adjuntar les factures originals o altres documents comptables acreditatius del pagament per ordre d'efectuació. Cal adjuntar també els certificats, càrrecs bancaris o detalls de moviments de compte que acreditin la despesa]
CREDITOR (CIF) |
DESCRIPCIÓ DE LA DESPESA |
DOCUMENT ACREDITATIU DE LA DESPESA |
DATA EMISSIÓ |
DATA DE PAGAMENT |
IMPORT |
IMPORT IMPUTABLE DE SUBVENCIÓ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IMPORT TOTAL DEL PROJECTE I/O ACTIVITAT |
|
|
2. RELACIÓ D'ALTRES INGRESSOS O SUBVENCIONS QUE HAN FINANÇAT L'ACTIVITAT SUBVENCIONADA
IMPORT |
PROCEDÈNCIA |
|
|
|
|
3. ALTRES DOCUMENTS A APORTAR EN EL COMPTE JUSTIFICATIU
(Quan l'import d'algunes despeses superi la quantia de 18.000 € cal aportar la relació de pressuposts demanats i justificació escrita del pressupost escollit).
1. _______________________________________________________________
2. ________________________________________________________________
3. ________________________________________________________________
Mitjançant la present, el Sr./la Sra.________________________________________________amb DNI ________________________ i domicili al carrer _______________________________________, núm._____ pis _________ població _______________________
CP ___________________, que actua en nom de __________________________________________________
DECLARA sota la seva responsabilitat:
1.-Que totes les dades presentades en aquest compte justificatiu són certes.
2.-Que l'entitat beneficiària de la subvenció ha executat el projecte i que la subvenció atorgada s'ha aplicat a la finalitat per a la qual es va concedir.
3.-Que de l'execució de l'esmentat projecte s'han derivat els ingressos especificats a l'apartat 2 i les despeses els justificants de les quals s'aporten en una relació adjunta; se n'indica, si escau, la desviació.
4.- Que les factures presentades per justificar la subvenció atorgada no superen el valor de mercat i que no es recuperarà ni es compensarà l'IVA.
5.- Que totes les despeses presentades en aquest compte justificatiu s'han abonat en la seva totalitat al proveïdor o subministrador.
A fi de justificar l'adequada execució de la despesa realitzada i el fidel compliment de la finalitat per a la qual va ser concedida la subvenció davant l'Ajuntament de Pollença, com a òrgan concedint, s'emet aquest certificat.
Data
Signatura del representant legal Segell de l'entitat
Sr./Sra.___________________________