Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE PALMA

EMPRESA MUNICIPAL DE TRANSPORTS URBANS DE PALMA, SA

Núm. 776340
Procés de consolidació de treball mediant concurs oposició per al personal de Grup professional 4: Professionals de Trànsit i Circulació

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Consell d'Administració de l'Empresa Municipal de Transports Urbans de Palma SA, en la sessió de dia 16 de novembre de 2023 va aprovar les bases que s'adjunten, que regiran el procés de consolidació de treball mediant concurs oposició per al personal de Grup professional 4: Professionals de Trànsit i Circulació (9/2023).

Aquest document té per objecte establir una convocatòria mitjançant concurs oposició, per a la consolidació de 74 places fixes del grup professional 4: conductor-perceptor.

El Pla d'Igualtat de l'Ajuntament de Palma 2018-2021 preveu com un dels seus eixos d'actuació la promoció de l'accés i promoció de les dones a col·lectius professionals amb una hegemònica presència masculina. A l'EMT-Palma, el 86,25% del personal són homes, i el 13,75% són dones.

Per tal d'aconseguir una composició equilibrada de la plantilla de l'EMT-Palma, d'acord amb l'article 43 de la Llei 11/2016, d'igualtat de dones i homes i el Pla d'igualtat de l'Ajuntament de Palma 2018-2021, es determina que el 40% de les places ofertes en aquesta convocatòria han de ser cobertes per dones, en els termes establerts en aquestes Bases.

Es reserva un percentatge del 5% de les places que s'ofereixin per cobrir-les amb persones que tinguin un grau de discapacitat igual o superior al 33%, que han de indicar-ho al requadre corresponent de la inscripció i han de presentar els documents que acreditin el grau de discapacitat al·legat i la compatibilitat per a exercir les funcions que tingui atribuït el lloc al qual opten.

Aquest concurs-oposició unifica en la mateixa convocatòria el torn restringit per la promoció interna entre el personal fixo de l'Empresa i la convocatòria en torn lliure, conforme al conveni col·lectiu vigent.

Les places no cobertes per promoció interna o pels grups reservats s'acumularan al grup general.

Tot això en compliment de la normativa vigent següent:

1. Reial Decret Legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut dels Treballadors i actualitzacions posteriors, especialment els art. 8, 12 i 15.

2. Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, especialment els art. 91 i 103.

3. Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, art. 1.3., 2, 7, 11, 13 i del 55 al 61.

4. Reglament orgànic del govern i l'administració de l'Ajuntament de Palma (BOIB nº 120, d'11 de setembre de 2004).

5. Llei 57/2003, de 16 de desembre, de mesures de modernització del govern local, amb les actualitzacions vigents.

6. Conveni Col·lectiu de l'EMT-Palma vigent actualment. Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 153 de 09/11/2019.

7. Llei 4/2011, de 31 de març, de la bona administració i del bon govern de les Illes Balears.

8. Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

9. Llei 40/2015, d'1 de octubre, del Règim Jurídic del Sector Públic, art. 55.3, 104 i 106.

Aquest document inclou tot el procés de contractació de personal de l'EMT-Palma i, en concret, els següents apartats:

 

1.1. Memòria justificativa de la necessitat de contractació.

1.2. Justificació d'existència de fons (anual i plurianual).

1.3. Procediment de selecció.

1.4. Autorització de l'inici del procediment.

1.5. Bases i aprovació de la convocatòria.

1.1.- Memòria justificativa de la necessitat

Categoria professional: Conductor/a Perceptor/a Agent únic/a (Conductor/a d'autobús).

Grup professional: Grup 4 “Professionals de trànsit i circulació”, amb les funcions de Conductor/a-perceptor/a Agent únic/a, i qualsevol altra pròpia del seu grup professional.

Nombre de vacants a cobrir: 74 places, per a la consolidació de treball fixo, de les quals un 40% estan reservades per a dones i un 5% al torn de persones amb discapacitat, que conformaran les llistes de conductors/es perceptors/es que podran esser incorporats de manera esglaonada. Sempre complint amb la normativa vigent.

Condicions econòmiques: les recollides per al nivell salarial del grup 4, del Conveni Col·lectiu de l'EMT-Palma vigent en cada moment.

Horari de treball: L'horari de treball és l'establert al Conveni Col·lectiu de l'EMT-Palma vigent en cada moment, i a l'acord subscrit a la Comissió d'hores i serveis entre els representants dels treballadors i l'Empresa, emparat en l'establert en el citat Conveni Col·lectiu, és a dir: el grup de conductors o conductores no adscrit a torn de treball (disponible quant a torn de treball), podent realitzar indistintament torns de matí, tarda o tercer torn, estarà conformat per aquells treballadors i treballadores que hagin ingressat a l'Empresa a partir del 01/07/2019; essent aquesta data revisable a la Comissió de Hores i Serveis, si aquests no fossin suficients, pels últims treballadors contractats per l'Empresa tot i que hagin adquirit la condició de fixos.

Centre de treball: actualment situat a la Carretera Coll d´en Rabassa a Son Ferriol, Polígon Sant Mateu – 07007 - Palma, o qualsevol altra que se pugui establir.

Sense perjudici del caràcter itinerant de la prestació del servei i a causa de les característiques del lloc de conductor o conductora d'autobús urbà, les funcions pròpies del Grup professional 4 del vigent Conveni Col·lectiu de l'EMT-Palma es desenvoluparan a qualsevol de les línies que l'Empresa tingui establertes o pugui establir en un futur.

Descripció de la necessitat: La necessitat de contractar aquest grup de conductors-preceptors està motivada per a poder cobrir: les baixes produïdes per qualsevol causa que implica reserva del lloc de feina (excedència, invalidesa, incapacitat permanent total i absoluta, incapacitat temporal, permisos retribuïts i no retribuïts, permisos de maternitat i paternitat) i qualsevol altra que dugui aparellada la reserva del lloc de feina amb caràcter temporal; les vacants que es produeixin per jubilació anticipada, d'acord amb l'article 6 del Conveni Col·lectiu actual; les necessitats de personal per increment dels serveis en determinats moments puntuals, segons les necessitats operatives de l'Empresa que puguin donar-se en cada moment, sempre d'acord amb tota la normativa i la legislació vigent en cada moment, per a poder dur a terme l'oferta de servei de transport públic de Palma.

1.2.- Justificació de la existència de fons

No es produeix variació substancial en la massa salarial pressupostada i aprovada per a l'EMT-Palma per a l'exercici 2023.

1.3.- Procediment de selecció

El sistema selectiu del procés serà el de concurs oposició, sent la fase d'oposició d'un 60% i la fase de concurs d'un 40%.

El procediment de selecció s'efectuarà d'acord als principis constitucionals d'igualtat, mèrit i capacitat, així com els de publicitat, transparència, imparcialitat, professionalitat, independència, discrecionalitat tècnica, adequació i agilitat.

Els factors a valorar seran l'aptitud, actitud i coneixements pràctics del lloc a cobrir.

Les proves o exàmens a realitzar s'efectuaran per sorteig, entre aquells temes que presenti l'empresa, que no podran ser inferior a tres per a cada convocatòria.

Es desenvoluparan procediments específics per detectar i sancionar els intents de les persones aspirants de falsejar els mèrits al·legats i s'assegurarà la transparència.

1.4.- Autorització de l'inicio del procediment

L'aprovació del present document per part del Consell d'Administració, previ compliment del Codi de bon Govern de l'Ajuntament de Palma de data 28/02/2013, i aprovat pel Consell d'Administració en data 16 de novembre de 2023, suposa l'autorització de tot el contingut del mateix.

1.5.- Bases de la convocatòria

1.5.1.- Requisits

Els aspirants hauran de reunir els següents requisits:

a) Tenir la nacionalitat espanyola o la d'algun dels estats membres de la Unió Europea o tenir permís de residència o permís de treball en vigor en el moment de la incorporació a l'Empresa.

b) Tenir 18 anys d'edat fets i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.

c) No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que sigui incompatible amb l'exercici de les funcions de la feina a desenvolupar. Així mateix, un cop finalitzat el procés de selecció i abans de la incorporació al lloc de fenia, s'haurà de passar satisfactòriament un reconeixement mèdic a càrrec del Servei de Prevenció de l'Empresa, amb la qualificació d´APTE (sense cap tipus de restricció física, psíquica ni laboral). La no superació del mateix suposarà la impossibilitat d'incorporació i l´exclusió de la llista, donat el caràcter eliminatori d'aquest requisit.

d) Estar en possessió del títol d'Educació Secundària Obligatòria (ESO), Graduat Escolar, formació professional de primer grau o equivalents, o una titulació superior a les esmentades.

e) Estar en possessió del carnet de conduir "D", vigent i homologat a l'Estat espanyol, i estar en possessió, en el moment de la convocatòria i de la incorporació a la Empresa, de 8 punts del permís de conduir.

f) Estar en possessió de la Targeta de Qualificació Professional com a conseqüència d'haver completat la formació corresponent al Certificat d'Aptitud Professional per a conductors (CAP).

g) Acreditar coneixements de comprensió i expressió elementals de llengua catalana, mitjançant una titulació oficial que acrediti com a mínim un coneixement de nivell A2.

h) Per als aspirants que no posseeixen la nacionalitat espanyola, i del seu origen no es desprengui el coneixement de l'idioma espanyol, s'ha d'acreditar mitjançant l'aportació del diploma d'espanyol com a llengua estrangera, regulat en el RD 1137/2002, de 31 d'octubre, o del certificat d'aptitud d'espanyol per a estrangers, expedits per les escoles oficials d'idiomes, o mitjançant l'acreditació d'estar en possessió d'una titulació acadèmica espanyola expedida per l'òrgan oficial competent al territori espanyol, o bé mitjançant la superació d'una prova específica que acrediti que posseeixen el nivell adequat de comprensió i d'expressió oral i escrita en aquesta llengua.

En cap cas s'admetran sol·licituds d'aspirants que, havent estat contractats a l'EMT-Palma, Administracions Públiques, Empreses Públiques o Organismes Autònoms, hagin causat baixa en les mateixes per acomiadament disciplinari, tret que, amb anterioritat a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, el referit acomiadament hagués estat declarat improcedent per sentència judicial ferma.

Les persones aspirants hauran de reunir els requisits abans indicats dins del termini de presentació de sol·licituds, i no haver perdut cap dels requisits en el moment de la contractació.

En qualsevol moment que l'EMT-Palma, esbrini o constati de forma fefaent la manca dels requisits o la falsedat de la documentació o declaració presentada, l'aspirant serà exclòs immediatament del procés, i en cas d'estar contractat serà acomiadat disciplinàriament sense perjudici de la responsabilitat que hagi incorregut per falsedat, reservant-se l'EMT-Palma, les accions legals pertinents.

1.5.2.- Presentació de sol·licituds i documentació

El termini de presentació de sol·licituds i els documents és de quinze dies hàbils, comptats a partir de l'endemà que es publiqui aquesta convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Sobre la base de l'estipulat en la llei 39/2015, la presentació de la sol·licitud i els documents es podran presentar tant de forma presencial com de forma electrònica, en el tràmit habilitat a l'efecte en la seu electrònica de l'EMT-Palma. La presentació electrònica requereix identificació digital amb certificat electrònic.

En cas de fer-ho presencialment, l'imprès de sol·licitud es podrà descarregar de la pàgina web de l'EMT-Palma, realitzant-se el lliurament a les oficines a la carretera del Coll d'en Rabassa, a Son Ferriol, polígon de Sant Mateu (CP-07007) de Palma, de 09:00 a 14:00 hores, de dilluns a divendres.

En cas de fer-ho de forma electrònica, es podrà presentar la sol·licitud i els documents a través de la Seu Electrònica de l'EMT-Palma de dilluns a diumenge a qualsevol hora del dia, sempre que comprengui el termini del lliurament d'aquests documents. La sol·licitud està inclosa en el procés de registre, per la qual cosa no és necessari aportar el document.

Els interessats podran cridar al nº 97121444 extensió 7107 en cas de dubte respecte al funcionament de la Seu Electrònica, en el qual s'habilita un servei d'atenció telefònica de 9:00h a 13:00h de dilluns a divendres per a resoldre qualsevol dubte respecte al registre virtual.

 

Documents que han de presentar necessàriament amb la sol·licitud:

  • Fotocòpia del DNI o NIE en vigor.
  • Fotocòpia del Títol d'Educació Secundària Obligatòria (ESO); Graduat Escolar; formació professional de primer grau o equivalents, o una titulació superior a les esmentades.
  • Fotocòpia del Carnet de conduir "D", homologat a I' Estat espanyol, en vigor.
  • Certificat, expedit per la DGT, dels punts del Permís de Conduir amb data posterior a la convocatòria, o provisionalment, impressió digital de la plana web oficial de la DGT, estant obligat a presentar original del certificat oficial en temps i forma, sempre abans de la seva contractació.
  • Fotocòpia de la Targeta de Qualificació Professional com a conseqüència d'haver completat la formació corresponent al Certificat d'Aptitud Professional per a conductors (CAP).
  • Certificat acreditatiu del nivell "A2" de català, o un de superior.
  • Les persones que es presenten pel torn de discapacitats, han d'aportar un certificat actualitzat acreditatiu del grau de discapacitat igual o superior al 33% expedit per la Direcció General de Dependència del Govern de les Illes Balears o per un organisme públic equivalent, en el qual s'ha d'indicar el grau de discapacitat i acreditar fefaentment la deficiència permanent que ha donat origen al reconeixement d'aquest grau de discapacitat.
  • Currículum vitae actualitzat a la data de convocatòria de l'aspirant.
  • Informe de vida laboral emès per la Seguretat Social actualitzat a la data de convocatòria de l'aspirant.

Altres documents que es podran presentar amb la sol·licitud:

  • Certificat específic de l'empresa que acrediti l'experiència com a conductor o conductora a una empresa de transport col·lectiu (urbà, interurbà de viatgers, vehicles de gran tonatge...)
  • Certificat acreditatiu de nivell “B1” de català, o un de superior (nomes es puntuarà la titulació superior).
  • Certificat acreditatiu de coneixements de llengua anglesa (nomes es puntuarà la titulació superior).

En cas de falsedat coneguda després de l'aportació de la documentació, aquesta serà causa d'exclusió de les proves o d'acomiadament si s'ha produït la contractació, a més de les possibles mesures legals que pugui emprendre l'empresa.

La presentació de la sol·licitud i els documents tan sols es podran lliurar sota una de les dues modalitats anteriorment esmentades, sent ambdues mútuament excloents.

En base a la Llei 39/2015, els interessats hauran d'aportar al procediment les dades i documents exigits en aquestes bases, fent-se responsables de la veracitat dels documents que presentin.

En el termini màxim de dos mesos, comptats des que acabi el termini de presentació de sol·licituds, es publicarà la llista provisional de persones admeses i excloses en el procés selectiu, que es publicarà en el tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'EMT-Palma (https://emtpalma.eadministracio.cat), apartat ocupació pública.

Les persones aspirants excloses o omeses disposen d'un termini de 3 dies hàbils, comptats des de l'endemà de la publicació, per al·legar el que correspongui.

Finalitzat el termini al qual es refereix el paràgraf anterior i esmenades, si escau, les sol·licituds, el tribunal qualificador publicarà la llista definitiva de persones admeses i excloses en el tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'EMT-Palma (https://emtpalma.eadministracio.cat), apartat ocupació pública.

L'admissió de la sol·licitud, comporta la plena acceptació per les persones sol·licitants d'aquestes Bases, amb expressa autorització per al tractament automatitzat de les seves dades als arxius de l'empresa i la publicació de resultats en els mitjans que l'empresa consideri, segons l'establert per la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre de Protecció de Dades Personals i Garantia dels Drets Digitals.

1.5.3.- Barem de punts

Fase d'oposició (60 punts sobre 100)

Examen teòric: Constarà d'un exercici eliminatori i quedaran eliminats els aspirants que no arribin a la puntuació mínima de 30 punts sobre 60.

Consistirà en 80 preguntes tipus test amb varies respostes, de les quals només una serà correcte, sobre els següents temes:

  • Coneixements del Codi de Circulació: Reial Decret 1428/2003, de 21 de novembre, pel que s´aprova el Reglament General de Circulació per a l´aplicació i desenvolupament del text articulat de la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles a motor i seguretat vial, aprovat pel Reial Decret Legislatiu 339/1990, de 2 de març.
  • Coneixements Generals sobre l'EMT-Palma: Reglament del Servei de Transports Col·lectius Urbans de Palma de Mallorca, publicat en el BOIB núm. 14 de 27/01/2007, i el Protocol del Conductor i Codi ètic, que es publicaran amb la present convocatòria.
  • Rutes, carrers i tarifes actualitzades de les línies d'autobús de l'EMT-Palma, informació disponible a la pàgina web de l´EMT-Palma.
  • Coneixements de Mecànica: Coneixements bàsics necessaris per a l'obtenció del carnet de conduir “D”.
  • Raonament numèric.
  • Raonament verbal.
  • Seguiment d'instruccions.
  • Detecció de problemes.
  • Adequada atenció al client.
  • Coneixements d'Anglès relacionats amb l'àmbit de feina de conductor d'autobús de l'EMT-Palma.

El temps per desenvolupar la prova serà de 80 minuts. Les respostes correctes es puntuaran amb 0,75 punts, i les respostes errònies restaran 0,25 punts (una tercera part).

Es publicarà el tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'EMT-Palma (https://emtpalma.eadministracio.cat), apartat ocupació pública, la llista provisional de la valoració d'aquest apartat. En el mateix acte s'obrirà un termini de tres dies hàbils (dissabtes i diumenges exclosos) per presentar al·legacions.

Finalitzat el termini al qual es refereix el paràgraf anterior i esmenades, si escau, les al·legacions, el tribunal qualificador publicarà la llista definitiva dels resultats de la prova en la seu electrònica de l'EMT-Palma (https://emtpalma.eadministracio.cat), apartat ocupació pública.

Fase de concurs (40 punts sobre 100)

S'estableix un barem de mèrits estructurat en els blocs que s'indiquen a continuació, amb un màxim de 40 punts:

Mèrits acadèmics (màxim de 12 punts):

- Per titulació superior a la requerida com a requisit rellevant per a la categoria oferta: 5 punts.

- Per certificació de llengua catalana, fins a un màxim de 3 punts (no més es puntuarà la titulació superior):

  • B1: 1 punt
  • B2: 2 punts
  • C1: 3 punts

- Per certificació de llengua anglesa, fins a un màxim de 4 punts (no més es puntuarà la titulació superior):

  • A1: 1 punt.
  • A2: 2 punts.
  • B1: 3 punts.
  • B2: 4 punts.

- Mèrits de perfil (màxim 28 punts).

- Experiència com a conductor o conductora amb carnet C o D:

  • En empreses de transports col·lectiu urbà de viatgers a raó de 2 punts per mes, fins un màxim de 20 punts.
  • En empreses de transport interurbà de viatgers a raó de 0,5 punts per mes, fins un màxim de 10 punts.
  • En empreses de transport discrecional de viatgers a raó de 0,5 punts per mes, fins un màxim de 10 punts.
  • En empreses de transport amb vehicles de gran tonatge a raó de 0,5 punts per mes, fins un màxim de 8 punts.

Els mèrits es valoraran amb referència a la data d'acabat del termini de presentació de sol·licituds per participar en el procés selectiu. 

Es publicarà el tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'EMT-Palma (https://emtpalma.eadministracio.cat), apartat ocupació pública, la llista provisional de la valoració d'aquest apartat. En el mateix acte s'obrirà un termini de tres dies hàbils (dissabtes i diumenges exclosos) per presentar al·legacions.

Finalitzat el termini al qual es refereix el paràgraf anterior i esmenades, si escau, les al·legacions, el tribunal qualificador publicarà la llista definitiva dels resultats de la valoració dels mèrits en el tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'EMT-Palma (https://emtpalma.eadministracio.cat), apartat ocupació pública.

En el cas que el Tribunal qualificador comprovi l' existència de frau un cop publicades les llistes definitives, aquest frau determina l' exclusió del procés i la consideració de no haver participat, a més de les actuacions legals que en derivin.

Criteris de desempat

En cas d'empat, aquest s'ha de resoldre atenent els criteris següents:

1. Major experiència en transport col·lectiu urbà de viatgers.

2. La major puntuació obtinguda en els mèrits.

3. La major puntuació obtinguda en l'exercici de la fase d'oposició.

4. Major nivell d'anglès.

5. Les persones víctimes de violència de gènere.

6. La persona de més edat.

7. Si persisteix finalment l'empat, s'ha de fer un sorteig.

1.5.4.- Ordre d'incorporació i crida

Una vegada finalitzat el procés de selecció, els integrants de les llistes de conductors i conductores seran contractats seguint l'ordre de preferència resultat de les llistes definitives, realitzant-se la crida a les persones que tinguin l'ordre d'incorporació més alt, de forma esglaonada segons les necessitats de l'Empresa amb els criteris i limitacions que estableixi a cada moment la legislació vigent.

Les incorporacions del torn reservat a dones es faran de la següent manera: de les primeres persones a incorporar la crida de les posicions 7, 8, 9, 10, 17, 18, 19, 20, 27, 28, 29, 30, 37, 38, 39, 40, 47, 48, 49, 50, 57, 58, 59, 60, 67. 68, 69, 70 i 71 correspondran al torn reservat a dones. En qualsevol cas, si la candidata del torn reservat a dones té millor nota que les persones del torn general que haurien de incorporar-se segons les regles anteriors, es cridarà la persona amb puntuació més alta independentment de la llista on figuri i que no estigui contractada.

Les incorporacions del torn reservat a persones amb discapacitat es faran de la següent manera: de les primeres persones a incorporar la crida de les posicions 21, 41 i 61, correspondran al torn de persones amb discapacitat. En qualsevol cas, si el candidat o candidata del torn reservat a persones amb discapacitat té millor nota que les del torn general que haurien de incorporar-se segons les regles anteriors, es cridarà la persona amb puntuació més alta independentment de la llista on figuri i que no estigui contractada.

La crida es realitzarà per qualsevol mitjà que consideri l'EMT-Palma, podent fer-se telefònicament o en el seu defecte mitjançant qualsevol mitjà acreditable en dret.

Les persones integrants de la llista hauran de tindre a la disposició de l'EMT-Palma com a dades de contacte:

  • un telèfon fix o mòbil
  • una adreça de correu electrònic
  • una adreça postal

Les persones integrants de la llista hauran de mantenir permanentment actualitzades aquestes dades davant l'EMT-Palma, comunicant tots els canvis que es produeixin en els mateixos.

En haver-se produït la crida dues vegades consecutives sense resposta per la seva part, o una resposta negativa no justificada, serà exclosa de la llista de forma definitiva. El termini de resposta per part de la persona que s'hagi cridat, serà de 3 dies hàbils des de l'endemà de la data de comunicació.

S'entendrà que s'ha produït la renúncia injustificada a la contractació, la incompareixença de personal aspirant dins del termini comunicat per l'empresa per a la formalització del contracte, o la renúncia expressa a la contractació.

Es consideren causes justificades de rebuig del contracte per part de la persona aspirant, les següents:

  • Malaltia acreditada mitjançant el corresponent certificat mèdic.
  • Període d'embaràs, maternitat o situacions assimilades.
  • A petició de l'interessat, qualsevol altra que de forma excepcional l'EMT-Palma estimi oportuna, de forma motivada.

En aquests casos, els i les aspirants conservaran el seu lloc en les llistes i podran ser citats novament quan deixen de concórrer les causes de rebuig, sempre que hagen comunicat a l'EMT-Palma la seua disponibilitat.

 

ANNEX I Composició del Tribunal i terminis del procés

Composició del Tribunal:

  • Dos membres designats per l'EMT-Palma.
  • Dos membres designats pel Comitè d'Empresa de l'EMT-Palma.
  • Un professional amb coneixements sobre la valoració dels mèrits, designat per l'EMT-Palma.

Per a la valoració dels mèrits en què resulti necessari, el Tribunal podrà disposar de la incorporació d'assessors o assessores especialistes, els quals es limitaran a prestar l'esmentada col·laboració en les seves especialitats tècniques i tindran veu però no vot.

Aquest procés de selecció finalitzarà abans del 31 de desembre de 2024.

Per tal de complir el requisit de publicitat, les bases del procés de selecció es publicaran al BOIB. Els diferents terminis, els resultats provisionals i definitius i les notícies o incidències relacionades amb el procés selectiu es publicaran al tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'EMT-Palma (https://emtpalma.eadministracio.cat), apartat ocupació pública.

 

(Signat electrònicament: 11 de desembre de 2023)

El director-gerent Juan José Elías Pérez