Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT D'ALCÚDIA

Núm. 774762
Convocatòria i les bases reguladores del procediment selectiu per a la cobertura com a personal funcionari de carrera d’una plaça d’Enginyer Industrial de l’ajuntament d’Alcúdia

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant Resolució de Batlia núm. 2023/2438, de data 7 de desembre de 2023, de l'ajuntament d'Alcúdia, s'ha emès resolució aprovant la convocatòria i les bases reguladores del procediment selectiu per a la cobertura com a personal funcionari de carrera d'una plaça d'Enginyer Industrial de l'ajuntament d'Alcúdia, inclosa en l'oferta pública d'ocupació de l'any 2020.

Cosa que fem pública al Butlletí Oficial de les Illes Balears i al tauler d'anuncis electrònic del lloc web de l'Ajuntament d'Alcúdia, als efectes establerts a l'article 45 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

 

Alcúdia, a la data de la signatura (11 de desembre de 2023)

La batlessa Josefina Linares Capó

 

“RESOLUCIÓ DE BATLIA

RESOLC:

Primer.- Aprovar les bases reguladores del procediment selectiu que figuren en l'annex d'aquesta resolució, per a la cobertura com a personal funcionari de carrera de l'ajuntament d'Alcúdia, pel torn lliure, d'una plaça d'Enginyer Industrial, mitjançant concurs-oposició, inclosa en l'oferta pública d'ocupació de l' any 2020.

Segon.- Convocar el procediment selectiu d'acord amb el contingut de les bases que s'aproven.

Tercer.- Publicar les bases de la convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears i al tauler d'anuncis del lloc web de l'Ajuntament d'Alcúdia, així com publicar al Butlletí Oficial de l'Estat l´anunci de la convocatòria.

Quart.- Contra la convocatòria i les presents bases, que exhaureixen la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades o bé recurs potestatiu de reposició, a interposar davant aquesta Batlia, en el termini d'un mes des de la seva publicació al BOIB, d'acord amb l'establert als articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, o bé directament i de forma alternativa recurs contenciós administratiu, d'acord amb l'establert als articles esmentats i als articles 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, a interposar davant el Jutjat contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació en el BOIB de la convocatòria.

BASES ESPECÍFIQUES QUE HAN DE REGIR EL PROCEDIMENT SELECTIU, PEL TORN LLIURE, D'UNA PLAÇA D'ENGINYER INDUSTRIAL CORRESPONENT A L'OFERTA D'OCUPACIÓ PÚBLICA DE L'ANY 2020

Base 1a.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

La present convocatòria té per objecte regular el procés selectiu per proveir, com a personal funcionari de carrera, una plaça d'Enginyer Industrial, escala d'administració especial, subescala tècnica, mitjançant el sistema de concurs-oposició, vacant i dotada pressupostàriament, corresponent a l'oferta d'ocupació pública de l'any 2020 de l'ajuntament d'Alcúdia.

La naturalesa del lloc a cobrir és la següent:

  • Vinculació: Funcionari de carrera
  • Escala: Administració Especial
  • Denominació: Enginyer Industrial
  • Grup classificació professional: A, subgrup A1
  • Torn: Lliure
  • Sistema selectiu: Concurs-oposició

Als afectes de la creació d'una borsa d'interins amb la categoria d'enginyer industrial per cobrir les necessitats relatives a les circumstàncies que permeten nomenar personal funcionari segons el que preveu l'article 10 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, i l'article 15 de la Llei 3/2007,de 27 de març, de la funció pública de les Illes Balears, es formarà una borsa d'interins amb aquells aspirants que superin el procés selectiu i no adquireixin una plaça en propietat, o que havent superat al menys el primer exercici de la fase d'oposició, no hagin superat el procés selectiu.

Aquestes bases i el procediment de selecció es regiran de conformitat amb els termes establerts al Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, a la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la CAIB, i supletòriament, per a allò no previst a l'anterior; en el Reial Decret 364/1995, de 10 de març, pel qual s'aprova el Reglament General d'ingrés del personal al servei de l'Administració General de l'Estat i de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris civils de l'Administració General de l'Estat; en el Reial Decret 896/1991, de 7 de juny, pel qual s'estableixen les regles bàsiques i programes mínims del procediment de selecció dels funcionaris d'Administració i en la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local.

La present convocatòria i les bases es publicaran en el BOIB i en el tauler d'anuncis de la web municipal, i de conformitat amb l'article 6.2 del Reial decret 896/1991, de 7 de juny, l'anunci de la convocatòria també es publicarà al BOE.

Base 2a.- REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS

Per accedir a aquest lloc de treball, serà necessari:

a. Tenir la nacionalitat espanyola sense perjudici del que estableix l'article 57 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel que s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.

b. Estar en situació de servei actiu o en qualsevol altra situació administrativa, d'entre les que recull l'article 85 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (TREBEP), excepte la de suspensió ferma.

c. Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.

d. Estar en possessió del títol d'enginyer industrial (pre-Bolonya) o en el cas de titulacions expedides d'acord amb el sistema MECES, títol que habiliti per a l'exercici d'aquesta professió regulada, segons estableixen les directives comunitàries: en el cas de titulacions MECES expedides a Espanya es requerirà el títol de Màster en Enginyeria Industrial. En el cas de titulacions expedides a l'estranger, cal aportar la corresponent credencial d'homologació o reconeixement del Ministeri d'Educació i Formació Professional. Aquest requisit no serà d'aplicació a les persones aspirants que haguessin obtingut el reconeixement de la seva qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions de dret de la Unió Europea

e. Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions corresponents.

f. Posseir certificat expedit, declarat equivalent o homologat al nivell C1 de llengua catalana.

Els requisits establerts en els apartats anteriors s'hauran de complir en data del darrer dia de termini de presentació d'instàncies.

Base 3a.- FORMA I TERMINI DE PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES

Les instàncies per participar al concurs-oposició s'hauran de presentar, segons el model normalitzat que figura a l'Annex II d'aquestes bases, adreçades a la Sra. Batlessa de l'Ajuntament d'Alcúdia. Dites instàncies es podran presentar a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania, en el registre general electrònic de l'Ajuntament d'Alcúdia, o en qualsevol de les formes previstes a l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú.

El termini de presentació de les sol·licituds serà de VINT DIES HÀBILS, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de l'Estat (BOE). Quan el darrer dia del termini sigui inhàbil, s'entendrà prorrogat al primer dia hàbil següent. Els successius anuncis es publicaran únicament en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i en el seu cas, en la pàgina web de l'Ajuntament.

Juntament amb la sol·licitud, les persones interessades hauran d'acompanyar:

a. Una fotocòpia del document nacional d'identitat o, en el cas de no ser espanyol/a, del document oficial acreditatiu de la personalitat (NIE, passaport o targeta de residència).

b. Una fotocòpia simple del títol acadèmic exigit en cada convocatòria (anvers i revers) o certificació acadèmica que acrediti haver superat tots els estudis per obtenir el títol.

c. Còpia autèntica, o còpia adverada/compulsada del certificat, títol o diploma de coneixement del nivell exigit C1 de llengua catalana. La no acreditació serà causa d'exclusió de la convocatòria.

La falsedat en les dades que es facin constar en la sol·licitud o en la documentació annexa sempre i quan determini la mancança dels requisits per participar en la convocatòria, comportarà l'exclusió immediata de la persona sol·licitant des del moment en que s'adverteixi, sense perjudici de les mesures legals que corresponguin.

Els mèrits de les persones aspirants que s'hagin de valorar en la fase de concurs NO s'han de presentar amb la instància inicial. S'hauran de presentar dins el termini de DEU dies naturals comptats des de l'endemà de la publicació del llistat definitiu de les persones aspirants que hagin superat la fase d'oposició, adjuntat l'Annex III d'aquesta convocatòria. La data màxima en la qual es tindran en compte els mèrits a valorar és la data límit de presentació de sol·licituds per participar en el procediment selectiu objecte d'aquesta convocatòria, amb independència de la data de presentació de la documentació acreditativa dels mèrits aportats per part de les persones aspirants que hagin superat la fase. A més, no es valoraran els mèrits obtinguts abans de la publicació de la convocatòria que siguin al·legats però que no es justifiquin degudament dins el termini de presentació de mèrits abans indicat. Els documents acreditatius de mèrits hauran de ser originals (acompanyats de fotocòpia) per a la seva compulsa en el moment de la presentació, o bé còpies degudament adverades per l'autoritat, organisme o fedatari públic competent. En cap cas es requerirà documentació o esmena d'errors relativa als mèrits, llevat de defectes merament formals advertits en la documentació presentada per l'aspirant, sempre que aquesta acrediti el mèrit al·legat en l'aspecte substantiu.

Base 4a.- ADMISSIÓ D'ASPIRANTS

Expirat el termini de presentació de sol·licituds, la batlessa dictarà resolució aprovant la llista provisional d'aspirants admesos i exclosos, que es farà pública a la pàgina web de l'Ajuntament; es concedirà un termini de deu (10) dies hàbils perquè les persones interessades presentin les al·legacions que considerin oportunes, i seran esmenats els errors. Els/les sol·licitants que dins el termini assenyalat no esmenin els defectes justificant el seu dret a ser admesos seran definitivament exclosos/oses del procés selectiu.

Un cop examinades les que s'haguessin presentat, es publicarà la relació definitiva d'admesos a través dels mitjans esmentats. Les possibles reclamacions o al·legacions, si n'hi haguessin, seran acceptades o rebutjades en la Resolució que aprovi la relació definitiva d'aspirants admesos i exclosos, que es farà pública de la mateixa manera que la relació anterior.

Els successius anuncis del procediment selectiu es publicaran al tauler d'anuncis electrònic del lloc web de l'Ajuntament d'Alcúdia (www.alcudia.net).

En cas de no produir-se reclamacions a la llista provisional s'entendrà aquesta elevada a definitiva sense necessitat de nova resolució, circumstància que es farà pública mitjançant diligència, al tauler d'anuncis electrònic del lloc web de l'Ajuntament d'Alcúdia (www.alcudia.net).

En tot cas, amb la publicació de la llista definitiva de persones admeses i excloses es farà pública la data, lloc i hora de realització del primer exercici de la fase d'oposició.

Base 5a.- TRIBUNAL QUALIFICADOR

Els òrgans de selecció seran col·legiats i la seva composició s'ajustarà als principis d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres. La pertinença als òrgans de selecció serà sempre a títol individual, no podent ostentar-la aquesta en representació o per compte de ningú.

El Tribunal està format per cinc membres (un president, un secretari i tres vocals) i els seus respectius suplents, per cobrir les absències que es puguin produir. Tots els membres del tribunal són funcionaris de carrera, d'igual o superior categoria a la de la plaça convocada, i amb titulació acadèmica d'igual o superior nivell a l'exigida per a l'ingrés en la subescala.

L'abstenció i la recusació dels membres del tribunal s'han d'ajustar al que preveuen els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

El Tribunal queda facultat per resoldre els dubtes que es presentin i prendre els acords necessaris per al bon ordre de les proves en tot el que no preveuen aquestes bases. Tanmateix resoldrà les al·legacions que li siguin plantejades. Tots els membres del Tribunal Qualificador, tindran veu i vot. En el cas que es produeixi un empat en les decisions del Tribunal, el president podrà fer ús del vot de qualitat per desfer-lo.

El tribunal podrà disposar de la incorporació d'assessors especialistes, amb veu i sense vot, en cadascuna de les proves del procés.

Podran assistir, amb veu però sense vot, les persones representants de les organitzacions sindicals representatives, per efectuar funcions de vigilància del correcte desenvolupament del procediment selectiu.

Base 6a.- PROCEDIMENT DE SELECCIÓ

El procediment de selecció constarà de dues fases: oposició i concurs.

I. FASE D'OPOSICIÓ (Fins a 70 punts)

Serà prèvia a la fase de concurs i tindrà caràcter eliminatori. Estarà constituïda per la realització de dos exercicis, un teòric i un altre pràctic, que es realitzaran el mateix dia. Les persones aspirants que no aprovin tots dos exercicis quedaran eliminades del procés selectiu. El tribunal qualificador només procedirà a la correcció del segon exercici en el cas en què s'hagi superat el primer exercici.

Exercici tipus test (35 punts):

Consistirà a respondre un qüestionari tipus test d'un total de 40 preguntes amb quatre respostes alternatives i només una correcta, sobre el total del temari exposat en l'annex I d'aquestes bases.

Cada pregunta contestada correctament tindrà una puntuació de 0,875 punts.

Les preguntes no resoltes o no contestades no puntuaran. Les preguntes contestades erròniament es penalitzaran amb un terç del valor assignat a la resposta correcta.

L'exercici es puntuarà de 0 a 35 punts, i seran eliminades les persones aspirants que no aconsegueixin una puntuació mínima de 17,5 punts.

Temps màxim: 60 minuts.

Exercici de caràcter pràctic (35 punts)

Consistirà a resoldre un o alguns supòsits pràctics relacionats amb les tasques i funcions pròpies de la plaça, proposats pel tribunal.

El tribunal podrà incloure un màxim de 10 preguntes concretes, a contestar per les persones aspirants, d'acord amb el programa d'aquesta convocatòria, sobre el supòsit o supòsits pràctics.

No es permetrà la utilització de textos legals per a realitzar la prova.

L'exercici es puntuarà de 0 a 35 punts, i seran eliminades les persones aspirants que no aconsegueixin una puntuació mínima de 17,5 punts.

Temps màxim: 120 minuts

Conclosos els exercicis i una vegada realitzada la correcció de la prova, el Tribunal qualificador farà públic el resultat dels exercicis de la fase d'oposició al tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament, amb la publicació del llistat d'aspirants que han resultat aptes a la prova, amb expressió de la seva identitat i la puntuació obtinguda, atorgant als interessats un termini de tres dies hàbils per tal que puguin formular-ne al·legacions o reclamacions.

En el cas d'haver-hi reclamacions o al·legacions, el tribunal qualificador, un cop examinades, les resoldrà i, d'acord amb el seu resultat, procedirà a fer públic el llistat definitiu de resultats del segon exercici.

FASE DE CONCURS (Fins a 30 punts)

La fase de concurs serà posterior a la fase d'oposició i en cap supòsit servirà per superar la fase d'oposició.

Un cop acabada la fase d'oposició, el Tribunal passarà a valorar els mèrits adduïts per aquells aspirants que hagin superat la fase de l'oposició, d'acord amb el barem previst en aquesta base. Els mèrits es presentaran tal i com s'estableix en la base tercera, en un termini de deu dies naturals des de la publicació del resultat definitiu de la fase d'oposició i adjuntat l'Annex III.

Conclosa la valoració dels mèrits, el Tribunal farà pública en el tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament les puntuacions atorgades a cada aspirant, desglossant en els cinc apartats que composen la fase de concurs.

Els interessats podran sol·licitar revisió i/o audiència al tribunal dins els tres dies hàbils següents a aquesta publicació.

La qualificació final dels aspirants vindrà determinada per la suma de les puntuacions obtingudes en cada exercici de la fase d'oposició i dels mèrits valorats en la fase de concurs.

En cas d'empat, aquest es resoldrà aplicant la següent graduació:

1. Major puntuació en la fase d'oposició.

2. Si persisteix l'empat s'aplicarà el criteri de major puntuació en el tercer examen de la fase d'oposició.

3. Si persisteix l'empat s'aplicarà el criteri de major puntuació en el segon examen de la fase d'oposició.

4. Si persisteix l'empat s'aplicarà l'apartat d'experiència professional de la fase de concurs.

5. Si persisteix l'empat, s'aplicarà l'apartat de titulacions acadèmiques de la fase de concurs.

6. Si persisteix l'empat, s'aplicarà l'apartat de cursos de formació de la fase de concurs.

7. Si persisteix l'empat tindrà preferència el/s aspirant/s major/s de 45 anys.

8. Si persisteix l'empat, finalment es procedirà al sorteig.

Els mèrits que el Tribunal valorarà en la fase de concurs, seran els següents, sempre que hagin estat prèviament acreditats en el termini i condicions establertes en les bases:

1. Experiència professional (15 punts)

- Per serveis prestats en l'administració pública relacionats amb les tasques pròpies de la categoria convocada, en un lloc igual o similar.

Únicament serà valorat aquest apartat quan, de la documentació aportada per la persona aspirant, es desprengui que l'experiència laboral està directament relacionada amb les funcions de la plaça o lloc a cobrir. A aquest efecte s'haurà de presentar certificat de l'Administració en el qual s'indiqui la data d'alta i baixa en, així com el lloc de treball ocupat.

No es valoraran els serveis prestats en l'Administració Pública en virtut d'un contracte administratiu subjecte a la Llei de contractes del sector públic. Tampoc es valoraran els serveis prestats en qualitat de personal eventual o de confiança, de conformitat amb el que s'estableix en l'article 20.4 de la Llei 3/2007 de 3 d'abril, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears .

Puntuació: 0,3 punts per mes complet i, en cas de períodes inferiors a un mes, estimant la part proporcional sobre 30 dies.

- Per serveis prestats en l'empresa privada relacionats amb les tasques pròpies de la categoria convocada, en un lloc igual o similar:

Únicament serà valorat aquest apartat quan, de la documentació aportada per la persona aspirant, es desprengui que l'experiència laboral està directament relacionada amb les funcions de la plaça o lloc a cobrir. A aquest efecte s'haurà de presentar, necessàriament, a més d'una vida laboral, la documentació que acrediti aquest fet (contracte, certificat d'empresa, etc). En cap cas es valorarà aquest apartat, si la documentació presentada no reflecteix el lloc ocupat ni les seves funcions.

Puntuació: 0,1 punts per mes complet i, en cas de períodes inferiors a un mes, estimant la part proporcional sobre 30 dies

2. Formació professional (12,5 punts)

La valoració d'aquest criteri es durà a terme d'acord amb el següent barem:

2.1) Titulacions acadèmiques (7,5 punts)

1. Per cada doctorat: 4 punts.

2. Per cada llicenciatura, grau, diplomatura (excepte la titulació establerta en la base 2.d): 3 punts.

3. Altres estudis de Postgrau (Màster, Especialista Universitari o Expert Universitari, excepte els títols que habilitin per a l'exercici de la professió recollit en el punt 2.d): es puntuaran segons el nombre de crèdits que constin, a raó de 0,0025 punts per hora.

La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es poden valorar els de nivells inferiors necessaris per a obtenir-lo, excepte en el cas del títol de Doctor/a o estudis de màster, en la qual sí que es podrà valorar el grau, la llicenciatura, diplomatura o equivalent.

En cas que en el diploma no s'especifiqui el valor dels crèdits, els crèdits anteriors al Pla Bolonya es valoraran a 10 hores per crèdit i els crèdits ECTS a 25 hores per crèdit.

Per a la valoració de les titulacions, s'estarà al que es disposa en la taula d'equivalències del Ministeri d'Educació.

2.2) Cursos de formació (5 punts)

Cursos de formació i perfeccionament, jornades o seminaris impartits i/o reconeguts per universitats, escoles oficials de formació, escoles municipals de Formació, l'Institut Nacional d'Administració Pública (INAP), l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), l'Administració de l'Estat, l'autonòmica o la local, les organitzacions sindicals signants dels acords de formació contínua de les administracions públiques, les universitats i les escoles tècniques, o els homologats per qualsevol d'aquestes institucions. En aquest apartat s'inclouen els cursos de formació ocupacional impartits o promoguts pel Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB), Col·legi Oficial de Secretaris, Interventors i Tresorers de les Administracions Locals (COSITAL) i per altres entitats o organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional.

Es valoraran els cursos que compleixin els requisits anteriors amb el següent contingut:

  • Cursos de l'especialitat d'enginyeria industrial.
  • Cursos d'alguna de les especialitats d'enginyeria.
  • Cursos de l'especialitat d'arquitectura
  • Cursos de l'àrea jurídica administrativa, de l'àrea econòmica, o de gestió i administració pública.
  • Cursos d'informàtica vinculats a les funcions d'administració general: processador de textos, full de càlcul, correu electrònic, navegació per internet, i d'altres cursos d'informàtica que es puguin vincular amb les funcions corresponents a administració general.
  • Cursos de formació en matèria de prevenció de riscos laborals: es valoraran el curs bàsic, el curs de nivell mig i el curs de nivell superior.
  • Cursos en matèria de protecció de dades de caràcter personal i els de formació en matèria de qualitat, així com els cursos formatius en matèria d'igualtat de gènere.

Els cursos poden tenir qualsevol durada. No són acumulatius els crèdits d'assistència i els d'aprofitament.

  • L'hora d'impartició es valora amb: 0,0050 punts
  • L'hora d'aprofitament es valora amb: 0,0030 punts
  • L'hora d'assistència es valora amb: 0,0015 punts

Si el certificat no determina si ha estat amb aprofitament o assistència, es valorarà com d'assistència.

3. Coneixements de català (2,5 punts)

Es valoraran els certificats expedits o reconeguts com a equivalents per la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears. Només es computarà el nivell més alt acreditat. El certificat LA es pot acumular amb el C1 i el C2. La puntuació en cada cas serà:

  • Certificat C1 o equivalent: 1,5 punts.
  • Certificat C2 o equivalent: 2,00 punts.
  • Certificat LA o equivalent: 0,50 punts.

S'estableix un termini de tres dies hàbils a comptar des de l'endemà de la data de publicació dels resultats provisionals de la fase de concurs per presentar reclamacions respecte d'aquesta i, una vegada que el Tribunal Qualificador hagi resolt les al·legacions presentades, es procedirà a publicar els resultats definitius.

Base 7a.- RELACIÓ DE PERSONES QUE HAN SUPERAT EL CONCURS-OPOSICIÓ, PROPOSTA DEL TRIBUNAL DE NOMENAMENT DE FUNCIONARIS I PROPOSTA DE LA BORSA DE TREBALL

Un cop transcorregut el termini anterior, si no es presenten al·legacions, o bé un cop que hagin estat examinades les presentades, el Tribunal qualificador donarà per finalitzat el concurs-oposició, i elevarà a la Batlia la seva proposta definitiva de relació d'aspirants que l'han superat, amb la proposta de nomenament com a funcionaris de carrera a l'aspirant que hagi obtingut una major puntuació total en el global del concurs-oposició.

També elevarà a la Batlia la seva proposta de la borsa de treball que inclourà el llistat de les persones aspirants que hagin superat al manco el primer exercici de la fase d'oposició, amb les corresponents puntuacions obtingudes en les proves superades, així com també les puntuacions obtingudes en la fase de concurs d'aquells aspirants que hagin superat tota la fase d'oposició.

La prelació en dita borsa vendrà donada per l'ordre segons les puntuacions obtingudes en el procediment selectiu, inclosa la fase de concurs per aquells aspirants que hi hagin arribat.

Base 8a.- NOMENAMENT I PRESSA DE POSSESSIÓ

Una vegada publicada la resolució i transcorregut un termini de tres dies hàbils per a possibles al·legacions i/o reclamacions, les persones que hagin superat el concurs-oposició seran nomenades, per resolució de la Batlia, personal funcionari de carrera de la subescala tècnica de l'escala d'administració general de l'Ajuntament d'Alcúdia.

Aquesta resolució es publicarà en el tauler d'anuncis del lloc web municipal i en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. La presa de possessió s'ha d'efectuar en el termini de tres dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà que es publiqui en el BOIB la resolució esmentada.

Abans de prendre possessió del lloc adjudicat, la persona interessada haurà de fer constar que no ocupa cap lloc de treball ni que fa cap activitat en el sector públic de les que es comprenen en l'article 1 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques. Si fa alguna activitat privada, incloses les de caràcter professional, ho haurà de declarar en el termini de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de la presa de possessió, per tal que l'òrgan competent acordi la declaració de compatibilitat o d'incompatibilitat.

Base 9a. BORSA D'INTERINS

Una vegada seleccionat l'aspirant que superi el procediment selectiu, la Batlia dictarà resolució per la que es constituirà la borsa de treball resultant de dit procediment, per al nomenament de funcionaris interins, que serà objecte de publicació al tauler d'anuncis del lloc web municipal i al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

La borsa de treball que es constitueixi de la present convocatòria tindrà caràcter preferent a les que es puguin convocar de forma extraordinària un cop exhaurida aquesta borsa, fins a la propera convocatòria de selecció derivada de d'oferta pública que s'aprovi, que substituirà a la borsa que es conformi de la present convocatòria.

Estan en la situació de no disponible aquelles persones integrants de la borsa de treball que estiguin prestant serveis com a personal funcionari interí en l'Ajuntament d'Alcúdia, corresponent al mateix cos, la mateixa escala o especialitat, o que, per concórrer alguna de les causes previstes en els apartats a, b, c, d, ò e, de la base 10a, no hagin acceptat el lloc ofert. Mentre la persona aspirant estigui en la situació de no disponible en la borsa, no se la cridarà per oferir-li un lloc de treball.

Estan en la situació de disponible la resta de persones aspirants de la borsa, amb la conseqüència que se les ha de cridar per oferir-los un lloc de treball d'acord amb la seva posició en la borsa. Les persones aspirants que, havent-hi renunciat, al·leguin i justifiquin alguna de les circumstàncies previstes en la base 10a conserven la posició obtinguda en la borsa. Això no obstant, queden en la situació de no disponible i no rebran cap més oferta mentre es mantingui la circumstància al·legada, amb l'obligació de comunicar l'acabament de les situacions esmentades en la forma i el termini prevists en la base onzena.

Base 10a. RENÚNCIA I EXCLUSIÓ DE LA BORSA D'INTERINS

S'ha de comunicar a la persona aspirant que correspongui el lloc i el termini en el qual cal que es presenti. Si la persona interessada no manifesta la seva conformitat amb el nomenament en el termini d'un dia hàbil —o en el segon dia hàbil següent si la crida es fa en divendres— i la seva disposició a incorporar-se en el termini indicat per la Batlia, s'entén que hi renuncia. Aquest termini ha de ser com a mínim de 3 dies hàbils i com a màxim de 15 dies hàbils.

A les persones aspirants que hi renunciïn de forma expressa o tàcita d'acord amb l'establert a la base desena anterior se les ha d'excloure de la borsa de treball corresponent, llevat que al·leguin, dins del termini d'un dia hàbil —o en el segon dia hàbil següent si la crida es fa en divendres—, la concurrència d'alguna de les circumstàncies següents, que s'han de justificar documentalment dins dels tres dies hàbils següents:

a) Estar en període de maternitat o de paternitat, d'adopció o d'acolliment permanent o preadoptiu, incloent-hi el període en què sigui procedent la concessió d'excedència per a cura de fills i filles per qualsevol dels supòsits anteriors, o trobar-se en situació d'incapacitat temporal per motiu d'embaràs.

b) Prestar serveis en un lloc de la Relació de llocs de treball de l'Ajuntament d'Alcúdia o dels seus organismes públics, com a personal funcionari interí en un altre cos o en una altra escala o especialitat, o com a personal laboral temporal o indefinit no fix.

c) Prestar serveis en un lloc de la Relació de llocs de treball de les Administracions públiques o dels seus organismes públics dependents com a personal funcionari de carrera i no poder acollir-se, en aplicació de la normativa, a cap de les situacions administratives legalment establertes que habiliten per al nomenament com a funcionari interí de l'Ajuntament d'Alcúdia.

d) Patir malaltia o incapacitat temporal.

e) Estar, en el moment de la crida, exercint funcions sindicals.

Les persones interessades estan obligades a comunicar per escrit dirigit a la Batlia l'acabament de les situacions previstes en els apartats anteriors, excepte la de l'apartat b, en un termini no superior a deu dies hàbils des que es produeixi, amb la justificació corresponent.

La manca de comunicació en el termini establert determina l'exclusió de la borsa. La posterior renúncia d'una persona funcionària interina al lloc de treball que ocupa, així com l'incompliment del deure de prendre possessió del lloc prèviament acceptat, suposa l'exclusió de la borsa de treball per a la qual va ser cridada, excepte que aquestes circumstàncies es produeixin com a conseqüència de la crida per ocupar un altre lloc de treball en un altre cos, una altra escala o especialitat de l'Ajuntament d'Alcúdia o dels seus organismes autònoms o en els casos de força major.

Base 11a. NOMENAMENTS INTERINS I GESTIÓ DE LA BORSA

Els aspirants que conformin la borsa de treball es trobaran a l'espera de ser cridats per l'Ajuntament per ordre de puntuació quan es produeixi la necessitat de nomenament com a funcionari interí. L'ordre de preferència per efectuar els nomenaments vindrà determinat per l'ordre de puntuació. Si hi ha més d'un nomenament a efectuar, de les mateixes característiques, es poden fer crides col·lectives simultànies a tantes persones aspirants en situació de disponible en la borsa com es consideri necessari per atendre les peticions de cobertura de llocs pendents. En aquest cas, els llocs oferts s'han d'adjudicar per ordre rigorós de prelació de les persones aspirants de la borsa que hagin manifestat la seva conformitat.

Els aspirants que siguin cridats i donin la seva conformitat al seu nomenament com a funcionari interí en el termini d'un dia hàbil (o dos dies hàbils si la crida es fa així un divendres) hauran de presentar, en el termini de tres dies hàbils comptats des del següent a l'acceptació, la documentació indicada a la base desena anterior.

En el cas que l'aspirant proposat no reuneixi els requisits exigits, o no els acrediti en el termini establert, la Batlia acordarà la seva exclusió i procedirà a proposar el nomenament de l'aspirant següent per ordre de puntuació.

Presentada la documentació, es procedirà al nomenament del primer aspirant de la borsa de treball, per ordre de puntuació, havent-se d'incorporar al lloc de treball en el termini mínim de 3 dies hàbils i màxim de 15 dies.

La vigència màxima d'aquesta borsa s'estendrà fins a la constitució de la borsa ordinària resultant de la primera convocatòria que es realitzi després d'aquesta derivada d'oferta pública per a l'ingrés en la subescala de tècnic d'administració general d'aquest ajuntament.

Base 12a. INCIDÈNIES, PUBLICITAT, RÉGIM NORMATIU I RECURSOS

El Tribunal queda facultat per resoldre els dubtes que es presentin a la interpretació d'aquestes bases i prendre els acords necessaris per al bon ordre d'aquesta convocatòria.

Tots els actes d'aquesta convocatòria que estiguin sotmesos a informació pública seran inserits en el tauler anuncis electrònic de l'Ajuntament d'Alcúdia (www.alcudia.net), al marge de la seva publicació al BOIB quan sigui preceptiva.

Contra la convocatòria i les presents bases, que exhaureixen la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades o bé recurs potestatiu de reposició, a interposar davant aquesta Batlia, en el termini d'un mes des de la seva publicació al BOIB, d'acord amb l'establert als articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, o bé directament i de forma alternativa recurs contenciós administratiu, d'acord amb l'establert als articles esmentats i als articles 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, a interposar davant el Jutjat contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB de la convocatòria.

 

ANNEX I Temari general

Tema 1. La constitució de 1978 significat, estructura i contingut. Principis generals.

Tema 2. L'organització territorial de l'Estat. Les comunitats autònomes. L'administració local.

Tema 3. L'Estatut d'Autonomia de les Illes Balears. Procés d'elaboració. Antecedents. Estructura i contingut bàsic. Principis fonamentals.

Tema 4. La reforma de l'Estatut d'Autonomia de les Illes Balears

Tema 5. L'administració local: principis generals. El municipi: concepte, elements, organització i competències. La potestat reglamentària de les entitats locals. Reglaments i ordenances. Procediment d'Elaboració.

Tema 6. L'organització municipal. Òrgans: Batle, Tinents de Batle, Ple i Junta de Govern Local. Comissions informatives i altres òrgans.

Tema 7. Les competències municipals: sistema de determinació. Competències pròpies, delegades i competències diferents a les pròpies. La sostenibilitat financera de la hisenda local com a pressupost de l'exercici de les competències.

Tema 8. Llei 39/2015 de procediment administratiu comú: l'acte administratiu: concepte i classes. Elements de l'acte administratiu. L'eficàcia: notificació i publicació.

Tema 9. Llei 39/2015 de procediment administratiu comú: l'executiva dels actes administratius: el principi de l'autotutela executiva. L'execució forçosa dels actes administratius: els seus mitjans i principis d'ús. La coacció administrativa directa. La via de fet.

Tema 10. Llei 39/2015 de procediment administratiu comú: La invalidesa de l'acte administratiu. supòsits de nul·litat de ple dret i anul·labilitat. El principi de conservació de l'acte administratiu. La revisió dels actes i disposicions per la pròpia administració. L'acció de nul·litat: procediment i límits. La declaració de lesivitat. La revocació dels actes. La rectificació d'errors materials o de fet. La revisió i revocació dels actes de les entitats locals.

Tema 11. Llei 39/2015 de procediment administratiu comú: disposicions generals sobre els procediments administratius i normes reguladores dels diferents procediments. La iniciació del procediment: classes, esmena i millora de sol·licituds. Presentació de les sol·licituds, escrits i comunicacions. Els registres administratius. Termes i condicions: còmput, ampliació i tramitació d'urgència. Ordenació. Instrucció: intervenció dels interessats, prova i informes.

Tema 12. Llei 39/2015 de procediment administratiu comú: terminació del procediment. L'obligació de resoldre. Contingut de la resolució expressa: principis de congruència i no agreujament de la situació inicial. La terminació convencional. La falta de resolució expressa: el règim del silenci administratiu. El desistiment i la renúncia. La caducitat. Singularitat del procediment administratiu de les entitats locals

Tema 13. Llei 39/2015 de procediment administratiu comú: recursos administratius: principis generals. Actes susceptibles de recursos administratius. Regles generals de tramitació de recursos administratius. Classes i recursos.

Tema 14. La responsabilitat de l'administració pública: caràcters. Els pressupostos de la responsabilitat. Procediment general i procediment abreujat. La responsabilitat patrimonial de les autoritats i personal al servei de les administracions públiques.

Tema 15. El pressupost general de les entitats locals. Estructura pressupostària. Elaboració i aprovació: especial referència a les bases d'execució. L'elaboració i aprovació del pressupost general. La pròrroga pressupostària.

Tema 16. Les hisendes públiques locals. Ingressos públics i privats. Els tributs locals.

Tema 17. La potestat reglamentària de les entitats locals en matèria tributària: contingut de les ordenances fiscals, tramitació i règim d'impugnació dels actes d'imposició i ordenació de tributs. L'establiment de recursos no tributaris.

Tema 18. Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, per la qual es traslladen a l'ordenament jurídic espanyol les directrius del Parlament Europeu i del Consell 2014/23/UE i 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014: Objecte i àmbit del text refós de la Llei de contractes del sector públic. Tipus de contractes del sector públic. Contractes subjectes a regulació harmonitzada. Règim jurídic dels contractes administratius i dels de dret privat. Els actes separables.

Temari específic

Tema 19. Llei 7/2013, de 26 de novembre, de règim jurídic d'instal·lació, accés i exercici d'activitats a les Illes Balears: disposicions generals.

Tema 20. Llei 7/2013, de 26 de novembre, de règim jurídic d'instal·lació, accés i exercici d'activitats a les Illes Balears: disposicions relatives a les activitats d'espectacles públics i recreatives, i establiments públics.

Tema 21. Llei 7/2013, de 26 de novembre, de règim jurídic d'instal·lació, accés i exercici d'activitats a les Illes Balears: actuacions de les administracions públiques.

Tema 22. Llei 7/2013, de 26 de novembre, de règim jurídic d'instal·lació, accés i exercici d'activitats a les Illes Balears: procediment aplicable a les activitats permanents i les seves modificacions.

Tema 23. Llei 7/2013, de 26 de novembre, de règim jurídic d'instal·lació, accés i exercici d'activitats a les Illes Balears: disposicions específiques i procediment aplicables a les activitats itinerants.

Tema 24. Llei 7/2013, de 26 de novembre, de règim jurídic d'instal·lació, accés i exercici d'activitats a les Illes Balears: disposicions específiques i procediment a les activitats no permanents.

Tema 25. Llei 7/2013, de 26 de novembre, de règim jurídic d'instal·lació, accés i exercici d'activitats a les Illes Balears: inspeccions.

Tema 26. Llei 7/2013, de 26 de novembre, de règim jurídic d'instal·lació, accés i exercici d'activitats a les Illes Balears: infraccions i sancions.

Tema 27. Llei 7/2013, de 26 de novembre, de règim jurídic d'instal·lació, accés i exercici d'activitats a les Illes Balears: disposicions addicionals i transitòries. Annexos.

Tema 28. Codi tècnic de l'edificació: estructura, competències, contingut i disposicions generals.

Tema 29. Codi tècnic de l'edificació: exigències de seguretat en cas d'incendi.

Tema 30. Codi tècnic de l'edificació: exigències de seguretat d'utilització i accessibilitat.

Tema 31. Codi tècnic de l'edificació: exigències d'estalvi d'energia.

Tema 32. Codi tècnic de l'edificació: exigències de salubritat. Qualitat de l'aire interior, subministrament d'aigua i evacuació d'aigües.

Tema 33. Codi tècnic de l'edificació: exigències de protecció contra el renou.

Tema 34. Llei 8/2017, de 3 d'agost, d'accessibilitat universal de les Illes Balears.

Tema 35. Reglament general de policia d'espectacles públics i activitats recreatives.

Tema 36. Reglament de seguretat contra incendis als establiments industrials.

Tema 37. Reglament d'instal·lacions de protecció contra incendis.

Tema 38. Prevenció i control de la legionel·losi. Normativa.

Tema 39. Reglament sobre piscines públiques.

Tema 40. Reglament de les instal·lacions tèrmiques en els edificis.

Tema 41. Reglament electrotècnic de baixa tensió: àmbit d'aplicació i aspectes bàsics.

Tema 42. Reglament electrotècnic de baixa tensió: documentació i posada en servei, verificació i inspeccions de instal·lacions (ITC-BT-04 i ITC-BT-05).

Tema 43. Reglament electrotècnic de baixa tensió: instal·lacions interiors o receptores i instal·lacions interiors a habitatges. Prescripcions generals. (ITC-BT-19 i ITC-BT-26)

Tema 44. Reglament electrotècnic de baixa tensió: instal·lacions a locals de pública concurrència. (ITC-BT-28)

Tema 45. Reglament electrotècnic de baixa tensió: prescripcions particulars per a les instal·lacions elèctriques als locals amb risc d'incendi o explosió. (ITC-BT-29)

Tema 46. Reglament electrotècnic de baixa tensió: instal·lacions d'enllumenat exterior, fires i estands. (ITC-BT-09)

Tema 47. Reglament electrotècnic de baixa tensió: fires i estands. (ITC-BT-34)

Tema 48. Reglament electrotècnic de baixa tensió: xarxes aèries per a distribució en baixa tensió. (ITC-BT-06)

Tema 49. Reglament electrotècnic de baixa tensió: xarxes soterrades per a distribució en baixa tensió. (ITC-BT-07)

Tema 50. Reglament electrotècnic de baixa tensió: infraestructura per a recàrrega de vehicles elèctrics. (ITC-BT-52)

Tema 51. Reglament sobre condicions tècniques i garanties de seguretat de línies elèctriques d'alta tensió: Línies soterrades amb cables aïllats.

Tema 52. Reglament sobre condicions tècniques i garanties de seguretat de línies elèctriques d'alta tensió: Línies aèries amb conductors nuus.

Tema 53. Reglament sobre condicions tècniques i garanties de seguretat de línies elèctriques d'alta tensió: Línies aèries amb cables aïllats.

Tema 54. Reglament d'eficiència energètica en instal·lacions d'enllumenat exterior i les seves instruccions tècniques complementàries.

Tema 55. Pla Director Sectorial Energètic de les Illes Balears.

Tema 56. Ordenació d'emergències i autoprotecció de les Illes Balears.

Tema 57. Procediment bàsic per a la certificació de l'eficiència energètica dels edificis.

Tema 58. Reglament tècnic de distribució i utilització de combustibles gasosos i les seves instruccions tècniques IG-01 a IG-11.

Tema 59. Instrucció Tècnica Complementaria AEM-1 "Ascensors" del Reglament d'aparells d'elevació i manutenció.

Tema 60. Reglament de seguretat en instal·lacions frigorífiques.

Tema 61. Normativa sobre tallers de reparació d'automòbils.

Tema 62. Llei 37/2003, de 17 de novembre, del Renou en el referent a zonificació acústica, objectius de qualitat i emissions acústiques, i el Reial Decret 1367/2007, de 19 d'octubre, que la desenvolupa. Llei 1/2007, de 16 de març, contra la contaminació acústica de les Illes Balears.

Tema 63. Avaluació d'impacte ambiental dels projectes. Normativa, generalitats. Procediment de tramitació dels projectes.

Tema 64. Visat col·legial obligatori.

Tema 65. Llei 11/2022, de 28 de juny, General de Telecomunicacions.

Tema 66. Reial Decret 346/2011, d'11 de març, pel que s'aprova el reglament regulador de les ICT per a l'accés als serveis de telecomunicació a l'interior de les edificacions.

Tema 67. Ordre ITC/1644/2011, de 10 de juny, per la qual es desenvolupa el Reglament regulador de les infraestructures comunes de telecomunicacions per a l'accés als serveis de telecomunicació a l'interior de les edificacions, aprovat pel Reial decret 346/2011, de 11 de març.

Tema 68. Pla Hidrològic de les Illes Balears. Principis generals i conceptes bàsics.

Tema 69. Pla Territorial de Mallorca. Principis generals i conceptes bàsics.

Tema 70. Llei 12/2017, de 19 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears. Principis generals i conceptes bàsics.

Tema 71. Llei 38/1999, de 5 de novembre, d'ordenació de l'edificació.

Tema 72. Llei 31/1995, de 8 de novembre, de prevenció de riscos laborals. Principis generals i conceptes bàsics.

Tema 73. Decret 20/2015, de 17 d'abril, de principis generals i directrius de coordinació en matèria turística; de regulació d'òrgans assessors, de coordinació i de cooperació del Govern de les Illes Balears, i de regulació i classificació de les empreses i dels establiments turístics, dictat en desplegament de la Llei 8/2012, de 19 de juliol, de turisme de les Illes Balears.

Tema 74. Pla d'Intervenció en Àmbits Turístics de Mallorca (PIAT).

Tema 75. Disposicions mínimes de seguretat i salut en les obres de construcció.

Tema 76. Disposicions mínimes de seguretat i salut en els llocs de treball.

Tema 77. Llei 6/1997, de 8 de juliol, del sòl rústic de les Illes Balears.

Tema 78. Llei 12/2012, de 26 de desembre, de mesures urgents de liberalització del comerç i de determinats serveis.

Tema 79. Llei 21/1992, de 16 de juliol, d'indústria.

Tema 80. Les energies renovables: energies de generació elèctrica, d'aprofitament tèrmic i biocarburants.

Tema 81. Eficiència energètica: polítiques i actuacions a les Illes Balears.

Tema 82. Gestió de residus, de sòls contaminants i de residus perillosos a les Illes Balears.

Tema 83. La indústria a Espanya i a les Illes Balears. Evolució i perspectives

Tema 84. El sistema energètic. Energia primària: fonts. Proveïment, dependència i diversificació. Energia final: usos i consumidors. Perspectives.

Tema 85. Atmosfera i qualitat de l'aire. Emissions: problemàtica ambiental i contaminants. Activitats emissores. Polítiques i mesures: normativa.

Tema 86. Reglament d'instal·lacions petrolieres.

Tema 87. Emmagatzematge de productes químics.

Tema 88. Màquines recreatives i d'atzar. Normativa d'aplicació.

Tema 89. L'aigua. Característiques de les aigües potables. Característiques dels proveïments. Subministrament i distribució de les aigües potables de consum públic.

Tema 90. Dessalinització. Processos principals. Plantes comercials.

Tema 91. Depuració de les aigües residuals. Fases i processos.

Tema 92. Llei 10/2019, de 22 de febrer, de canvi climàtic i transició energètica.

 

ANNEX II MODEL D'INSTÀNCIA

Nom:_______________________________ Primer llinatge: ___________________________

Segon llinatge: _______________________________ DNI/NIF:________________________

Domicili: _____________________________________________________________________

Localitat: __________________________________ Telèfon: ___________________________

Adreça electrònica: _____________________________________________________________

La/el sotasignat, major d'edat, davant vós compareix i com millor procedeixi,

EXPOSA:

Primer.- Que ha tingut coneixement de la convocatòria mitjançant Resolució de la Batlia nùm. _________ del procediment selectiu per a la cobertura pel torn lliure, mitjançant concurs-oposició, d'una plaça vacant de funcionari de carrera, Enginyer Industrial, de la subescala tècnica de l'escala d'administració especial de l'Ajuntament d'Alcúdia, publicada al BOIB Núm: ___/2023, de data __ de ________.

QUE MANIFESTA QUE COMPLEIX ELS REQUISITS PER PARTICIPAR EN LA CONVOCATÒRIA I EN RELACIÓ AL REQUISIT DE TITULACIÓ AL·LEGA ESTAR EN POSSESSIÓ DEL TÍTOL

TÍTOL DE: ___________________________________________________________________

Segon.- Que aporta els següents documents:

  • Fotocòpia del seu document d'identificació personal (DNI,NIE, permís de conduir/passaport; en vigor).
  • Fotocòpia simple del títol acadèmic exigit en cada convocatòria (anvers i revers) o certificació acadèmica que acrediti haver superat tots els estudis per obtenir el títol.
  • Còpia autèntica, o còpia adverada/compulsada del certificat, títol o diploma de coneixement del nivell exigit C1 de llengua catalana. La no acreditació serà causa d'exclusió de la convocatòria.

Per tot l'exposat, SOL·LICITA: Ser admesa/ès a la convocatòria del procediment selectiu per a la cobertura pel torn lliure, mitjançant concurs-oposició, d'una plaça vacant de funcionari de carrera, Enginyer Industrial, de la subescala tècnica de l'escala d'administració especial de l'Ajuntament d'Alcúdia.

Alcúdia, ____ de ________ de 2023.

Signatura:

A LA SRA. BATLESSA D'ALCÚDIA

 

ANNEX III MODEL D'INSTÀNCIA – MÈRITS

Nom:_______________________________ Primer llinatge: ___________________________

Segon llinatge: _______________________________ DNI/NIF:________________________

Domicili: _____________________________________________________________________

Localitat: __________________________________ Telèfon: ___________________________

Adreça electrònica: _____________________________________________________________

La/el sotasignat, major d'edat, davant vós compareix i com millor procedeixi,

EXPOSA:

Que adjunt tramet la documentació que es relaciona a continuació per a la valoració dels mèrits en la fase de concurs del procés selectiu:

1. Experiència professional (màxim 15 punts):                          Punts

1. ____________________________________________        _________

2. ____________________________________________        _________

3. ____________________________________________        _________

2. Formació professional (màxim 12,5 punts)

a. Titulacions acadèmiques (màxim 7,5 punts)                           Punts

1. ____________________________________________        _________

2. ____________________________________________        _________

3. ____________________________________________        _________

b. Cursos de formació (màxim 5 punts)                                      Punts

1. ____________________________________________        _________

2. ____________________________________________        _________

3. ____________________________________________        _________

4. ____________________________________________        _________

5. ____________________________________________        _________

6. ____________________________________________        _________

7. ____________________________________________        _________

8. ____________________________________________        _________

9. ____________________________________________        _________

10. ____________________________________________      _________

3. Coneixements de català (màxim 2,5 punts)                            Punts

1. ____________________________________________        _________

2. ____________________________________________        _________

3. ____________________________________________        _________

RESUM TOTAL PUNTUACIÓ AL·LEGADA

 

PUNTS

APARTAT 1)

 

APARTAT 2)

 

APARTAT 3)

 

TOTAL PUNTS

 

 

Alcúdia, ____ de ________ de 2023.

Signatura:

A LA SRA. BATLESSA D'ALCÚDIA