Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 768793
Resolució del director gerent de l’Hospital de Manacor per la qual s’aprova la convocatòria per cobrir, pel sistema de promoció interna temporal, una plaça vacant de la categoria infermer/infermera (A2) de la plantilla orgànica autoritzada de la Gerència de l’Hospital de Manacor

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

És necessari cobrir una plaça vacant de la categoria infermer/infermera (A2) adscrita a la Gerència de l'Hospital de Manacor.

Fonaments de dret

1. L'article 35.1 de la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut, determina que per necessitats del servei —i en els supòsits i sota els requisits que a aquest efecte s'estableixin en cada servei de salut— es pot oferir al personal estatutari fix exercir temporalment i amb caràcter voluntari les funcions corresponents al seu lloc de feina d'una categoria del mateix nivell de titulació o d'un nivell superior, sempre que es tengui el títol corresponent. 

2. En el BOIB núm. 31, de 28 de febrer de 2012, es va publicar el Pacte de 24 de febrer de 2012 pel qual es regulen els criteris generals de la promoció interna temporal del personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears (corregit en el BOIB núm. 36, de 8 de març de 2012).

3. El 31 de maig de 2022 es va publicar en el BOIB núm. 70 l'Acord del Consell de Govern de 30 de maig de 2022 pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears de 13 de maig de 2022 relatiu a la modificació del Pacte de 24 de febrer de 2012 pel qual es regulen els criteris generals de la promoció interna temporal del personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears.

4. El 5 d'agost de 2023, es va publicar en el BOIB núm. 109 la Resolució de la consellera de Presidència i Administracions Públiques per la qual es deleguen competències en matèria de gestió de personal estatutari. En el punt 2. r) es delega en el director general del Servei de Salut la convocatòria i resolució de procediments de promoció interna temporal de l'article 35 de la Llei 55/2003.

5. El punt 2. l) de la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 10 d'agost de 2023 (BOIB núm. 112, de 12 d'agost de 2023) per la qual es deleguen diferents competències en matèria de personal estatutari de la sanitat pública autonòmica en la persona titular de la direcció competent en matèria de recursos humans i relacions laborals i en les persones titulars de les gerències territorials estableix que «es deleguen en les persones titulars de les gerències territorials dels diferents centres i establiments del Servei de Salut de les Illes Balears les competències següents […] l) Convocar i resoldre els procediments de promoció interna temporal de l'article 35 de la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut».

Per això dict la següent

Resolució

1.  Aprovar la convocatòria per cobrir, pel sistema de promoció interna temporal, una plaça vacant de la categoria infermer/infermera (A2) de la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital de Manacor.

2.  Aprovar les bases que regeixen el procés selectiu (annex 1) i el barem de mèrits aplicable a aquesta convocatòria (annex 3).

3.  Designar els membres de la comissió de selecció (annex 2).

4. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, i en el web de la Gerència de l'Hospital de Manacor (www.hospitalmanacor.org)

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs de reposició davant l'òrgan que la dicta en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en relació amb l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la jurisdicció contenciosa administrativa de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la seva publicació, de conformitat amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sens perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar.

 

(Signat electrónicament: 5 de desembre de 2023)

El director gerent Per delegació de la Consellera de Salut de les Illes Balears (BOIB núm. 112, de 12/08/2023) 

 

ANNEX 1 Bases de la convocatòria

1. Plaça convocada i funcions que ha d'exercir

1.1. Cobertura d'una plaça vacant de la categoria infermer/infermera (A2).

1.2. Aquest lloc de feina està adscrit a la Direcció d'Infermeria de l'Hospital de Manacor.

2. Característiques de la plaça

2.1. Lloc i centre de feina inicial: Hospital de Manacor (carretera Manacor-Alcúdia, s/n. Manacor).

2.2. Tipus de nomenament: a la persona seleccionada per ocupar aquest lloc de feina se li expedirà un nomenament de personal estatutari en la modalitat de promoció interna temporal d'una plaça de la categoria infermer/infermera (A2).

2.3. Règim jurídic: durant el temps en què la persona seleccionada ocupi la plaça, el règim jurídic serà el següent:

a) Es mantindrà en la situació de servei actiu i amb reserva de plaça en la seva categoria d'origen.

b) Percebrà les retribucions corresponents a les funcions exercides, excepte els triennis, que seran els corresponents a la seva categoria d'origen.

c) No suposarà la consolidació de cap dret de caràcter retributiu o en relació amb l'obtenció d'un nou nomenament, sens perjudici que es pugui considerar com a mèrit en els procediments selectius i de provisió.

3. Requisits per participar

3.1. Tot aspirant ha de complir els requisits següents:

a) Tenir la condició de personal estatutari fix del Servei de Salut de les Illes Balears i prestar servei en la Gerència de l'Hospital de Manacor.

b) Pertànyer a grups de classificació inferiors o a diferents categories i/o especialitats del mateix grup que el lloc al que s'opta.

c) Estar en la situació de servei actiu en la categoria en la qual ocupa la plaça fixa.

d) Tenir la titulació de grau d'Infermeria, o una d'equivalent, o estar en condicions d'obtenir-la abans que venci el termini per presentar sol·licituds. En el cas de les titulacions obtingudes a l'estranger, cal acreditar que estan homologades pel Ministeri d'Educació.

e) No sofrir cap malaltia ni estar afectat per limitacions físiques o psíquiques que siguin incompatibles amb les funcions inherents a la categoria professional a la qual opta (és a dir, complir l'article 30.5.c) de la Llei 55/2003).

f) Tenir la capacitat funcional necessària per complir les funcions que es derivin del nomenament corresponent. Aquest requisit l'ha d'acreditar la persona seleccionada abans de prendre possessió de la plaça.

3.2. Aquests requisits s'han de complir el darrer dia del termini per presentar sol·licituds i s'han de mantenir durant tot el procés selectiu. Tot aspirant els ha d'acreditar de manera fefaent en el moment de presentar la sol·licitud, excepte el requisit del punt f), que s'ha d'acreditar abans de la presa de possessió.

4. Presentació de sol·licituds

4.1. Els interessats a participar en la selecció per cobrir la plaça oferta han de presentar una sol·licitud segons el model publicat en el portal web www.hospitalmanacor.org, seguint la ruta Inici>Informació per serveis>Serveis Generals>Recursos Humans>Convocatòries, llistats i adjudicació de places. 

4.2. El termini per presentar sol·licituds és de vint dies naturals comptadors des de l'endemà de la data de publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

4.3. Les sol·licituds per participar en el procés selectiu s'han de presentar en el Registre de l'Hospital de Manacor o en el registre de qualsevol de les gerències del Servei de Salut, o bé per qualsevol de les vies que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. 

4.4. Cada aspirant ha de conservar el seu exemplar de la sol·licitud per si li és requerit en qualsevol moment del procés selectiu.

5. Documentació

5.1. A la sol·licitud cal adjuntar còpia autèntica de la documentació que acrediti els requisits i que justifiqui els mèrits al·legats.

5.2. A més, cal adjuntar còpia autèntica d'aquests altres documents:

a) Document d'identitat (DNI o NIE).

b) Còpia autèntica del títol acadèmic exigit en la convocatòria (anvers i revers del títol) o bé el justificant de pagament dels drets d'expedició del títol acompanyat d'un certificat de la institució educativa corresponent que acrediti que el títol encara no s'ha expedit.

c) Justificació dels mèrits puntuats.

5.3. Consignar dades falses en la sol·licitud o en els mèrits al·legats implica l'exclusió definitiva de l'aspirant o de la persona seleccionada en el procés selectiu.

5.4. Els títols o els mèrits expedits en una llengua que no sigui el català o el castellà s'han de lliurar traduïts convenientment a un d'aquests idiomes per un organisme oficial competent.

6. Procediment de selecció i valoració dels mèrits

6.1. La selecció es farà pel sistema de concurs de mèrits.

6.2. El barem dels mèrits al·legats per optar a aquesta plaça és el que s'estableix en l'annex 2 d'aquesta convocatòria i que es desglossa com s'indica a continuació: 

a) Experiència professional: màxim, 70 punts.

b) Formació: màxim, 20 punts.

c) Coneixements de català: màxim, 10 punts.

7. Comissió de Selecció

7.1. La Comissió de Selecció està formada per tres membres, que tenen la condició de personal estatutari fix del Servei de Salut, del mateix grup professional (o d'un de superior) que el de la plaça convocada, tots amb veu i vot.

Els membres són aquells que figuren en l'annex 2 d'aquesta convocatòria.

7.2. Els membres de la Comissió de Selecció s'han d'abstenir d'intervenir en el procés —i ho han de notificar a l'autoritat que els hagi designat— si concorre alguna de les circumstàncies que s'estableixen en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

7.3. Les funcions de la Comissió de Selecció són les següents:

a) Valorar els mèrits al·legats i acreditats pels candidats segons el model establert en l'annex I d'aquestes bases.

b) Requerir —si fa falta— als candidats que esmenin dintre del termini i en la forma escaient els defectes formals dels mèrits al·legats, o bé que aclareixin dintre del termini i en la forma escaient algun dels mèrits al·legats.

c) Confeccionar una llista de candidats per ordre de prelació.

 

d) Resoldre les reclamacions presentades pels candidats dins del termini i en la forma oportuna.

e) Elevar a l'òrgan de selecció la llista definitiva de candidats amb les puntuacions obtingudes.

8. Procediment de selecció i resolució de la convocatòria

8.1. Llista provisional d'admesos i exclosos, i de mèrits.

Una vegada vençut el termini per presentar, es publicarà en el web de l'Hospital de Manacor la resolució que contindrà les llistes provisionals d'aspirants admesos i exclosos —indicant la causa de l'exclusió— i la llista d'aquells que han d'esmenar les deficiències de la sol·licitud.

A més, d'acord amb la proposta efectuada per la Comissió de Selecció, la resolució citada inclourà també la llista provisional de puntuacions (valoració de mèrits), que es publicarà en la intranet de la Gerència de l'Hospital de Manacor i en el web del Servei de Salut de les Illes Balears.

Els aspirants disposen d'un termini de tres dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució per presentar al·legacions o reclamacions i aportar la documentació requerida o, si escau, esmenar la causa de l'exclusió. Si, si escau, no s'esmenen els defectes, es considerarà que la persona interessada ha desistit de la sol·licitud.

Tots els documents s'han de dirigir al Departament de Recursos Humans de la Gerència de l'Hospital de Manacor i es poden presentar per qualsevol de les vies que estableix la normativa vigent

8.2. Llista definitiva de candidats admesos i de mèrits

En el termini dels tres dies hàbils següents a la finalització del termini indicat en el punt anterior i, una vegada resoltes les possibles al·legacions, es publicarà en el web de l'Hospital de Manacor, la resolució del director gerent per la qual s'aprova la llista definitiva d'admesos i exclosos.

A més, d'acord amb la proposta efectuada per la Comissió de Selecció, la resolució esmentada inclourà també la llista definitiva de puntuacions.

En aquest acte, s'obrirà un termini addicional de tres dies hàbils a l'efecte que aquells que van resultar exclosos inicialment puguin, si escau, presentar al·legacions a la valoració dels seus mèrits. En aquest cas, a proposta de la Comissió de Selecció i una vegada resoltes les possibles al·legacions, es publicarà, en la forma establerta anteriorment, la resolució amb la puntuació total.

9. Resolució de la convocatòria

9.1. La Comissió de Selecció publicarà la llista definitiva de puntuacions i el nom dels candidats proposats per als nomenaments. Aquesta llista es publicarà en el web de l'Hospital de Manacor.

9.2. El nomenament s'oferirà al candidat que tingui la puntuació més alta. Si diversos candidats tenen la mateixa puntuació en la llista definitiva, s'aplicaran els criteris de desempat següents:

a) Amb caràcter general, tenen prioritat les dones en cas que estiguin infrarepresentades en la categoria i en l'especialitat, de conformitat amb l'article 61 de la Llei 12/2006, de 20 de setembre, per a la dona.

b) A continuació, té prioritat qui hagi acreditat més serveis prestats en la categoria dins del Servei de Salut, i subsidiàriament en el Sistema Nacional de Salut.

c) Si l'empat persisteix, el nomenament s'ofereix en primer lloc a qui acrediti la puntuació més alta en l'apartat relatiu a l'experiència professional.

d) Si així i tot l'empat persisteix, té prioritat qui tingui la puntuació més alta en l'apartat de formació continuada.

e) Finalment, si els candidats continuen empatats, el desempat es dirimeix segons l'escala següent: primer, tenir més de 45 anys; després, tenir més càrregues familiars; a continuació, ser víctima de violència de gènere i, finalment, qui tengui més edat.

9.3. La resolució d'adjudicació definitiva de la plaça es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

10. Nomenament i presa de possessió

La persona seleccionada disposarà d'un termini de tres dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació de la resolució d'adjudicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears per prendre possessió del lloc de feina.

 

 

​​​​​​​ANNEX 2 Comissió de Selecció

La Comissió de Selecció està formada per tres membres, que tenen la condició de personal funcionari de carrera o estatutari fix del Servei de Salut, del mateix grup professional —o d'un grup superior— que el de la plaça convocada, tots amb veu i vot

a) Presidenta: Julia Troya Casero, directora d'Infermeria

Presidenta suplent: Joana M. Vidal Lladó, subdirectora de Gestió.

b) Vocal: Tomás Garcia Ruano, supervisor de l'Àrea d'Hospitalització

Vocal suplent: Marta Vilardell Balasch, supervisora d'Unitat.

c) Secretària: Asunción Álvarez Fuster, cap de la Secció de Recursos Humans.

Secretària suplent: Cristina Fiol Isern, cap de la Secció de Recursos Humans.

 

ANNEX 3 Barem de mèrits

1. Experiència professional (màxim, 70 punts)

1.1. Es computa el temps de serveis prestats que el candidat tengui reconeguts fins a la finalització del termini per presentar sol·licituds de participació en el procés selectiu, d'acord amb el barem següent:

a) Per cada mes de serveis prestats en institucions sanitàries públiques de la Unió Europea com a personal estatutari, funcionari o laboral en la mateixa categoria a la qual s'opta o en places amb el mateix contingut funcional: 0,23 punts. 

b) Per cada mes de Servei prestat com a cooperant en programes de cooperació internacional per al desenvolupament o en programes d'ajuda humanitària exercint les funcions pròpies de la categoria a la qual s'opta o en places amb el mateix contingut funcional: 0,23 punts.

c) Per cada mes de serveis prestats ocupant un lloc directiu en institucions sanitàries públiques del Sistema Nacional de Salut (solament es valoren els serveis prestats si es té el títol requerit per accedir a la categoria): 0,23 punts.

d) Per cada mes de serveis prestats en centres públics no sanitaris de la Unió Europea com a personal funcionari o laboral en la mateixa categoria o en places amb el mateix contingut funcional: 0,10 punts.

e) Per cada mes de serveis prestats en institucions sanitàries públiques de la Unió Europea en una categoria diferent a la categoria a la qual s'opta: 0,115 punts.

1.2. Per valorar aquest apartat es tenen en compte els aspectes següents:

a) La puntuació màxima que es pot obtenir per la totalitat dels subapartats que l'integren és de 70 punts.

b) El còmput de serveis prestats es calcula aplicant la fórmula següent: se sumen tots els dies de serveis prestats en cadascun dels subapartats anteriors i el resultat es divideix entre 365. El quocient resultant es multiplica per 12, es menyspreen els decimals del resultat obtingut i se li aplica el valor assignat al mes complet en el subapartat corresponent.

c) Un mateix període de temps no pot ser valorat en més d'un dels subapartats que l'integren.

d) Tenen la consideració d'institucions sanitàries públiques els serveis centrals o perifèrics dels serveis autonòmics de salut, els de l'INGESA, els de l'extint INSALUD i els dels organismes equivalents de la Unió Europea.

2. Formació i docència (màxim, 20 punts)

2.1. Formació reglada

a) La nota d'expedient acadèmic per obtenir el títol que habilita per exercir la professió es valora de manera proporcional a la nota mitjana obtinguda. S'atorguen 0,02 punts per cada decimal que superi la nota de l'aprovat (5), de manera que no s'adjudica puntuació al 5 i la màxima és d'1 punt, que correspon al 10 de nota mitjana.

b) Si l'expedient acadèmic no reflecteix notes numèriques es consideraran les equivalències següents: bé, 0,2 punts; notable, 0,4 punts; excel·lent, 0,8 punts; matrícula d'honor, 1 punt.

2.2. Formació continuada

a) Cursos, seminaris, tallers, congressos, jornades, reunions científiques i altres activitats formatives que estiguin relacionades directament amb el contingut de la categoria a la qual s'opta, d'acord amb els criteris següents:

- Activitats formatives en ciències de la salut posteriors al 1r de gener de 2005 (es valoren sempre que compleixin alguna de les característiques següents):

  • Han d'estar acreditades per la Comissió de Formació Continuada de les Professions Sanitàries, tant l'estatal com qualsevol de les autonòmiques, o pels consells generals d'escoles oficials que, en virtut d'un conveni, tenguin encomanada la funció d'acreditació. L'acreditació ha de complir els criteris de la normativa de la Comissió de Formació Continuada del Sistema Nacional de Salut a l'efecte de promoció o certificació d'assistència d'aquesta activitat, per la qual cosa han de constar de manera conjunta el logotip, el text i el nombre de crèdits.
  • Han d'haver estat impartides per alguna universitat, la qual cosa ha de constar en el certificat corresponent.

- Activitats formatives en ciències de la salut anteriors al 1r de gener de 2005 i la resta de les activitats formatives independentment de la data (es valoren sempre que compleixin alguna de les característiques següents):

  • Han d'estar acreditades per la Comissió de Formació Continuada de les Professions Sanitàries —tant l'estatal com qualsevol de les autonòmiques— o pels consells generals d'escoles oficials que, en virtut d'un conveni, tenguin encomanada la funció d'acreditació. L'acreditació ha de complir els criteris de la normativa de la Comissió de Formació Continuada del Sistema Nacional de Salut a l'efecte de promoció o certificació d'assistència d'aquesta activitat, per la qual cosa han de constar de manera conjunta el logotip, el text i el nombre de crèdits.
  • Han d'haver estat organitzades o impartides per alguna administració pública (d'acord amb l'article 2 de la Llei 40/2015) o per alguna universitat, la qual cosa ha de constar en el certificat corresponent.
  • Activitats organitzades per organitzacions sindicals o entitats sense ànim de lucre i que s'hagin impartit en virtut de convenis subscrits amb les administracions públiques o amb universitats, o bé que hagin estat acreditades i/o subvencionades per aquelles, la qual cosa ha de constar en el certificat corresponent.
  • Activitats duites a terme en virtut dels acords de formació continuada en les administracions públiques i que estiguin organitzades per qualsevol dels promotors de formació continuada que hagin subscrit aquests acords.

b) A l'efecte del que disposen els apartats anteriors, es puntualitzen els aspectes següents: 

- Les activitats formatives en ciències de la salut són les relacionades amb les àrees temàtiques següents: salut pública, investigació, pràctica clínica, gestió sanitària, qualitat i docència. 

- Quant a la resta de les activitats formatives, es tracta de les relacionades amb les àrea temàtiques següents: prevenció de riscs laborals; sistemes d'informació, informàtica referida a aplicacions d'ofimàtica de nivell d'usuari i programes informàtics aplicats a la investigació en ciències de la salut; aspectes organitzatius relatius al servei sanitari; atenció al públic; estrès i autocontrol, orientació psicològica i qualsevol altra que segons el criteri del Tribunal estigui relacionada amb les funcions de la categoria a la qual s'opta.

c) Els diplomes o els certificats a què es refereixen aquestes activitats es valoraran a raó de 0,026 punts per cada crèdit CFC (Comissió de Formació Continuada) o LRU (sistema d'implantació dels crèdits europeus per mitjà de la Llei de reforma universitària) i a raó de 0,065 punts per cada crèdit ECTS (Sistema Europeu de Transferència i Acumulació de Crèdits).

- Si en el diploma o certificat figura el nombre d'hores en lloc dels crèdits, s'atorga un valor de 0,0026 punts per cada hora de formació; si hi figuren simultàniament crèdits i hores, la valoració es fa sempre pels crèdits certificats; si no s'hi especifiquen ni hores ni crèdits, no es valora aquesta activitat.

2.3. Docència

a) Per cada crèdit o per cada deu hores com a docent en qualsevol de les activitats formatives a què es refereix l'apartat 2.1: 0,2 punts.

b) Per la tutorització de pràctiques clíniques de la categoria a la qual s'opta: 0,015 punts per cada deu hores.

2.4. Activitats científiques i de difusió del coneixement.

a) Publicacions científiques:

- Llibres de caràcter científic relacionats directament amb el contingut de la categoria a la qual s'opta que tenguin ISBAN i dipòsit legal:

  • Per cada llibre complet:

o Primer autor: 1 punt.

o Resta d'autors: 0,5 punts.

Per cada capítol de llibre no inclòs en el punt anterior:

o Primer autor: 0,3 punts.

o Resta d'autors: 0,15 punts.

Màxim, tres capítols per llibre.

En el cas que el criteri seguit per citar els autors sigui l'ordre alfabètic, tots els autors es valoraran amb la puntuació corresponent al primer autor. 

- Articles publicats en alguna revista de caràcter científic relacionats directament amb el contingut de la categoria a la qual s'opta.

  • Per cada publicació en una revista de tiratge internacional:

o Primer autor: 0,10 punts.

o Resta d'autors: 0,05 punts.

  • Per cada publicació en una revista de tiratge estatal:

o Primer autor: 0,05 punts.

o Resta d'autors: 0,025 punts.

En el cas que el criteri seguit per citar els autors sigui l'ordre alfabètic, tots els autors es valoraran amb la puntuació corresponent al primer autor. 

b) Ponències i comunicacions:

  • Per cada ponència presentada en congressos o reunions científiques relacionada directament amb el contingut de la categoria a la qual s'opta:

o Congrés o reunió científica d'àmbit internacional: 0,10 punts.

o Congrés o reunió científica d'àmbit estatal o autonòmic: 0,025 punts. 

  • Per cada comunicació o pòster presentats en congressos o reunions científiques i que estiguin directament relacionats amb el contingut de la categoria a la qual s'opta: 

o Congrés o reunió científica d'àmbit internacional: 0,05 punts.

o Congrés o reunió científica d'àmbit estatal o autonòmic: 0,025 punts.

c) Investigació:

  • Per premis d'investigació atorgats per societats científiques, organismes oficials o entitats sense ànim de lucre registrades degudament i entre les finalitats de les quals hi hagi la investigació, sempre que els premis estiguin relacionats amb el contingut de la categoria a la qual s'opta:

o Per cada premi d'àmbit internacional: 1 punt.

o Per cada premi d'àmbit estatal: 0,5 punts.

o Per cada premi d'àmbit autonòmic: 0,25 punts.

  • Per cada participació en projectes d'investigació finançats per organismes públics:

o Com a investigador principal: 0,5 punts.

o Com a investigador col·laborador: 0,25 punts. 

3. Coneixement orals i escrits de català (màxim, 10 punts) 

Els certificats emesos per la Direcció general de Política Lingüística i els reconeguts en l'Ordre del conseller de Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 per la qual es determinen els títols, els diplomes i els certificats equivalents als nivells de coneixements de llengua catalana de la Direcció General de Cultura i Joventut (BOIB núm. 34, de 12/03/2013) es valoren així: 

a) Certificat del nivell A2: 1 punt

b) Certificat del nivell B1: 3 punts

c) Certificat del nivell B2: 5 punts

d) Certificat del nivell C1: 7 punts

e) Certificat del nivell C2: 8 punts

Es valorarà només un certificat, excepte en el cas del certificat de llenguatge administratiu (LA), la puntuació del qual s'acumula a la de l'altre certificat que s'aporti. Si es presenta només el certificat LA, es valorarà igualment amb 2 punts.