Secció II. Autoritats i personal
Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències
CONSELL INSULAR DE MENORCA
Núm. 769666
Decret de presidència del Consell Insular de Menorca núm. 2023/234 de 24 de novembre, de nomenament de personal eventual grup Popular (exp. 0344-2023-000005)
El Consell Executiu del Consell Insular de Menorca, en sessió de caràcter ordinari de 31 de juliol de 2023 i fent ús de la facultat establerta a l'article 28.1 lletra e) de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de consells insulars, acordà la creació dels llocs de feina que han de ser desenvolupats per personal eventual entre els quals hi ha els administratius/ives grups polítics.
Atès l'article 109 lletra e) del Reglament orgànic, referit al personal eventual a disposició dels diferents grups polítics.
Vist l'escrit presentat per el portaveu del Grup Popular, amb registre d'entrada núm. GE/043351/2023 de data 23 de novembre de 2023, pel que fa a la proposta de personal eventual a disposició dels diferents grups de conformitat amb el previst a l'article 109 lletra e) del reglament orgànic d'aquesta corporació.
Fent ús de les facultats que atorga la normativa vigent, RESOLC:
PRIMER. Nomenar com a personal eventual la senyora TAMARA CANSADO PONS, amb DNI núm. ***4854** com a administratiu del grup Popular, a 100% de jornada, amb efectes de dia 24 de novembre de 2023, amb una retribució bruta anual de 27.428,24 euros i amb les tasques de tramitació i gestió administrativa, com ara recepció i despatx de la correspondència dirigida al grup polític o als consellers que l'integren, tramitació de documents, organització de fitxer i arxius, preparació i tramitació d'escrits del grup i resta de tasques administratives necessàries per al bon funcionament del grup i de suport administratiu als conseller que l'integren.
SEGON. Nomenar com a personal eventual el senyor RAMIRO LÓPEZ REAL, amb DNI núm. ***1292** com a administratiu del grup Popular, a 100% de jornada, amb efectes de dia 24 de novembre de 2023, amb una retribució bruta anual de 27.428,24 euros i amb les tasques de tramitació i gestió administrativa, com ara recepció i despatx de la correspondència dirigida al grup polític o als consellers que l'integren, tramitació de documents, organització de fitxer i arxius, preparació i tramitació d'escrits del grup i resta de tasques administratives necessàries per al bon funcionament del grup i de suport administratiu als conseller que l'integren.
TERCER. Disposar la publicació de la present resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de conformitat amb l'establert a l'article 104.3 de la LRBRL i notificar-ho a les persones interessades.
Maó, 2 de desembre de 2023
Per delegació del president, El secretari en funcions Octavi Pons Castejón (Decret 129/2023, de 27 de juliol) (BOIB núm. 106 de 29-7-2023)