Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

Núm. 761701
Acord del Ple ordinari de 16 de novembre de 2023, punt 11 de l’ordre del dia, d’aprovar inicialment la modificació del lloc de treball amb codi id. 2144 de psicòleg pel lloc de treball amb codi 1140 de l’especialitat d’assessoria jurídica per a la prestació de funcions d’assessorament jurídic dins el Servei de Recursos Humans (expedient 2023/012015)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Ple de l'Ajuntament, en sessió ordinària del 16 de novembre de 2023, al punt 11 de l'ordre del dia, va adoptar els acords següents:

«PRIMER. Aprovar inicialment la modificació del lloc de treball codi id. 2144, assignat a una plaça de personal personal laboral, del grup professional A1, categoria tècnica titulat superior, psicòleg, del programa pressupostari 924, pel lloc de treball amb codi 1140, adscrit a una plaça de personal funcionari, de l'escala d'administració especial, tècnic superior, subgrup A1, de l'especialitat d'assessoria jurídica per ocupar, per a la prestació de funcions d'assessorament jurídic dins el servei de Recursos Humans, programa pressupostari 920, al qual se li assignen les mateixes retribucions que l'altre lloc base assignat al mateix servei i programa pressupostari, mentrestant no s'aprovi, publiqui i entri en vigor la relació de llocs de treball que es troba en tràmit de negociació; o es produeixi qualsevol altra causa o procediment que impliqui la modificació o supressió del lloc de treball que ara s'aprova; tot açò, de conformitat amb la següent catalogació que es duu a aprovació:

Denominació del lloc de treball:

TAE - Assessor jurídic

Codi identificació del lloc de treball

1140

Tipus

Personal funcionari

Escala, subescala, classe/categoria, grup/subgrup

Escala administració especial, subescala tècnica, superior (subgrup A1)

Nivell de complement de destinació

22

Complement específic

1,160,35 € (corresponent al 2023)

Requisits per a ocupar el lloc de treball

Estar en possessió del títol de llicenciat o graduat en Dret.

Disposar del nivell B2 de coneixements de llengua catalana o superior

Forma de provisió

Tots les admeses d'acord amb la normativa vigent del moment

Àrea, serveis o departament d'adscripció

Àrea d'Organització, Servei de Recursos HUmans

Funcions genèriques a realitzar

Donar suport tècnic en matèria jurídica, tant internament a la corporació externament:

  • Elaborar informes amb relació al Servei.
  • Impulsar la tramitació dels expedients que tenguin assignats.
  • Elaborar els informes amb propostes de resolució dels expedients de la seva competència.
  • Mantenir els contactes personals necessaris per dur a terme les seves tasques, així com participar en les comissions que li siguin assignades.
  • Dur a terme el seguiment i l'estudi de la normativa, jurisprudència i doctrina jurídica que pugui afectar la gestió de l'activitat de la corporació.
  • Analitzar els expedients com a pas previ a la proposta de resolució.
  • Revisar la documentació tècnica del Servei quant a normativa vigent, així com la resolució de consultes jurídiques.
  • Elaborar i redactar plecs de condicions administratives, decrets, propostes de resolució, convenis i concerts, contractes administratius, bases per a subvencions, ordenances i reglaments municipals, i qualsevol altra documentació jurídica que sigui necessària.
  • Instrucció dels expedients que li siguin encomanats.
  • Atenció al ciutadà i al personal municipal en la resolució de dubtes.
  • Participació en meses de contractació i òrgans de selecció de personal.
  • Assistència a reunions relacionades amb les tasques que siguin pròpies del Servei, quan sigui requerit.
  • En tots els expedients, vetllar i controlar el compliment de terminis de presentació de sol·licituds, resposta de requeriments, emissió d'informes o exigències de responsabilitats.
  • Totes aquelles tasques pròpies de la seva categoria i relacionades amb el Servei que li siguin encomanades i per a les quals hagi estat instruït.

Totes aquestes tasques s'hauran d'executar d'acord amb la normativa bàsica de PRL.

SEGON. Disposar que es publiqui aquest acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears, als efectes corresponents.»

La qual cosa es fa pública per a general coneixement.

 

Ciutadella de Menorca, 30 de novembre de 2023

L'alcaldessa Juana María Pons Torres