Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
INSTITUT D'INDÚSTRIES CULTURALS DE LES ILLES BALEARS
Núm. 758118
Resolució del president de l’Institut d’Indústries Culturals de les Illes Balears per la qual s’aproven la convocatòria pública i les bases per a la selecció del director o directora gerent de l’Institut d’Indústries Culturals de les Illes Balears
1. L'Institut d'Indústries Culturals de les Illes Balears (ICIB) és una entitat pública empresarial creada pel Govern de les Illes Balears, d'acord amb l'article 39 de la Llei 13/2017, de 29 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l'any 2018, amb la finalitat d'impulsar el desenvolupament de les indústries i empreses culturals i creatives en el marc de la comunitat autònoma de les Illes Balears.
2. L'article 9 dels Estatuts de l'ICIB, aprovats pel Decret 50/2018, de 21 de desembre, estableix que la presidència de l'entitat correspon a la persona titular de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports, o a la persona en qui delegui. Actualment, l'ICIB està adscrit a la Conselleria de Turisme, Cultura i Esports, d'acord amb el Decret 12/2023, de 10 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i, per tant, el president o presidenta de l'entitat és la persona titular d'aquesta Conselleria.
Entre les funcions del president o presidenta, l'article 10.1.g) dels Estatuts estableix que la persona titular de la presidència de l'ICIB pot nomenar i separar el director o directora gerent o fer la proposta prevista en l'article 19.10 dels Estatuts, amb els informes exigits per la normativa vigent, i, en cas que no hi hagi un director o directora gerent, exercir les funcions atribuïdes a aquest càrrec.
Sempre que es decideixi nomenar un director o directora gerent, la persona ha de ser seleccionada, d'acord amb l'article 19.2 dels Estatuts, mitjançant una convocatòria pública basada en els principis d'igualtat, mèrit i capacitat. El càrrec ha de recaure en una persona amb titulació universitària i un perfil professional adient.
3. El director o directora gerent ha de mantenir amb l'ICIB una relació laboral especial d'alta direcció, que es regeix per les clàusules estipulades en el contracte de treball corresponent, amb subjecció a les fonts i els criteris reguladors establerts en l'article 3 del Reial decret 1382/1985, d'1 d'agost, pel qual es regula la relació laboral del personal d'alta direcció. Al director o directora li és aplicable la normativa reguladora del règim d'incompatibilitats de les persones membres del Govern i alts càrrecs, d'acord amb el que estableix l'article 21.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
4. L'article 21.1, segon paràgraf, de la Llei 7/2010 disposa que el nomenament o la contractació dels gerents i dels altres òrgans unipersonals de direcció dels ens del sector públic instrumental autonòmic distints dels organismes autònoms, s'han de fer d'acord amb el que disposen la normativa aplicable i els estatuts dels ens. En tots els casos, si el nomenament o la contractació i el cessament de qualsevol dels òrgans unipersonals de direcció no corresponen al Consell de Govern, s'han de comunicar a aquest òrgan en el termini màxim de set dies hàbils.
5. Les funcions del director o directora gerent de l'ICIB, establertes en l'article 20 dels Estatuts, fan referència bàsicament a tasques de direcció, gestió i control, sempre d'acord amb les instruccions dels òrgans de govern de l'ens.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Aprovar la convocatòria d'un procés selectiu per cobrir la plaça de director o directora gerent de l'ICIB, com a òrgan unipersonal de direcció sotmès a la relació laboral de caràcter especial d'alta direcció regulada pel Reial decret 1382/1985, d'acord amb les característiques del lloc que s'indiquen en l'annex 1, el qual s'adjunta.
2. Aprovar les bases específiques que han de regir aquesta convocatòria i el procés selectiu, que s'adjunten com a annex 2, i el model de sol·licitud per participar en la convocatòria, que s'adjunta com a annex 3.
3. Ordenar la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant aquest mateix òrgan en el termini d'un mes comptador des de l'endemà d'haver-se publicat, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i amb l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà d'haver-se publicat aquesta Resolució, d'acord amb el que estableix l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
(Signat electrònicament: 29 de novembre de 2023)
El president de l'ICIB Jaime Bauzá Mayol
ANNEX 1 Característiques del lloc de feina del director o directora gerent de l'Institut d'Indústries Culturals de les Illes Balears (ICIB)
Denominació del lloc de treball: director o directora gerent de l'ICIB.
Tipus de personal: personal directiu.
Jornada: 100 %.
Retribucions: no han de superar la retribució íntegra anual establerta per als directors o directores generals en les respectives lleis de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, d'acord amb l'article 21.3 de la Llei 7/2010. Les retribucions anuals per a l'any 2023 per als directors o directores generals, sens perjudici d'aquelles que corresponguin pel concepte d'antiguitat, s'estableixen en l'article 15.3 de la Llei 11/2022, de 28 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l'any 2023.
Illa de destinació: Mallorca.
Funcions i atribucions del lloc de treball: les establertes en l'article 20 dels Estatuts de l'ICIB.
a) Representar legalment l'ICIB davant administracions públiques, institucions, entitats públiques i privades, i persones físiques i jurídiques.
b) Executar i fer complir els acords i les directrius del Consell de Direcció i de la Comissió Executiva.
c) Dirigir, coordinar i supervisar tots els serveis de l'ICIB.
d) Presidir, convocar i representar el Consell Rector de l'ICIB.
e) Dirigir la gestió econòmica i administrativa que resulti necessària per assolir els objectius de l'ICIB.
f) Dur a terme la gestió ordinària del patrimoni de l'ens.
g) Representar judicialment i extrajudicialment l'ICIB en les actuacions pròpies de la seva administració.
h) Ser l'òrgan competent per a la concessió de subvencions.
i) Impulsar i dur a terme els actes encaminats a l'execució del Pla Anual de l'ICIB.
j) Dirigir, gestionar i inspeccionar les instal·lacions, els serveis i les activitats de l'ICIB.
k) Adoptar, d'acord amb el criteri del Consell de Direcció i de la Comissió Executiva, les mesures que garanteixin el funcionament correcte de l'ICIB.
l) Exercir de cap de personal de l'ICIB.
m) Elaborar el Pla Anual d'Actuacions, el Pla Financer Anual, l'Avantprojecte de pressuposts d'explotació i capital, les previsions anuals i pluriennals, els projectes d'inversions reals i d'operacions financeres, la liquidació dels comptes, la memòria explicativa de la gestió anual, els comptes anuals dins els tres primers mesos de l'exercici, la relació de llocs de treball, la proposta del Pla Estratègic de Subvencions i qualsevol acte o acord que requereixi l'aprovació del Consell de Direcció o de la Comissió Executiva.
n) Realitzar les despeses i atendre els pagaments dins els límits establerts per la normativa vigent i d'acord amb el Consell de Direcció.
o) Subscriure els instruments de col·laboració o cooperació prevists en la legislació aplicable, especialment els convenis de col·laboració i els plans i programes conjunts.
p) Subscriure acords, convenis, concerts i contractes i tots els documents que siguin necessaris per gestionar l'ICIB i per a l'acompliment de les seves funcions.
q) Proposar al president o presidenta l'aprovació dels projectes d'obres, serveis i subministraments perquè els elevi al Consell de Direcció.
r) Expedir certificats relacionats amb la gestió diària de l'entitat.
s) Subscriure l'informe anual d'activitat i la declaració de garantia i responsabilitat, i informar-ne el Consell de Direcció, de conformitat amb els apartats 2, 3 i 4 de l'article 18 de la Llei 7/2010.
t) Preparar la liquidació del pressupost vençut i sotmetre'l a la consideració del president o presidenta, perquè sigui aprovat pel Consell de Direcció.
u) Qualsevol altra funció que li encomanin expressament o li deleguin el Consell de Direcció o el president o presidenta, en l'àmbit de les seves competències respectives.
Altres característiques del lloc de feina:
Segons l'article 21.2 de la Llei 7/2010, les persones titulars de la gerència i els altres òrgans de direcció de l'ens queden sotmeses a la normativa reguladora del règim d'incompatibilitats de les persones membres del Govern i alts càrrecs i estan sotmeses, amb caràcter general, a la relació laboral especial d'alta direcció, regulada pel Reial decret 1382/1985.
El límit de la quantia de les retribucions que percebin les persones titulars de la gerència i dels altres òrgans de direcció dels ens del sector públic instrumental autonòmic no pot excedir, d'acord amb el que indica l'article 21.3 de la Llei 7/2010, la retribució íntegra anual establerta per als directors o directores generals en les respectives lleis de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
ANNEX 2 Bases que han de regir la convocatòria de selecció del director o directora gerent de l'Institut d'Indústries Culturals de les Illes Balears (ICIB)
Primera
Objecte de la convocatòria
L'objecte de la convocatòria és designar el director o directora gerent de l'ICIB, d'acord amb les característiques del lloc que s'indiquen en l'annex 1.
Segona
Requisits de les persones aspirants per participar en el procés selectiu
a) Tenir nacionalitat espanyola o de qualsevol altre estat membre de la Unió Europea.
b) Haver fet els 16 anys d'edat i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.
c) No haver estat separades, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacionals d'altres estats, no haver estat inhabilitades o en situació equivalent, ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que els impedeixi treballar per a l'Administració en els seus estats de procedència.
d) Tenir la capacitat funcional per dur a terme les funcions del lloc de feina.
e) Estar en possessió d'un grau universitari, llicenciatura, enginyeria o arquitectura.
f) Tenir experiència professional en el sector públic o en el privat en matèria de gestió cultural i empresarial.
g) Estar en possessió del certificat de nivell C1 de català.
Tercera
Mèrits de les persones aspirants
S'han de valorar, com a mèrit, els aspectes següents:
a) Formació acadèmica en matèria jurídica, econòmica o de direcció d'empreses, gestió de personal, publicitat i màrqueting amb nivell de grau, postgrau o màster.
b) Formació acadèmica relacionada amb gestió cultural, arts audiovisuals, escèniques, visuals, editorials, musicals o mitjans de comunicació amb nivell de grau, postgrau o màster.
c) Qualsevol altra formació acadèmica específica vinculada a les atribucions del lloc de treball.
d) Experiència laboral o professional en la gestió i la coordinació d'activitats rellevants de projecció pública local, nacional i internacional amb agents del sector cultural públic o privat.
e) Experiència laboral o professional en llocs de direcció del sector públic o privat en gestió cultural o gestió pública administrativa.
f) Acreditació d'un nivell superior de català a l'exigit com a requisit.
g) Coneixements de la llengua anglesa.
h) Coneixements d'altres llengües estrangeres.
Les persones aspirants han de tenir en consideració que només es valoren els mèrits al·legats en un currículum i acompanyats d'una còpia dels documents acreditatius de la formació o l'experiència professional corresponents.
La Comissió de Selecció podrà requerir en qualsevol moment a les persones aspirants els originals de la documentació per a la seva comprovació o una còpia compulsada. Així mateix, la persona aspirant seleccionada haurà de presentar obligatòriament les esmentades còpies compulsades.
Només es valora la formació obtinguda mitjançant una titulació a centres oficials. En cas de presentar-se titulacions o qualsevol altra documentació expedida a l'estranger, s'ha d'acompanyar de la corresponent traducció jurada al català o a l'espanyol.
Per acreditar l'experiència professional per compte d'altri, s'ha de presentar, necessàriament, un certificat de la vida laboral actualitzat, expedit per la Seguretat Social, acompanyat dels corresponents contractes laborals o certificats signats pel director o directora de l'empresa, que permetin comprovar la categoria professional ocupada per la persona aspirant en cada moment.
L'experiència professional per compte propi s'ha d'acreditar mitjançant una còpia compulsada de la documentació d'alta com a autònom o autònoma, com també mitjançant qualsevol altre tipus de documentació acreditativa de l'experiència professional desenvolupada en cada cas.
Quarta
Pla de gestió de l'ICIB
Les persones aspirants han de presentar un resum del pla de gestió de l'ICIB que vulguin impulsar en els propers cinc anys, d'acord amb les característiques que s'indiquen a continuació:
— Extensió màxima: 10 pàgines.
— Format de pàgina: DIN A4, amb marges superior, inferior, dret i esquerre de 2,5 cm.
— Tipus de lletra: Times New Roman.
— Cos: 12.
— Format d'espaiat: 0,6 i 0,6.
— Interlineat: simple.
El contingut del pla ha d'incloure, com a mínim, els aspectes següents:
— Pla i projecte del que ha de ser l'ICIB.
— Establiment de línies de col·laboració amb altres entitats de caràcter similar.
— Interacció de l'ICIB en l'àmbit cultural, social, laboral i econòmic de les Illes Balears.
— Planificació a cinc anys, que ha de contenir, forçosament, l'estructura i els serveis essencials en els àmbits sectorials d'actuació de l'ICIB; els plans estratègics i sectorials; els drets laborals, i els manuals de bones pràctiques en matèria de cultura.
— Planificació a curt termini sobre les accions necessàries per fomentar els hàbits de consum i la introducció i la generació de nous públics interessats per les produccions culturals de les Illes Balears.
Cinquena
Presentació de sol·licituds
Les persones aspirants han de presentar la sol·licitud segons el model que consta en l'annex 3, acompanyada de la documentació requerida en les bases segona, tercera i quarta.
El termini de presentació de sol·licituds és de vint dies naturals comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria i les bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Les sol·licituds es poden presentar en el Registre de la Conselleria de Turisme, Cultura i Esports o en la forma establerta per l'article 16.4 de la Llei 39/2015.
En cas que es detectin errors en les sol·licituds, s'ha de concedir un termini de deu dies hàbils per esmenar-los, d'acord amb el que indica l'article 68 de la Llei 39/2015.
Sisena
Persones admeses i excloses
Acabat el termini de presentació de sol·licituds i d'esmena d'errors, el president ha de dictar una resolució en el termini màxim de quinze dies per la qual s'aprovi la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, la qual s'ha de notificar a les persones interessades per mitjans electrònics i amb la publicació en la pàgina web de l'ICIB.
Setena
Comissió de Selecció
Per dur a terme el procés de selecció, el president ha de designar la Comissió de Selecció, que ha d'estar formada per set vocals amb el mateix nombre de suplents:
a) La directora general de Cultura.
b) El secretari autonòmic de Cultura i Esports.
c) Un alt càrrec de l'IEB.
d) El cap de servei de Cultura.
e) Un tècnic de l'ICIB.
f) Dues persones en representació de les associacions d'empreses del sector cultural de les Illes Balears corresponents als àmbits sectorials de l'ICIB.
Secretari o secretària: un tècnic o tècnica de l'ICIB o de la Direcció General de Cultura, sense vot; s'ha de nomenar també un suplent.
Vuitena
Barems de puntuació
1. Mèrits (currículum): fins a 40 punts.
1.1. Formació acadèmica —lletres a), b) i c) de la base tercera—: 4 punts per cada grau i 2 punts per postgrau o màster, fins a un màxim de 10 punts. El títol que s'acrediti com a requisit no s'ha de tenir en compte com a mèrit.
1.2. Experiència laboral o professional en la gestió i la coordinació d'activitats rellevants de projecció pública local, nacional i internacional amb agents del sector cultural públic o privat —lletra d) de la base tercera—: fins a un màxim de 10 punts.
Es consideren activitats els esdeveniments de tipus cultural com ara fires, exposicions, mostres, festivals, congressos, etc.
S'ha de valorar aquesta experiència amb 0,2 punts per cada mes que s'acrediti en la coordinació o la gestió d'aquestes activitats.
1.3. Experiència laboral o professional en llocs de direcció del sector públic o privat en gestió cultural o gestió pública administrativa —lletra e) de la base tercera—: fins a un màxim d'11 punts. S'ha de valorar aquesta experiència amb els criteris següents:
a) Per cada mes d'experiència en gestió cultural en el sector privat, fins a un màxim de 5 punts: 0,2 punts.
b) Per cada mes d'experiència en gestió pública administrativa, fins a un màxim de 6 punts: 0,2 punts.
c) Per cada mes d'experiència en gestió cultural en el sector públic, fins a un màxim d'11 punts: 0,4 punts.
Les experiències de cada un dels punts anteriors són acumulables fins a assolir el màxim de la puntuació d'aquest apartat.
1.4. Coneixements de llengua catalana: s'han d'acreditar documentalment els certificats de nivell LA o C2 de coneixements de llengua catalana —lletra f) de la base tercera— de l'òrgan competent del Govern de les Illes Balears; de l'Escola Balear d'Administració Pública, o d'un altre organisme reconegut a aquest efecte en la legislació vigent. Es valoraran d'acord amb la taula següent, fins a un màxim de 4 punts.
Nivell |
Llenguatge administratiu |
C2 |
Català |
1 |
3 |
1.5. Coneixements de llengües estrangeres —lletres g) i h) de la base tercera—: s'ha de valorar únicament el nivell superior de coneixements, i no són acumulables, d'acord amb la taula següent, fins a un màxim de 5 punts.
Nivell |
B1 |
B2 |
C1 |
C2 |
Anglès |
0,5 |
1 |
2 |
3 |
Altres llengües estrangeres |
0,25 |
0,5 |
1 |
2 |
2. Pla de gestió: fins a 35 punts.
3. Entrevista: fins a 25 punts.
Novena
Procediment de selecció
Primera fase: valoració dels mèrits. La Comissió de Selecció ha de revisar el currículum i la documentació presentats per les persones candidates i ha de fer una primera valoració dels mèrits de les candidatures admeses al procediment.
Segona fase: valoració del pla de gestió. La Comissió ha d'analitzar i valorar el pla de gestió de les persones candidates admeses.
Un cop valorats els mèrits i el pla de gestió, la Comissió ha de seleccionar les quatre persones candidates que hagin obtingut la millor puntuació global de les dues primeres fases.
Tercera fase: entrevista. La Comissió de Selecció ha de convocar les quatre persones candidates que hagin obtingut la millor valoració de les dues fases anteriors perquè facin una exposició oral del pla de gestió presentat per escrit. La finalitat d'aquesta exposició és permetre a la Comissió fer una valoració més acurada de la persona aspirant i aclarir qualsevol qüestió amb relació al currículum o els mèrits al·legats. En qualsevol cas, s'ha de convocar la persona aspirant amb un mínim de 48 hores d'antelació per mitjans electrònics i amb la publicació en la pàgina web de l'ICIB a fi que pugui comparèixer davant la Comissió de Selecció.
Quarta fase: proposta de la persona candidata. D'entre les quatre persones candidates preseleccionades, la Comissió de Selecció ha de proposar al president de l'ICIB la persona candidata que, d'acord amb els barems de puntuació, consideri més idònia per ocupar el càrrec de director o directora gerent de l'ICIB perquè la nomeni.
En el cas que la persona designada renunciï o causi baixa, el president pot nomenar una de les altres tres persones candidates que hagin estat preseleccionades per la Comissió de Selecció. A aquest efecte, s'ha de mantenir la llista de les quatre persones candidates preseleccionades amb les valoracions obtingudes en el procés selectiu.
La convocatòria es pot declarar deserta si es considera que cap de les persones presentades no s'adequa al perfil exigit o no té els requisits del lloc.
Desena
Termini per resoldre
El termini per resoldre el procediment de selecció és d'un mes comptador a partir de l'endemà del dia en què es publiqui la llista de persones admeses i excloses. Això no obstant, el president de l'ICIB pot ampliar aquest termini mitjançant una resolució motivada.
Onzena
Règim de contractació
La persona candidata designada per ocupar la direcció i gerència de l'ICIB ha de signar un contracte laboral de personal d'alta direcció, regulat pel Reial decret 1382/1985.
La durada del contracte ha de ser des de la signatura fins a l'acabament de la legislatura o fins que cessi el conseller o consellera que hagi nomenat la persona candidata. A l'acabament de la legislatura, la durada del contracte s'ha de perllongar fins a un màxim de tres mesos, mentre no es nomeni un nou director o directora gerent.
No obstant això, quan cessi el conseller o consellera que hagi nomenat la persona candidata, el conseller o consellera entrant pot confirmar en el càrrec el director o directora gerent sense necessitat de convocatòria pública, d'acord amb el que indica l'article 19.2, a la part final, dels Estatuts de l'ICIB.
Dotzena
Incompatibilitat
Les persones titulars de la gerència i els altres òrgans de direcció de l'ens queden sotmeses a la normativa reguladora del règim d'incompatibilitats de les persones membres del Govern i alts càrrecs, i estan sotmeses, amb caràcter general, a la relació laboral especial d'alta direcció, d'acord amb l'article 21.2 de la Llei 7/2010.
Tretzena
Confidencialitat
En compliment del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades, i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades), i de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, la confidencialitat de la participació de les persones candidates en aquest procés de selecció està garantida, com també les dades personals i professionals d'aquestes. Únicament s'ha de fer públic el nom de la persona candidata que resulti designada per ocupar la direcció de l'ICIB.
Catorzena
Principi d'igualtat
Aquesta convocatòria i el procés de selecció previst es regeixen pels principis d'igualtat de tracte i d'oportunitats, i no-discriminació per raó de sexe recollits en la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes, i pels recollits en la Llei 11 /2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.
ANNEX 3 Model de sol·licitud per participar en la convocatòria pública per designar el director o directora gerent de l'Institut d'Indústries Culturals de les Illes Balears
DESTINACIÓ |
INSTITUT D'INDÚSTRIES CULTURALS DE LES ILLES BALEARS |
SOL·LICITANT
DNI/NIE |
|
Nom |
|
||
Llinatge 1 |
|
Llinatge 2 |
|
||
Adreça electrònica |
|
||||
Adreça postal |
|
||||
Codi postal |
|
Localitat |
|
||
Municipi |
|
||||
Província |
|
País |
|
||
Telèfon |
|
EXPÒS: |
1. Que he tingut coneixement de la convocatòria del procés selectiu per cobrir la plaça de director o directora gerent de l'Institut d'Indústries Culturals de les Illes Balears. 2. Que declar estar en possessió de totes i cadascuna de les condicions o requisits exigits que figuren en l'annex 2 d'aquesta Resolució (bases). |
SOL·LICIT: |
La meva admissió per poder participar en el procediment selectiu d'una plaça de director o directora gerent de l'Institut d'Indústries Culturals de les Illes Balears com a òrgan unipersonal de direcció sotmès a la relació laboral especial d'alta direcció regulada pel Reial decret 1382/1985. |
Documentació que s'adjunta |
---|
1. Còpia del NIF, NIE o passaport. |
2. Currículum, acompanyat d'una fotocòpia de la documentació acreditativa dels requisits i mèrits al·legats en el currículum. |
3. Pla de Gestió de l'ICIB. |
4. |
5. |
6. |
INFORMACIÓ SOBRE PROTECCIÓ DE DADES PERSONALS Les dades obtingudes a través d'aquest formulari o del currículum han de ser tractades de conformitat amb el Reglament (UE) 2016/679 i la Llei orgànica 3/2018. Tractament de dades La finalitat del tractament de dades i la base jurídica per a aquest tractament és la tramitació del procés selectiu. L'Institut d'Indústries Culturals de les Illes Balears és el responsable del tractament. Les persones destinatàries de les dades personals són les persones membres de la Comissió de Selecció, regulada en la base setena de l'annex 2 d'aquesta Resolució. Les dades personals es poden cedir d'acord amb el que estableix la legislació vigent de protecció de dades. Exercici de drets i reclamacions En qualsevol moment, les persones aspirants poden exercir els drets d'informació, accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat, oposició i no inclusió en tractaments automatitzats, i fins i tot retirar-ne el consentiment, si escau, en els termes que estableix el Reglament esmentat, per la qual cosa han d'adreçar un escrit al responsable del tractament: Institut d'Indústries Culturals de les Illes Balears, carrer de l'Almudaina, 4, 07001, Palma. |