Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 740727
Resolució del director gerent de la Gerència de l'Hospital Universitari Son Llàtzer de 21 de novembre de 2023 per la qual s'aprova la convocatòria per a cobrir, pel sistema de promoció interna temporal, tres places d’infermer/a de la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital Universitari Son Llàtzer

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

És necessari cobrir, pel sistema de promoció interna temporal, tres places d'infermer/a de la plantilla orgànica autoritzada de la Gerència de l'Hospital Universitari Son Llàtzer.

Fonaments de dret

1. L'article 35.1 de la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut, determina que per necessitats del servei —i en els supòsits i sota els requisits que a aquest efecte s'estableixin en cada servei de salut— es pot oferir al personal estatutari fix exercir temporalment i amb caràcter voluntari les funcions corresponents a nomenaments d'una categoria del mateix nivell de titulació o d'un nivell superior, sempre que es tingui el títol corresponent.

2. El Pacte de 24 de febrer de 2012 pel qual es regulen els criteris generals de la promoció interna temporal del personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears (BOIB núm. 31/2012 de 28/02/2012) i correcció d'errors (BOIB núm. 36/2012 de 08/03/2012).

3. El 31 de maig de 2022 es va publicar en el BOIB núm. 70 l'Acord del Consell de Govern de 30 de maig de 2022 pel qual es ratifica l'Acord de la Taula Sectorial de Sanitat de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears de 13 de maig de 2022 relatiu a la modificació del Pacte de 24 de febrer de 2012 pel qual es regulen els criteris generals de la promoció interna temporal del personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears.

4. El 5 d'agost de 2023, es va publicar al BOIB núm. 109 la Resolució de la consellera de Presidència i Administracions Públiques per la qual 5. es deleguen competències en matèria de gestió de personal estatutari. El punt 2 r) delega al director general del Servei de Salut la convocatòria i resolució de procediments de promoció interna temporal de l'article 35 de la Llei 55/2003.

6. El punt 2 l) de la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears d'11 de març de 2021 per la qual es deleguen diferents competències en matèria de personal estatutari de la sanitat pública autonòmica en la persona titular de la Direcció d'Àrea de Professionals i Relacions Laborals i en les persones titulars de les gerències territorials estableix que «es deleguen en les persones titulars de les gerències territorials dels diferents centres i establiments del Servei de Salut de les Illes Balears les competències següents […] l) Convocar i resoldre els procediments de promoció interna temporal de l'article 35 de la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'Estatut Marc del personal estatutari dels serveis de salut».

Per tot això dicto la següent

Resolució

1. Aprovar la convocatòria per a cobrir, pel sistema de promoció interna temporal tres places d'infermer/a corresponents a la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital Universitari Son Llàtzer.

2. Aprovar les bases que regeixen aquesta convocatòria, que figuren en l'annex 1.

3. Publicar un model de sol·licitud per a participar en el procediment objecte d'aquesta convocatòria, que figura en l'annex 2.

4. Aprovar el barem de mèrits aplicable a aquesta convocatòria, que figura en l'annex 3.

5. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant l'òrgan que l'ha dictat, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la data de la seva publicació, d'acord amb el que es disposa en l'article 124 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions Públiques, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

Palma, 21 de novembre de 2023

La directora gerent de l'Hospital Universitari Son Llàtzer Soledad Gallardo Bonet Per delegació del director general del Servei de Salud (BOIB núm. 112, de 12/08/2023)

 

ANNEX 1 Bases de la convocatòria

1. Plaça convocada i funcions que ha d'exercir

1.1. Tres places d'infermer/a adscrita a la gerència de l'Hospital Universitari Son Llàtzer.  

1.2. La persona seleccionada ha d'exercir les funcions pròpies de la categoria.

2. Característiques de la plaça

2.1    Lloc i centre de treball: Hospital Universitari Son Llàtzer.

2.2    Tipus de nomenament: a la persona seleccionada se li expedirà un nomenament de personal estatutari en la modalitat de promoció interna temporal d'una plaça d'infermer/a.

2.3    El règim jurídic durant el temps en què la persona seleccionada ocupi la plaça serà el següent:

a. Es mantindrà en la situació de servei actiu i amb reserva de plaça en la categoria d'origen.

b. Percebrà les retribucions corresponents a les funcions exercides, excepte els triennis i el complement de carrera professional, que seran els corresponents a la categoria d'origen.

c. No suposarà la consolidació de cap dret de caràcter retributiu o en relació amb l'obtenció d'un nou nomenament, sense perjudici que es pugui considerar com a mèrit en els procediments selectius i de provisió.

3. Requisits per a participar

3.1    Els sol·licitants han de complir els requisits següents:

a. Tenir la condició de personal estatutari fix del Servei de Salut de les Illes Balears i prestar servei en la gerència de l'Hospital Universitari Son Llàtzer. En cas que la convocatòria es declari deserta perquè no s'hagi presentat ningú que compleixi els requisits, es preveu expressament que s'estengui al personal que compleixi els requisits de la resta de les gerències de la mateixa àrea de salut.

b. Pertànyer a algun grup de classificació inferior o a una categoria o especialitat diferent del mateix grup que la plaça a la qual s'opta.

c. Estar en la situació de servei actiu.

d. Tenir el títol de diplomat en infermeria.

e. Tenir la capacitat funcional necessària per a exercir les funcions que es derivin del nomenament corresponent. Aquest requisit ha d'acreditar-se abans de la presa de possessió.

3.2    Aquests requisits han de complir-se l'últim dia del termini per a presentar sol·licituds i mantenir-se durant tot el procés selectiu.

3.3    Els aspirants han d'acreditar-los fefaentment en el moment de presentar les sol·licituds, excepte el requisit del punt f), que ha d'acreditar-se abans de la presa de possessió.

4. Presentació de sol·licituds

4.1. Els interessats a participar en la selecció per a cobrir la plaça oferta han de presentar una sol·licitud segons el model que s'adjunta en l'annex 2.

4.2. El termini per a presentar sol·licituds és de deu dies naturals a comptar des de l'endemà de la data de publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

4.3. La documentació requerida ha de presentar-se en l'Oficina d'Assistència en Matèria de Registre i les oficines auxiliars del Servei de Salut de les Illes Balears, o per qualsevol de les vies previstes per l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

4.4. Els aspirants han de conservar el seu exemplar de la sol·licitud per si la hi requereixen en qualsevol moment del procés selectiu.

5. Documentació

5.1. A la sol·licitud cal adjuntar còpia autèntica de la documentació que acrediti que es compleixen els requisits i els mèrits al·legats.

5.2. A més, cal adjuntar còpia autèntica d'aquests altres documents:

a. En cas de tenir la nacionalitat espanyola, el requisit serà verificat d'ofici per l'administració, tret que hi hagi oposició expressa de l'aspirant (i en aquest cas haurà d'aportar la documentació acreditativa). També pot presentar-se voluntàriament el DNI en vigor. Si l'administració no pogués comprovar el compliment d'aquest requisit el notificarà a l'aspirant, perquè l'aporti.

b. Còpia autèntica del títol acadèmic exigit en la convocatòria (anvers i revers del títol) o bé el justificant de pagament dels drets d'expedició del títol acompanyat d'un certificat de la institució educativa corresponent que acrediti que el títol encara no ha estat expedit.

c. Justificació dels mèrits específics.

5.3. Consignar dades falses en la sol·licitud o en els mèrits al·legats implica l'exclusió definitiva de l'aspirant o de la persona seleccionada en el procés selectiu.

5.4. Els títols o els mèrits expedits en una llengua que no sigui el català o el castellà han de lliurar-se traduïts convenientment a un d'aquests idiomes per un organisme oficial competent.  

6. Sistema de selecció i valoració de mèrits

6.1. La selecció, en cas de concurrència, es durà a terme pel sistema de concurs de mèrits.

6.2. El barem dels mèrits al·legats per a optar a aquesta plaça és el que s'estableix en l'annex 3 d'aquesta convocatòria i que es desglossen com s'indica a continuació:

i. Experiència professional: màxim, 70 punts.

ii. Formació: màxim, 20 punts.

iii. Coneixements de català: màxim, 10 punts.

7. Comissió de selecció

7.1. La Comissió de Selecció està formada per tres membres, que tenen la condició de personal funcionari de carrera o estatutari fix del Servei de Salut, del mateix grup professional —o d'un grup superior— que el de la plaça convocada, tots amb veu i vot.

  • Presidenta: Catalina Pujol Cañellas
  • Vocal: Javier Mancho Iglesias
  • Secretària: Lucia Ruzafa López

7.2. Els membres de la Comissió de Selecció s'han d'abstenir d'intervenir en el procés —i l'han de notificar a l'autoritat que els hagi designat— si concorre alguna de les circumstàncies previstes en l'article 23 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

7.3. Les funcions de la Comissió de Selecció són les següents:

  • Valorar els mèrits al·legats i acreditats pels candidats segons el model establert en aquestes bases.
  • Si fa falta, requerir als candidats que esmenin en el termini previst els defectes formals dels mèrits al·legats, o bé que aclareixin, en el termini i en les maneres previstes, algun dels mèrits al·legats.
  • Confeccionar una llista dels seleccionats per ordre de prelació.
  • Resoldre les reclamacions presentades pels candidats en el termini establert i en la forma oportuna.
  • Elevar a l'òrgan de selecció la llista definitiva de seleccionats i de les puntuacions obtingudes.
  • Valoració dels mèrits

7.4. La Comissió de Selecció ha de fer en primer lloc la valoració dels mèrits dels candidats, desglossada d'aquesta manera i d'acord amb el que estableixi la convocatòria:

8. Procediment de selecció i resolució de la convocatòria

8.1. Una vegada vençut el termini per a presentar sol·licituds es publicarà en la intranet de l'Hospital Universitari Són *Llàtzer i en el web del Servei de Salut de les Illes Balears la resolució del director gerent per la qual s'aprova la llista provisional d'aspirants admesos i exclosos, exposant la causa de l'exclusió.

A més, d'acord amb la proposta efectuada per la Comissió de Selecció, la citada resolució inclourà també la llista provisional de puntuacions (valoració de mèrits), que es publicarà en la intranet de l'Hospital Universitari Son Llàtzer i en el web del Servei de Salut de les Illes Balears.

En aquest acte s'obrirà un termini de set dies hàbils per a presentar al·legacions o reclamacions a aquesta resolució i aportar la documentació requerida o, en el seu cas, esmenar la causa de l'exclusió. Si, en el seu cas, no s'esmenen els defectes, es considerarà que la persona interessada ha desistit de la sol·licitud.

Tots els documents s'han de dirigir al servei de Recursos Humans i es poden presentar per qualsevol de les vies que preveu la normativa vigent.

8.2. En el termini dels set dies hàbils següents a la finalització del termini indicat en el punt anterior, i una vegada resoltes les possibles al·legacions, es publicarà en la intranet de l'Hospital Universitari Són *Llàtzer i en el web del Servei de Salut de les Illes Balears la resolució del director gerent per la qual s'aprova la llista definitiva d'admesos i exclosos.

A més, d'acord amb la proposta efectuada per la Comissió de Selecció, la citada resolució inclourà també la llista definitiva de puntuacions.

En aquest acte, s'obrirà un termini addicional de cinc dies hàbils als únics efectes que aquells que van resultar exclosos inicialment puguin, en el seu cas, presentar al·legacions a la valoració dels seus mèrits. En aquest cas, a proposta de la Comissió de Selecció i una vegada resoltes les possibles al·legacions, es publicarà, en la forma establerta anteriorment, la resolució amb la puntuació total.

8.3. El nomenament s'oferirà al candidat proposat per la Comissió de Selecció que figuri amb la puntuació més alta. Si diversos candidats tenen la mateixa puntuació en la llista definitiva, s'aplicaran els criteris de desempat següents:

  • Amb caràcter general, tenen prioritat les dones en cas que estiguin infrarepresentades en la categoria i en l'especialitat, de conformitat amb l'article 61 de la Llei 12/2006, de 20 de setembre, per a la dona.
  • A continuació, qui hagi acreditat en la llista més serveis prestats en la categoria dins del Servei de Salut i subsidiàriament en el Sistema Nacional de Salut.
  • Si l'empat persisteix, el nomenament s'ofereix en primer lloc a qui acrediti la puntuació més alta en l'apartat relatiu a l'experiència professional.
  • Si així i tot l'empat persisteix, té prioritat qui tingui la puntuació més alta en l'apartat de formació continuada.
  • Finalment, si els candidats continuen empatats, el desempat es dirimeix segons l'escala següent: primer, tenir més de 45 anys; després, tenir més càrregues familiars; a continuació, ser víctima de violència de gènere i, finalment, qui tingui més edat.

8.4. La resolució d'adjudicació definitiva es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

9. Nomenament i presa de possessió

La persona seleccionada disposarà d'un termini de tres dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació de la resolució d'adjudicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears per a prendre possessió de la plaça.

 

ANNEX 2 Model de sol·licitud

Dades del sol·licitant

Primer cognom:...........................................................     

Segon cognom: ………………………………...........

Nom:...........................................................................    

Núm. doc. identitat: …………………………………

Dades a efectes de rebre notificacions

Nom de la via ………………………………………………………………………………..

Núm: ........... Pis:........... Porta: ............... Localitat: .............................................................

Codi postal: ………………

Municipi: ………………………………………………….

Telèfon: ………………………………………………………………….

Correu electrònic: ………………………………………………………………..

EXPOSO:

1. Que el _____ de ______________de 2023 es va publicar en el BOIB la Resolució del director gerent de l'Hospital Universitari Son Llàtzer per la qual es vàrem convocar tres places d'infermer/a.

2. Que compleixo els requisits exigits en la convocatòria.

 

Per això SOL·LICIT:

Ser admès/admesa en la convocatòria, per a això adjunt a aquesta sol·licitud la documentació exigida i l'acreditació dels mèrits.

 .....................................   ,............ de ................................... de 2023

[rúbrica]

 

 

 

Directora Gerent de l'Hospital Universitari Son Llàtzer

 

ANNEX 3 Barem de mèrits

1. Experiència professional (màxim, 70 punts)

1.1. Es computa el temps de serveis prestats que el candidat tingui reconeguts fins al terme del termini per a presentar sol·licituds de participació en el procés selectiu, d'acord amb el barem següent:

a) Per cada mes de serveis prestats en institucions sanitàries públiques de la Unió Europea com a personal estatutari, funcionari o laboral en la mateixa categoria a la qual s'opta o en places amb el mateix contingut funcional: 0,23 punts.

b) Per cada mes de servei prestat com a cooperant en programes de cooperació internacional per al desenvolupament o en programes d'ajuda humanitària exercint les funcions pròpies de la categoria al fet que s'opta o en places amb el mateix contingut funcional: 0,23 punts. c) Per cada mes de serveis prestats ocupant un lloc directiu en institucions sanitàries públiques del Sistema Nacional de Salut (solament es valoren els serveis prestats si es té el títol requerit per a accedir a la categoria): 0,23 punts.

d) Per cada mes de serveis prestats en centres públics no sanitaris de la Unió Europea com a personal funcionari o laboral en la mateixa categoria o en places amb el mateix contingut funcional: 0,10 punts.

e) Per cada mes de serveis prestats en institucions sanitàries públiques de la Unió Europea en una categoria diferent a la categoria a la qual s'opta: 0,115 punts.

1. Per a valorar aquest apartat es tenen en compte els aspectes següents:

a) La puntuació màxima que pot obtenir-se per la totalitat dels subapartats que ho integren és de 70 punts.

b) El còmput de serveis prestats es calcula aplicant la fórmula següent: se sumen tots els dies de serveis prestats en cadascun dels subapartats anteriors i el resultat es divideix entre 365. El quocient resultant es multiplica per 12, es menyspreen els decimals del resultat obtingut i se li aplica el valor assignat al mes complet en el subapartat corresponent.

c) Un mateix període de temps no pot ser valorat en més d'un dels subapartats que ho integren.

d) Tenen la consideració d'institucions sanitàries públiques els serveis centrals o perifèrics dels serveis autonòmics de salut, els del *INGESA, els de l'extint INSALUD i els dels organismes equivalents de la Unió Europea.

2. Formació i docència (màxim, 20 punts)

2.1. Formació reglada

a) La nota d'expedient acadèmic per a obtenir el títol que habilita per a exercir la professió es valora de manera proporcional a la nota mitjana obtinguda. S'atorguen 0,02 punts per cada decimal que superi la nota de l'aprovat (5), de manera que no s'adjudica puntuació al 5 i la puntuació màxima és d'1 punt, que correspon al 10 de nota mitjana.

b) Si l'expedient acadèmic no reflecteix notes numèriques es consideraran les equivalències següents: bé, 0,2 punts; notable, 0,4 punts; excel·lent, 0,8 punts; matrícula d'honor, 1 punt.

2.2. Formació continuada:

a) Cursos, seminaris, tallers, congressos, jornades, reunions científiques i altres activitats formatives que estiguin relacionades directament amb el contingut de la categoria a la qual s'opta, d'acord amb els criteris següents:

 

−  Activitats formatives en ciències de la salut posteriors a l'1 de gener de 2005 (es valoren sempre que compleixin alguna de les característiques següents):

  • Han d'estar acreditades per la Comissió de Formació Continuada de les Professions Sanitàries —tant l'estatal com qualsevol de les autonòmiques— o pels consells generals d'escoles oficials que, en virtut d'un conveni, tinguin encomanada la funció d'acreditació. L'acreditació ha de complir els criteris de la normativa de la Comissió de Formació Continuada del Sistema Nacional de Salut als materials de promoció o certificació d'assistència d'aquesta activitat, per la qual cosa han de constar de manera conjunta el logotip, el text i el nombre de crèdits.
  • Han d'haver estat impartides per alguna universitat, la qual cosa ha de constar en el certificat corresponent.

− Activitats formatives en ciències de la salut anteriors a l'1 de gener de 2005 i la resta de les activitats formatives, independentment de la data (es valoren sempre que compleixin alguna de les característiques següents):

  • Han d'estar acreditades per la Comissió de Formació Continuada de les Professions Sanitàries —tant l'estatal com qualsevol de les autonòmiques— o pels consells generals d'escoles oficials que, en virtut d'un conveni, tinguin encomanada la funció d'acreditació. L'acreditació ha de complir els criteris de la normativa de la Comissió de Formació Continuada del Sistema Nacional de Salut als materials de promoció o certificació d'assistència d'aquesta activitat, per la qual cosa han de constar de manera conjunta el logotip, el text i el nombre de crèdits.
  • Han d'haver estat organitzades o impartides per alguna administració pública (d'acord amb l'article 2 de la Llei 40/2015) o per alguna universitat, la qual cosa ha de constar en el certificat corresponent.
  • Activitats organitzades per organitzacions sindicals o entitats sense ànim de lucre i que s'hagin impartit en virtut de convenis subscrits amb les administracions públiques o amb universitats, o bé que hagin estat acreditades i/o subvencionades per aquelles, la qual cosa ha de constar en el certificat corresponent.
  • Activitats dutes a terme en virtut dels acords de formació continuada en les administracions públiques i que estiguin organitzades per qualsevol dels promotors de formació continuada que hagin subscrit aquests acords.

b) A aquest efecte del que disposen els apartats anteriors, es puntualitzen els aspectes següents:

  • Les activitats formatives en ciències de la salut són les relacionades amb les àrees temàtiques següents: salut pública, recerca, pràctica clínica, gestió sanitària i qualitat, i docència.
  • Quant a la resta de les activitats formatives, es tracta de les relacionades amb les àrees temàtiques següents: prevenció de riscos laborals; sistemes d'informació, informàtica referida a aplicacions d'ofimàtica de nivell d'usuari i programes informàtics aplicats a la recerca en ciències de la salut; aspectes organitzatius relatius al servei sanitari; atenció al públic; estrès i autocontrol, o orientació psicològica; i qualsevol altra que segons el parer del Tribunal estigui relacionada amb les funcions de la categoria a la qual s'opta.

c) Els diplomes o certificats a què es refereixin a aquestes activitats formatives es valoren a raó de 0,026 punts per cada crèdit CFC (Comissió de Formació Continuada) o LRU (sistema d'implantació dels crèdits europeus per mitjà de la Llei de reforma universitària) i a raó de 0,065 punts per cada crèdit ECTS (Sistema Europeu de Transferència i Acumulació de Crèdits).

 

– Si en el diploma o certificat figura el nombre d'hores en lloc dels crèdits, s'atorga un valor de 0,0026 punts per cada hora de formació; si figuren simultàniament crèdits i hores, la valoració es fa sempre pels  crèdits certificats; si no s'especifiquen hores ni crèdits, no es valora aquesta activitat.

2.3. Docència

a) Per cada crèdit o per cada deu hores com a docent en qualsevol de les activitats formatives a què es refereix l'apartat 2.1: 0,2 punts.

b) Per la tutorització de pràctiques clíniques de la categoria a la qual s'opta: 0,015 punts per cada deu hores.

2.4. Activitats científiques i de difusió del coneixement

a) Publicacions científiques:

 

1. Llibres de caràcter científic relacionats directament amb el contingut de la categoria a la qual s'opta i que contenguin ISBN i dipòsit legal:

  • Per cada llibre complet:

- primer autor: 1 punt.

- resta d'autors: 0,5 punts.

  • Per cada capítol de llibre no inclòs en el punt anterior:

- primer autor: 0,3 punts.

- resta d'autors: 0,15 punts.

(Màxim tres capítols per llibre.)

 

En el cas que el criteri seguit per a esmentar els autors sigui l'ordre alfabètic, tots els autors es valoren amb la puntuació corresponent a un primer autor.

 

2. Articles publicats en alguna revista de caràcter científic relacionats directament amb el contingut de la categoria a la qual s'opta:

  • Per cada publicació en una revista de tirada internacional:

primer autor: 0,10 punts.

resta d'autors: 0,05 punts.

  • Per cada publicació en una revista de tirada estatal:

primer autor: 0,05 punts.

resta d'autors: 0,025 punts.

 

En el cas que el criteri seguit per a esmentar els autors sigui l'ordre alfabètic, tots els autors es valoren amb la puntuació corresponent a un primer autor.

 

b) Ponències i comunicacions:

 

1. Per cada ponència presentada en congressos o reunions científiques relacionada directament amb el contingut de la categoria a la qual s'opta:

  • Congrés o reunió científica d'àmbit internacional: 0,10 punts.
  • Congrés o reunió científica d'àmbit estatal o autonòmic: 0,05 punts.

2. Per cada comunicació o pòster presentat en congressos o reunions científiques i que estigui relacionat directament amb el contingut de la categoria a la qual s'opta:

  • Congrés o reunió científica d'àmbit internacional: 0,05 punts.
  • Congrés o reunió científica d'àmbit estatal o autonòmic: 0,025 punts.

c) Recerca

 

1. Per premis de recerca atorgats per societats científiques, organismes oficials o entitats sense ànim de lucre registrades degudament i entre les finalitats de les quals hi hagi la recerca, sempre que els premis estiguin relacionats amb el programa de matèries que regeix les proves selectives:

  • Per cada premi d'àmbit internacional: 1 punt.
  • Per cada premi d'àmbit estatal: 0,50 punts.
  • Per cada premi d'àmbit autonòmic: 0,25 punts.

2. Per cada participació en projectes de recerca finançats per organismes públics:

  • Com a investigador principal: 0,50 punts.
  • Com a investigador col·laborador: 0,25 punts.

3. Coneixements orals i escrits de català (màxim, 10 punts)

Els certificats emesos per la Direcció General de Política Lingüística i els reconeguts en l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 per la qual es determinen els títols, els diplomes i els certificats equivalents als certificats de coneixements de llengua catalana de la Direcció General de Cultura i Joventut (*BOIB núm. 34, de 12/03/2013) es valoren així:

a. Certificat del nivell A2: 1 punt.

b. Certificat del nivell B1: 3 punts.

c. Certificat del nivell B2: 5 punts.

d. Certificat del nivell C1: 7 punts.

e. Certificat del nivell C2: 8 punts.

f. Certificat de llenguatge administratiu (LA): 2 punts.

Es valora només un certificat, excepte en el cas del certificat LA, en què la seva puntuació s'acumula a la de l'altre certificat que s'aporti. Si es presenta només el certificat LA, es valora igualment amb 2 punts.