Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR D'EIVISSA
Núm. 735608
Aprovació del Conveni de col·laboració entre el Consell Insular i la Cambra de Comerç, Indústria, Navegació i Serveis d'Eivissa i Formentera (Cambra) per al finançaments despeses d'estructura i actuacions de l'any 2023. Expt. 2023/00020635P
El Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa, en sessió ordinària el dia 3 de novembre de 2023, va aprovar la següent proposta de la consellera executiva del Departament de Promoció Econòmica, Cooperació Municipal i Recursos Humans:
“(...)
PRIMER.- APROVAR i subscriure el Conveni de col·laboració entre el Consell Insular d'Eivissa i la Cambra de Comerç, Indústria, Navegació i Serveis d'Eivissa i Formentera per al finançament de despeses d'estructura i actuacions de l'any 2023, amb CSV número 14615534260546254076.
SEGON.- APROVAR la dotació econòmica de la subvenció per un import total màxim de cent mil euros (100.000,00 €), amb càrrec a l'aplicació pressupostària 4220.48966 del vigent pressupost a favor de la Cambra de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació d'Eivissa i Formentera, amb CIF Q0700521H.
TERCER.-.PUBLICAR el present conveni en el Butlletí oficial de les Illes Balears (BOIB) i a la Base Nacional de Dades de Subvencions (BNDS), una vegada s'hagi aprovat, de conformitat amb allò establert a l'article 18 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, al Butlletí Oficial de les Illes Balears i al Portal de transparència del Consell Insular d'Eivissa (http://transparència.conselldeivissa.info), de conformitat amb l'establert als articles 5.4 i 8.1 de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
(...)”
Eivissa, 20 de novembre de 2023
La cap de secció d'Indústria del Dpt. de Promoció Econòmica, Cooperació Municipal i Recursos Humans Marta Diaz Pascual
Conveni específic entre el Consell Insular d'Eivissa i la Cambra Oficial de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació d'Eivissa i Formentera per a l'atorgament d'una subvenció nominativa per garantir la seva continuïtat, i ajudar econòmicament en el seu funcionament i estructura de l'any 2023
Parts
Vicente Marí Torres, president del Consell Insular d'Eivissa (en endavant, Consell), per nomenament del Ple de 23 de juny de 2023, actuant en nom i representació d'aquesta institució, de conformitat amb el que disposen l'article 52 del Reglament orgànic del Consell Insular d'Eivissa, l'article 34 de la Llei 7/1985, de 2 de abril, reguladora de les bases del règim local (LBRL), i l'article 20 de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de consells insulars, assistit pel secretari general d'aquesta Corporació, en exercici de les seues funcions de fe pública que li atribueix l'article 92 bis de la LBRL.
Juan Guasch Serra, President de la Cambra de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació d'Eivissa i Formentera (en endavant, Cambra), nomenat en consell insular de la cambra en data 28 de juny de 2022, per raó del seu càrrec, segons les atribucions conferides per l'article 12 de la Llei 4/2014, d'1 d'abril, bàsica de les cambres oficials de comerç, indústria, serveis i navegació (Llei de cambres) i la Llei 1/2017, de 12 de maig, que regula la Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Navegació d'Eivissa i Formentera (Llei de cambres IB), i en l'exercici que li atribueix l'article 36 del seu Reglament de règim intern.
Antecedents
1. El Consell i la Cambra tenen entre les seues finalitats el desenvolupament d'estratègies de promoció econòmica i desenvolupament local i de foment de l'esperit emprenedor, l'autoocupació i la creació d'empreses en l'àmbit de l'illa d'Eivissa.
2. El Consell, de conformitat amb l'article 30 de la Llei de cambres IB, modificat pel Decret llei 9/2021, de 23 de desembre, i per la Llei 2/2022, de 6 de juny, de mesures urgents en determinats sectors d'activitat administrativa, pot signar convenis per finançar les cambres de comerç, incloses les despeses de funcionament i estructura.
3. D'altra banda, la Cambra és una corporació de dret públic dependent de la tutela de la conselleria d'Empresa, Ocupació i Energia del Govern de les Illes Balears, que representa els interessos del comerç, la indústria, la navegació i els serveis de la seva demarcació i te l'objecte, les funcions i les atribucions que determina la Llei de cambres i les normes que la despleguen; la Llei de cambres IB, i la normativa que la desplega, i les disposicions del Reglament de règim interior de la Cambra Oficial de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació d'Eivissa i Formentera.
4. La Cambra gaudeix de la naturalesa d'ens local i té plena capacitat i personalitat jurídica independent per al compliment de les seues finalitats pròpies i es regeix pel principi de cooperació i col·laboració; i en la seua actuació, pels criteris d'eficiència i servei a la ciutadania.
A més de l'exercici de les competències de caràcter públic que li atribueix la legislació vigent i de les que li puguin encomanar i delegar les administracions públiques, la Cambra té entre les seves funcions, la de prestar serveis a les empreses que operen les activitats de comerç, indústria, serveis i navegació.
5. Que des dels seus inicis, la Cambra ve desenvolupant diverses activitats emparades en la normativa vigent, com, per exemple: emetre diferents certificats; formacions; suport al comerç com a consultoria, comunicació i difusió d'iniciatives; organització de campanyes; concursos....
La Cambra participa a les diferents entitats i organismes de l'administració dels que forma part, com a òrgan consultiu, acudint puntualment a les seves sessions, amb una participació activa quant a recollida d'opinió i criteris dels sectors empresarials de les nostres illes.
La Cambra és membre actiu de l'Institut de Mediació de les Illes Balears (IMIB), integrada pel Col·legi d'Advocats de Balears (ICAIB) i les tres cambres de comerç, impulsant la mediació com a sistema de resolució de conflictes de forma extrajudicial.
6. En el pressupost del Consell de l'any 2023, consta una subvenció nominativa a la Cambra, seu Eivissa, per import de 100.000 €, amb càrrec a l'aplicació pressupostària 4220.48966.
Aquesta subvenció nominativa està prevista en el Pla Estratègic de Subvencions del Consell per als anys 2023-2025, publicat al BOIB núm 12, de 26 de gener de 2023, amb la finalitat de donar suport a la Cambra finançant l'exercici de les seves funcions publicoadministratives dirigides a les empreses de la seva circumscripció desenvolupades a l'any 2023 i així preservar la seva continuïtat amb la tasca de promoció i defensa dels interessos generals del comerç a l'illa d'Eivissa.
7. Que les despeses totals de la Cambra en funcionament i estructura per l'any 2023 a l'illa d'Eivissa objecte de la present subvenció seran de 279.372,75 €, segons consten a la relació de despeses de l'annex I del present conveni.
8. Que és voluntat d'ambdues institucions que tots els ciutadans i ciutadanes de l'Illa d'Eivissa puguin beneficiar-se de l'assessorament i suport proporcionat per la Cambra.
Les parts es reconeixen mútuament la capacitat legal necessària per formalitzar aquest conveni, d'acord amb les següents
Clàusules
1.- Objecte
És objecte del present conveni entre el Consell i la Cambra, establir els termes i les condicions per a l'atorgament d'una subvenció nominativa per garantir la seva continuïtat i ajudar econòmicament en el seu funcionament i estructura finançant el desenvolupament de les funcions publicoadministratives durant l'exercici 2023.
Amb aquesta col·laboració publicaprivada, es facilita tot un sistema de desenvolupament de l'activitat econòmica i empresarial, posant a disposició de les empreses la informació i els mitjans necessaris per millorar la seva gestió i augmentar la seva competitivitat.
2.- Finançament
Aquest conveni instrumenta una subvenció nominativa excepcional i directa i està prevista als Pressuposts del Consell de l'any 2023, a la Cambra, de conformitat amb l'establert a l'art. 48 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic (LRJSP), a l'art. 22.2 a de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (LGS) i a l'art. 65 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, mitjançant el qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (RLGS); i tenint en compte el Decret llei 9/2021, de 23 de desembre, que modifica la Llei de cambres.
3.- Obligacions de les parts
Ambdues parts ens comprometem amb caràcter general a executar les activitats objecte d'aquest conveni de conformitat amb els principis de bona administració, bona fe i presumpció de legalitat.
3.1. A més, la Cambra es compromet a:
Continuar realitzant des de gener fins a 31 de desembre de l'any 2023, les actuacions pròpies de la Cambra, que fonamenten la concessió de la present subvenció, que són les següents:
Assessorament a empreses:
(L'oficina existent a Eivissa només dóna cobertura a les qüestions que plantegen els particulars. Hi ha un buit quant a l'assistència a les empreses, que la Cambra supleix donant cobertura en la mesura del possible a les seves consultes i queixes).
Suport al Comerç:
Digitalització:
Mediació i Arbitratge:
Emetre certificacions:
Assessorament a les administracions públiques:
Reconeixement i suport a les empreses:
Impuls a la plataforma d'afectats per la modificació del Reglament de Costes que projecta el Ministeri de Transició Ecològica i el Repte Demogràfic:
Presència de la cambra en comissions de treball, en les quals a totes elles la Cambra defensa i recolza els interessos específics de les empreses d'Eivissa.
Davant el GOVERN BALEAR:
1. Conselleria d'Habitatge, Territori i Mobilitat
2. Conselleria d'Economia, Hisenda i Innovació
3. Conselleria d'Empresa, Ocupació i Energia
4. Agència Turisme Illes Balears (AETIB)
5. Conselleria de Presidència i Administracions Públiques
6. Conselleria d'Educació i Universitats
7. Consell Econòmic i Social (CES).
8. Centre Balears Europa.
Davant el CONSELL:
1. Departament de Promoció Turística, Medi Rural i Marí.
2. Departament de Territori, Ordenació Turística, Mobilitat, Infraestructures Viàries i Lluita contra el Intrusisme
3. Consell Sectorial de la Moda.
4. Consell Sectorial de Comerç.
Davant AUTORITAT PORTUÀRIA DE BALEARS
1. Comitè Serveis Port d'Eivissa.
2. Consell de Navegació des Port.
3. Consell i Port de la Savina.
ALTRES ORGANISMES:
1. Cambra de Espanya.
2. Universitat de les Illes Balears.
3. Foment de Turisme d'Eivissa.
4. Consell d'Arbitratge de Eivissa.
5. Junta Arbitral de Transports.
6. Institut de Mediació de les Illes Balears (IMIB).
De manera ocasional, la Cambra es convidada en meses i reunions sectorials, com són:
A més de les funcions que corresponen a la Cambra pel seu funcionament:
Així mateix, la Cambra queda obligada al compliment de les restants condicions establertes a l'article 14 de la LGS, i les que s'estableixen a la mateixa resolució de concessió.
3.2. El Consell, per la seua part, es compromet a:
4.- Pagament
El Consell aportarà com a màxim 100.000,00 euros i anirà a càrrec de la partida 4220.48966, segons es preveu al Pressupost del Consell Insular d'Eivissa de l'any 2023.
El pagament de la subvenció nominativa del Consell a la Cambra objecte del present conveni, s'efectuarà en un únic pagament del 100% de la quantia per un import de 100.000 € a la firma del conveni i una vegada tramitat el pagament.
En relació a la presentació de garantia, atès que la beneficiària és un ens instrumental de dret públic vinculada a una administració pública, de conformitat amb l'establert a l'article 42.2 del RLGS, queda exonerada la Cambra de la presentació de garantia.
5.- Justificació
Per a la justificació del conveni, la Cambra haurà de presentar la documentació que a continuació es relaciona entre el 15 de gener de 2023 i el 29 de febrer de 2024.
1. Memòria explicativa sobre el desenvolupament de les actuacions que s'hagin dut a terme.
2. Certificat de la secretària general de la Cambra, de les despeses efectuades a càrrec de la quantia aportada pel Consell, en el què s'indiqui que no s'ha rebut altres subvencions o ingressos per l'objecte subvencionat.
3. Una memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades que ha de contenir:
4. Per justificar el pagament de les factures i nòmines objecte de la subvenció s'ha de presentar la documentació següent:
5. Declaració responsable de no incórrer en cap de les prohibicions per ser beneficiari establertes a l'article 13 de la LGS, i a l'article 10 del TRLGS.
Les despeses subvencionables s'han d'ajustar al que estableix l'article 31 de la LGS, entenent com a tals les que de manera indubitada responguin al desenvolupament de les funcions publicoadministratives, resultin estrictament necessàries i es facin en el termini d'execució definit. En cap cas el cost d'adquisició de les despeses subvencionables podrà ser superior al valor de mercat.
* Les despeses que es podran tenir en compte en l'objecte de la present subvenció són aquelles que s'hagin fet i desenvolupat entre l'1 de gener fins al 31 de desembre de 2023 relacionades amb l'illa d'Eivissa, i pagades en el mateix període i fins el 31 de gener de 2024.
Concretament, es consideren despeses subvencionables les de personal, de viatge i desplaçament, assessorament i serveis externs i altres despeses corrents, vinculades a l'exercici de les seves funcions publicoadministratives de la Cambra. S'entén per:
La raonabilitat del cost s'aplicarà no superant les mitjanes de preus de mercat de la matèria que origina la despesa. Aquest apartat inclou la despesa derivada de la revisió del compte justificatiu per la persona auditora.
- Lloguer de la seu, inclosa la comunitat, o altres instal·lacions i/o equips on es desenvolupen aquestes funcions publicoadministratives o de suport per al compliment de les mateixes.
- Subministraments d'electricitat, calefacció, aigua, telèfon, fax i internet.
- Serveis de neteja.
- Manteniment d'edificis, equips d'oficina i equips informàtics.
- Material d'oficina, amortització d'equips i altres despeses consumibles d'oficina.
- Subscripcions de premsa i de plataformes legislatives.
- Despeses de dominis corporatius d'internet, de plataformes de reunions i de manteniment de programes informàtics (nòmines, control horari, comptabilitat, etc.).
- Serveis d'assessoria laboral, fiscal i jurídica.
- Assegurances dels edificis i/o instal·lacions i els de responsabilitat civil vinculats al desenvolupament de les funcions de la Cambra.
- Despeses d'operativa bancària, com ara comissions de comptes o per serveis bancaris (transferències).
- Despeses relacionades amb el Registre Mercantil.
- Subministraments d'equips de protecció individual (EPIS) i mesures de prevenció de COVID.
- Despeses d'amortització, sempre que estiguin vinculades a elements necessaris per a l'exercici de les funcions publicoadmnistratives per al període subvencionable i es calculi de conformitat amb les normes de comptabilitat generalment acceptades.
Per tal motiu, serà necessari presentar les taules d'amortització dels bens objecte de l'amortització.
En cap cas seran despeses subvencionables, i per tant, no podran formar part de les despeses subvencionables, les següents:
1. Els interessos deutors dels comptes bancaris.
2. Els interessos, recàrrecs i sancions administratives i penals.
3. Les despeses de procediments judicials.
4. Despeses corresponents a obres o a adquisició de béns i equipaments inventariables.
Els tributs són despeses subvencionables quan la Cambra beneficiària de la subvenció els aboni efectivament. En cap cas no es consideren despeses subvencionables els impostos indirectes quan siguin susceptibles de recuperació o compensació.
En els termes establerts a l'article 31.3 de la LGS, quan l'import de la despesa subvencionable superi les quanties establertes a la legislació sobre contractes del sector públic per a contracte menor, l'entitat beneficiària haurà de sol·licitar, com a mínim, tres ofertes de diferents persones o entitats proveïdores, amb caràcter previ a la contracció del compromís per a la prestació del servei o lliurament del bé, llevat que per les seves especials característiques no existeixi al mercat suficient nombres d'entitats que les realitzin, prestin o subministrin.
L'elecció de l'oferta presentada es realitzarà d'acord amb criteris d'eficiència i economia, i s'haurà de justificar expressament en una memòria l'elecció quan no recaigui a la proposta econòmica mes avantatjosa.
De conformitat amb el que estableix l'article 29 de la LGS, la Cambra no podrà subcontractar l'activitat subvencionada a tercers. No es considera subcontractació la concertació a tercers quan l'objecte del contracte no s'espera que hagi de ser realitzat personalment pel beneficiari, bé perquè no constitueixi l'objecte de la seva activitat o bé perquè els elements personals del beneficiari no hagin resultat essencials en la valoració de l'activitat subvencionada.
L'import de les subvencions en cap cas podrà ser de tal quantia que, aïlladament, o en concurrència amb subvencions o ajudes d'altres administracions públiques, o d'altres ens públics o privats, nacionals o internacionals, superi el cost de l'activitat a desenvolupar per la persona o entitat beneficiària.
6.- Mecanismes de seguiment
El seguiment i l'avaluació del desplegament d'aquest conveni, així com la resolució de les incidències que les parts detectin, s'articularà a partir de reunions de coordinació de caràcter tècnic promogudes a instàncies de qualsevol de les dues parts.
Les controvèrsies que puguin plantejar-se sobre la interpretació i l'execució d'aquest conveni s'intentaran resoldre per mutu acord de les parts.
7.- Modificació del conveni
Qualsevol modificació que alteri les condicions establertes en aquest conveni s'ha de pactar per acord escrit de les parts. En qualsevol cas, el document en què es formalitzi la possible modificació s'ha d'adjuntar a aquest conveni com una addenda.
8.- Compatibilitat
En cap cas l'import de l'aportació de l'ajuda pot superar les despeses de les funcions publicoadministratives, segons el pressupost que obra a l'annex I del present conveni.
9.- Difusió de la col·laboració del Consell Insular
En compliment dels articles 11.1 i 34.4 del RLGS, la Cambra es compromet que en els cartells, anuncis, fullets, estands i en tot el material relatiu a les activitats objecte d'aquest conveni, hi figurarà expressament la col·laboració del Consell i el seu logotip. També farà constar aquesta subvenció en la seva memòria anual.
10.- Reintegrament i revocació de l'ajuda
Si amb la documentació presentada no s'arriba a justificar el 100 % de la despesa prevista per a l'activitat objecte del conveni, l'ajuda es reduirà proporcionalment a la despesa justificada, de manera que l'ajuda cobreixi només les despeses correctament justificades.
L'incompliment de l'obligació de justificar la finalitat de l'ajuda econòmica rebuda en la forma i els terminis establerts suposarà, a més de la revocació, la impossibilitat de rebre ajudes del Consell mentre no es faci la devolució de l'import reclamat.
Si durant la instrucció de l'expedient o en el transcurs dels quatre anys posteriors a la concessió de l'ajuda s'observen incompliments parcials o totals de les activitats objecte d'aquest conveni, l'import subvencionat pot ser sotmès a reintegrament.
En aquest sentit, de conformitat amb l'article 17.3 n de la LGS, en relació amb l'article 37.2 de la mateixa llei, i els articles 13 n i 44 del RLGS, s'estableixen els següents criteris de graduació del possible incompliment material de l'activitat objecte d'aquesta subvenció, i sempre que la beneficiària acrediti una actuació inequívoca tendent a la satisfacció dels seus compromisos:
Grau d'incompliment material |
Percentatge de reducció |
---|---|
> 0 % i < 25 % |
25 % |
> 25 % i < 50 % |
50 % |
> 50 % i < 75 % |
75 % |
> 75 % i < 100 % |
90 % |
100 % |
100 % |
L'òrgan instructor aplicarà aquests criteris per determinar la quantitat que finalment haurà de percebre l'entitat beneficiària, o en el seu cas, l'import a reintegrar.
D'acord amb el que disposa l'article 43 del RLGS, es revocarà la subvenció quan, posteriorment a la resolució de concessió vàlida i ajustada a dret, el beneficiari incompleixi totalment o parcialment les obligacions o els compromisos contrets als quals està condicionada l'eficàcia de l'acte de concessió de la subvenció. En tal cas, quedarà sense efecte l'acte de concessió, com a conseqüència de la revocació, i pertocarà reintegrar totalment o parcialment l'ajuda rebuda per l'entitat beneficiària i, si escau, l'exigència de l'interès de demora, en els casos previstos en l'article 44 del RLGS.
El reintegrament es realitzarà pel procediment regulat per les disposicions generals sobre procediments administratius contingudes en el Títol IV de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, sense perjudici de les especialitats que s'estableixen en la LGS i en el RLGS, en el qual s'ha de garantir l'audiència a les entitats interessades. Les quantitats reintegrables tenen la consideració d'ingressos de dret públic i poden ser exigides per la via de constrenyiment.
El règim d'infraccions i sancions administratives aplicables serà l'establert en el Títol IV de la LGS, i en el Títol V del RLGS. Tot això sense perjudici de les responsabilitats penals o civils en què es pugui incórrer.
11.- Òrgan competent per instruir i resoldre el procediment
El Departament de Promoció Econòmica, Cooperació Municipal i Recursos Humans del Consell és el competent per instruir el procediment d'aquest conveni, de conformitat amb el Decret de Presidència núm. 2023000467, d'estructura del govern del Consell Insular d'Eivissa i creació de departaments, de data 28 de juny de 2023 (BOIB núm. 88, de 29 de juny de 2023) que atribueix al Departament de Promoció Econòmica, Cooperació Municipal i Recursos Humans, "L'activitat competencial pròpia del Consell Insular en matèria de cooperació i assistència local als municipis de l'illa, recollides tant a la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, com a la Llei 8/1993, d'1 de desembre, d'atribució de competències als consells insulars en matèria de règim local".
De conformitat amb l'article 28 m de la LCI, correspon al consell executiu aprovar les convocatòries d'ajudes i subvencions, i com aquest és un cas de concessió directa es pot entendre que també és competència d'aquest òrgan.
Quant a la signatura d'aquest instrument jurídic, és d'aplicació l'article 33.2 k (en concordança amb l'apartat i de la LCI, i amb els articles ja esmentats d'aquesta llei).
12.- Règim jurídic i jurisdicció competent
El present conveni no té caràcter contractual sinó que articula una subvenció, i s'ha de regir per les seues clàusules, i en tot allò no previst en el present conveni, per la LRJSP, per la LGS, pel RLGS, i pel TRLGS.
En la realització de les activitats objecte d'aquest conveni s'han d'observar les prescripcions contingudes a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades -DOUE 4/5/2016-), i a la resta de legislació vigent en matèria de protecció de dades personals, que hi sigui d'aplicació.
Les parts que subscrivim aquest conveni ens comprometem a intentar resoldre en comú les diferències que puguin sorgir en la seua aplicació i la seua interpretació. Però si això no fos possible, les qüestions litigioses que puguin afectar la interpretació i l'execució d'aquest conveni han de ser de coneixement i de competència de l'ordre jurisdiccional contenciós administratiu.
13.- Publicitat del conveni
El present conveni es publicarà a la Base de Dades Nacional de Subvencions en els termes expressats a l'article 18 de la LGS, al Butlletí Oficial de les Illes Balears i al Portal de Transparència del Consell (http://transparencia.conselldeivissa.es), de conformitat amb l'establert als articles 5.4 i 8.1 de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
14.- Termini de vigència
La vigència d'aquest conveni s'iniciarà en la data de la seva formalització fins el 30 d'abril de 2024.
I en prova de conformitat, signam aquest conveni.
Pel Consell Insular d'Eivissa Per la Cambra de Comerç, Indústria, Navegació i Serveis d'Eivissa i Formentera Vicent Marí Torres Joan Guasch Serra
ANNEX
Cambra Oficial de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació d'Eivissa i Formentera
*PRESSUPOST INGRESSOS I DESPESES 2023
INGRESSOS
TOTAL INGRESSOS |
345.672,75 € |
---|---|
RECURSOS PERMANENTS |
0,00 € |
RECURSOS NO PERMANENTS |
345.672,75 € |
DESPESES
TOTAL DESPESES |
345.672,75 € |
Assignable Eivissa |
---|---|---|
PERSONAL PLANTILLA |
252.250,00 € |
204.800,00 |
DESPESES DE LOCAL |
13.900,00 € |
7.500,00 |
DESPESES DE MATERIAL |
17.500,00 € |
14.000,00 |
RELACIONS PÚBLIQUES |
5.800,00 € |
5.000,00 |
PUBLICACIONS I SUBSCRIPCIONS |
2.900,00 € |
2.900,00 |
VIATGES I DIETES |
2.300,00 € |
2.300,00 |
FORMACIÓ |
12.200,00 € |
6.200,00 |
ESTUDIS I ASSISTÈNCIA TÈCNICA AL COMERÇ I INDÚSTRIA |
19.772,75 € |
19.772,75 |
SERVEIS PROFESSIONALS |
4.200,00 € |
3.500,00 |
IMPOSTOS I CONTRIBUCIONS |
12.550,00 € |
11.600,00 |
DESPESES FINANCERES |
1.300,00 € |
1.000,00 |
IMPREVISTOS |
1.000,00 € |
800,00 |
|
|
279.372,75 |
RESULTAT PREVIST PRESSUPOST INGRESSOS I DESPESES 2023 |
0,00 € |
|
Eivissa, 05 d'octubre de 2023
* Pressupost pendent de ratificació pel Ple de la Cambra
* Subvencions confirmades a dia de la data
Cambra Oficial de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació d'Eivissa i Formentera
INGRESSOS |
PRESSUPOST 2023 |
---|---|
RECURSOS PERMANENTS |
0,00 € |
Quotes Executiva RPC (IAE, ISOC, IRPF) |
0,00 € |
Percentatge Cameral IAE (fons intercameral) |
0,00 € |
A deduir: Minoració dels Recursos Permanents |
|
Confecció de rebuts i correus |
0,00 € |
Baixes i devolucions |
0,00 € |
Cost recaptació AEAT |
0,00 € |
Participació d'altres Cambres en quotes recaptades |
0,00 € |
Percentatge 6% al C.S.C en ordinària |
0,00 € |
Percentatge al C.S.C en executiva (% de recaptació IAE - AEAT) |
0,00 € |
CSC Atribució Fons IAE |
0,00 € |
Constitució Fons de Reserva (Llei 3/1993) |
0,00 € |
RECURSOS NO PERMANENTS |
345.672,75 € |
PRESTACIÓ SERVEIS |
22.550,00 € |
Certificacions |
2.500,00 € |
Assistència a cursets |
7.000,00 € |
Serveis de telefax i fotocòpies |
50,00 € |
Lloguer sales |
4.500,00 € |
Assessoria jurídica - consultoria empreses |
0,00 € |
Serveis a les empreses |
8.500,00 € |
INGRESSOS FINANCERS |
0,00 € |
Interessos de comptes corrents |
0,00 € |
Interessos de Fons de inversió |
0,00 € |
*SUBVENCIONS I CONVENIS |
323.122,75 € |
Subvencions Govern Balear DG Comerç |
166.500,00 € |
Subvenció Promoció Exterior |
0,00 € |
Subvenció IBDONA |
0,00 € |
Subvenció Accelera Pyme |
0,00 € |
Subvenció Comerç i Ministeri CE |
18.622,75 € |
Subvenció innovació |
10.000,00 € |
Subvenció Consell Insular Estructura |
100.000,00 € |
Subvenció Consell Formentera |
10.000,00 € |
Subvenció-conveni FP |
18.000,00 € |
TOTAL INGRESSOS PRESSUPOST 2023 |
345.672,75 € |
Eivissa, 05 d'octubre de 2023
* Pressupost pendent de ratificació pel Ple de la Cambra
* Subvencions confirmades a dia de la data
Cambra Oficial de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació d'Eivissa i Formentera
DESPESES |
PRESSUPOST 2023 |
|
---|---|---|
PERSONAL |
252.250,00 € |
Assignable Eivissa |
Salaris Eivissa |
164.000,00 € |
164.000,00 |
Salaris Formentera |
36.000,00 € |
- |
Assegurances Socials Eivissa |
40.800,00 € |
40.800,00 |
Assegurances Socials Formentera |
11.450,00 € |
|
|
13.900,00 € |
Assignable Eivissa |
Neteja Eivissa |
1.400,00 € |
1.400,00 |
Neteja Formentera |
1.900,00 € |
- |
Conservació i reparació local Eivissa |
750,00 € |
750,00 |
Conservació i reparació local Formentera |
750,00 € |
- |
Electricitat Eivissa |
3.200,00 € |
3.200,00 |
Electricitat Formentera |
1.500,00 € |
- |
Aigua local Eivissa |
350,00 € |
350,00 |
Aigua local Formentera |
100,00 € |
- |
Assegurances |
2.200,00 € |
1.800,00 |
Dotació amortització local |
|
|
Lloguer oficines Eivissa - rènting fotocopiadora |
1.750,00 € |
|
MATERIAL D'OFICINA |
17.500,00 € |
Assignable Eivissa |
Material d'oficina Eivissa |
1.500,00 € |
1.500,00 |
Material d'oficina Formentera |
700,00 € |
- |
Correus i telègrafs Eivissa |
200,00 € |
200,00 |
Correus i telègrafs Formentera |
200,00 € |
- |
Registre mercantil |
100,00 € |
100,00 |
Telèfon i RDSI Eivissa |
2.800,00 € |
2.800,00 |
Telèfon i RDSI Formentera |
800,00 € |
- |
Manteniment maquinària Eivissa |
2.200,00 € |
2.200,00 |
Manteniment maquinària Formentera |
300,00 € |
- |
Maquinària i equips oficina Eivissa |
7.200,00 € |
7.200,00 |
Maquinària i equips oficina Formentera |
1.500,00 € |
- |
RELACIONS PÚBLIQUES |
5.800,00 € |
Assignable Eivissa |
Premis Posidònia i actes representació Cambra |
5.800,00 € |
5.000,00 |
PUBLICACIONS I SUBSCRIPCIONS |
2.900,00 € |
Assignable Eivissa |
Subscripcions Eivissa |
2.900,00 € |
2.900,00 |
VIATGES I DIETES |
2.300,00 € |
Assignable Eivissa |
viatges nacionals |
1.500,00 € |
1.500,00 |
Estances personal |
800,00 € |
800,00 |
FORMACIÓ |
12.200,00 € |
Assignable Eivissa |
Cursos formació Eivissa |
1.500,00 € |
1.500,00 |
Cursos formació Formentera (Conveni Consell Formentera) |
6.000,00 € |
- |
Conveni CAIB FP DUAL |
3.500,00 € |
3.500,00 |
Jornades Accelera |
0,00 € |
|
Convenis Cambra Espanya |
1.200,00 € |
1.200,00 |
ESTUDIS I ASSISTÈNCIA TÈCNICA AL COMERÇ I INDÚSTRIA |
19.772,75 € |
Assignable Eivissa |
Estudis sobre comerç interior |
|
|
Promoció en mercats interiors (aparadorisme) |
3.000,00 € |
3.000,00 |
Pla Dinamització Comerç Minorista (CE) |
7.000,00 € |
7.000,00 |
Pla empresa IB Dona |
0,00 € |
- |
Conveni CAIB Innovació 2021 |
7.000,00 € |
7.000,00 |
Conveni CAIB Promoció Econòmica |
0,00 € |
- |
Promoció en mercats interiors |
2.772,75 € |
2.772,75 |
SERVIES PROFESSIONALS |
4.200,00 € |
Assignable Eivissa |
Assessoria comptable, fiscal i laboral |
1.800,00 € |
1.500,00 |
Auditories |
0,00 € |
- |
Serveis professionals |
1.200,00 € |
1.000,00 |
Serveis Jurídics |
1.200,00 € |
1.000,00 |
IMPOSTOS I CONTRIBUCIONS |
12.550,00 € |
Assignable Eivissa |
Despesa per impost sobre societats |
0,00 € |
- |
Contribucions i arbitris Eivissa |
1.600,00 € |
1.600,00 |
Contribucions i arbitris Formentera |
950,00 € |
- |
Ajusts negatius IVA no deduïble |
10.000,00 € |
10.000,00 |
DESPESES FINANCERES |
1.300,00 € |
Assignable Eivissa |
Despeses financeres |
1.300,00 € |
1.000,00 |
IMPREVISTOS |
1.000,00 € |
Assignable Eivissa |
Imprevist |
1.000,00 € |
800,00 |
TOTAL DESPESES |
345.672,75 € |
|
RESULTAT PREVIST PRESSUPOST 2023 |
0,00 € |
|
Eivissa, 05 d'octubre de 2023
* Pressupost pendent de ratificació pel Ple de la Cambra
* Subvencions confirmades a dia de la data