Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE FERRERIES

Núm. 721820
Aprovació de les bases i la convocatòria per per a la contractació de dos agents d'ocupació i desenvolupament local (AODL), un amb perfil general i un amb perfil especial de formació

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant la Resolució de Batlia núm. 775/2023 de data 13 de novembre de 2023, s'ha de resolt el següent:

 "RESOLC 

PRIMER. Aprovar les bases reguladores de la convocatòria per a la constitució d'una borsa d'ocupació per AODL en els termes en què figuren en l'expedient. 

SEGON. Aprovar les bases que regiran el concurs de mèrits i entrevista per a la contractació dos agents d'ocupació i desenvolupament local (aodl), un amb perfil general i l'altre amb perfil especial de formació, i la creació d'una llista de reserva, com a personal laboral, per cobrir, amb caràcter temporal, des de la data de signatura del contracte fins dia 31 de desembre de 2025, en el marc de la resolució del conseller de model econòmic, turisme i treball, i president del soib, per la qual s'aprova la convocatòria de subvencions per al programa «soib desenvolupament local» per dur a terme actuacions de promoció de l'activitat econòmica local (boib núm. 67, de 20 de maig de 2023)."

Ferreries, signat en la data de la signatura electrònica (15 de novembre de 2023)

El batle Pedro Pons Huguet

 

ANNEX BASES QUE REGIRAN EL CONCURS DE MÈRITS I ENTREVISTA PER A LA CONTRACTACIÓ DOS AGENTS D'OCUPACIÓ I DESENVOLUPAMENT LOCAL (AODL),  UN AMB PERFIL GENERAL I L'ALTRE AMB PERFIL ESPECIAL DE FORMACIÓ, I LA CREACIÓ D'UNA LLISTA DE RESERVA, COM A PERSONAL LABORAL, PER COBRIR, AMB CARÀCTER TEMPORAL, DES DE LA DATA DE SIGNATURA DEL CONTRACTE FINS DIA 31 DE DESEMBRE DE 2025, EN EL MARC DE LA RESOLUCIÓ DEL CONSELLER DE MODEL ECONÒMIC, TURISME I TREBALL, I PRESIDENT DEL SOIB, PER LA QUAL S'APROVA LA CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS PER AL PROGRAMA «SOIB DESENVOLUPAMENT LOCAL» PER DUR A TERME ACTUACIONS DE PROMOCIÓ DE L'ACTIVITAT ECONÒMICA LOCAL (BOIB NÚM. 67, DE 20 DE MAIG DE 2023) 

PRIMERA.  Objecte de la convocatòria.  

1. És objecte d'aquesta convocatòria la selecció i contractació, en el marc de l'article 15è de l'Estatut dels Treballadors, DOS agents d'ocupació i desenvolupament local (AODL) i la creació de dues llistes de reserva, per cobrir amb caràcter temporal dos llocs de treball d'agent d'ocupació i desenvolupament local (AODL), un amb perfil general i un amb perfil especial de formació, a jornada completa i flexible segons les necessitats del servei i amb disponibilitat horària, des de la signatura del contracte, que ha d'estar signat el dia 31 de gener de 2024 com a data límit, fins a 31 de desembre de 2025, en virtut de la convocatòria de subvencions per al programa «SOIB Desenvolupament Local» per dur a terme actuacions de promoció de l'activitat econòmica local (BOIB Núm. 67, de 20 de maig de 2023) i (BOIB Núm. 139, de 12 d'octubre de 2023).  

El contractes de treball hauran d'incloure una clàusula amb el següent contingut:  

"El contracte es fa en el marc d'un programa subvencionat i dirigit pel SOIB, que tindrà una autonomia i substantivitat pròpia oposada a les activitats permanents ordinàries i habituals de l'entitat".  

2. D'acord amb la convocatòria de subvencions per al programa «SOIB Desenvolupament Local» per dur a terme actuacions de promoció de l'activitat econòmica local, les/els AODLs contractats han de dur a terme actuacions de promoció de l'activitat econòmica local, actualitzar el Pla Estratègic d'Ocupació Local (PEOL), i presentar un Pla d'Acció, que haurà de ser presentat al SOIB. Haurà de desenvolupar els programes i les actuacions necessàries per dur a terme el Pla d'Acció, així com la gestió de les polítiques actives d'ocupació.  

3. Funcions específiques a desenvolupar, si escau, pels AODL. 

3.1 Perfil general:  

a) Participació en totes les convocatòries de subvencions de foment de l'ocupació del SOIB, amb pressupost preassignat per a les entitats locals, i execució del projecte subvencionat.  

b) Actuacions de coordinació amb oficines; derivació de persones al SOIB; participació en les activitats organitzades pel SOIB; actualització del PEOL; elaboració del Pla d'Acció; elaboració d'informes intermedis i anuals de justificació i justificació tècnica de la convocatòria.  

c) Actuacions per facilitar la inserció sociolaboral dels participants en els programes de foment de l'ocupació.

d) Participació en una convocatòria de subvenció anual del SOIB, de forment de l'ocupació, sense pressupost assignat per a entitats locals, i execució del projecte subvencionat.  

e) Elaboració de l'informe sobre prospecció d'empreses per programes de formació dual i formació amb compromís de contractació.  

f) Acreditació d'espais formatius i especialitats formatives. 

g) Participació en una convocatòria anual de subvencions de formació del SOIB per a persones desocupades i execució d'una especialitat formatives.  

h) Participació en una convocatòria anual de subvencions de formació del SOIB per a persones ocupades i execució d'una especialitat formatives.  

i) Participació en una convocatòria anual de subvencions del SOIB de formació en programes mixts i execució dels projectes subvencionats.  

j) Actuacions d'atenció i derivació d'emprenedors i de difusió d'ajuts per a emprenedors i empreses. 

k) Actuacions de dinamització i creació de xarxes del teixit productiu, del tercer sector i de l'economia social.  

l) Actuacions per a la millora de la coordinació entre entitats i apropament a la ciutadania.  

m) Actuacions per afavorir la igualtat d'oportunitats entre dones i homes en l'àmbit de l'ocupació.  

n) Actuacions d'innovació i bones pràctiques.  

o) Difusió i impuls de fòrums, fires d'ocupació, jornades o espais de trobada entre empreses i els agents/operadors de formació; creació de meses de formació professional per a la coordinació, planificació , i desplegament de formació al territori i en els sectors clau, o l'articulació d'una xarxa d'espais per a la formació en les instal·lacions i seus d'empreses tractors del municipi. 

3.2 Perfil especial de formació: 

a) Participació en especialitats formatives dins aquelles convocatòries de subvencions del SOIB de formació del SOIB per a persones ocupades, persones desocupades o altres i execució dels projectes subvencionats.  

b) Actuacions de coordinació amb oficines; derivació de persones al SOIB; participació a les activitats organitzades pel SOIB; elaboració o actualització del PEOL; elaboració del Pla d'Acció; elaboració d'informes intermedis i anuals de justificació i justificació tècnica de la convocatòria.  

c) Difusió i impuls de fòrums, fires d'ocupació, jornades o espais de trobada entre les empreses i els agents/operadors de formació en el territori; creació de meses de formació professional per a la coordinació, planificació i desplegament de la formació al territori en els sectors clau, o articulació d'una xarxa d'espais per a la formació en les instal·lacions i seus d'empreses tractores del territori.

d) Altres actuacions relacionades amb la formació professional per a l'ocupació.  

4. L'agent d'ocupació i desenvolupament local és un professional imprescindible per impulsar des d'un lideratge públic les estratègies de dinamització econòmica entre els diferents agents territorials (públics, privats i comunitaris). A més, es tracta d'un perfil professional clau per desenvolupar polítiques actives d'ocupació territorial i promoure un treball cooperatiu entre l'administració local i autonòmica en matèria d'ocupació.  

5. Les citades places corresponen a personal laboral temporal, d'acord amb l'article 15 de l'Estatut dels Treballadors, grup A, subgrup A2, classe agent d'ocupació i desenvolupament local (AODL).  

6. La present convocatòria es publicarà al BOIB, pel general coneixement, a la pàgina web del SOIB (http://www.soib.es/), i en la pàgina web de l'Ajuntament de Ferreries.  

La publicació a la pàgina web del SOIB servirà per al còmput del termini de presentació d'instàncies.  

7. Aquest procés selectiu es regirà per les determinacions contingudes en aquesta convocatòria. Es regirà també per la Llei 3/2007, de 27 de març, de Funció Pública de les Illes Balears, pel Reial Decret Legislatiu 5/2015, Text Refós de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, de 30 d'octubre, en especial l'article 11 sobre personal laboral, el Reial Decret Legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut dels Treballadors, la Llei 7/1985, de 2 d'abril, de bases de règim local. Es regirà també pel contingut de la convocatòria de subvencions per al programa «SOIB Desenvolupament Local» per dur a terme actuacions de promoció de l'activitat econòmica local (BOIB Núm. 67, de 20 de maig de 2023).  

8. L'òrgan competent per l'aprovació de les bases és l'Alcalde. La contractació d'aquest lloc de treball així com, la durada del contracte i la jornada laboral, en tot els casos, queda subjecte a la resolució definitiva de l'Alcalde. 

SEGONA. Requisits dels aspirants.  

1. Per participar en aquesta convocatòria, les persones interessades han de complir en la data de finalització del termini per presentar les sol·licituds i durant tot el procés selectiu, els requisits següents: 

a) Tenir la nacionalitat espanyola, sense perjudici del disposat a l'article 57 (Accés a l'ocupació pública de nacionals d'altres Estats), del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, text refós de la llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.  

b) Tenir complerts 16 anys d'edat en la data de finalització del termini per la presentació de sol·licituds. I no excedir, en el seu cas, l'edat màxima de jubilació forçosa.  

c) No haver estat separat mediant expedient disciplinari del servei a l'Estat, de les Comunitats Autonòmiques, o de l'Administració Local, ni acomiadat d'acord amb el corresponent procediment, ni trobar-se inhabilitat per l'exercici de les funcions públiques.  

d) No patir cap malaltia, i posseir la capacitat física i psíquica necessària per poder realitzar el correcte acompliment de les funcions de la plaça a la qual s'oposita.  

e) No trobar-se afectat per cap de les causes d'incapacitat previstes en la legislació vigent.  

f) Estar en possessió del títol de grau o titulació equivalent en l'àmbit de les humanitats, ciències socials o jurídiques. En el cas de les titulacions expedides en l'estranger, serà necessari aportar la corresponent documentació que acrediti la seva homologació oficial.  

g) Estar en possessió del certificat del nivell B2 de català expedit per la Direcció de Cultura i Joventut del Govern de les Illes Balears o equivalent.  

h) Estar inscrit com a demandant d'ocupació i d'alta al SOIB el dia abans de l'inici del contracte. 

TERCERA. Procés de selecció: presentació de sol·licitud i documentació.  

1. El procés de selecció d'aquesta convocatòria s'iniciarà amb la publicació de dues ofertes genèriques, una d'AODL amb perfil general i una d'AODL amb perfil especial de formació, mitjançant el BOIB, la pàgina web del SOIB (http://www.soib.es/) i a la web de l'Ajuntament de Ferreries.  

2. La sol·licitud per participar en el procediment de selecció s'haurà de realitzar mitjançant la pàgina web del SOIB dins del termini de 5 dies hàbils comptats a partir de l'endemà al de la data de publicació d'aquesta convocatòria en el propi portal web del SOIB.  

3. Les sol·licituds que es presentin fora del termini anteriorment establert, seran excloses i s'arxivaran. Si l'últim dia de presentació, caigués en dia inhàbil, el termini s'entendrà ampliat fins a l'endemà hàbil, segons l'establert a l'article 30 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre. Els restants i successius anuncis es faran públics mitjançant la web de l'Ajuntament.  

4. Una vegada finalitzat el termini d'inscripció i obri en poder de l'Ajuntament de Ferreries el llistat d'aspirants facilitat pel SOIB, l'Ajuntament de Ferreries es posarà en contacte amb els candidats per tal de facilitar presentació de documents que acreditin els requisits i els mèrits a valorar en el procés selectiu.  

De les persones participants admeses en el procediment passaran a formar part de cada una de les dues borses les 15 persones que hagin obtingut la puntuació més elevada, d'acord amb la base sisena.   

5. Als efectes de valoració dels requisits i dels mèrits per part de la Comissió Tècnica de valoració, els aspirants hauran de presentar la documentació que s'indica a continuació: 

a. Declaració jurada què es reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides a la base segona, referides sempre a la data de finalització del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds, independentment que ho acreditin amb posterioritat a la finalització del procés selectiu. 

b. Fotocòpia del DNI, o si no té la nacionalitat espanyola, del document oficial acreditatiu de la personalitat i que autoritzi a treballar.  

c. Còpia de la titulació o certificat acadèmic que acrediti tenir cursats i aprovats els estudis requerits per a l'obtenció del títol corresponent.  

d. Document acreditatiu del requisit del coneixement de la llengua catalana B2. 

e. Relació dels mèrits que disposin i que vulguin se'ls tingui en compte. Així mateix, els aspirants hauran de confeccionar un índex on es recullin ordenadament els mèrits al·legats. El Tribunal no valorarà els mèrits al·legats i no justificats en el moment en què es requereixin per la Comissió Tècnica de Valoració.  

f. Estar inscrit com a demandant o millora d'ocupació, o declaració responsable d'estar en demanda o millora d'ocupació abans de la contractació. 

6. La data de referència per complir els requisits exigits i la possessió dels mèrits al·legats és el dia en què finalitzi el termini per presentar les sol·licituds.  

7. Amb la formalització i presentació de sol·licituds, l'aspirant dóna el seu consentiment per al tractament de les dades de caràcter personal que són necessaris per prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent.

8. Els aspirants quedaran vinculats a les dades que facin constar en la seva sol·licitud. El domicili i telèfon que figuri en la mateixa es consideraran vàlids a l'efecte de notificacions, sent responsabilitat exclusiva dels candidats tant els errors descriptius, com la no comunicació durant el procés de selecció de qualsevol canvi en les dades de la sol·licitud.  

QUARTA. Resolució de la convocatòria i contractació. 

1. Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i valorats els mèrits aportats en el concurs i la fase d'entrevista, la Comissió tècnica de selecció realitzarà una proposta de resolució de presidència provisional amb les persones seleccionades, que seran els aspirants que obtinguin major puntuació, i que també inclourà la llista de reserva amb la resta de candidats que han presentat tota la documentació correctament, indicant-ne el document d'identitat. Aquesta proposta provisional serà publicada a la web municipal de l'Ajuntament de Ferreries.   

2. La resta de candidats constituiran una llista de reserva, ordenada per la puntuació obtinguda, de personal laboral que l'Ajuntament de Ferreries utilitzarà per cobrir les vacants que es produeixin en el lloc de treball d'agent d'ocupació i desenvolupament local (AODL) de perfil general i especial de formació, la qual serà utilitzada per rigorós ordre de puntuació globalment obtinguda.  

3. A l'efecte de la selecció de l'aspirant amb major puntuació i de la llista de reserva, es tindran en compte les dades que aquests facin constar en la sol·licitud i serà responsabilitat seva la veracitat de les dades. La Comissió tècnica de selecció, com a òrgan qualificador, podrà requerir, als efectes oportuns, l'acreditació dels aspectes necessaris quan cregui que hi ha inexactitud o falsedat en els quals hagin pogut incórrer els aspirants, els quals podran ser exclosos motivadament de la convocatòria en qualsevol moment si no compleixen els requisits.  

4. Els aspirants disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, a contar des del següent al de la publicació de la proposta provisional, per efectuar les reclamacions oportunes o sol·licitar la revisió de la seva valoració davant la Comissió tècnica de selecció, a la qual podran assistir acompanyats per un assessor. Les reclamacions s'han de realitzar mitjançant una instància genèrica a l'OAC de l'Ajuntament de Ferreries https://www.ajferreries.org/.  

5. Abans el SOIB haurà de certificar que les persones candidates compleixen els requisits establerts per la convocatòria.  

6. L'Ajuntament de Ferreries, en crida única i individual, ofertarà les places a les persones amb major puntuació. Si ofertada una plaça a les persones seleccionades aquestes no es presentessin en els terminis que se'ls hi comuniquin, s'oferirà la plaça a la primera persona de la llista de reserva, consumint-se el torn i decaient el seu dret, si a això donés lloc.  

7. En el supòsit de què no es pogués realitzar el contracte de la persona seleccionada per no reunir els requisits, per renúncia de la mateixa o per altres causes, l'entitat podrà presentar a altres persones de la llista de reserves, en cas que existeixi.  

CINQUENA. Comissió tècnica de selecció. 

1. Mitjançant resolució d'Alcaldia es designarà a les persones integrants de la comissió Tècnica de selecció, que serà l'òrgan encarregat de valorar els mèrits presentats pels aspirants i fer la proposta a l'òrgan competent amb els aspirants seleccionats amb major puntuació junt amb la llista de reserva.  

2. La Comissió tècnica de selecció serà l'encarregada d'establir el lloc, horari i procediment de l'entrevista.  

3. La Comissió tècnica de selecció estarà formada per un nombre imparell de membres, no inferior a tres, havent de designar-se el mateix nombre de membres suplents, entre els quals haurà de figurar un President, un Secretari i un vocal, havent de posseir tots un nivell de titulació igual o superior a l'exigit per a l'accés a ales places convocades.  

4. La comissió tècnica de selecció serà un òrgan col·legiat i la seva composició haurà d'ajustar-se als principis d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres, i es tendirà així mateix a la paritat entre dona i home.  

5. La pertinença als òrgans de selecció serà sempre a títol individual, no podent ostentar-se aquesta en representació o per compte de ningú.

6. Els càrrecs de naturalesa política, els representants de les empleades i empleats públics i el personal eventual de l'Administració, no poden formar part del mateix.  

7. La comissió tècnica de selecció no podrà constituir-se ni actuar sense la presidència del President, el Secretari i el vocal o, si n'és el cas, dels seus suplents.  

8. Els membres de la comissió tècnica de selecció deuran abstenir-se, i hauran de notificar-ho a l'òrgan convocant, quan es trobin en alguna de les circumstàncies previstes en l'article 23.2 de la llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic (LRJSP), o quan hagin impartit cursos o treballs per a la preparació dels aspirants a proves selectives en els dos anys anteriors a la publicació de la convocatòria. Igualment, els aspirants podran recusar als membres de la Comissió tècnica de selecció quan concorrin les circumstàncies previstes.  

9. La Comissió tècnica de selecció podrà disposar la incorporació d'assessors o especialistes per tots o alguns dels exercicis assenyalats. 

10. Els membres de la Comissió tècnica de selecció són personalment responsables de l'estricte compliment de les bases de la convocatòria i per a la publicació dels resultats. Els dubtes o reclamacions que puguin originar-se amb la interpretació de l'aplicació de les bases de la present convocatòria, així com el que hagi de fer-se en els casos no previstos, seran resoltes per la comissió tècnica de selecció, per majoria simple. En cas d'empat es repetirà la votació fins a una tercera vegada en la qual, si persisteix l'empat, aquest ho dirimirà el President amb el seu vot de qualitat.  

SISENA.- Procés de selecció.  

El procediment de selecció serà el de concurs de mèrits i entrevista personal:  

A. CONCURS DE MÈRITS (Màxim 15 punts) 

1. Experiència professional pel perfil de AODL general (màxim 8 punts) 

a) Experiència professional amb relació laboral o funcionarial en treballs realitzats en qualsevol administració pública com a agent d'ocupació i desenvolupament local perfil general: 0,25 punts/mes. A l'efecte de valorar aquest mèrit, s'inclouen, en tot cas, els serveis prestats en qualsevol administració pública, sempre que es trobin dins de l'àmbit d'aplicació de la Llei 70/1978, de reconeixement de serveis previs en l'administració pública i sector públic instrumental de l'administració, acompanyats del certificat de vida laboral emès per la Seguretat Social.  

b) Experiència professional amb relació laboral en treballs realitzats en empresa pública societària, privada i en règim d'autònoms com a agent d'ocupació i desenvolupament local: 0,06 punts/mes.  

La documentació d'aquests mèrits s'acreditarà mitjançant la presentació de l'original o còpia de la següent documentació:  

  • Informe de vida laboral  
  • Treballs realitzats a l'Administració pública: certificat de l'organisme corresponents, en el qual constin: temps treballat, tasques realitzades, categoria, grup o subgrup, vinculació amb l'Administració (funcionari de carrera, funcionari interí, contracte laboral). 

2. Experiència professional pel perfil de AODL prioritari de formació (màxim 8 punts) 

a) Experiència professional amb relació laboral o funcionarial en treballs realitzats en qualsevol administració pública com a agent d'ocupació i desenvolupament local perfil prioritari de formació: 0,25 punts/mes. A l'efecte de valorar aquest mèrit, s'inclouen, en tot cas, els serveis prestats en qualsevol administració pública, sempre que es trobin dins de l'àmbit d'aplicació de la Llei 70/1978, de reconeixement de serveis previs en l'administració pública i sector públic instrumental de l'administració, acompanyats del certificat de vida laboral emès per la Seguretat Social.  

b) Experiència professional amb relació laboral en treballs realitzats en empresa pública societària, privada i en règim d'autònoms com a agent d'ocupació i desenvolupament local: 0,06 punts/mes.  

La documentació d'aquests mèrits s'acreditarà mitjançant la presentació de l'original o còpia de la següent documentació:  

  • Informe de vida laboral  
  • Treballs realitzats a l'Administració pública: certificat de l'organisme corresponents, en el qual constin: temps treballat, tasques realitzades, categoria, grup o subgrup i vinculació amb l'Administració (funcionari de carrera, funcionari interí, contracte laboral). 

3. Formació (màxim 7 punts) 

Es valoraran els mèrits que s'acreditin documentalment mitjançant la presentació de documents justificatius (certificats o títols). Aquests documents s'hauran de presentar dins el termini de presentació d'instàncies, sense que es puguin valorar si es presenten fora d'aquest termini.  

La Comissió tècnica de selecció podrà demanar als interessats els aclariments o, si s'escau, la documentació addicional que estimi oportuna, amb l'única finalitat de comprovar la veracitat dels mèrits aportats amb la sol·licitud per participar en aquest procés selectiu.  

a. Altres titulacions universitàries a la presentada com a requisit, màxim 2 punts:  

  • Titulacions acadèmiques relacionades amb les funcions d'agents d'ocupació i desenvolupament local: 2  punts per llicenciatura o grau, 1 punts per diplomatura o equivalent.  
  • Estudis de postgrau en desenvolupament local (màster, especialista universitari o expert universitari): 1 punts per títol. 

b. Cursos específics de desenvolupament local, màxim 2 punts:  

  • Amb certificat d'aprofitament/assistència: 0,05 punts per cada 10 hores de formació o part proporcional si es tracta d'una durada inferior.  
  • Amb certificat d'aprofitament/assistència sense especificar durada: 0,01 punts per cada acció formativa.  

c. Cursos relacionats amb polítiques actives d'ocupació (formació, orientació, autoocupació, intermediació), màxim 1 punt:  

  • Amb certificat d'aprofitament/assistència: 0,025 punts per cada 10 hores de formació o part proporcional si es tracta d'una durada inferior.
  •  Amb certificat d'aprofitament/assistència sense especificar durada: 0,005 punts per cada acció formativa.  

d. Cursos de competències transversals (administració pública, procediment administratiu, informàtica, idiomes, prevenció de riscs laborals, medi ambient, igualtat de gènere, treball en equip, habilitats de comunicació, elaboració/gestió de projectes), màxim 1 punt:  

e. Cursos impartits en matèria de desenvolupament local o de polítiques actives d'ocupació, màxim 1 punt: 

  • 0,15 punts per cada 10 hores d'impartició, o part proporcional si es tracta d'una durada inferior.  

f. Coneixement de la llengua catalana: Aquests coneixements s'han d'acreditar mitjançant l'aportació de títol o certificat oficial corresponent, expedit per la Direcció General de Cultura i Joventut del Govern de les Illes Balears i les equivalències previstes, màxim 1 punt:  

  • Certificat nivell C1: 0,30 punts  
  • Certificat nivell C2: 0,60 punts  
  • Certificat de coneixements i llenguatge administratiu: 0,40 punts 

B) ENTREVISTA PERSONAL (Màxim 5 punts)  

Entrevista personal amb preguntes tancades, valorada conjuntament entre cadascun dels membres de la Comissió tècnica de selecció. Se plantejaran qüestions relacionades amb la motivació, disponibilitat, valor afegit, qualitats laborals, limitacions, destinats a poder valorar de forma objectiva i consensuada les aptituds i actitud del/la candidat/a enfront del treball a realitzar.  

a) Coneixement de l'entorn socioeconòmic, fins a un màxim d'1 punt.   

b) Coneixement de les funcions d'AODL, fins a un màxim d'1 punt.    

c) Proactivitat i treball en equip, fins a un màxim d'1 punt.   

d) Autonomia i confiança en si mateix, fins a un màxim d'1 punt.    

e) Capacitat de comunicació I resolució de conflictes, fins a un màxim d'1 punt.    

Per poder valorar-se com a APTE en el procés selectiu a un/a candidat/a, haurà d'obtenir com a mínim 1/3 de la puntuació màxima (1,666 punts). 

SETENA. Funcionament intern i vigència de la llista temporal de reserva 

1. La resta d'aspirants que es presentin a la convocatòria, i que compleixin els requisits, que quedin per davall de les persones seleccionades amb major puntuació, passaran a estar integrats en una llista temporal de reserva de treball, pel lloc de treball d'agent d'ocupació i desenvolupament local (AODL) a l'Ajuntament de Ferreries.  

2. S'estableixen els següents criteris per a la gestió de la llista de personal laboral temporal creat:  

a) La cobertura del lloc de treball, en cas de quedar vacant, es realitzarà per estricte ordre de puntuació, de major a menor. 

VUITENA. Incidències 

1. La Comissió tècnica de selecció queda facultat per interpretar aquestes bases, resoldre els dubtes i les incidències que sorgeixin i per prendre els acords necessaris per assegurar el correcte desenvolupament de la convocatòria aprovada.  

2. Dins d'aquestes facultats s'inclouen les de desqualificar als aspirants i en conseqüència, no puntuar les seves proves, quan aquells vulnerin les lleis o les bases de la convocatòria o el seu comportament suposi un abús o frau. 

NOVENA. Impugnació 

Les presents bases i tots els actes administratius que es derivin d'aquestes i de les actuacions de la Comissió avaluadora, podran ser impugnades conforme a l'establert en la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.  

La qual cosa es publica, per a general coneixement, i conforme a la normativa vigent.