Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'ECONOMIA, HISENDA I INNOVACIÓ

Núm. 718396
Resolució del conseller d’Economia, Hisenda i Innovació per la qual s’aprova la convocatòria del procediment de selecció d’una entitat col·laboradora per als anys 2024 i 2025 per a la gestió dels ajuts als emprenedors i a les empreses amb activitat a les Illes Balears per cobrir les comissions d’obertura i d’estudi, els interessos i el cost de l’aval de societats de garantia recíproca de les operacions de finançament d’inversions i de liquiditat

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. El Decret 29/2011, d'1 d'abril, de mesures urgents en matèria de finançament d'inversions productives i liquiditat de les pimes a les Illes Balears estableix les normes que han de regir els ajuts en matèria de finançament d'inversions productives i liquiditat de les pimes a les Illes Balears i actua com a bases reguladores d'aquests ajuts.

2. L'article 13 del Decret 29/2011 estipula que les convocatòries d'ajuts que es dictin en aplicació d'aquest Decret poden preveure la col·laboració de les entitats quant al lliurament dels fons públics a les persones o entitats beneficiàries dels ajuts o a la realització d'altres funcions de gestió dels ajuts. El règim de col·laboració d'aquestes entitats s'ha de subjectar a les normes que estableixi la normativa de subvencions, com també a les obligacions específiques que, si s'escau, estableixin la convocatòria i el conveni corresponent.

3. Les societats de garantia recíproca són entitats financeres no bancàries i sense ànim de lucre, i almenys quatre cinquenes parts del seus socis han de ser petites i mitjanes empreses i el seu objecte social és l'atorgament de garanties a favor dels seus socis per operacions que duguin a terme amb la finalitat d'afavorir la seva activitat empresarial. Les societats de garantia recíproca són persones jurídiques privades i estan regulades per la Llei 1/1994, d'11 de març, sobre el règim jurídic de les societats de garantia recíproca.

4. D'altra banda, els articles 4 i 5 del Decret 122/2000, d'1 de setembre, pel qual es regulen les aportacions al fons de provisions tècniques de les societats de garanties recíproques i el suport als socis partícips per les conselleries del Govern de les Illes Balears, estableixen que el Govern de les Illes Balears pot subscriure convenis de col·laboració amb les societats de garantia recíproca perquè els seus socis partícips rebin una ajuda al cost de l'aval que els presti la societat de garantia recíproca en qüestió, i regula la documentació que han de presentar aquestes societats per poder formalitzar aquests convenis.

5. D'acord amb l'article 26.f) del Text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pot ser entitat col·laboradora per al lliurament dels fons públics a les persones beneficiàries o per altres funcions de gestió de les subvencions qualsevol persona jurídica que compleixi les condicions de solvència i eficàcia que s'estableixin. Quan aquesta persona jurídica estigui subjecta al dret privat, l'article 27.2 del Text refós de la Llei de subvencions estableix que l'entitat col·laboradora s'ha de seleccionar prèviament mitjançant un procediment sotmès als principis de publicitat, concurrència, igualtat i no discriminació, i la col·laboració s'ha de formalitzar per mitjà d'un conveni, quan no sigui a títol estrictament onerós.

6. Per tot això, es considera convenient seleccionar l'entitat col·laboradora per als anys 2024 i 2025 per gestionar els ajuts als emprenedors i a les empreses amb activitat a les Illes Balears per cobrir les comissions d'obertura i d'estudi, els interessos i el cost de l'aval de societats de garantia recíproca de les operacions de finançament d'inversions i de liquiditat.

Fonaments de dret

1. El Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions.

2. La Llei 2/2012, de 4 d'abril, de suport als emprenedors i les emprenedores i a la micro, petita i mitjana empresa.

3. El Decret 29/2011, d'1 d'abril, de mesures urgents en matèria de finançament d'inversions productives i liquiditat de les pimes a les Illes Balears, que constitueix el marc bàsic per executar aquests ajuts.

4. El Decret 122/2000, d'1 de setembre, pel qual es regulen les aportacions al fons de provisions tècniques de les societats de garanties recíproques i el suport als socis partícips per les conselleries del Govern de les Illes Balears.

5. El Decret 75/2004, de 27 d'agost, de desplegament de determinats aspectes de la Llei de finances i de les lleis de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, dict la següent

Resolució

1. Aprovar la convocatòria del procediment de selecció d'una entitat col·laboradora per als anys 2024 i 2025 per a la gestió dels ajuts als emprenedors i a les empreses amb activitat a les Illes Balears per cobrir les comissions d'obertura i d'estudi, els interessos i el cost de l'aval de societats de garantia recíproca de les operacions de finançament d'inversions i de liquiditat, en els termes que consten en els annexos 1, 2 i 3 d'aquesta Resolució.

2. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, la qual produirà efectes des de l'endemà de la publicació.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el conseller d'Economia, Hisenda i Innovació en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà d'haver-se publicat la Resolució, d'acord amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

Palma, en data de la signatura electrònica (13 de novembre de 2023)

El conseller d'Economia, Hisenda i Innovació Antoni Costa Costa

 

ANNEX 1 Convocatòria del procediment de selecció d'una entitat col·laboradora per als anys 2024 i 2025 per a la gestió dels ajuts als emprenedors i a les empreses amb activitat a les Illes Balears per cobrir les comissions d'obertura i d'estudi, els interessos i el cost de l'aval de societats de garantia recíproca de les operacions de finançament d'inversions i de liquiditat

1. Objecte

Aquesta convocatòria té per objecte regular el procediment de selecció d'una entitat col·laboradora per als anys 2024 i 2025 per gestionar l'atorgament d'ajuts als emprenedors i a les empreses amb activitat a les Illes Balears per cobrir les comissions d'obertura i d'estudi, els interessos i el cost de l'aval de les operacions de finançament d'inversions i de liquiditat avalades per una o diverses societats de garantia recíproca de les que regula la Llei 1/1994, d'11 de març, sobre el règim jurídic de les societats de garantia recíproca.

Els ajuts a gestionar seran convocats per la Conselleria d'Economia, Hisenda i Innovació i es regiran per les bases reguladores del Decret 29/2011, d'1 d'abril, esmentat.

Els ajuts que la Conselleria d'Economia, Hisenda i Innovació té previst concedir per als anys 2024 i 2025 són les que figuren a l'Annex 2 d'aquesta Resolució.

2. Requisits de l'entitat col·laboradora

2.1 Les entitats col·laboradores participants han de reunir els requisits següents:

  • Ser una societat de garantia recíproca de les que regula la Llei 1/1994, d'11 de març, sobre el règim jurídic de les societats de garantia recíproca, degudament autoritzada i inscrita en el Registre d'entitats del Banc d'Espanya.
  • Tenir com a socis partícips a emprenedors i empreses de les Illes Balears, o, d'acord amb els estatuts de la societat de garantia recíproca, tenir dins de l'àmbit d'actuació el territori de les Illes Balears.
  • Disposar d'almanco una oficina d'atenció presencial per a la gestió dels ajuts oberta a la comunitat autònoma de les Illes Balears o si no en té, en cas de resultar designada, adquirir el compromís d'obrir-ne una en el termini d'1 mes des de la data de la resolució de designació.
  • Disposar dels mitjans personals suficients per dur a terme la col·laboració i designar una persona interlocutora amb la Conselleria d'Economia, Hisenda i Innovació així com a resta de persones treballadores que formin part de l'equip de treball de la col·laboració.
  • Disposar de mitjans tècnics suficients per dur a terme la col·laboració en els termes d'aquesta Resolució: equipaments informàtics, firma electrònica vàlida i possibilitat de connexió telemàtica amb la Conselleria d'Economia, Hisenda i Innovació per a l'intercanvi de fitxers.
  • No d'incórrer en cap prohibició establerta en els apartats 1 i 2 de l'article 10 del Text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.

2.2 Només l'entitat col·laboradora que resulti seleccionada haurà d'acreditar el compliment d'aquests requisits davant l'òrgan competent, en els termes del punt 8 d'aquest Annex 1.

3. Condicions de la col·laboració

3.1. L'entitat col·laboradora designada haurà de realitzar les tasques de suport en l'emplenament i informatització de sol·licituds i el trasllat de documentació a l'òrgan gestor, d'acord amb les directrius següents:

  • Difondre els termes i els requisits de les línies d'ajuda establertes i informar sobre els requisits necessaris tant per poder accedir a aquestes ajudes, com per a les diferents fases de la seva tramitació, com també les condicions i terminis establerts.
  • Posar a disposició dels particulars, en la mesura que els recursos materials i personals ho permetin, els mitjans necessaris per oferir suport administratiu i tècnic per a cursar les sol·licituds corresponents.
  • Emplenar les sol·licituds que presenten les persones interessades amb els models proporcionats per la Direcció General del Tresor, Política Financera i Patrimoni i per mitjà dels procediments telemàtics establerts. De conformitat amb l'article 5.7 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, s'habilita a l'entitat col·laboradora designada, per a la presentació de la sol·licitud electrònica en representació de les persones interessades, sempre que aquests els atorguin de manera expressa i en els termes que l'esmentada llei estableix, la seva representació. Aquesta habilitació determina la presumpció de validesa de la representació i la Direcció General del Tresor, Política Financera i Patrimoni podrà requerir, en qualsevol moment, l'acreditació de la representació esmentada. No obstant això, la persona interessada sempre pot comparèixer per si mateixa en el procediment.
  • Trametre telemàticament a la Direcció General del Tresor, Política Financera i Patrimoni la documentació presentada per part de les persones interessades, seguint els procediments establerts per la Direcció General.
  • Comprovar que la documentació presentada per les persones interessades sigui conforme a la que s'exigeix en la convocatòria d'ajuts corresponent.
  • Elaborar informe d'idoneïtat per cada un dels ajuts sol·licitats.
  • Analitzar la compatibilitat de cada ajut amb els límits establerts per règim d'ajuts d'Estat de la normativa europea.
  • Formar part de la Comissió Avaluadora per a la selecció dels ajuts.
  • Custodiar els documents presentats per les persones interessades.

3.2. L'entitat col·laboradora designada haurà de lliurar els fons a les persones beneficiàries dels ajuts en els termes que estableixi la convocatòria d'ajuts corresponent.

3.3. L'entitat col·laboradora designada haurà de fer un seguiment de cada un dels ajuts concedits i dur a terme les justificacions que corresponguin en els termes següents:

  • Verificar la realització de l'activitat i el compliment de la finalitat de la subvenció atorgada.
  • Justificar l'aplicació dels fons percebuts davant la Conselleria d'Economia, Hisenda i Innovació i, si pertoca, lliurar la justificació presentada pels beneficiaris.
  • Comunicar qualsevol amortització anticipada de les operacions financeres per les quals les persones beneficiàries han rebut ajuts, amb la documentació corresponent perquè la Direcció General del Tresor, Política Financera i Patrimoni pugui tramitar la revocació i/o reintegrament, parcial o total, de l'ajut concedit. Si s'escau, gestionar amb les persones beneficiàries els requeriments del reintegrament de les quanties cobrades i no meritades.
  • Justificar documentalment els ajuts que siguin objecte de cofinançament amb càrrec a fons europeus, amb la documentació que estableixi la Direcció General del Tresor, Política Financera i Patrimoni.

4. Procediment de selecció

4.1. El procediment està sotmès als principis de publicitat, concurrència, igualtat i no discriminació.

4.2. Es donarà publicitat del procediment al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i a la web de la Direcció General del Tresor, Política Financera i Patrimoni, https://www.caib.es/sites/politicafinancera/ca/inici/?campa=yes

4.3. L'òrgan competent per dur a terme aquesta selecció és el conseller d'Economia, Hisenda i Innovació.

4.4. L'òrgan gestor encarregat de la instrucció d'aquest procediment de selecció és la Direcció General del Tresor, Política Financera i Patrimoni, per mitjà del Servei de Política Financera i Assegurances. Les dades de contacte són:

politicafinancera@tresorer.caib.es

Telèfon: 971 17 71 07

Palau Reial, núm. 17, 07001 de Palma.

5. Sol·licituds

5.1. El termini de presentació de sol·licituds per ser entitat col·laboradora serà de 10 dies hàbils des de l'endemà de la publicació de la present Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB). No s'admetran proposicions que no s'hagin presentat en aquest termini.

5.2. Les sol·licituds s'han de realitzar d'acord amb els models de l'Annex 3 de la present Resolució.

5.3. Les sol·licituds s'han de presentar pels mitjans electrònics, d'acord amb el que preveu l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques

6. Criteris objectius de selecció de l'entitat col·laboradora

6.1 Els criteris objectius que serviran de base per seleccionar una entitat col·laboradora són:

a) Mitjans personals (màxim 35 punts)

Es valorarà el nombre de persones adscrites a la col·laboració:

  • Per cada persona que presti serveis com a tècnic superior: 10 punts
  • Per cada persona que presti serveis administratius: 5 punts

b) Experiència com a entitat col·laboradora gestora de subvencions (màxim 35 punts)

Es valorarà cada convocatòria de subvencions per la qual ha estat designada com a entitat col·laboradora.

Per cada convocatòria de subvencions, 5 punts.

c) Oficines obertes a les Illes Balears (màxim 30 punts)

Es valorarà disposar d'oficines per atendre presencialment a les persones sol·licitants dels ajuts:

  • Per tenir 1 o més oficines obertes a Mallorca: 10 punts
  • Per tenir 1 o més oficines obertes a Menorca: 8 punts
  • Per tenir 1 o més oficines obertes a Eivissa: 8 punts
  • Per tenir 1 o més oficines obertes a Formentera: 4 punts

Com tenir almanco una oficina a la comunitat autònoma (o comprometre's a tenir-ne almanco una) és un requisit per participar, aquesta oficina no es valorarà en aquest apartat.

6.2. La puntuació total com a suma de la puntuació de tots els criteris sumarà, com a màxim, 100 punts.

7. Instrucció del procediment de selecció

7.1. Només es valoraran les sol·licituds de les entitats que compleixin amb els requisits per participar.

7.2. El Servei de Política Financera i Assegurances valorarà les sol·licituds presentades per les entitats d'acord amb els criteris objectius de selecció i elevarà a la directora general del Tresor, Política Financera i Patrimoni un informe amb la proposta de designació de l'entitat col·laboradora.

7.3. Se seleccionarà com a entitat col·laboradora aquella que obtingui una major puntuació en la valoració dels criteris objectius de selecció. En cas d'empat, se seleccionarà aquella entitat que disposi d'un distintiu empresarial en matèria d'igualtat o una acreditació equivalent en matèria d'igualtat, expedit per l'òrgan competent estatal o autonòmic.

En cas que persisteixi l'empat, se seleccionarà l'entitat que compti amb major percentatge de persones amb discapacitat reconeguda superior al 33 % en el total de la seva plantilla (amb contracte de treball de tipus indefinit). Aquesta circumstància estarà referida a la data límit de presentació de sol·licituds i els treballadors que es prendran en consideració per al còmput han de tenir una antiguitat en l'entitat d'almenys 12 mesos immediatament anteriors a la data límit de presentació de sol·licituds. Per a la comprovació del compliment d'aquestes condicions l'administració podrà sol·licitar la documentació pertinent a l'entitat.

Finalment, si encara persisteix l'empat, aquest s'ha de resoldre per sorteig.

8. Documentació que ha de presentar l'entitat col·laboradora seleccionada

8.1. L'òrgan competent requerirà a l'entitat col·laboradora seleccionada perquè en el termini de 5 dies hàbils a comptar des de l'endemà d'haver rebut el requeriment, presenti la documentació següent:

a) NIF de l'entitat

b) Escriptura de constitució i/o modificació, si escau, adaptada degudament a la Llei i inscrita en el Registre Mercantil

c) Estatuts de l'entitat, adaptats degudament a la Llei i inscrits en el Registre Mercantil

d) Acreditació de la representació

La inscripció al Registre d'entitats del Banc d'Espanya es verificarà d'ofici.

La persona o persones representats de l'entitat col·laboradora hauran d'aportar el DNI, NIE o, si escau, passaport, únicament en el cas que l'entitat licitadora manifesti expressament la seva oposició al fet que l'òrgan competent consulti d'ofici la informació relativa a la identitat de les persones representats mitjançant el Sistema de Verificació de Dades d'Identitat (d'acord amb el model disponible a l'Annex 3). En cas que no hi hagi oposició, l'Administració comprovarà d'ofici aquesta informació. Aquesta comprovació no abasta el passaport, que haurà de presentar-se en tot cas.

Igualment s'haurà d'aportar el document fefaent acreditatiu de l'existència de la representació, ja sigui orgànica ja sigui voluntària mitjançant el corresponent apoderament, degudament inscrita, si escau, en el Registre Mercantil, excepte si es pot consultar el Registre Electrònic d'Apoderaments.

Si la representació és orgànica, l'òrgan de contractació o la unitat gestora de l'expedient hauran de comprovar la vigència del nomenament, d'acord amb la normativa d'aplicació.

Si la representació és voluntària mitjançant apoderament el document fefaent serà validat pel Servei Jurídic de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Innovació o pel Servei Jurídic de qualsevol altra conselleria de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

8.2 D'acord amb l'article 5 del Decret 122/2000, també ha de presentar:

a) balanç i compte de resultats de l'exercici anterior auditats,

b) relació dels avals concedits en moviment de socis durant l'exercici anterior,

c) relació de partides fallides de l'exercici,

8.3 En cas que algun d'aquests documents ja estiguin en poder de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Innovació, no s'hauran  de presentar, si bé es presentarà omplert el model disponible a l'Annex 3, que s'adjuntarà al requeriment, en el qual s'identifiquin els documents no presentats i es concretin les dades de l'expedient en el qual estiguin inclosos.

Aquesta facultat pot exercir-se sempre que, respecte dels documents que l'entitat col·laboradora decideixi no aportar i es conservin només en paper, no hagin transcorregut més de 5 anys des de la finalització del procediment en el qual es trobin.

8.4. Es podrà sol·licitar la rectificació de deficiències o aclariments i documentació complementària. En aquest cas, es concedirà un termini màxim de tres dies naturals per aclarir o completar la documentació.

8.5. Si l'entitat col·laboradora seleccionada no compleix el requeriment, o en cas que la documentació de l'entitat contingui defectes substancials o deficiències materials no esmenables, serà exclosa del procediment de selecció. En aquest cas es requerirà la documentació a la següent classificada, si n'hi hagués.

9. Designació de l'entitat col·laboradora

Un cop presentada la documentació requerida, la designació de l'entitat col·laboradora es farà per resolució del conseller d'Economia, Hisenda i Innovació, a proposta de la directora general del Tresor, Política Financera i Patrimoni. La resolució de designació es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

 

10. Formalització de la col·laboració

10.1.La col·laboració es formalitzarà mitjançant un conveni entre la Conselleria d'Economia, Hisenda i Innovació per cada convocatòria d'ajuts dels anys 2024 i 2025 i la societat de garantia recíproca designada per mitjà d'aquest procediment de selecció, que, d'acord amb l'article 27 del Text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, haurà de contenir, com a mínim, els extrems següents:

  • Delimitació de l'objecte de col·laboració i de les obligacions de l'entitat col·laboradora. En particular, s'ha de fer constar el moment i les condicions del lliurament dels fons a l'entitat col·laboradora, com també les condicions del seu dipòsit fins al lliurament posterior als beneficiaris.
  • Identificació de la normativa reguladora específica de les subvencions que hagi de gestionar l'entitat col·laboradora.
  • Termini de durada del conveni.
  • Compensació econòmica que, si escau, es fixi a favor de l'entitat col·laboradora, i que anirà a càrrec del pressupost de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Innovació dels exercicis 2024 i 2025.

10.2. D'acord amb l'article 5.3 del Decret 122/2000, la formalització del conveni de col·laboració requereix informe favorable previ de la Direcció General del Tresor, Política Financera i Patrimoni.

10.3 La formalització de cada conveni de col·laboració es farà un cop publicada la convocatòria d'ajuts que correspongui per als anys 2024 i 2025.

11. Durada del conveni de col·laboració

Cada conveni de col·laboració que es formalitzi amb l'entitat col·laboradora designada es mantindrà vigent des del dia de la signatura fins a la data de tancament de la convocatòria d'ajuts corresponent o fins que s'hagi exhaurit la línia, i es podrà prorrogar fins al termini màxim que s'estableixi en cas de pròrroga de la línia. Això no obstant, les obligacions de l'entitat col·laboradora es mantindran fins a la liquidació de les despeses corresponents i la justificació dels ajuts concedits.

12. Obligacions de l'entitat col·laboradora

L'entitat col·laboradora està obligada, a més de complir la resta d'obligacions previstes a la normativa reguladora d'ajuts i subvencions, a:

  • Realitzar les actuacions de la manera prevista en aquesta convocatòria, en el conveni de col·laboració que es formalitzi, i en la resta de normativa d'aplicació.
  • Sotmetre's a les actuacions de comprovació que, respecte de la gestió d'aquests fons, pugui efectuar l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i a les de control financer que faci la Intervenció General de la Comunitat Autònoma o la Sindicatura de Comptes, i aportar tota la informació que li sigui requerida en l'exercici d'aquestes actuacions
  • Complir allò que disposa la Llei orgànica 3/2018, de 13 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i la normativa de desenvolupament i d'aplicació.

 

ANNEX 2 Previsió d'ajuts a gestionar per l'entitat col·laboradora seleccionada per a 2024 i 2025

Conselleria

Convocatòries d'ajuts

Període operacions a formalitzar

Pressupost total línia 2024

Pressupost total línia 2025

Conselleria d'Economia, Hisenda i Innovació

Línies d'ajuts als costs financers d'emprenedors i pimes de les Illes Balears

De l'01/12/2023 al 30/11/2025

7.225.000 €

7.225.000 €

Notes:

El pressupost de 2024 i 2025 és una estimació, per tant, pot variar per possibles modificacions de les convocatòries.

El pressupost de cada any es distribueix entre 4 anualitats.

En la taula següent es pot observar l'evolució dels ajuts concedits per la Conselleria d'Economia, Hisenda i Innovació, per la línia d'ajuts per a pimes.

La informació sobre els ajuts concedits en les darreres convocatòries d'ajuts dels anys 2022 i 2023 es pot trobar en la pàgina web de la Direcció General del Tresor, Política Financera i Patrimoni, en format taula de dades (Power BI i dades obertes)

https://www.caib.es/sites/politicafinancera/ca/ajuts_en_xifres/

La informació sobre els ajuts concedits en les convocatòries dels exercicis 2020 i 2021 es pot consultar en les memòries anuals publicades per la Direcció General del Tresor, Política Financera i Patrimoni en:

https://www.caib.es/sites/politicafinancera/ca/memories_anuals/

Per conèixer la informació dels ajuts d'anys anteriors, podeu fer una petició per correu electrònic a la Direcció General del Tresor, Política Financera i Patrimoni a l'adreça politicafinancera@tresorer.caib.es

 

 

ANNEX 3 Models de sol·licitud

Model 1. Declaració responsable relativa al compliment dels requisits que s'exigeixen per participar en la procediment de selecció

Model 2. Declaració responsable relativa als criteris objectius de selecció

Model 3. Comunicació identificativa de la documentació en poder de l'Administració