Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 681481
Conveni instrumental regulador de les obligacions derivades de la concessió d’una subvenció directa del Consell insular d’Eivissa i la Federació Balear de Caça – publicat a la base de datos nacional de subvenciones (BDNS) amb identificació número 714021

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En data 11 d'agost de 2023, el Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa va aprovar el Conveni instrumental regulador de les obligacions derivades de la concessió d'una subvenció directa del Consell Insular d'Eivissa a la Federació Balear de Caça del tenor següent:

CONVENI DE FORMALITZACIÓ DE SUBVENCIÓ DIRECTA ENTRE EL CONSELL INSULAR D'EIVISSA I LA FEDERACIÓ BALEAR DE CAÇA

Parts

Vicente Marí Torres, president del Consell Insular d'Eivissa, actuant en nom i representació d'aquesta Institució, en l'exercici de les funcions que té encomanades segons els articles 20 i 21 de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de consells insulars, i l'article 52 del Reglament orgànic d'aquesta Corporació.

Marta Lliteras Perelló, amb DNI número ***4220**, presidenta de l'entitat Federació Balear de Caça, amb CIF G-07198500, actuant en nom i representació d'aquesta entitat, de conformitat amb l'article 20 dels seus estatuts.

Antecedents                                                                                                        

1. El Consell Insular d'Eivissa exerceix en virtut de la Llei 8/1999, de 12 d'abril, amb el caràcter de pròpies, competències en matèria d'agricultura, ramaderia, pesca i artesania, i, a més així ho preveu l'article 70.12 i 70.14 de la Llei orgànica 1/2007, de 28 de febrer, de reforma de l'Estatut d'Autonomia de les Illes Balears (en endavant EAIB). Així com també n'exerceix en matèria de caça, la regulació, la vigilància i els aprofitaments dels recursos cinegètics, de conformitat amb l'article 70.17 de l'EAIB, i des de que va ser transferida la competència mitjançant el Decret 106/2010, de 24 de setembre (BOIB núm. 142 de 30 de setembre de 2010), de traspàs als consells insulars de les funcions i els serveis inherents a les competències pròpies d'aquestes institucions insulars que fins a aquell moment exercia l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en aquestes matèries.

2. La Federació Balear de Caça, té caràcter d'entitat col·laboradora de l'administració competent en matèria de caça, en matèria de gestió cinegètica, conservació de les espècies de caça i de foment de la formació i les bones pràctiques cinegètiques, en virtut de l'article 55.3. de la Llei 6/2006, de 12 d'abril, balear i pesca fluvial. Essent l'única federació de caça de les Illes Balears.

3. En data 19 de maig de 2023 la Federació Balear de Caça presentà davant el Consell Insular d'Eivissa amb RGE núm. 2023013323, sol·licitud d'ajuda econòmica per a la realització de les actuacions realitzades entre l'1 de setembre de 2022 i el 31 d'agost de 2023, destinades al foment de l'activitat cinegètica a l'illa d'Eivissa, amb un pressupost de 110.000 €, segons el Projecte de les activitats cinegètiques a l'illa d'Eivissa - 2023”; així mateix, sol·licità el pagament anticipat del 50 % de actuacions que reflecteix l'esmentat projecte.

4. El Consell Insular d'Eivissa en virtut de les seues competències anteriorment referides, té interès a donar suport a les actuacions de foment de l'activitat cinegètica i de conservació i manteniment dels recursos cinegètics de l'illa d'Eivissa. Així vol col·laborar amb la Federació Balear de Caça en aquelles activitats dirigides a aquest foment, mitjançant la concessió d'una subvenció directa instrumentalitzada a través de la subscripció d'un conveni entre ambdues parts a tal objecte.

5. El Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions de la CAIB, preveu al seu art. 7.1 c que no s'hauran d'aplicar els principis de publicitat i concurrència, excepcionalment, quan per les característiques especials del beneficiari o de l'activitat subvencionada no sigui possible, objectivament, promoure'n la concurrència pública, com també quan s'acreditin raons d'interès públic, social, econòmic o humanitari, o qualsevol altra raó degudament justificada que dificultin aquesta concurrència. Així mateix, al seu article 21 el punt 2, estableix que l'Administració i els beneficiaris de subvencions poden formalitzar convenis instrumentals per tal de concretar els compromisos assumits per ambdues parts.

En aquest mateix sentit, la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, disposa al seu article 22.2 c que amb caràcter excepcional, es podran concedir de forma directa subvencions en les quals s'acreditin raons d'interès públic, social, econòmic o humanitari, o altres degudament justificades que dificultin la convocatòria pública; d'igual forma s'expressa l'art. 67 del Reial decret 887/2003 de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament d'aquesta llei. Així mateix, l'article 28.1 de la Llei general de subvencions, preveu la possibilitat de formalitzar convenis a través dels quals es canalitzin aquestes subvencions tot establint-ne les condicions i els compromisos aplicables de conformitat amb el que s'hi disposa.

Les dues parts ens reconeixem mútuament la capacitat legal necessària per formalitzar aquest Conveni, d'acord amb les següents

Clàusules

Primera. Objecte i import de la subvenció

L'objecte del present Conveni és establir els termes i les condicions per a la col·laboració entre el Consell Insular d'Eivissa i la Federació Balear de Caça (en endavant entitat beneficiària), per a la concessió d'una subvenció directa per un import de 110.000 €, als efectes de subvencionar les despeses per a la realització de les activitats de foment de l'activitat cinegètica i de conservació i manteniment dels recursos cinegètics a l'illa d'Eivissa, segons es preveu Projecte de les activitats cinegètiques a l'illa d'Eivissa - 2023, (CSV 14614261314617544331), adjunt com a annex I d'aquest conveni.

Segona. Compromisos i obligacions de les parts

1.- Consell Insular:

El Consell Insular d'Eivissa es compromet a subvencionar a l'entitat beneficiària fins a un 100% pel cost total de la despesa de les actuacions realitzades des de l'1 de setembre de 2022 fins al 31 d'agost de 2023, i fins a un màxim de 110.000 € per a la realització de les activitats de foment de l'activitat cinegètica i de conservació i manteniment dels recursos cinegètics de l'illa d'Eivissa, tot d'acord amb el projecte i el corresponent pressupost que figura al anomenat Projecte de les activitats cinegètiques a l'illa d'Eivissa - 2023, amb càrrec a les aplicacions pressupostàries 4190-48923 i 4190-78000 del vigent Pressupost general del Consell Insular d'Eivissa per a l'any 2023 en les quanties de 45.000 € i 65.000 €, respectivament.

2.- La Federació Balear de Caça

La Federació Balear de Caça realitzarà l'activitat objecte de subvenció tot d'acord amb el projecte i pressupost presentats i que consta al Projecte de les activitats cinegètiques a l'illa d'Eivissa - 2023, així com destinar l'import de la subvenció a l'execució de les activitats per a les quals s'atorga la present subvenció i tot d'acord amb allò establert al conveni. No s'autoritza canvi de destí de la subvenció concedida, la qual és de caràcter finalista.

L'entitat beneficiària de la subvenció, haurà de trobar-se en situació que legitimi la seua concessió i complir amb els requisits i condicions que comporta la concessió de l'ajuda. Estarà obligada a:

1. Complir l'objectiu, executar el projecte, exercir l'activitat o adoptar el comportament que fonamenta la concessió de les subvencions.

2. Justificar davant l'òrgan concedent, si escau, el compliment dels requisits i les condicions, i també la realització de l'activitat i el compliment de la finalitat que determinin la concessió o el gaudi de la subvenció.

3. Sotmetre's a les actuacions de comprovació que ha d'efectuar l'òrgan concedent, si escau, i qualsevol altra de comprovació i control financer que puguin dur a terme els òrgans de control competents, tant nacionals com comunitaris, i aportar tota la informació que li sigui requerida en l'exercici de les actuacions anteriors.

4. Estar adaptada a la legislació sobre entitats i complir amb tots els requeriments legals que l'obliguin.

5. Comunicar al Consell Insular d'Eivissa l'obtenció d'altres subvencions o ajudes per a la mateixa finalitat, procedents d'aquesta o qualsevol altra administració o ens públics o privats, nacionals de la Unió Europea o d'organismes internacionals, així com les alteracions de les condicions tengudes en compte per a l'atorgament de la subvenció.

6. Adoptar les mesures de difusió de la subvenció atorgada pel Consell Insular d'Eivissa, mitjançant xarxes socials i/o pàgina web.

7. La resta d'obligacions que, per a les persones beneficiàries de subvencions públiques imposa la normativa vigent, i en especial la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (art. 14, 30 i concordants), el seu Reglament i el Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions de la CAIB, al seu art. 11 i concordants.

8. Reintegrar els fons percebuts i, si escau, els interessos de demora, en els casos que preveu l'article 36, 37 i 38 de la Llei 38/2003 general de subvencions, i l'article 43, 44 i 45 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions de la CAIB.

9. No incórrer en les prohibicions i circumstàncies impeditives de la condició de beneficiari enumerades a l'art. 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i a l'art. 10 de l'esmentat Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre; així com les que consten a l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes. L'entitat beneficiària ha de mantenir el compliment d'aquests requisits que li acrediten com a beneficiària de la subvenció durant tot el període de vigència d'aquest conveni.

10. Destinar els bens adquirits al fi concret per al qual s'atorga la subvenció per un termini de quatre anys; tot d'acord amb el que preveu l'article 31.4 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i l'article 40.4. del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions la CAIB.

La signatura d'aquest conveni comportarà l'assumpció d'aquestes obligacions així com declaració de compliment dels requisits per ser-ne beneficiària i l'acceptació de la subvenció.

Tercera. Termini d'execució

La subvenció es destinarà a finançar les despeses que es produeixin dins del període comprès entre l'1 de setembre de 2022 al 31 d'agost de 2023.

Quarta. Despeses subvencionables

1. Es consideren despeses subvencionables aquelles que, de manera indubtable, responguin a la naturalesa de l'activitat subvencionada; siguin estrictament necessàries i s'efectuïn en el termini establert en el present conveni.

2. De cap manera, el seu cost podrà ser superior al valor de mercat.

3. Quan l'import de la despesa subvencionable superi les quanties establertes en la legislació estatal en matèria de contractes del sector públic per als contractes menors, la entitat beneficiària ha de sol·licitar com a mínim tres ofertes de proveïdors diferents, amb caràcter previ a la contracció del compromís per a la prestació del servei o el lliurament del bé, llevat que per les característiques especials de les despeses subvencionables no hi hagi en el mercat un nombre suficient d'entitats que el subministrin o el prestin.

L'elecció entre les ofertes presentades, que s'han d'aportar en la justificació, o, si escau, en la sol·licitud de subvenció, s'ha de fer de conformitat amb criteris d'eficiència i economia, i s'ha de justificar expressament en una memòria l'elecció quan no recaigui en la proposta econòmica més avantatjosa.

Respecte a subcontractació de les activitats subvencionades s'estarà al que disposa la Llei general de subvencions al seu article 29 i, en especial, al que s'estableix al seu punt 7è.

Cinquena. Pagament

1. Una vegada signat el conveni i realitzats els actes administratius pertinents, el Consell Insular d'Eivissa abonarà el 50 % de la subvenció. El pagament es farà sense necessitat de constitució de fiança o garantia.

2. El pagament del restant 50 % de la subvenció, es tramitarà únicament una vegada s'hagi presentat tota la documentació requerida com justificant per l'entitat beneficiària de la realització del total de l'activitat objecte de subvenció, en el termini previst en la clàusula sisena i abans del 31 de desembre de 2023; i s'hagi comprovat el compliment dels requisits establerts. La qual cosa es constatarà mitjançant informe emès pel Departament competent en matèria de Caça.

3. Per al pagament avançat caldrà complir amb allò previst a l'article 34.4 de la Llei General de Subvencions.

No s'exigeixen les garanties establertes a l'article 43 i següents del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel que s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, en relació amb l'article 17.3. j de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, atès que aquestes tenen consideració de facultatives i no preceptives, tenint en compte que l'anticipació del pagament de la subvenció de referència és imprescindible per poder portar a terme les actuacions inherents a la subvenció i que es tracta d'una entitat sense ànim de lucre, atenent també a les raons d'interès públic que ho justifiquen.

En cas d'haver-hi algun incompliment per part de l'entitat beneficiària, el Consell Insular iniciarà l'expedient de reintegrament corresponent, a la finalització del període de justificació, amb aplicació dels criteris de graduació establerts a tal efecte en el present conveni.

Sisena. Termini i forma de justificació

1. El termini de justificació del total de l'activitat finalitzarà el 30 de setembre de 2023.

2. La justificació de la subvenció es realitzarà mitjançant la presentació per la seu electrònica d'aquest Consell del compte justificatiu que contendrà, com a mínim, la informació següent:

a) Memòria justificativa de les activitats realitzades i els resultats obtinguts.

b) Memòria econòmica justificativa del cost de l'activitat.

c) Relació classificada de les despeses corrents de l'activitat, amb indicació del proveïdor, número de identificació fiscal, concepte, import, data d'emissió de la factura i data de pagament; a tal efecte s'adjunta com a annex II d'aquest conveni, model de relació de despeses.

e) Justificant de les mesures de publicitat relatives al finançament públic per part del Consell Insular.

3. La justificació de la despesa s'entendrà efectuada mitjançant la presentació de:

- Factures pagades o documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa que reuneixin els requisits i les formalitats previstos en el Reial decret 1619/2012, de 30 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament pel qual es regulen les obligacions de facturació, i justificant de pagament.

- Nòmines de treballadors/ores amb contractació laboral com a personal de l'entitat, pagades (si escau perquè hi ha personal).

- Justificants de pagament de la Seguretat Social corresponent al personal tècnic contractat (si escau perquè hi ha personal).

- Justificants de pagament. Es consideraran com a justificants de pagament els següents:

1r. Extracte bancari en el qual quedi identificat el pagament realitzat mitjançant la indicació de l'import i la identificació del pagador i del destinatari.

2n. Factura que incorpori l'acreditació del cobrament per part del seu emissor o de la persona responsable de l'empresa amb capacitat de cobrament. A aquest efecte, en la factura s'hauran de consignar les dades següents: la data de cobrament; la identificació amb indicació del nom, el NIF i la signatura del declarant del cobrament de la factura, i el segell de l'empresa. Aquest darrer serà facultatiu si l'emissor és una persona física.

3r. Comprovant de transferència bancària en el qual quedi identificat el pagament realitzat mitjançant la indicació de l'import i la identificació del pagador i del destinatari.

4t. Si escau, els tres pressupostos que hagi sol·licitat l'entitat beneficiària, quan l'import de la despesa subvencionable superi les quanties establertes en la legislació estatal en matèria de contractes del sector públic per als contractes menors, en aplicació de l'art. 31 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, així com de l'art. 40 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions de la CAIB.

5è. Qualsevol altre document de valor probatori equivalent, vàlid en dret, mitjançant el qual s'acrediti la realització efectiva del pagament.

4. Per a l'acceptació de les justificacions, la despesa haurà d'estar pagada amb anterioritat a l'acabament del període de presentació de justificants establert a en aquesta clàusula.

Setena. Deficiències en la justificació

En el cas que els documents presentats com a justificació fossin incorrectes o incomplerts, es requerirà a l'entitat beneficiària per tal d'esmenar les deficiències detectades per termini de deu dies hàbils, a comptar des de l'endemà de la recepció d'aquest requeriment, amb l'advertiment que, de no fer-ho, es procedirà a la revocació o a la reducció de l'ajuda segons correspongui, amb la conseqüent obligació de reintegrament de la quantitat percebuda en cas que s'hagués avançat el seu pagament i, si n'és el cas, els corresponents interessos de demora, en les condicions previstes a la Llei general de subvencions i al Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions de la CAIB.

Si les actuacions o les despeses finalment realitzades i justificades resulten inferiors al pressupost acceptat com a base per a la concessió de la subvenció, es reduirà proporcionalment la quantia de l'ajuda de la següent manera, i la qual cosa donarà lloc al reintegrament de les quantitats percebudes en els termes establerts en la clàusula novena d'aquest conveni:

- Si la reducció és de fins el 20% (inclòs) del pressupost acceptat com a base per a la concessió de la subvenció, es reduirà la subvenció proporcionalment a la reducció del pressupost no justificat.

- Si la reducció és superior al 20% i fins al 60% (inclòs) del pressupost acceptat com a base per a la concessió de la subvenció, es reduirà la subvenció proporcionalment a la reducció del pressupost no justificat i addicionalment es reduirà un 10% del pressupost no justificat.

- Si la reducció és de més del 60% del pressupost acceptat com a base per a la concessió de la subvenció, es considerarà que l'objectiu de l'actuació per a la qual s'ha concedit l'ajuda no s'ha realitzat, la qual cosa donarà lloc al reintegrament de les quantitats percebudes en els termes establerts en la clàusula novena d'aquest conveni

Vuitena. Règim de l'ajuda

La subvenció prevista en aquest conveni serà incompatible amb altres subvencions o ajudes per a la mateixa finalitat, pugui rebre l'entitat beneficiària procedent de qualsevol altra Administració o entitats públiques o privades.

Novena. Revocació i reintegrament

Pertocarà la revocació de la subvenció quan, posteriorment a la resolució de concessió vàlida i ajustada a dret, l'entitat beneficiària incompleix totalment o parcialment les obligacions o els compromisos contrets i en la resta de supòsits establerts legalment, als quals està condicionada l'eficàcia de l'acte de concessió de la subvenció.

Com a conseqüència de la revocació de la subvenció, queda sense efecte, totalment o parcialment, l'acte de concessió i pertoca el reintegrament de les quantitats percebudes indegudament. A tal efecte i previ requeriment de l'òrgan competent, s'exigirà a l'entitat beneficiària el reintegrament, parcial o total, de l'import de la mateixa més els interessos legals corresponents, en les causes i quanties que preveu l'article 36, 37 i 38 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de subvencions i, en la correlativa autonòmica.

De conformitat amb l'art. 44 del Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions de la CAIB, quan el compliment per part de l'entitat beneficiària s'aproximi de manera significativa al compliment total, d'acord amb la documentació justificativa aportada per l'entitat per a la liquidació de la subvenció, no caldrà l'exigència d'interessos de demora.

El procediment per al reintegrament es regirà amb el que es disposa als articles 41 a 43 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, i al Capítol II del Títol III del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, i la correlativa autonòmica.

Desena. Devolució voluntària

L'entitat beneficiària de la subvenció, segons el que preveu l'art. 90 del Reglament de la Llei General de Subvencions podrà realitzar voluntàriament la devolució de la totalitat de la quantia rebuda o part d'aquesta mitjançant el seu ingrés, en concepte de «devolució voluntària de subvenció» amb indicació del projecte concret subvencionat, en un compte de titularitat del Consell Insular d'Eivissa.

El Consell Insular d'Eivissa, si escau i a la vista del que preveu l'art 44 del Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions de la CAIB, calcularà els interessos de demora tot d'acord amb el que preveu l'article 38 de la Llei general de subvencions i fins el moment en què es va produir la devolució efectiva per part de l'entitat beneficiària.

Onzena. Infraccions i sancions administratives

Les possibles infraccions en matèria de subvencions que puguin ser comeses per l'entitat beneficiària es graduaran i se sancionaran d'acord amb l'establert al Títol V del Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions i, amb caràcter supletori amb el que preveu el Títol IV de l'esmentada Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

El procediment s'adequarà a les previsions establertes a Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i a la 40/20015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

Dotzena. Vigència del conveni

El present conveni serà vigent des de la seua formalització amb efectes retroactius a l'1 de setembre de 2022, data d'inici de les accions objecte del conveni, fins el 31 de desembre de 2023.

Aquest conveni de subvenció no serà susceptible de pròrroga i podrà ser objecte d'addenda manifestada per qualsevol de les parts per escrit i amb una antelació mínima de dos mesos abans de la seua data de finalització.

Tretzena. Resolució i extinció del conveni

El Conveni es podrà resoldre per:

- Mutu acord, a instància de qualsevol de les parts que haurà de notificar a l'altra aquesta intenció, per escrit i amb una antelació mínima de dos mesos abans de la data de finalització de la vigència d'aquest conveni.

- Impossibilitat material o legal de complir les obligacions que deriven de l'objecte del conveni.

- Incompliment de les obligacions assumides en el conveni per part de qualsevol de les parts signants, o d'ambdues.

En tot cas, serà causa de resolució del conveni l'incompliment del projecte, que a més donarà lloc al reintegrament total o parcial en el termes assenyalats en la clàusula novena d'aquest conveni.

- Les causes generals previstes a la legislació vigent.

El conveni s'extingirà per esgotament del període de vigència convingut entre les parts.

Catorzena. Publicitat de la subvenció concedida

La subvenció atorgada a l'empara d'aquest conveni serà objecte de publicitat, amb indicació de l'aplicació pressupostària, l'entitat beneficiària, la quantitat concedida i la finalitat de la subvenció, de conformitat amb el Sistema Nacional de Publicidad de Subvenciones, a través de la seua tramesa a la BDNS.

Quinzena. Jurisdicció aplicable

Les qüestions litigioses que puguin sorgir en la interpretació i compliment del present conveni de subvenció seran del coneixement i competència de l'Ordre Jurisdiccional Administratiu de conformitat amb el que estableix la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la dita Jurisdicció.

Setzena. Règim jurídic supletori

En tot allò no previst en aquest conveni serà d'aplicació la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el Reial decret 887/2003, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la referida Llei, el Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions de la CAIB, la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, i la resta de normes de dret administratiu, i en el seu defecte, les normes de dret privat.

El present conveni queda exclòs de l'àmbit d'aplicació de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, per la qual es transposen a l'ordenament jurídic espanyol les directives del Parlament Europeu i del Consell d'Europa 2014/23/UE i 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014.

I, en mostra de conformitat, les persones que l'atorguen signen el present conveni en dos exemplars.

Pel Consell Insular d'Eivissa                                     Per la Federació Balear de Caça

 

Eivissa, 31 d'octubre de 2023

La tècnica d'administració general del Departament de Promoció Turística, Medi Rural i Marí María José Cardona Muñoz