Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITATS
Núm. 680510
Resolució del director general de Planificació, Ordenació i Infraestructures educatives de 30 d’octubre de 2023 per la qual se sotmet a informació pública el Projecte Decret pel qual s’estableix el règim d’admissió d’alumnes als centres sostinguts totalment o parcialment amb fons públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears
Antecedents
1. En data 15 de setembre de 2023, es va signar la memòria justificativa en la qual es va analitzar necessitat d'iniciar un procediment per a l'elaboració d'un projecte de decret pel qual es regula el procés d'adscripció, admissió i matriculació d'alumnes als centres sostinguts totalment o parcialment amb fons públics a les Illes Balears.
2. Per Resolució del conseller d'Educació i Formació Professional de dia 20 d'octubre de 2023, es va ordenar l'inici del procediment i de la tramitació del Projecte de decret indicat.
Fonaments de dret
1. La Llei orgànica 2/2006, d'educació: arts 84 a 88 i disposició final quinta.
2. Llei 1/2022, de 8 de març d'educació de les Illes Balears: arts. 108 a 112 i disposició final desena.
3. Llei 1/2019, de 31 de gener del Govern de les Illes Balears: arts. 53 a 62.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Sotmetre a informació pública l'esborrany pel qual es regula el procés d'adscripció, admissió i matriculació d'alumnes als centres sostinguts totalment o parcialment amb fons públics a les Illes Balears, i posar-lo a disposició de les persones interessades a la Direcció General de Planificació, Ordenació i Infraestructures Educatives, de la Conselleria d'Educació i Universitats, ubicada al carrer Ter, número 16, 4a planta, a la seva web http://dgplacen.caib.es, i al Portal de Participació Ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) del Govern de les Illes Balears.
2. Fixar el termini per a la informació pública de 10 dies hàbils comptadors des de l'endemà d'haver-se publicat aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
3. Les al·legacions s'han de presentar a la seu de la Direcció General de Planificació, Ordenació i Infraestructures Educatives, carrer del Ter, 16, 4a planta, 07009 Palma, o a qualsevol dels llocs que determina l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i han d'anar adreçades a la Direcció General de Planificació, Ordenació i Infraestructures Educatives de la Conselleria d'Educació i Universitats.
4. Habilitar la possibilitat de presentar-hi al·legacions per mitjans telemàtics mitjançant l'apartat “Participació en l'elaboració de normativa” de la pàgina web Participació Ciutadana http://participaciociutadana.caib.es del Govern de les Illes Balears, dins el termini que s'estableix en l'apartat 2 anterior, d'acord amb l'article 34.2 f) de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Sempre que les al·legacions presentades mitjançant la web incloguin la identificació de la persona o entitat que les fa, s'inclouran en l'expedient d'elaboració de normativa, tot i que no constin en el registre d'entrada electrònic de l'Administració de la Comunitat Autònoma. A aquest efecte, el funcionari o funcionària de l'òrgan competent de la tramitació del procediment normatiu que les rebi electrònicament ha d'emetre una diligència de les al·legacions presentades.
5. Ordenar la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 30 d'octubre de 2023
El director general de Planificació, Ordenació i Infraestructures Educatives Ismael Alonso Sánchez