Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 680140
Departament de Personal. Negociat de Selecció i Provisió. Convocatòria provisió definitiva del lloc de treball de Director/a de l’Oficina pressupostària mitjançant el procediment de lliure designació

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Regidora d'Hisenda, Funció Pública i Govern Interior, p.d. Decret de batlia núm. 1.149 de 20 d'octubre de 2023, ha resolt el següent:

PRIMER.- Convocar, pel procediment de LLIURE DESIGNACIÓ, la provisió del  lloc de feina de Director/a de l'Oficina pressupostària, codi F10050003, de l'Àrea d'Hisenda, Funció Pública i Govern Interior, vacant i dotat a la relació de llocs de feina d'aquesta Corporació, entre el personal funcionari de carrera que pertanyin a l'escala, subescala o classe que s'indica.

SEGON.- Aprovar les bases que regiran la present convocatòria que es relacionen a continuació:

PRIMERA. Objecte de la convocatòria.

L'objecte de la present convocatòria és la provisió amb personal funcionari de carrera del lloc de treball de Director/a de l'Oficina pressupostària, F10050003 de l'Àrea d'Hisenda, Funció Pública i Govern Interior d'aquesta Corporació, mitjançant el procediment de LLIURE DESIGNACIÓ previst a l'article 80 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, mitjançant el qual s'aprova el text refós de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, a l'article 79 de la llei 3/2007, de 27 de març de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears, l'art. 196 de la llei 20/2006, de 15 de desembre, l'art. 18.3 de l'Acord de Junta de Govern de data de 20 de juliol de 2011 pel qual s'aprova els criteris bàsics per a l'elaboració de la nova Relació de llocs de Treball de l'Ajuntament de Palma, així com els articles 3 i 28 i següents del  Decret 33/1994, de 28 de març, pel qual s'aprova el reglament de proveïment de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris al servei de l'administració de la comunitat autònoma de les illes balears.

SEGONA. Requisits.

Per poder prendre part en aquesta convocatòria els aspirants hauran de reunir els següents requisits en la data d'expiració del termini d'admissió d'instàncies:

  • Ser personal funcionari de carrera en actiu a alguna de les administracions públiques a què, en cada cas, el lloc de treball es trobi obert, independentment de la seva situació administrativa (excepte els suspesos ferms que no podran participar mentre duri la suspensió), i  a més, estar en possessió de la resta de requisits d'ocupació que, per a cada lloc de treball convocat, prevegi la Relació de Llocs de Treball d'aquest Ajuntament.
  • Estar en possessió del certificat de nivell de català corresponent al lloc de feina, en cas de que sigui requisit d'ocupació del mateix.

LLOC DE TREBALL

DIRECTOR/A DE L'OFICINA PRESSUPOSTÀRIA

ÀREA

Àrea d'Hisenda, Funció Pública i Govern Interior

CODI

F10050003

LLOCS A COBRIR

1

FUNCIONARIS/ÀRIES QUE PODEN PRENDE-HI PART ES/SUB/CLASSE/GRUP

Funcionaris/àries de carrera de totes les administracions.

- Subescala d'intervenció - tresoreria amb categoria superior

 - Subescala d'intervenció - tresoreria amb categoria entrada

 - Subescala de secretaria - intervenció

 - Subescala tècnica superior (TAE superior) especialitat economia

Grup A, Subgrup A1

REQUISITS

- Per a l'escala tècnica Superior economista: llicenciatura en dret, administració i direcció d'empreses o economia i 3 anys d'experiència en llocs de responsabilitat en la gestió pressupostària a l'AAPP.

- Certificat de català B2

COMPLEMENT DE DESTÍ / ESPECÍFIC

CD30/CE271 ( 47.275,48 €/anual)

LLOCS A COBRIR

1

JORNADA

Jornada general de 37,5 hores setmanals (JG1)

FUNCIONS ESPECÍFIQUES

Les regulades a l'article 56 del Reglament Orgànic del Govern i l'Administració de l'Ajuntament de Palma.

 

TERCERA. Instàncies.

Les instàncies es presentaran en el Registre Electrònic de l'Ajuntament de Palma o en qualsevol altra de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques en el termini de quinze dies hàbils, comptats a partir del següent al de la publicació d'aquest anunci al BOE.

Aquestes instàncies hauran d'anar acompanyades de:

a) Declaració de complir els requisits exigits a la convocatòria per a l'exercici del lloc de feina corresponent.

b) Curriculum vitae on figurin els títols acadèmics, antiguitat i llocs de treball ocupats a l'Administració, estudis i cursos realitzats, coneixement d'idiomes i qualsevol altre mèrit que es consideri adient a l'efecte d'apreciar la idoneïtat de la persona interessada per al desenvolupament del lloc.

c) Documentació acreditativa del nivell de català exigit al lloc de feina corresponent en cas de que sigui requisit d'ocupació del mateix.

Al tractar-se d'un lloc de treball de nivell de complement de destinació  superior a 26, el personal aspirant haurà de presentar una memòria sobre les funcions del lloc de treball, en què s'inclogui un pla de treball i una descripció de les aportacions que farien en cas d'ocupar-lo.

La memòria s'haurà de presentar d'acord amb el model que s'adjunta com a annex a les  presents bases.

QUARTA. Resolució.

Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el Departament de Personal, ha de dictar una resolució per la qual aprova i fa pública la llista provisional de persones admeses i excloses, amb expressió de la causa d'exclusió per a cada persona i lloc de feina.

Posteriorment es dictarà resolució amb indicació de les persones seleccionades d'acord amb l'informe emès per l'òrgan al qual es trobi adscrit el lloc de treball convocat, qui podrà convocar els aspirants a la realització d'una entrevista personal que permeti valorar les seves capacitats, coneixements o aptituds per al desenvolupament del lloc de treball. Tot això sense perjudici que pugui declarar-se deserta l'ocupació  si cap de les persones aspirants no reuneix la idoneïtat adequada per a la seva ocupació. Notificada la resolució a la persona interessada, si aquesta hi renúncia, es podrà proposar per l'òrgan competent un nou candidat d'entre els aspirants.

TERCER.- Publicar el present decret al Butlletí Oficial de les Illes Balears i al Butlletí Oficial de l'Estat.

 

Palma, a la data de signatura electrònica (26 d'octubre de 2023)

La cap de Departament de Personal pd Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 04/03/2014) Esperanza Vega Terrón

 

ANNEX I Memòria per als llocs de treball de nivell 26 o superior

LLOC DE TREBALL

DIRECTOR/A DE L'OFICINA PRESSUPOSTÀRIA

 

DADES DEL LLOC DE TREBALL SOL·LICITAT

 

Denominació: ____________________________________________________________

Codi:_________________

Funcions (detalla les funcions que figuren en l'ordre corresponent)

1.

2.

3.

4.

5.

PROPOSTA DE PLA DE TREBALL

OBJECTIUS QUE S'HAN D'ASSOLIR:

1.

2.

3.

4.

5.

COMPETÈNCIES PROFESSIONALS NECESSÀRIES PER GESTIONAR EL SERVEI (esmenta-les per ordre d'importància)

 

 

 

 

 

 

IDENTIFICACIÓ DELS GRUPS D'INTERÈS (entitats o persones amb qui et relacionaries per desenvolupar la feina)

 

 

 

 

 

APORTACIONS PRINCIPALS QUE FARIES A LA UNITAT O SERVEI

 

 

 

 

Contra l'acte d'aprovació de la convocatòria i les bases, que esgota la via administrativa, els interessats podran interposar recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat, en el termini d'un mes des del dia següent al de la seva publicació al BOE, de conformitat amb el previst als articles 123 i 124 de la LPACAP, sense perjudici d'interposar directament el recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos, comptadors d'idèntica forma que al supòsit del recurs de reposició, davant els Jutjats Contenciós Administratiu de Palma, conforme el disposat als articles 8.1 i 14 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció Contenciós Administrativa.