Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE SANT JOAN DE LABRITJA

Núm. 656370
Modificació de delegacions realitzades per l'Alcaldia en la Junta de Govern Local – Expedient núm. 1122/2023

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Vista la Resolució d'Alcaldia núm. 581, de data 3 de juliol de 2023, de nomenament dels membres de la Junta de Govern Local i delegació de competències de l'Alcaldia en la mateixa i advertides algunes omissions quant a la delegació de competències, la Sra. Alcaldessa, amb data 16 d'octubre de 2023, ha efectuat modificació de la mateixa en els termes següents:

JUNTA DE GOVERN LOCAL (Decret núm. 936/2023):

Presidenta: Sra. María Tania Marí Marí, Alcaldessa – Presidenta de l'Ajuntament.

Vocals:

- Sr. Andrés Roig Marí.

- Sr. José Marcos Colomar Serra.

- Sr. Juan Marí Marí.

- Sr. Javier Torres Ribas.

DELEGACIONS D'ALCALDIA EN JUNTA DE GOVERN LOCAL:

L'Alcaldia ha resolt delegar a favor de la Junta de Govern Local les següents atribucions que a continuació s'indiquen:

Correspondrà a la Junta de Govern Local, així integrada i sota la presidència d'aquesta Alcaldia, l'assistència permanent a la mateixa en l'exercici de les seves atribucions, així com les que li delegui qualsevol òrgan municipal o expressament li atribueixen les lleis.

Efectuar les següents delegacions d'atribucions corresponents a l'Alcaldia a favor de la Junta de Govern Local, d'entre les contingudes i considerades com a delegables en l'article 21.1 de la Llei 7/1985, Reguladora de les Bases de Règim Local:

- El desenvolupament de la gestió econòmica d'acord amb el Pressupost aprovat, disposar despeses dins dels límits de la seva competència.

- Nomenament i sancions al personal, excepte la separació del servei dels funcionaris i l'acomiadament del personal laboral. Tot això sense perjudici de les normes específiques aplicables als funcionaris amb habilitació de caràcter nacional.

- Sancionar les faltes de desobediència a la seva autoritat i les infraccions de les ordenances municipals, excepte en els casos en què tal facultat s'atribueixi a altres òrgans.

- Les contractacions i concessions de tota classe quan el seu import no superi el 10 per 100 dels recursos ordinaris del Pressupost ni, en qualsevol cas, els sis milions d'euros incloses les de caràcter pluriennal, quan la seva durada no sigui superior a quatre anys, sempre que l'import acumulat de totes les seves anualitats no superi ni el percentatge indicat, referit als recursos ordinaris del pressupost del primer exercici, ni la quantia assenyalada.

- La concessió de llicències urbanístiques, els expedients de canvi de titularitat de llicències, pròrroga de les llicències urbanístiques i de declaració de caducitat d'aquestes, tret que les ordenances o les lleis sectorials l'atribueixin expressament al Ple.

- L'aprovació dels instruments de planejament de desenvolupament del planejament general no expressament atribuïdes al Ple, així com la dels instruments de gestió urbanística i dels Projectes d'urbanització.

- Tots els expedients en matèria de disciplina urbanística i de conservació i rehabilitació urbanista, com ara: Infraccions urbanístiques; restabliment de la legalitat urbanística, execució subsidiària per incompliment d'ordre d'execució; imposició de multes coercitives, declaració d'incompliment del deure d'edificar; declaració de situació de fora d'ordenació; declaració de ruïna ordinària, declaració de ruïna imminent; ordres d'execució, etc.

- La resolució de tots els recursos en via administrativa: recurs de reposició, recurs d'alçada i recurs de revisió.

- Aprovar l'oferta d'ocupació pública d'acord amb el pressupost i la plantilla aprovats pel Ple, aprovar les bases de les proves per a la selecció del personal i per a oposicions i els concursos de provisió de llocs de treball i distribuir les retribucions complementàries que no siguin fixes i periòdiques.

- Aprovar els projectes d'obres i de serveis quan sigui competent per a la seva contractació o concessió i estiguin previstos en el Pressupost.

- Adquirir els béns i drets quan el seu valor no superi el 10 per 100 dels recursos ordinaris del Pressupost ni els tres milions d'euros, així com l'alienació del patrimoni que no superi el percentatge ni la quantia indicats en els següents suposats: la de béns immobles, sempre que estigui prevista en el Pressupost, i la de béns mobles, excepte els declarats de valor històric o artístic.

- Qualssevol altres competències que l'Alcaldia o el Ple deleguin expressament en la Junta de Govern Local o els siguin atribuïdes per les lleis.

En qualsevol moment aquesta Alcaldia podrà reclamar per a si, amb caràcter individualitzat, qualsevol assumpte entre els compresos en l'esfera de les competències delegades i resoldre sobre el mateix. Independent de les competències que es deleguen, aquesta Alcaldia podrà sotmetre a consideració de la Junta de Govern Local com a òrgan de deliberació, assessorament i suport a aquesta alcaldia qualsevol assumpte de la seva competència que sigui delegable i sotmetre'l a votació.

Establir en dues sessions ordinàries mensuals el règim de sessions de la Junta de Govern Local del municipi, que se celebraran en la primera i segona quinzena de cada mes. Ordinàriament se celebraran el segon i quart divendres de cada mes.

No obstant això, fent ús de les facultats que li confereix l'article 112.2 del ROF, la Sra. Alcaldessa - Presidenta podrà variar la data i hora de convocatòria, respectant sempre el mínim de dues sessions mensuals ordinàries.

De conformitat amb el que es disposa en l'article 112 del ROF, correspon a l'Alcaldia fixar, mitjançant Decret, el dia i hora en què hagi de celebrar-se sessió ordinària. Les sessions extraordinàries i urgents tindran lloc quan, amb tal caràcter, siguin convocades per l'Alcaldia.

El que es fa públic per a general coneixement.

 

En Sant Joan de Labritja (signat electrònicament: 18 d'octubre de 2023)

La batlessa Maria Tania Marí Marí