Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE MARRATXÍ

Núm. 652022
Convocatòria i bases del concurs de trasllat per a la provisió definitiva de cinc llocs de feina d'oficial de la policia local

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant Decret de l'Alcaldia núm. 2953/2023 de data 31 de maig de 2023, en ús de les competències atorgades per l'article 21.1.g de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, s'aprova la convocatòria i les bases del concurs de trasllat per a proveir de forma definitiva cinc llocs de feina d'oficial de la policia local de l'Ajuntament de Marratxí, en els termes següents:

Atès que resten pendent de provisió definitiva cinc llocs de feina d'oficial de la policia local assignats a distintes unitats de la policia local de l'Ajuntament de Marratxí (Llocs de feina núm. 131, 262, 271, 294 i 295), estant actualment vacants o coberts de forma temporal mitjançant oficials en adscripció provisional.

En conseqüència, en virtut de les competències atorgades a l'article 21.1.g) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local i l'article 5 del Reial Decret 896/1991, aquesta Alcaldia RESOL

Aprovar la convocatòria i les bases del concurs de trasllat per a la provisió definitiva de cinc llocs de feina de la categoria oficial de la policia local de l'Ajuntament de Marratxí, en els següents termes:

CONVOCATÒRIA I BASES DEL CONCURS DE TRASLLAT PER A PROVEÏR DE FORMA DEFINITIVA CINC LLOCS DE FEINA D'OFICIAL DE LA POLICIA LOCAL DE L'AJUNTAMENT DE MARRATXÍ.

PRIMERA. Objecte de la convocatòria.

L'objecte de les presents bases es regular el procediment per a la provisió definitiva de cinc (5) llocs de feina d'oficial de la policia local vacants o coberts temporalment (adscripcions provisionals) a la plantilla municipal d'aquest Ajuntament (Llocs de feina núm. 131, 262, 271, 294 i 295).

Característiques dels lloc de feina convocat:

1. Lloc de feina núm. 131 RPT. Oficial de la policia local adscrit a la Unitat d'Atenció al ciutadà – Secció general (B.1).

  • Específic anual: 10.419,51 €
  • Complement de destí: 22

2. Lloc de feina núm. 271 RPT. Oficial de la policia local adscrit a la Unitat d'Atenció al ciutadà – Secció general (B.1).

  • Específic anual: 10.419,51 €
  • Complement de destí: 22

3. Lloc de feina núm. 262 RPT. Oficial de la policia local adscrit a la Unitat d'Incidències (A).

  • Específic anual: 10.419,51 €
  • Complement de destí: 22

4. Lloc de feina núm. 294 RPT. Oficial de la policia local adscrit a la Unitat d'Incidències (A).

  • Específic anual: 10.419,51 €
  • Complement de destí: 22

5. Lloc de feina núm. 295 RPT. Oficial de la policia local adscrit a la Unitat Nocturna (C).

  • Específic anual: 12.116,38 €
  • Complement de destí: 22

SEGONA. Requisits.

Podran prendre part a aquest Concurs els funcionaris de carrera d'aquest Ajuntament, oficials de la policia local, que duguin un mínim de dos anys continuats de permanència al lloc de feina que ocupen, excepció feta dels supòsits d'adscripció provisional ja sigui a conseqüència del reingrés després d'una excedència o per qualsevol causa que impliqui passar a aquesta situació.

TERCERA. Instàncies.

Les instàncies sol·licitant prendre part en el procés selectiu, referides sempre a la data d'expiració del termini assenyalat per a la presentació d'instàncies, es dirigiran al Batle de la Corporació i es presentaran al Registre general de l'Ajuntament durant el termini de vint dies naturals següents al de la publicació de l'anunci de la convocatòria al Butlletí oficial de les Illes Balears.

Les instàncies també es podran presentar en la forma que s'indica a l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Les instàncies hauran d'anar acompanyades dels justificants (originals o fotocòpies degudament confrontades) dels mèrits que es vulguin fer valer a la fase de concurs. Quant els mèrits al·legats constin a l'expedient personal de l'interessat, no serà necessària la seva acreditació, si bé per a que siguin valorats serà necessari que els interessats manifestin a la instància quins d'ells volen que se'ls valori. Els demés mèrits al·legats sense constància a l'expedient i que no s'acompanyin de suport documental no seran valorats.

A les sol·licituds s'haurà d'assenyalar l'ordre de preferència als llocs de feina convocats.

QUARTA. Admissió dels aspirants.

Una vegada finalitzat el termini de presentació d'instàncies, l'autoritat convocant o persona en qui delegui dictarà resolució aprovant la llista dels aspirants admesos i exclosos. La relació dels aspirants admesos i exclosos es publicarà únicament al tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament de Marratxí (seu electrònica), i en ella hi figurarà el nom i llinatges dels aspirants, el núm. de DNI i, en el seu cas, la causa d'exclusió, concedint-se un termini de deu dies hàbils per a que els interessats puguin al·legar el que considerin oportú i així poder rectificar els errors.

Una vegada resoltes les al·legacions s'aprovarà mitjançant resolució de l'Alcaldia el llistat definitiu d'aspirants admesos i exclosos, que únicament es publicarà al tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament de Marratxí (seu electrònica).

Al tractar-se d'una convocatòria múltiple, es considerarà com a causa d'exclusió el no assenyalar a la sol·licitud l'ordre de preferència als llocs de treball convocats, si bé aquesta omissió serà esmenable durant el termini de deu dies hàbils recollit a l'apartat primer d'aquesta base.

Els errors materials o de fet podran ser rectificats o esmenats en qualsevol moment, ja sia d'ofici o a petició de la part interessada.

CINQUENA. Comissió de valoració.

La comissió de valoració quedarà constituïda en la forma següent:

President:

  • Titular: Jesús Alberto Rodríguez Tarongí.

Secretari (amb veu i vot):

  • Titular: Catalina Eva Alemany Covas

Vocals en representació del personal fix de l'Ajuntament, designat pel senyor Batle:

  • Titular 1: Manuel Rus Ramírez.
  • Titular 2: Maria Natascha Zuazaga Bolton.
  • Titular 3: Catalina Bibiloni Martorell.
  • Suplent: Michelle Bravo Ballester.

La comissió no podrà constituir-se ni actuar sense l'assistència de la meitat dels seus membres, titulars o suplents indistintament, i les seves decisions s'adoptaran per majoria. La comissió podrà designar assessors quan ho consideri convenient, sempre amb el límit de que el número d'aquests no podrà ser superior al número de membres de la Comissió de valoració.

Els membres de la Comissió de valoració hauran d'abstenir-se d'intervenir i ho notificaran a l'autoritat convocant quan es vegin afectats per alguna de les circumstàncies previstes a l'article 23 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic. Així mateix, els aspirants podran recusar els membres del Tribunal quan es doni alguna de les circumstàncies ressenyades anteriorment.

Els vocals de la Comissió de valoració hauran d'estar en possessió d'un nivell de titulació igual o superior al de la categoria convocada.

Es permetrà l'assistència, sense formar part de la Comissió de valoració i als únics efectes de supervisió del procés selectiu, d'un representant de la Junta de personal designat per aquesta.

Categoria de la comissió de valoració: segona.

SISENA. Concurs.

En subjecció a l'establert als articles 79 de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (Llei 7/2007, de 12 d'abril), 190 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, 76 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de les Illes Balears, 35, 36 i 37 de la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de Coordinació de les Policies Locals de les Illes Balears i 197 del Decret 40/2019, de 15 de desembre, pel que s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, els mèrits a valorar en aquest concurs seran els que s'esmenten a continuació (valorats sempre en referència a la data d'expiració del termini de presentació de sol·licituds).

a. Valoració dels serveis prestats (Puntuació màxima de 8 punts).

1. Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en la categoria de policia auxiliar: 0,016 punts.

2. Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en la categoria de policia local: 0,033 punts.

3. Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en la categoria d'oficial: 0,041 punts.

4. Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en la categoria de subinspector: 0,05 punts.

5. Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en la categoria d'inspector: 0,058 punts.

6. Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en la categoria de major: 0,066 punts.

7. Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en la categoria de comissari: 0,075 punts.

8. Per cada mes complet de serveis prestats y reconeguts en la categoria d'intendent: 0,083 punts.

b. Antiguitat (Puntuació màxima de 4 punts)

S'ha de valorar l'antiguitat que es tengui reconeguda com a personal funcionari, en qualsevol categoria d'un cos de policia local, com a policia en un ajuntament que no hagi constituït cos de policia local o com a policia auxiliar.

1. Per cada any complet de serveis prestats i reconeguts com a personal funcionari de carrera en qualsevol categoria de policia local: 0,2 punts per any.

2. Per cada any complet de serveis prestats i reconeguts com a personal de l'Administració pública en qualsevol altra categoria, lloc o destinació, d'acord amb el previst a la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement de serveis previs en l'Administració pública: 0,1 punts per any.

La data de referència per a fer la valoració es la de la finalització del termini per a presentar la sol·licitud de participació i haurà d'acreditar-se mitjançant una certificació expedida per l'ajuntament corresponent.

c. Estudis acadèmics oficials (Puntuació màxima de 21 punts).

S'han de valorar els estudis o titulacions oficials amb validesa en tot el territori nacional que siguin de nivell superior a la titulació exigida per ingressar en la categoria del lloc de treball. En cas de presentació de títols d'estudis cursats a l'estranger, s'haurà d'acreditar l'homologació concedida pel Ministeri d'Educació.

La valoració d'una titulació implica que no es valori la de nivell inferior o de primer o segon cicle que sigui necessària per obtenir-la.

1. Per cada titulació acadèmica de tècnic de formació professional de grau superior, ensenyaments professionals d'arts plàstiques i disseny de grau superior i els ensenyaments esportius de grau superior, així com tots els títols que hagin sigut declarats equivalents: 1 punt, fins a un màxim de 2 punts.

2. Per cada titulació acadèmica de diplomatura universitària, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o titulació declarada equivalent: 2 punts, fins a un màxim de 4 punts.

3. Per cada titulació acadèmica de grau universitari o grau dels ensenyaments artístics superiors: 2 punts, fins a un màxim de 4 punts.

4. Per cada llicenciatura universitària, arquitectura, enginyeria o titulació universitària equivalent: 3 punts, fins a un màxim de 6 punts.

5. Per cada màster oficial i altres estudis de postgrau oficial universitari: 0,25 punts per cada 30 crèdits ECTS, fins a un màxim de 1,5 punts. Els estudis de grau amb càrrega lectiva de 300 crèdits ECTS, a més d'obtenir els punts de l'apartat c, obtindran 0,5 punts, d'acord amb l'article 12.10 del Reial Decret 1393/2007, de 29 d'octubre.

6. Per cada títol de doctor: 1,5 punts, fins un màxim de 3 punts.

Únicament es valora la possessió dels títols de nivell superior a l'exigit per a l'ingrés en la categoria a la que s'accedeix o la possessió d'una segona titulació acadèmica oficial igual a l'exigida per a la categoria a la que s'accedeix.

La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es valori el de nivell inferior, o el primer cicle que sigui imprescindible per a la seva obtenció, excepció feta dels títols de postgrau (màster i doctor), que se sumen a la titulació corresponent, o que les titulacions acadèmiques corresponguin a branques acadèmiques distintes.

d. Valoració dels coneixements de llengües.

d.1. Coneixements orals i escrits de la llengua catalana (Puntuació màxima de 2,50 punts).

Es valoren els certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), expedits o homologats per l'òrgan competent de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports o reconeguts d'acord amb la normativa autonòmica vigent.

1. Nivell C1 o equivalent: 1,75 punts.

2. Nivell C2 o equivalent: 2 punts.

3. Coneixements de llenguatge administratiu: 0,50 punts.

Es valora únicament el certificat que correspongui al nivell més alt aportat per la persona interessada, excepte en el supòsit de que sigui un requisit per a participar en la convocatòria. En el supòsit del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, la puntuació s'acumula a la de l'altre certificat que s'acrediti.

d.2. Coneixements d'altres llengües (Puntuació màxima de 5,40 punts).

Es valoren els certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial de les altres comunitats autònomes o d'una llengua estrangera expedits per les escoles oficials d'idiomes (EOI), les universitats, l'EBAP, altres escoles d'administració pública i altres entitats, i que siguin equivalents als nivells que estableix el Marc comú europeu.

Altres certificats equivalents als nivells del Marc comú europeu es valoren amb la mateixa puntuació que els certificats de les escoles oficials d'idiomes.

De una mateixa llengua, solament es valoren les titulacions de nivell superior. 

Nivells del Marc comú europeu MCE

EOI

Universitats, escoles admó. pública i organitzacions sindicals

en formació contínua, equivalents als nivells MCE

Altres nivells EBAP

Punts

 

 

 

1r curs de nivell inicial

0,10

 

 

 

2n curs de nivell inicial

0,20

A1

0,40

0,30

1r curs de nivell elemental

0,30

A2

0,60

0,40

2n curs de nivell elemental

0,40

B1

0,80

0,60

1r curs de nivell mitjà

0,60

B1+

1,00

0,80

2n curs de nivell mitjà

0,80

B2

1,20

1,00

1r curs de nivell superior

1,00

B2+

1,40

1,20

2n curs de nivell superior

1,20

C1

1,60

1,40

 

 

C2

1,80

1,60

 

 

e. Valoració dels cursos de formació.

S'han de valorar els cursos i les accions formatives següents:

Els diplomes o certificats de cursos i activitats formatives impartits per les escoles de formació dels policies locals, els cursos impartits per l'Escola Balear d'Administració Pública o que tenguin la condició de concertats o homologats per l'EBAP, els cursos d'interès policial manifest superats en universitats en l'àmbit de la Unió Europea o en altres administracions públiques de l'Estat espanyol amb centres de formació acreditats i els efectuats dins del marc de l'acord de formació per a l'ocupació de les administracions públiques (AFEDAP) o pla similar.

Respecte de la formació en línia i a distància no reglada, únicament es valora la que imparteixi l'EBAP o les universitats de l'àmbit de la Unió Europea i l'efectuada dins del marc de l'acord de formació per a l'ocupació de les administracions públiques (AFEDAP) o pla similar. Els cursos en matèria policial realitzats abans d'entrar en vigor la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de Coordinació de les policies locals de les Illes Balears, també es valoren.

En aquest apartat també es valora la impartició de cursos d'accions formatives relacionades amb les funcions pròpies del lloc al que s'accedeix en centres formatius oficials, acreditada mitjançant un certificat en el que consti el curs, les hores i les matèries que s'han impartit i els crèdits dels títols, màster propis no oficials i dels cursos d'expert universitari que tinguin el caràcter de titulacions pròpies d'una universitat determinada.

e.1. Formació relacionada amb l'àrea professional.

1. Accions formatives relacionades (Puntuació màxima de 4,5 punts).

Es valoren, per cada lloc de treball, les accions formatives sempre que estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc al que s'accedeix. En concret, únicament es valoren els cursos referits a les àrees professionals de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere, diversitat sexual i de gènere, delictes d'odi i formació sanitària relacionada amb la professió de policia local d'acord amb els criteris que s'indiquen a continuació:

a. Per cada certificat d'aprofitament: 0,005 punts per hora.

b. Per cada certificat d'assistència: 0,0025 punts per hora.

c. Per cada certificat d'impartició de cursos d'accions formatives relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s'accedeix: 0,0075 punts per hora.

Si la certificació acreditativa del curs indica crèdits, es valorarà a raó de 25 hores per cada crèdit ECTS, i a raó de 10 hores per cada crèdit CFC o LRU.

Si no s'indica el tipus de crèdit, s'entendrà que són crèdits de l'anterior ordenació universitària (CFC o LRU) i, per tant, es valoraran a raó de 10 hores per crèdit.

No es valoren els certificats que no indiquin el número d'hores o crèdits, el contingut de la formació o que tinguin un contingut indefinit.

No es valora la formació que constitueix una part dels cursos de capacitació corresponents al període de pràctiques ni tampoc la dels cursos de capacitació per accedir a qualsevol categoria de les forces o cossos de seguretat.

Els cursos o les accions formatives de contingut idèntic només es poden valorar una vegada. En aquest cas, s'ha de valorar l'acció formativa amb més hores de durada.

2. Formació universitària no oficial relacionada amb les funcions del lloc de feina convocat (Puntuació màxima de 3,5 punts).

a. Títol propi de graduat en seguretat i ciències policials de la Universitat de les Illes Balears: 1 punt.

b. Títols propis de graduat universitari, relacionats amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere, diversitat sexual i de gènere, delictes d'odi i formació sanitària, amb càrrega lectiva de, com a mínim, 180 crèdits ECTS: 0,75 punts per títol, fins a un màxim de 1,5 punts.

c. Màster, experts i diplomes universitaris relacionats amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere, diversitat sexual i de gènere, delictes d'odi i formació sanitària: 0,1 punts per crèdit ECTS, fins a un màxim d'1 punt. Els títols de càrrega lectiva inferior a 30 crèdits ECTS no es valoren en aquest apartat.

e.2. Formació no relacionada amb l'àrea professional.

1. Accions formatives no relacionades (Puntuació màxima de 2 punts).

Han de valorar-se, per cada lloc de treball, les accions formatives que, encara que no estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s'accedeix, es consideren d'interès general. En concret, únicament han de valorar-se per a totes les categories els cursos que estiguin relacionats amb les àrees temàtiques de la formació continua de l'EBAP.

a. Per cada certificat d'aprofitament: 0,005 punts per hora.

b. Per cada certificat d'assistència: 0,0025 punts per hora.

Els cursos o les accions formatives de contingut idèntic només es poden valorar una vegada. En aquest cas, s'ha de valorar l'acció formativa amb més hores de durada.

Si la certificació acreditativa del curs indica crèdits, es valorarà a raó de 25 hores per cada crèdit ECTS, i a raó de 10 hores per cada crèdit CFC o LRU.

Si no s'indica el tipus de crèdit, s'entendrà que són crèdits de l'anterior ordenació universitària (CFC o LRU) i, per tant, es valoraran a raó de 10 hores per crèdit.

No es valoren els certificats que no indiquin el número d'hores o crèdits, el contingut de la formació o que tinguin un contingut indefinit.

2. Formació universitària no oficial no relacionada (Puntuació màxima de 2 punts).

a. Títols propis de graduat universitari, sense relació amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere, diversitat sexual i de gènere, delictes d'odi o formació sanitària, que es consideren d'interès general amb càrrega lectiva de, com a mínim, 180 crèdits ECTS: 0,5 punts per títol, fins a un màxim d'1 punt.

b. Máster, experts i diplomes universitaris sense relació amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere, diversitat sexual i de gènere, delictes d'odi o formació sanitària, que es consideren d'interès general: 0,05 per crèdit ECTS, fins a un màxim d'1 punt. Els títols amb càrrega lectiva inferior a 30 crèdits ECTS no es valoren en aquest apartat.

f. Reconeixements honorífics (Puntuació màxima de 2,5 punts).

Per cada condecoració i distinció al mèrit policial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears o dels ajuntaments prevista a la normativa:

1. Creu al mèrit policial amb distintiu blau de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears: 0,75 punts.

2. Creu al mèrit policial amb distintiu verd de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears: 0,5 punts.

3. Creu al mèrit policial amb distintiu blanc de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears: 0,25 punts.

4. Felicitacions públiques atorgades per la Comunitat Autònoma o pel ple dels ajuntaments: 0,10 punts.

Haurà d'acreditar-se mitjançant un certificat expedit per la conselleria competent en matèria de coordinació de les policies locals.

Únicament poden valorar-se a efectes de concurs de mèrits les felicitacions atorgades pels ajuntaments si han sigut aprovades per acord plenari i estan motivades per alguna de les causes que preveu l'article 134 d'aquest reglament. La puntuació per una felicitació pública pot considerar-se únicament en els processos selectius de l'ajuntament que l'ha concedida.

g. Valoració dels certificats d'actualització de les proves físiques (Puntuació màxim d'1 punt).

La superació de les proves d'actualització de les aptituds físiques previstes a l'article 165 del Reglament marc amb una nota igual o superior, en conjunt de 7, tenen una puntuació, igual a la nota obtinguda multiplicada per 0,1 fins a un màxim d'1 punt.

h. Forma d'acreditació dels mèrits.

Els mèrits al·legats per les persones candidates s'han d'acreditar mitjançant la presentació de l'original o de la copia compulsada de la següent documentació:

1. Serveis prestats i antiguitat: certificat expedit pels ajuntaments o administracions públiques corresponents.

2. Estudis acadèmics oficials: copia compulsada correctament del títol o del resguard acreditatiu (anvers i revers). En cas de presentació de títols d'estudis cursats a l'estranger, ha d'acreditar-se l'homologació concedida pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.

3. Coneixement de la llengua catalana: certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), expedits u homologats per l'òrgan corresponent de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports o reconeguts d'acord amb la normativa autonòmica vigent.

4. Coneixements d'altres llengües: certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública, per les escoles oficials d'idiomes (EOI), per les universitats, per altres escoles d'administració pública i altres entitats, equivalents amb els nivells del Marc comú europeu.

5. Cursos de formació: certificats d'aprofitament, certificats d'assistència i certificats d'impartició de cursos d'accions formatives expedits per les escoles de formació de les policies locals, per l'Escola Balear d'Administració Pública u homologats o concertats per l'EBAP, per universitats de l'àmbit de la Unió Europea, per centres de formació acreditats en altres administracions públiques de l'Estat espanyol o centres que imparteixen formació dins del marc de l'acord de formació per a l'ocupació de les administracions públiques (AFEDAP) o pla similar.

6. Reconeixements honorífics: certificats expedits per la conselleria competent en matèria de coordinació de les policies locals o l'ajuntament corresponent.

La puntuació total màxima assolible serà de 56,4 punts.

En el supòsit d'empat tindrà preferència en l'assignació del lloc de feina aquell aspirant que tingui major puntuació a l'apartat b dels mèrits de necessària consideració (antiguitat a l'Administració pública), i en el supòsit de mantenir-se l'empat aquest es resoldrà per sorteig públic.

SETENA. Resolució de la convocatòria.

El termini per a la resolució del concurs serà de dos mesos, comptats a partir del dia següent a aquell en que es publiqui el llistat definitiu d'aspirants admesos i exclosos. Un cop acomplert aquest termini, la Comissió de valoració publicarà en el tauler d'anuncis d'aquest Ajuntament la proposta provisional de qualificacions.

A la vista de l'esmentada proposta, els interessats podran formular observacions o reclamacions en el termini de tres dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la data d'exposició pública de la proposta provisional de qualificacions.

Una vegada revisades les observacions i reclamacions presentades dins termini la Comissió de valoració elevarà a definitives les qualificacions fins a les hores provisionals, efectuant la corresponent proposta d'adjudicació de llocs de feina. La proposta de qualificacions definitives juntament amb la proposta d'adjudicació de llocs de feina s'exposaran al tauler d'anuncis electrònics de l'Ajuntament (seu electrònica).

VUITENA. Presa de possessió.

Un cop efectuats els nomenaments, els aspirants nomenats hauran de prendre possessió del lloc de feina adjudicat en el termini màxim de tres dies hàbils comptats a partir del següent al de la notificació del nomenament.

No obstant això, aquest termini es podrà ampliar a sol·licitud de l'interessat, per causes degudament justificades, fins a un màxim d'un mes.

Així mateix, degut a les distorsions que es poden produir en els distints serveis afectats pel concurs de trasllat, quan el número de persones nomenades a cada unitat sigui igual o superior a dues, la pressa de possessió es podrà efectuar de forma escalonada en un període màxim de tres mesos (percebent els funcionaris a l'espera de prendre possessió del nou destí les retribucions del nou lloc de feina).

NOVENA. Irrenunciabilitat del destí.

Amb el venciment del termini de presentació de sol·licituds caducarà el termini per a renunciar o desistir de participar al concurs de trasllat. Una vegada transcorregut l'esmentat termini, les sol·licituds formulades seran vinculants pel peticionari i els destins irrenunciables, excepció feta de que abans de la presa de possessió s'obtingués un altre destí mitjançant convocatòria publica.

DESENA.

La Comissió de valoració queda autoritzada per a resoldre els dubtes que es puguin presentar i prendre els acords necessaris i precisos pel bon ordre del procés selectiu, en tots aquells assumptes que no es recullin a les presentes bases, sempre amb estricta observança de la normativa vigent aplicable en la matèria.

La convocatòria i les seves bases, tots els actes que es derivin del procés selectiu i les actuacions de la Comissió de valoració podran ser impugnats per les persones interessades en els terminis i formes establerts per la Llei del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Marratxí, 12 d'octubre de 2023

El batle Jaume Llompart Caldés