Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE SANTANYÍ

Núm. 650733
Convocatòria subvencions per a esportistes individuals del municipi de Santanyí per a activitats realitzades durant el 2022 (BDNS: 721308)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per resolució de la batlia de l'Ajuntament de Santanyí de data 10 d'octubre de 2023, s'ha aprovat la convocatòria que regeix la concessió de subvencions per als/a les esportistes individuals per a activitats realitzades durat l'any 2022

CONVOCATÒRIA QUE REGULA LA CONCESSIÓ DE SUBVENCIONS PER A ESPORTISTES INDIVIDUALS DEL MUNICIPI DE SANTANYÍ PER A ACTIVITATS REALITZADES DURANT L'ANY 2022

L'Ajuntament de Santanyí convoca la concessió de subvencions per als/a les esportistes individuals per a activitats realitzades durant l'any 2022.

L'atorgament de les subvencions es regula per les següents condicions:

1. CONVOCATÒRIA

Es convoquen subvencions adreçades als/a les esportistes individuals del municipi de Santanyí, com a persones físiques, independentment de si practiquen un esport col·lectiu o un esport individual.

En tot cas, aquests ajuts són de caràcter voluntari, reductibles en els supòsits prevists a aquestes bases o a la llei, no generen cap dret a l'obtenció en anys posteriors i no són invocables com a precedent.

2. OBJECTIU

L'objectiu d'aquesta convocatòria és promoure i facilitar l'accés a l'esport i a la seva pràctica, d'acord amb les Bases generals reguladores de la concessió de subvencions de l'Ajuntament de Santanyí incloses en les bases d'execució del pressupost, aprovades en sessió de Ple de 27 de desembre de 2022, i de conformitat amb allò establert per la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i pel Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

3. IMPORT, CRÈDIT PRESSUPOSTARI I QUANTIA DE LES SUBVENCIONS

1. L'import màxim que es destina a aquesta convocatòria és de 7.700 euros, amb càrrec a l'aplicació pressupostària 17-34101-48907.

2. L'import que es pot atorgar a cada beneficiari i a cada anualitat ve determinat per la divisió de l'import màxim de l'anualitat corresponent entre el nombre d'esportistes que hagin presentat la sol·licitud en el termini que marca la convocatòria i que puguin tenir la condició de beneficiaris.

En cap cas es podrà donar a cada beneficiari una quantitat superior a 400,00 €. Si el beneficiari no presentàs justificants de despesa com a mínim per l'import assignat, la subvenció es reduirà per la part no justificada.

4. BENEFICIARIS

Poden ser beneficiaris de les subvencions objecte d'aquesta convocatòria els/les esportistes individuals que acreditin:

- estar empadronats/des, a la data de presentació de la sol·licitud, en el municipi de Santanyí abans de 31 de desembre de 2021.

- ser major d'edat o en cas de ser menor estar degudament representat/ada per qui pertoqui la seva representació legal, segons el que disposa l'apartat 2.B.a) de l'article 6 de les Bases generals reguladores de la concessió de subvencions de l'Ajuntament de Santanyí.

- disposar de llicència federativa vigent durant l'any 2022.

- no estar incurs/a en cap de les prohibicions per obtenir la condició de beneficiari assenyalades en l'apartat 3 de l'article 6 de les Bases generals reguladores de la concessió de subvencions de l'Ajuntament de Santanyí aprovades en el Ple de 27 de desembre de 2022, i de conformitat amb allò establert per la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i pel Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

En el cas de tractar-se d'esportistes adscrits a un club o associació amb seu al municipi de Santanyí, no podran ser beneficiaris d'una subvenció individual, si el club al que pertanyen ja en rep una com a entitat esportiva. Aquesta circumstància s'acreditarà amb una declaració responsable inclosa dins l'annex I.

5. DESPESES SUBVENCIONABLES

Es consideren despeses subvencionables les realitzades en el marc de l'esport que practiquin i que facin referència a:

  • Despeses federatives.
  • Mutualitats.
  • Inscripció a competicions.
  • Material esportiu adequat per al desenvolupament de l'activitat esportiva.
  • Despeses de transport i allotjament realitzades per participar en esdeveniments esportius com campionats, tornejos o similars de caràcter autonòmic, nacional o internacional.

Les activitats a les quals corresponen aquestes despeses s'han d'haver realitzat entre l'1 de gener de 2022 i el 31 de desembre de 2022, data en què han d'estar efectivament pagades.

6. PROCEDIMENT DE CONCESSIÓ

El procediment de concessió serà el de concurrència entre les persones sol·licitants, que compleixin amb els requisits exigits per tenir la consideració de beneficiari i presentin tota la documentació dins el termini establert. El crèdit màxim previst, com s'ha dit, es dividirà entre els sol·licitants que presentin la documentació exigida en el termini previst, sempre amb el topall màxim de 400,00 euros per esportista.

7. SOL·LICITUD, DOCUMENTACIÓ I TERMINI DE PRESENTACIÓ

1. Les sol·licituds s'han de presentar dins el termini de 15 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació de l'extracte d'aquesta convocatòria en el BOIB, i s'han de dirigir a la Batlia d'aquest Ajuntament.

2. D'acord amb l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, les persones físiques podran escollir entre presentar les seves sol·licituds a través de mitjans electrònics o no.

3. Les sol·licituds, en model normalitzat (Annex I), han d'anar acompanyades de la documentació següent:

  • Fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant.
  • Fotocòpia del DNI de la persona representant i llibre de família o equivalent, si la persona sol·licitant fos menor d'edat.
  • Documentació acreditativa de la inscripció federativa durant l'any 2022.
  • Declaració responsable de no trobar-se inhabilitat/ada per obtenir la consideració de beneficiari d'una subvenció i d'estar al corrent de les seves obligacions tributàries, incloses les municipals, i amb la Seguretat Social (Annex I).
  • Document de transferència bancària degudament emplenat (Annex II) o qualsevol altre que acrediti la veracitat de les dades bancàries.

Així mateix, com es tracta d'una subvenció que té per objecte una activitat ja realitzada, juntament amb la documentació abans esmentada, s'haurà de presentar un compte justificatiu integrat per la documentació següent:

a- Memòria justificativa de les activitats realitzades i dels resultats obtinguts (Annex III).

b- Memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades, que ha d'incloure:

1r. Relació de despeses i d'ingressos de l'activitat subvencionada (Annex IV).

2n. Una llista classificada de les despeses de l'activitat, amb la identificació del creditor, del document i de l'import (Annex V), que seguirà el mateix ordre que els documents justificatius presentats.

3r. Factures o altres documents de valor equivalent per justificar la despesa realitzada, amb l'acreditació del seu pagament, segons disposa el punt 7. S'admetran tiquets de compra quan el seu valor no superi individualment els 400 euros.

4t. En el seu cas, una llista detallada d'altres subvencions, amb indicació de l'import i la procedència.

4. La presentació de la sol·licitud suposa l'acceptació de les prescripcions que conté aquesta convocatòria.

5. Si la sol·licitud té algun defecte o no va acompanyada de tota la documentació esmentada, s'ha de requerir la persona sol·licitant perquè, en el termini de deu dies, esmeni el defecte o aporti la documentació, amb la indicació que si no ho fa, de conformitat amb l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les Administracions Públiques, es considerarà que desisteix de la sol·licitud i s'arxivarà l'expedient sense cap altre tràmit.

6. Qualsevol dels òrgans que intervenen en el procediment de concessió podrà, en qualsevol moment del procés, sol·licitar a l'interessat la informació complementària, les dades i les acreditacions que estimi necessàries.

8. ACREDITACIÓ DEL PAGAMENT DELS JUSTIFICANTS DE DESPESA

a) Pagament mitjançant transferència bancària o ingressos en compte bancari:

- Còpia del justificant de l'ordre de transferència bancària o del document bancari acreditatiu del pagament en el qual figurin el concepte de la transferència o l'ingrés, la data del document, l'import, la identificació del concepte, a fi que quedi identificat el pagament de la factura, i les dades de l'ordenant i del destinatari, que han de coincidir amb la persona beneficiària i amb l'emissor de la factura, respectivament.

- Extracte del compte bancari de la persona beneficiària de l'ajuda en el qual figuri el càrrec d'aquesta transferència.

b) Pagament mitjançant xec nominatiu:

- Còpia del xec nominatiu o pagaré nominatiu emès a nom del proveïdor que expedeix la factura o document equivalent, sempre que estigui vençut.

- Extracte del compte corrent de la persona beneficiària de l'ajuda en el qual figuri el càrrec d'aquest xec o pagaré.

- Certificat de l'entitat bancària en què consti el número de xec, l'import i la identificació de qui el cobra i la data de cobrament (no és necessari presentar l'extracte del compta corrent si el certificat de l'entitat bancària inclou també la identificació del número de compte en què s'ha carregat el xec i el titular del compte, que ha de coincidir amb la persona beneficiària de l'ajuda).

c) Pagament mitjançant targeta de crèdit:

- Tiquet de compra en què figuri el pagament amb targeta o factura;

- Resguard del pagament amb targeta

- Extracte del compte en què figuri el càrrec del pagament amb targeta. L'extracte del compte pot substituir-se per un certificat o títol similar de l'entitat bancària, en què, com a mínim, consti el titular i el número del compte corrent en què es carrega el pagament de la targeta, la persona beneficiària, el concepte pel qual es fa la transferència i l'import i data de l'operació.

d) Pagament mitjançant domiciliació bancària:

- Notificació bancària del càrrec

- Extracte bancari en què figuri el càrrec de la domiciliació. Aquesta documentació es pot substituir per un certificat o títol similar de l'entitat bancària en què consti el titular i el número del compte corrent en què s'ha fet el càrrec i l'ordenant del càrrec, la persona beneficiària, el concepte pel qual es fa el càrrec i l'import i data de l'operació.

e) Pagament en efectiu: rebut, signat i segellat pel proveïdor, en el qual s'ha d'especificar la despesa a què correspon el pagament, la data i l'expressió «rebut en metàl·lic». Sota la signatura ha de figurar el nom, els llinatges i el número de DNI de la persona que signa.

Si es tractàs de pagaments en efectiu de tiquets fins a 400 € serà suficient la presentació d'aquest document per acreditar el seu pagament, si al mateix consta l'expressió “Pagat en efectiu”,“Rebut” o similar.

9. COMPETÈNCIA I RESOLUCIÓ

1. El procediment de concessió de les subvencions objecte de la present convocatòria s'iniciarà d'ofici, per resolució de Batlia que aprovarà la convocatòria i ordenarà la seva publicació en la BDNS i en el BOIB.

2. La Regidoria d'Esports és l'òrgan competent per tramitar les sol·licituds d'aquesta convocatòria i instruir el procediment, si bé la competència per resoldre'l i concedir les subvencions correspon a la Batlia.

3. L'òrgan instructor, assistit pels serveis tècnics d'aquest Ajuntament, haurà de determinar si les sol·licituds són completes i conformes amb el contingut d'aquesta convocatòria, en cas contrari, requerirà als sol·licitants perquè en el termini de 10 dies hàbils presentin la documentació o els aclariments requerits, amb indicació que si no ho fan se'ls tendrà per desistits de la seva sol·licitud, com s'indica al punt 7 apartat 5 d'aquestes bases.

Posteriorment, emetrà una proposta de resolució, la qual s'ha de publicar a la pàgina web, per tal que les persones interessades, en el termini màxim de 10 dies hàbils, hi puguin al·legar el que considerin oportú. S'entendrà que les persones que no presenten al·legacions accepten la subvenció en els termes de la proposta de resolució.

4. La proposta de resolució que ha esdevingut definitiva o la resolució expressa de la Batlessa, si resulta necessària atesa la presentació d'al·legacions a la proposta, finalitzen el procediment de concessió de la subvenció. Aquesta segona també es publicarà a la pàgina web de l'Ajuntament.

Així mateix, tant la proposta de resolució com la definitiva, cas de dictar-se, han d'especificar els aspectes següents: beneficiaris, quanties atorgades, aplicació pressupostària a la qual s'aplica i activitat objecte d'ajuda.

5. La publicació, atès que es tracta d'un procediment en concurrència, tendrà els mateixos efectes que una notificació, d'acord amb el previst a l'article 45.1.b) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu comú de les Administracions Públiques.

6. Les resolucions de batlia que concedeixen o deneguen l'ajuda sol·licitada posen fi a la via administrativa. Es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que ha dictat la resolució en el termini d'un mes, o directament recurs contenciós administratiu davant el Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos, en tots dos casos a partir de l'endemà de la notificació de la resolució.

7. El termini màxim per resoldre les sol·licituds és el 30 de desembre d'enguany

10. COMPATIBILITAT AMB ALTRES SUBVENCIONS

En el cas que la persona beneficiària rebi altres subvencions o ajudes per a la mateixa activitat o tipus d'actuació, l'import de totes les subvencions atorgades no pot ser, en cap cas, de tal quantia que, de forma aïllada o en concurrència amb altres subvencions o ajudes, superi el cost de l'activitat subvencionada.

11. OBLIGACIONS DE LES PERSONES BENEFICIÀRIES

A més de les obligacions establertes en les disposicions normatives que són d'aplicació a les persones beneficiàries d'una subvenció, s'han de complir les següents:

  • Acceptar i complir la normativa de l'Ajuntament de Santanyí.

  • Acreditar davant l'Ajuntament la realització de l'activitat subvencionada amb la documentació corresponent.

  • Comunicar a l'òrgan competent en qualsevol moment, l'obtenció de subvencions per a la mateixa finalitat, no consignades en la sol·licitud.

  • Facilitar tota la informació que requereixi l'Ajuntament.

  • Sotmetre's a les actuacions de fiscalització i control de la Intervenció de l'Ajuntament de Santanyí.

12. PAGAMENT

El pagament de la subvenció únicament es pot efectuar una vegada dictada la resolució corresponent i justificada de manera suficient la realització de l'activitat subvencionada, al compte corrent indicat a l'efecte per la persona beneficiària de la subvenció.

Si la documentació justificativa presentada no és igual o superior a la quantitat atorgada, la subvenció és reduirà en la quantitat no justificada. La part sobrant no incrementarà la resta de sol·licituds presentades que compleixin tots els requisits exigits.

13. REVOCACIÓ I REINTEGRAMENT

Es podran anul·lar total o parcialment les subvencions i ajudes concedides d'acord amb aquesta convocatòria en el supòsit de que la persona beneficiària incorri en alguna de les causes previstes als articles 36 i següents de la Llei 38/2003, general de subvencions i als articles 24 i 25 de les Bases generals reguladores de la concessió de subvencions de l'Ajuntament de Santanyí, així com en el cas d'incompliment d'alguna de les obligacions previstes en aquestes bases i en la resta de normativa aplicable.

En aquests casos, el beneficiari vendrà obligat al reintegrament de les quantitats percebudes i dels interessos de demora que corresponguin, prèvia tramitació del procediment corresponent.

14. INFRACCIONS I SANCIONS

L'incompliment dels requisits establerts en aquesta convocatòria o en la normativa d'aplicació, dóna lloc a l'aplicació del règim d'infraccions i sancions establert al Capítol V de les Bases generals reguladores de la concessió de subvencions de l'Ajuntament de Santanyí.

15. NORMATIVA APLICABLE

En tot allò no previst a aquesta convocatòria serà d'aplicació, les Bases generals reguladores de la concessió de subvencions de l'Ajuntament de Santanyí, aprovades per acord de Ple ordinari de data 27 de desembre de 2022, la Llei 38/2003, de 17 de novembre general de subvencions, el Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol de 2006, que aprova el Reglament de la Llei general de subvencions i la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

NOTA: Els annexos es troben a la pàgina web de l'Ajuntament de Santanyí.

 

Document signat electrònicament al marge (16 d'octubre de 2023)

La batlessa Maria C. Pons Monserrat

 

ANNEX I SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ ANY 2022

El/la que subscriu sol·licita subvenció a l'Ajuntament de Santanyí en els termes següents:

1. PERSONA SOL·LICITANT

Nom i llinatges:________________________________________________________________________

DNI/NIE/PASSAPORT:__________________________ Telèfon: ______________________________

Domicili:______________________________________________________________________________

Localitat:__________________________________________ CP:_________________________________

2. OBJECTE

Que per tal de dur a terme l'activitat esportiva de _______________________________ sol·licit una ajuda per a l'anualitat 2022.

Amb aquesta finalitat s'adjunta la documentació general necessària relacionada a la convocatòria d'enguany de subvencions per a esportistes individuals.

3. DECLARACIÓ DE LA PERSONA SOL·LICITANT

Així mateix, declar sota la meva responsabilitat:

a- Que les dades consignades i les que apareixen a la documentació adjunta són certes.

b- Que complesc i accept la normativa general vigent reguladora de les subvencions: Llei 17/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, que aprova el Reglament de la Llei 17/2003, Bases reguladores de la concessió de subvencions de l'Ajuntament de Santanyí, aprovades per acord de Ple ordinari el 27 de desembre de 2022, i Pla estratègic de subvencions per a l'any 2023.

c- Que no em trob incurs en les prohibicions per obtenir la condició de beneficiari assenyalades en els apartats 3, 4 i 5 de l'article 6 de les Bases generals reguladores de la concessió de subvencions de l'Ajuntament de Santanyí; així mateix, d'acord amb l'article 24.4 del Reial Decret 887/2006, declar expressament que estic al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i davant la Seguretat Social.

d- Que no he obtingut o sol·licitat altres subvencions, ajudes o ingressos per a la mateixa finalitat que la subvenció que ara deman, o bé, en cas d'haver-ne obtinguda una altra, la suma d'ambdues no supera la despesa realitzada per l'activitat subvencionada.

e- Que durant l'any 2022 no he estat adscrit a un club o associació amb seu al municipi de Santanyí, que a la convocatòria de subvencions per a entitats esportives 2022 hagi estat beneficiari d'una subvenció.

Finalment, pel que fa al compliment de les obligacions tributàries municipals, autoritz a l'Ajuntament de Santanyí a obtenir directament els certificats durant tot el procés per a la resolució de la subvenció i fins a l'arxiu de les actuacions.

Santanyí, ___________________________________ de 2023

 

BATLIA DE L'AJUNTAMENT DE SANTANYÍ

 

Informació sobre el tractament de dades personals

Conforme al Reglament 2016/679 General de Protecció de Dades i LO 3/2018, de 5 de desembre (LOPDGDD) informem al sol•licitant que tractarem les dades personals facilitades en els termes que s'exposen a continuació:

Responsable: Ajuntament de Santanyí- Plaça Major, 12 – 07650 Santanyí (Illes Balears)

Delegat de Protecció de Dades:dpo@ajsantanyi.net

Finalitat: Gestionar ajudes i subvencions.

Legitimació: El compliment d'una obligació legal i l'exercici de poders públics conferits al Responsable.

Conservació:Les dades seran conservades durant el termini estrictament necessari per complir amb la finalitat mencionada, respectant en tot cas el que determini la normativa d'arxiu aplicable.

Destinataris: El Responsable podrà comunicar a les empreses que prestin serveis relacionats, així com a autoritats competents en la matèria.

Drets: Les persones sol•licitants poden revocar el consentiment (si aquesta és la legitimació), exercir els drets d'accés, rectificació, limitació, supressió, oposició o portabilitat, adreçant-se per escrit al registre de l'Ajuntament o al Delegat de Protecció de Dades dpo@ajsantanyi.net. Cal adjuntar-hi una fotocòpia del DNI o signar el correu electrònic amb una signatura electrònica reconeguda.

Reclamació: Pot presentar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades.

 

ANNEX II

Sol·licitud de transferència bancària per a pagaments de la Tresoreria de l'Ajuntament de Santanyí a creditors/creditores particulars

Dades del creditor / de la creditora

NIF \ CIF                                                Nom i llinatges \ Nom de l'entitat o associació

Adreça                                                                                                                            Telèfon

Codi postal                                    Població                                                           Adreça electrònica

Dades de la transferència

Denominació de l'entitat bancària o d'estalvi

CP             DC                 Codi entitat                         Oficina núm.               DC              Compte corrent o llibreta núm.       BIC

Adreça

Codi postal                                             Població

Sota la meva responsabilitat, declar que aquestes dades corresponen al compte corrent o a la llibreta d'estalvis oberts a nom meu Diligència de conformitat de l'entitat. Aquestes dades coincideixen amb les existents en aquesta oficina.

Localitat i data

El director/ la directora de l'entitat bancària

Signat i segellat per l'oficina Signatura del creditor/creditora

 

Informació sobre el tractament de dades personals

Conforme al Reglament 2016/679 General de Protecció de Dades i LO 3/2018, de 5 de desembre (LOPDGDD) informem al sol•licitant que tractarem les dades personals facilitades en els termes que s'exposen a continuació:

Responsable: Ajuntament de Santanyí- Plaça Major, 12 – 07650 Santanyí (Illes Balears)

Delegat de Protecció de Dades:dpo@ajsantanyi.net

Finalitat: Gestionar ajudes i subvencions.

Legitimació: El compliment d'una obligació legal i l'exercici de poders públics conferits al Responsable.

Conservació:Les dades seran conservades durant el termini estrictament necessari per complir amb la finalitat mencionada, respectant en tot cas el que determini la normativa d'arxiu aplicable.

Destinataris: El Responsable podrà comunicar a les empreses que prestin serveis relacionats, així com a autoritats competents en la matèria.

Drets: Les persones sol•licitants poden revocar el consentiment (si aquesta és la legitimació), exercir els drets d'accés, rectificació, limitació, supressió, oposició o portabilitat, adreçant-se per escrit al registre de l'Ajuntament o al Delegat de Protecció de Dades dpo@ajsantanyi.net. Cal adjuntar-hi una fotocòpia del DNI o signar el correu electrònic amb una signatura electrònica reconeguda.

Reclamació: Pot presentar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades.

 

ANNEX III

JUSTIFICACIÓ DE LA SUBVENCIÓ: MEMÒRIA DE L'ACTIVITAT REALITZADA ANY ______________________________

NOM I LLINATGES: __________________________________________________________________

ACTIVITAT REALITZADA:________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________

DATES DE REALITZACIÓ:_______________________________________________________________________

LLOC DE REALITZACIÓ:_________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________

RESUM DE L'ACTIVITAT:_________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________

 

_______________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

OBJECTIUS ASSOLITS:___________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Santanyí, __________________________________________________ de 2023

(Firma)

Informació sobre el tractament de dades personals

Conforme al Reglament 2016/679 General de Protecció de Dades i LO 3/2018, de 5 de desembre (LOPDGDD) informem al sol•licitant que tractarem les dades personals facilitades en els termes que s'exposen a continuació:

Responsable: Ajuntament de Santanyí- Plaça Major, 12 – 07650 Santanyí (Illes Balears)

Delegat de Protecció de Dades:dpo@ajsantanyi.net

Finalitat: Gestionar ajudes i subvencions.

Legitimació: El compliment d'una obligació legal i l'exercici de poders públics conferits al Responsable.

Conservació:Les dades seran conservades durant el termini estrictament necessari per complir amb la finalitat mencionada, respectant en tot cas el que determini la normativa d'arxiu aplicable.

Destinataris: El Responsable podrà comunicar a les empreses que prestin serveis relacionats, així com a autoritats competents en la matèria.

Drets: Les persones sol•licitants poden revocar el consentiment (si aquesta és la legitimació), exercir els drets d'accés, rectificació, limitació, supressió, oposició o portabilitat, adreçant-se per escrit al registre de l'Ajuntament o al Delegat de Protecció de Dades dpo@ajsantanyi.net. Cal adjuntar-hi una fotocòpia del DNI o signar el correu electrònic amb una signatura electrònica reconeguda.

Reclamació: Pot presentar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades.

 

ANNEX IV: RELACIÓ D'INGRESSOS I DESPESES ANY ____________________

NOM I LLINATGES: __________________________________________________________

INGRESSOS PROPIS DE L'ACTIVITAT

· ..............................................................................................................................

· ..............................................................................................................................

· ..............................................................................................................................

SUBVENCIONS DESTINADES A L'ACTIVITAT

- De l'Ajuntament de Santanyí:................................................................................

- Del Consell Insular de Mallorca:.............................................................................

- Del Govern de les Illes Balears:..............................................................................

- Altres:......................................................................................................................

TOTAL D'INGRESSOS:....................................................................................................

DESPESES

Detall de despeses: concepte o activitat IMPORT

___________________________________________ ....................

___________________________________________ ....................

___________________________________________ ....................

___________________________________________ ....................

___________________________________________ ...................

___________________________________________ ....................

___________________________________________ ....................

___________________________________________ ....................

___________________________________________ ....................

___________________________________________ ....................

TOTAL DESPESES: ...............................................................................

Santanyí, ______________________________________ de 2023

(Firma)

Informació sobre el tractament de dades personals

Conforme al Reglament 2016/679 General de Protecció de Dades i LO 3/2018, de 5 de desembre (LOPDGDD) informem al sol•licitant que tractarem les dades personals facilitades en els termes que s'exposen a continuació:

Responsable: Ajuntament de Santanyí- Plaça Major, 12 – 07650 Santanyí (Illes Balears)

Delegat de Protecció de Dades:dpo@ajsantanyi.net

Finalitat: Gestionar ajudes i subvencions.

Legitimació: El compliment d'una obligació legal i l'exercici de poders públics conferits al Responsable.

Conservació:Les dades seran conservades durant el termini estrictament necessari per complir amb la finalitat mencionada, respectant en tot cas el que determini la normativa d'arxiu aplicable.

Destinataris: El Responsable podrà comunicar a les empreses que prestin serveis relacionats, així com a autoritats competents en la matèria.

Drets: Les persones sol•licitants poden revocar el consentiment (si aquesta és la legitimació), exercir els drets d'accés, rectificació, limitació, supressió, oposició o portabilitat, adreçant-se per escrit al registre de l'Ajuntament o al Delegat de Protecció de Dades dpo@ajsantanyi.net. Cal adjuntar-hi una fotocòpia del DNI o signar el correu electrònic amb una signatura electrònica reconeguda.

Reclamació: Pot presentar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades.

 

ANNEX V: RELACIÓ DE FACTURES PRESENTADES

ANY ___________________

Núm. Fra.

Proveïdor

Concepte

Import

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Santanyí, _________________________________ de 2023

(Firma)

Informació sobre el tractament de dades personals

Conforme al Reglament 2016/679 General de Protecció de Dades i LO 3/2018, de 5 de desembre (LOPDGDD) informem al sol•licitant que tractarem les dades personals facilitades en els termes que s'exposen a continuació:

Responsable: Ajuntament de Santanyí- Plaça Major, 12 – 07650 Santanyí (Illes Balears)

Delegat de Protecció de Dades:dpo@ajsantanyi.net

Finalitat: Gestionar ajudes i subvencions.

Legitimació: El compliment d'una obligació legal i l'exercici de poders públics conferits al Responsable.

Conservació:Les dades seran conservades durant el termini estrictament necessari per complir amb la finalitat mencionada, respectant en tot cas el que determini la normativa d'arxiu aplicable.

Destinataris: El Responsable podrà comunicar a les empreses que prestin serveis relacionats, així com a autoritats competents en la matèria.

Drets: Les persones sol•licitants poden revocar el consentiment (si aquesta és la legitimació), exercir els drets d'accés, rectificació, limitació, supressió, oposició o portabilitat, adreçant-se per escrit al registre de l'Ajuntament o al Delegat de Protecció de Dades dpo@ajsantanyi.net. Cal adjuntar-hi una fotocòpia del DNI o signar el correu electrònic amb una signatura electrònica reconeguda.

Reclamació: Pot presentar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades.