Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR DE FORMENTERA
Núm. 642259
Condicions tècniques per a la gestió de la barra per a les Festes de Nadal 2023-2024 a l'envelat
La Junta de Govern del Consell Insular de Formentera, en sessió celebrada el 6 d'octubre de 2023, adoptà, per unanimitat, el següent acord:
1. Aprovar les condicions tècniques per a la gestió de la barra per a les Festes de Nadal 2023-2024 a l'envelat de Sant Francesc, les quals s'adjunten com a annex en aquest document.
2. Publicar aquest acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), en el tauler d'anuncis de la Corporació, i a la pàgina web del Consell, als efectes legals oportuns.
Condicions tècniques per a la gestió de la barra per a les Festes de Nadal 2023-2024 a l'envelat de sa Senieta
1. Objecte:
Podran sol·licitar un espai per instal·lar una barra per a despatxar begudes pels concerts organitzats amb motiu de les Festes de Nadal a l'envelat, aquelles entitats sense ànim de lucre inscrites en el Registre d'Entitats Ciutadanes del Consell Insular de Formentera, que tenguin l'àmbit d'actuació a l'illa de Formentera.
El Consell Insular de Formentera per a les Festes de Nadal 2023-2024 adjudicarà un màxim d'una barra.
Les mesures de l'espai a demanar seran de: 4 m de llarg i 2 d'ample.
S'haurà d'emplenar una sol·licitud que s'adjunta a aquest document com annex I
Juntament amb la sol·licitud, s'haurà de presentar la documentació que acrediti que l'entitat es troba al corrent de pagament amb el Consell Insular de Formentera o autoritzar el Consell a comprovar-ho, una memòria explicativa de l'entitat, (nom, activitats que realitzen, història, acció social, cultural o esportiva, àmbit local o sortida a l'exterior, història, ingressos, despeses i a què destinaran els beneficis de la barra), i declaració que acrediti que l'associació està donada d'alta al Registre d'Associacions del Govern Balear i al Registre d'Entitats Ciutadanes de Formentera.
Si algun dels documents exigits, ja estigués en poder de l'àrea de Participació Ciutadana del Consell de Formentera, el sol·licitant de l'adjudicació podrà acollir-se al que estableixen els articles 13 i 53 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, LPACAP, sempre que no hagin sofert cap modificació des de la seva aportació.
2. Valoració:
L'Àrea de Cultura avaluarà les sol·licituds presentades, segons les següents categories:
· Categoria A:
Associacions Culturals i Comissions de Festes que organitzin festes populars de Formentera, sufragades majoritàriament per l'associació i que a l'hora fomentin l'acció dinamitzadora i promoguin la participació ciutadana en la societat formenterera.
· Categoria B:
Associacions Culturals i/o d'acció social que reinverteixin part dels seus beneficis en la societat formenterera.
· Categoria C:
Entitats esportives de l'illa de Formentera, on es tindrà en compte:
Entraran totes aquelles entitats corresponents a la categoria A, i en els casos d'entitats corresponents a les categories B i C es farà una valoració de totes les entitats presentades, tenint preferència les del grup B.
3. Pagament:
El preu estipulat serà de 9 € per metre quadrat i dia sol·licitat.
El pagament s'haurà d'efectuar mitjançant transferència bancària abans del dia 14 de desembre de 2023. En cas contrari l'associació perdrà de forma automàtica la concessió/autorització de l'espai sol·licitat.
Els números de compte del Consell Insular de Formentera on es pot fer l'ingrés, són els següents:
Queden exemptes de pagament les entitats d'ajuda al desenvolupament.
4. Disposicions generals:
4.1 Prohibicions:
Les entitats i/o associacions beneficiàries, quedaran sotmeses, entre d'altres, a les següents prohibicions:
L'ús d'aparells individuals de música i/o altaveus. Pintar, fixar ni fer forats en cap del material cedit (en el cas que sigui cedit) pel Consell Insular (Contenidors, cavallets, taulons, taules i cadires).
Usar material de vidre (plats, gots)
Queda prohibit vendre begudes alcohòliques a menors d'edat.
La venda de botelles de plàstic d'un sol ús.
4.2 Obligacions:
Les entitats i/o associacions beneficiàries, quedaran sotmeses, entre d'altres, a les obligacions següents:
Disposar de l'estructura i capacitat suficients per garantir el compliment de l'activitat per a la qual se sol·licita l'adjudicació.
Disposar d'una pòlissa d'accidents que doni cobertura als treballadors i/o voluntaris de cada barra.
Disposar d'una pòlissa de responsabilitat civil de l'associació derivada de l'activitat de la barra, els possibles danys a tercers, provocats per la consumició dels productes que es serveixen a les barres, i que estigui en vigor durant tots els dies que es realitzi l'activitat. Es recomanen capitals establerts pel conveni laboral d'hosteleria de les Illes Balears.
Les pòlisses s'hauran de presentar una una vegada resolta l'adjudicació de la barra.
Mantenir i netejar el material i l'espai cedit, i retornar-lo amb les mateixes condicions.
Complir amb l'horari d'obertura, inici de la festa, i tancament:
- El 16 de desembre. Obertura a les 22.00 h i tancament a les 04.00 h.
- El 31 de desembre (1 de gener de 2024). Obertura a les 00.15 i tancament les 04.00h.
Complir amb la normativa de seguretat (extintors) així com no obstaculitzar cap sortida ni entrada de cap carrer principal segons el que s'estableix en els plans d'emergència.
L'entitat podrà muntar la barra el primer dia d'inici de festa (16 de desembre de 2023 al matí, i desmuntar-la com a màxim dos dies després de la darrera festa (2 de gener 2024)
L'entitat podrà sol·licitar a l'àrea de Serveis Insulars del Consell Insular de Formentera el material pel muntatge de les barres (cavallets, taulons i taules).
L'associació està obligada a realitzar la recollida selectiva dels següents materials: Vidre, envasos, paper cartó i rebuig. El Consell proporcionarà la cessió dels tres contenidors a l'entitat, que els retornarà nets.
5. Presentació de sol·licituds:
Aquestes condicions econòmiques es publicaran al BOIB, al tauler d'anuncis del Consell Insular de Formentera i a la seva pàgina web: consellinsulardeformentera.cat.
Les entitats o associacions tindran de termini fins el dia 24 de novembre de 2023 per presentar tota la documentació.
6. Comissió avaluadora:
És constituirà una Comissió Avaluadora, que estarà formada pels següents membres:
- President/a: Tècnica de Cultura del CIF, o persona en qui delegui el conseller de cultura de la corporació.
- Secretari/ària: el secretari en funcions de la corporació o persona en qui delegi.
- 3 vocals: Tècnics del Consell Insular de Formentera
7. Acceptació de les bases:
Els sol·licitants accepten les presents condicions pel simple fet de presentar-se a l'adjudicació, i queden obligats al seu compliment.
(Signat electrònicament: 9 d´octubre de 2023
El president Lorenzo Córdoba Marí)
ANNEX I SOL·LICITUD PER LA GESTIÓ DE LA BARRA PER A LES FESTES DE NADAL
Entitat/ associació: |
CIF: |
Nom i cognoms del representant i responsable: |
DNI: |
Adreça: |
|
Telèfons de contacte: |
|
Correu electrònic: |
Exposició:
S'adjunta la següent documentació, necessària per a l'adjudicació d'una barra en les Festes de Nadal 2023-2024:
( ) Autoritzo el CIF a comprovar que he aportat la documentació esmentada davant l'àrea de Participació Ciutadana.
Formentera, data: (rúbica)
A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA
ANNEX II DECLARACIÓ RESPONSABLE D'ESTAR D'ALTA AL REGISTRE D'ASSOCIACIONS
ENTITAT/ASSOCIACIÓ: |
||||
|
CIF: |
|||
ADREÇA DE NOTIFICACIÓ: |
||||
CP: |
MUNICIPI: |
PROVÍNCIA: |
||
TEL: |
Correu electrònic: |
|||
REPRESENTANT |
||||
NOM I LLINATGES: |
DNI/NIF: |
|||
ADREÇA: |
||||
CP: |
MUNICIPI: |
PROVÍNCIA: |
||
TEL: |
Correu electrònic: |
|||
Com a |
El Consell Insular de Formentera es reserva el dret d'exigir l'acreditació de la representació en el moment procedimental que consideri oportú |
DECLAR sota la meva responsabilitat, que l'associació a la qual represent es troba donada d'alta al Registre d'Associacions
del Govern de les Illes Balears, amb el número .............................., de data...............................................
Així mateix declar que l'associació a la qual represent es troba d'alta al Registre d'Entitats Ciutadanes del Consell Insular de
Formentera, amb el número ....................................., de data........................i que la Junta Directiva actual està formada
pels següents membres:
President/a:
Vicepresident/a:
Secretari/ària:
Tresorer/a:
Vocals:
Formentera, ............ d ........................ de 2...........
(signatura)
A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA
ANNEX III
Sr./Sra. ........................................................................................................amb DNI......................... i domicili
a............................................................................................................................, Formentera, Illes Balears, en representació
de................................................................................................................................................
DECLAR sota la meva responsabilitat que no concor en cap de les següents circumstàncies:
Formentera ...... d.........................de ..........
Signatura
A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA