Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT D'ALARÓ

Núm. 631687
Nomenament d’auxiliar d’administració general del centre sanitari, personal laboral fix de l’Ajuntament d’Alaró, i constitució de la borsa de feina

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

(Exp. núm. 594/2023)

Es fa públic que en data 5 d'octubre de 2023 s'ha adoptat la resolució de batlia núm. 2023-1293 amb el contingut següent:

«Nomenament d'auxiliar d'administració general del centre sanitari, personal laboral fix de l'Ajuntament d'Alaró, i constitució de la borsa de feina

Antecedents

1. La convocatòria i les bases del procés selectiu, pel sistema de concurs, per cobrir una plaça d'auxiliar administratiu/va, personal laboral fix de l'Ajuntament d'Alaró, corresponent a l'oferta d'ocupació pública de 2022 per a la reducció de la temporalitat, foren aprovades per acord de la junta de govern local de 17 de maig de 2023 (Butlletí Oficial de les Illes Balears, BOIB, núm. 76, de 08.06.2023).

2. L'anunci de la convocatòria es publicà en el Boletín Ofícial del Estado (BOE) núm. 157, de 03.07.2023, i el termini de presentació de sol·licituds va transcórrer del 4 al 17 de juliol de 2023, ambdós inclusivament.

3. Mitjançant la resolució de batlia núm. 2023-0974, de 27 de juliol, es va aprovar la relació provisional de persones admeses i excloses en el procés selectiu i es varen designar els membres, titulars i suplents, de la comissió de valoració. Aquesta resolució es publicà en el tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'ajuntament el mateix 27 de juliol.

4. Mitjançant la resolució de batlia núm. 2023-1015, de 4 d'agost, es va aprovar la relació definitiva de persones admeses i excloses en el procés selectiu, amb l'estimació de les al·legacions de dues aspirants, i es va tenir per desistides del procediment les persones que havien resultat excloses definitivament.

5. La comissió de valoració del procés selectiu es va constituir el 10 d'agost de 2023 i el mateix dia va aprovar la valoració provisional dels mèrits de les persones aspirants. L'acta de la sessió es va publicar a la seu electrònica municipal el mateix dia 10 d'agost.

6. Una vegada advertit que no s'havien tengut en compte les al·legacions d'una aspirant a la relació provisional de persones admeses i excloses, en data 7 de setembre de 2023, es va adoptar la resolució de batlia núm. 2023-1162, de rectificació de la relació definitiva de persones admeses i excloses en el procés selectiu.

7. El 12 de setembre de 2023 la comissió de valoració es va reunir per valorar de forma provisional els mèrits de l'aspirant que es va incorporar a la relació de persones admeses. L'acta de la sessió es va publicar al tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'ajuntament el 13 de setembre, atorgant un termini de cinc dies hàbils per fer al·legacions.

8. Finalment, la comissió de valoració es va reunir el 2 d'octubre de 2023 i va resoldre les al·legacions presentades per una aspirant a la puntuació provisional, va aprovar la puntuació definitiva dels mèrits, va fer la proposta de nomenament de la persona que ha superat el procés selectiu i va proposar la constitució d'una borsa de treball.

Fonaments de dret

1. Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat a l'ocupació pública.

2. Decret llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears.

3. Capítol I del títol IV (arts. 55 a 62) del text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, sobre l'accés a l'ocupació pública i l'adquisició de la relació de servei.

4. Articles 103 i 103 bis de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, sobre el personal laboral del sector públic local.

5. Text refós de la Llei de l'Estatut dels treballadors, aprovat pel Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre.

6. Bases tretzena i setzena de les que regeixen el procés selectiu, pel sistema de concurs, per cobrir una plaça d'auxiliar administratiu/va, personal laboral fix de l'Ajuntament d'Alaró, corresponent a l'oferta d'ocupació pública de 2022 per a la reducció de la temporalitat.

Resolució

Per tot l'exposat, en virtut de l'atribució conferida per l'article 21.1.h) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, resolc:

1. Nomenar la senyora Rosa Maria Piza Piza, amb DNI ***6388**, auxiliar d'administració general del centre sanitari, personal laboral fix de l'Ajuntament d'Alaró.

2. Constituir una borsa de treball de la plaça d'auxiliar d'administració general del centre sanitari, formada per les persones següents:

ORDRE

COGNOMS, NOM

DNI

1

Soriano Santos, Virginia

***1322**

2

Piqueras Cabañero, Maria Isabel

***7052**

3

Gual Buñola, Antonia

***2086**

4

Bergas Mas, Francisca Maria

***5821**

5

Martin Vaysse, Ana Maria

***7591**

6

Salamanca Pascual, Laura Dolores

***4968**

7

Maldonado Arias, Yolanda

***1942**

8

Granado Dominguez, Emma

***0654**

9

Rosselló Mercer, Magdalena

***6594**

10

Fernandez Bravo, Esteban Rafael

***1812**

11

Marí Valero, Margarita Veronica

***7149**

12

Barcelo Ortiz, Roberto Manuel

***4857**

13

Miquel Amer, Maria Teresa

***0982**

14

Gelabert Perelló, Marina

***3566**

15

Piqueras Servera, Bàrbara

***0155**

16

Perelló Pons, Monica

***1807**

17

Payeras Vicente, David Antonio

***1436**

18

Mulet Batle, Magdalena

***2760**

19

Fiol Puig, Maria Isabel

***7209**

20

Cirer Ferriol, Francisca

***4014**

21

Ribas Giné, Catherine

***3220**

22

Mouisson Miralles, Carles

***0300**

23

Castell Torres, Alicia

***2644**

24

Carbonell Martinez, Maria Angeles

***6507**

25

Manera Pedraza, Jaime

***9910**

26

Dols Aguiló, Sandra

***1545**

3. La relació anterior també té la consideració de relació complementària de persones aspirants per al possible nomenament en el cas que la persona inicialment proposada renunciï a la plaça, d'acord amb el que preveu l'article 61.8 del text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, i la base onzena de la convocatòria.

4. Publicar aquesta resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears i al tauler d'anuncis de la seu electrònica municipal.»

Recursos:

Contra aquest acte, que posa fi a la via administrativa, s'hi poden interposar, alternativament, els recursos següents:

a) Directament el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de l'acte.

b) El recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que ha adoptat l'acte, en el termini d'un mes, comptador a partir de l'endemà de la publicació de l'acte. Si s'interposa el recurs de reposició no es podrà interposar el recurs contenciós administratiu fins que no s'hagi adoptat i notificat la resolució expressa del primer o hagi transcorregut el termini d'un mes per fer-ho. Contra la desestimació per silenci del recurs de reposició, que es produirà pel transcurs d'un mes des de la seva presentació sense que s'hagi adoptat i notificat una resolució expressa, es podrà interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en qualsevol moment.

No obstant l'anterior, es pot exercitar, si n'és el cas, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent. Tot això de conformitat amb el que disposen els articles 8.1 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Alaró, en la data de signatura electrònica (5 d'octubre de 2023)

El batle Llorenç Perelló Rosselló