Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 632083
Departament de Planejament i Gestió Urbanística. GCI 03/ 09. Aprovació definitiva modificació Estatuts i renovació càrrecs de la Junta de Compensació del SUNP 59-01 Son Ametler II

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 

I03090123 ANU-cat

ÀREA D'URBANISME, HABITATGE I PROJECTES ESTRATÈGICS

GERÈNCIA D'URBANISME

DEPARTAMENT DE GESTIÓ URBANÍSTICA

SERVEI JURÍDICOADMINISTRATIU DE GESTIÓ URBANÍSTICA

La Junta de Govern de Palma, en sessió que tingué lloc en data 6 de setembre de 2023, adoptà el següent acord:

"La Junta de Govern, en sessió celebrada el 28-07-2021, va aprovar inicialment la modificació dels Estatuts i la renovació dels càrrecs de la Junta, de la Junta de Compensació corresponent al SUP 59-01 Son Ametler II, acords adoptats en l'assemblea general de la Junta de Compensació celebrada el dia 2.03.2021.

El text dels articles modificats queden amb la següent redacció.

Art. 24.3: Las reuniones de la Asamblea General o de la Junta de Delegados, tanto ordinarias como extraordinarias, serán convocadas por el presidente o el Secretario de la Junta mediante burofax, carta remitida por correo certificado con acuse de recibo, o por cualquier otro medio que permita dejar constancia de su recepción, al domicilio que cada miembro tenga registrado en la Secretaría, con una antelación de ocho días hábiles, como mínimo, al señalado para la reunión. La convocatoria podrá realizarse mediante correo electrónico siempre que el miembro de la Junta de Compensación haya aceptado de forma fehaciente esta forma de comunicación en la Junta de Compensación.

Art. 24.2: La asistencia a la reunión de la Asamblea General o de la Junta de delegados podrá realizarse, bien acudiendo al lugar en que vaya a celebrarse la reunión, o bien, en su caso, indicándolo así en la convocatoria, mediante conexión de los asistentes a través de sistemas de videoconferencia u otros medios telemáticos que permitan el reconocimiento e identificación de los asistentes y la permanente comunicación entre ellos.

Los asistentes, ya sea de manera presencial, ya sea a través de medios telemáticos, se considerarán como asistentes a una única reunión que se entenderá celebrada donde radique el lugar principal.

Art. 21.1: Será designado Tesorero de la Junta de Compensación el miembro de la misma o quien éste designe, que nombre la Asamblea General en la sesión constitutiva o en las sucesivas renovaciones.

Art. 15 c): Se suprimeix el càrrec de Gerent.

Art. 20 bis: Se suprimeix el gerent.

Art. 20 ap. 3: Se suprimeix el text que deia: En caso de ausencia o enfermedad del presidente será sustituido por el Gerente; per la sseguent redacció: En casos de ausencia o enfermedad del Presidente será sustituido por el miembro de la Junta de delegados de mayor edad, excluido el que actúe como Secretario.

L'acord fou publicat al BOIB núm. 104, de 5/08/2021, i notificat a la Junta de Compensació, sense que en el tràmit d'audiència pública constin al·legacions formulades. Per tant, es pot continuar amb la tramitació i aprovar definitivament la modificació presentada.

Per això, conformement amb el que disposa l'article 127.1.d) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, en la redacció donada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre, de Mesures de modernització del Govern Local, l'art. 83 de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears, l'article 122 del Reglament general de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, LUIB, els articles 172 i 175 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, el TAG que subscriu proposa a la Junta de Govern de Palma que adoptin el següent ACORD

1r.- Aprovar definitivament la modificació dels Estatuts i la renovació dels càrrecs de la Junta, de la Junta de Compensació del SUNP 59-01 Son Ametler II, presentat per Cecilia Coll Englund, com a secretària de la Junta.

2.- Publicar el present acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, atès l'article 122.3 d) del Reglament general de la Llei 12/2017. Així mateix s'haurà de publicar en la direcció o en el punt d'accés electrònic corresponent, on s'insertarà el seu contingut íntegre.

3.- Notificar el present acord a la Junta de Compensació.

4.- Donar trasllat d'aquest acord a Informació Urbanística, al Servei de Planejament i a la Secció de tramitació de projectes d'urbanització pel seu coneixement.”

Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, podeu interposar, amb caràcter potestatiu, RECURS DE REPOSICIO davant el mateix òrgan que la va dictar, d'acord amb el que disposa l'art. 123 de la Llei 39/2015, d´1 d´octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per a interposar-lo és d'UN MES a comptar des del dia següent d´aquesta publicació, no podent, en aquest cas, interposar recurs contenciós-administratiu fins que s'hagi resolt el de reposició.

El RECURS DE REPOSICIO potestatiu s'haurà de presentar en el Registre General d'aquest Ajuntament o en les dependències a les quals fa esment l'art. 16.4, de la Llei 39/2015, d´1 d´octubre, abans esmentada, i s'entendrà desestimat quan no s'hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d'UN MES, a comptar a partir del dia següent a la seva interposició, quedant en aquest cas expedita la via contenciosa administrativa.

De no utilitzar el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament RECURS CONTENCIOS ADMINISTRATIU, de conformitat a l'establert a l'article abans esmentat i als arts. 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, de conformitat amb l'art. 8 de la Llei orgànica 19/2003, de 23 de desembre, que reforma la Llei orgànica 6/1985, d'1 de juliol, en el termini de DOS MESOS, a comptar des del dia següent d´aquesta publicació. Tot això, sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que estimeu pertinent.

En compliment de l´article 83 de la Llei 12/2017 de 29 de desembre d´Urbanisme de les Illes Balears; l'article 122 del Reglament general de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, LUIB; el 70.2 de la Llei 7/85, de 2 d´abril, reguladora de les bases del règim local, modificada per la Llei 11/99, de 21 d´abril, es publica, juntament amb la documentació tècnica aprovada que podeu consultar en la Secció de Informació Urbanística de l´Àrea d' Urbanisme, Habitatge i Projectes Estratègics (Av. Gabriel Alomar, núm 18, bxos, Edifici Municipal de las Avingudes) i/o en la seu electrònica municipal perquè se´n prengui general coneixement i als efectes pertinents.

Si es tracta de subjecte obligat a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques –segons l'article 14.2 de la Llei 39/15- heu de presentar els vostres escrits, obligatòriament, a la seu electrònica de la web de l'Ajuntament de Palma, amb indicació expressa i clara d'allò que es tracta i fent-hi constar el número d'expedient. Si es tracta d'una persona física, podrà utilitzar l'esmentada seu electrònica o bé presentar la documentació a qualsevol de les oficines municipals d' Atenció a la Ciutadania, la ubicació de les quals es pot consultar a la web www.palma.cat, o a les dependències a què es refereix l'art. 16.4 de la Llei 39/2015.

 

 (Signat electrònicament: 4 d'octubre de 2023)

P.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26 de febrer de 2014 publicat en el BOIB 30 de 04/03/2014 La cap del Servei de Gestió Urbanística María Ortíz Fernández