Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 628226
Convocatòria d’ajudes específiques per al desenvolupament del sector de la caça a l’illa d’Eivissa per a l’any 2023

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En data 1 de setembre del 2023 el Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa, va aprovar per unanimitat la convocatòria d'ajudes específiques per al desenvolupament del sector de la Caça a l'illa d'Eivissa per a l'any 2023; així mateix, en data 15 de setembre de 2023, el Consell Executiu va aprovar la rectificació de la convocatòria d'ajudes esmentada, sent l'acord definitiu el següent:

Convocatòria d'ajudes específiques per al desenvolupament del sector de la caça a l'illa d'Eivissa per a l'any 2023

I) Disposicions generals

1. Introducció

La present convocatòria es regeix a l'empara del que disposen les bases reguladores de les ajudes per al desenvolupament de l'àmbit rural, ramader, pesquer i cinegètic a l'illa d'Eivissa, publicades en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB núm. 51, de 15-04-2008, i la seua modificació publicada en el BOIB núm. 100 Ext., de 30-06-2011), de conformitat amb el vigent Pressupost del Consell Insular d'Eivissa per a l'any 2023 (BOIB núm. 3, de 07-01-2023) i amb el Pla estratègic de subvencions per als anys 2023-2025 (aprovat per acord del Consell Executiu en data 23 de gener de 2023 i publicat al BOIB núm. 12, de 26-01-2023), així com supletòriament pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions de la CAIB, per la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, pel Reial decret 130/2019, de 8 de març, pel qual es regula la Base de Dades Nacional de Subvencions i la publicitat de les subvencions i altres ajudes públiques, per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i per la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

2. Consignació pressupostària

La quantitat màxima que es destina a la present convocatòria és de 65.000 € amb càrrec a les aplicacions pressupostàries del Pressupost general del Consell Insular d'Eivissa de l'any 2023: 4190 4890000, amb la quantia de 50.000 €, i 4190 78000, amb la quantia de 15.000 €.

En el cas que, dins del mateix capítol, una línia no exhaureixi el pressupost que s'hi estableix, s'imputarà la quantia sobrant a l'altra línia publicada en aquesta mateixa convocatòria que l'hagi exhaurit.

3. Iniciació, instrucció i resolució dels expedients

a) L'òrgan competent per aprovar la present convocatòria és el Consell Executiu, en virtut del que disposa l'article 28 de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de consells insulars.

b) El Departament competent en matèria d'Agricultura serà el competent per instruir el procediment de tramitació dels expedients de sol·licitud de les ajudes regulades en aquesta convocatòria. L'òrgan instructor, a la vista de l'expedient i de l'informe, en el seu cas, de l'òrgan col·legiat –comissió avaluadora–, formularà proposta de resolució provisional, la qual es notificarà a les persones interessades i se'ls concedirà un termini de deu dies per presentar-hi al·legacions, documents i/o justificacions que estimin pertinents; es prescindirà del tràmit d'audiència quan no figurin en el procediment ni siguin tenguts en compte altres fets ni altres al·legacions i proves que les esgrimides pels interessats; en aquest cas la proposta de resolució formulada tendrà el caràcter de definitiva. Examinades les al·legacions formulades, en el seu cas, per les persones interessades, es formularà proposta de resolució definitiva, la qual expressarà la persona sol·licitant o relació de sol·licitants per als quals es proposa la concessió de la subvenció, així com la quantia, tot especificant, si és el cas, la seua avaluació i els criteris de valoració seguits per efectuar-la.

Les ajudes es concediran mitjançant Decret de Presidència tot d'acord amb el que estableixen l'article 33 de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de consells insulars, i el Decret de Presidència núm. 2023000472, de data 28 de juny de 2023, de nomenament de les persones membres del Consell Executiu i les vicepresidències del Consell Insular d'Eivissa.

c) Les sol·licituds de subvenció i tota la documentació que es requereixi es dirigiran a la Presidència del Consell Insular d'Eivissa i es presentaran, dins del termini establert en cadascuna de les línies de la convocatòria, al Registre General d'Entrada al Consell Insular d'Eivissa i als altres llocs previstos a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. També podran registrar-se les sol·licituds via telemàtica a la pròpia seu electrònica d'aquesta Corporació habilitada a tal fi (https://seu.conselldeivissa.es), de conformitat amb el previst a l'article 14 de l'esmentada Llei, on podrà obtenir-se el model de sol·licitud i els annexos corresponents; així mateix, estaran obligades a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb el Consell Insular d'Eivissa per realitzar qualsevol tràmit en relació amb el present procediment administratiu les persones que s'indiquen en el punt 2 de l'esmentat article 14. Si la sol·licitud s'envia per correu postal, la documentació corresponent ha de presentar-se en un sobre obert a fi que l'exemplar destinat al Consell Insular d'Eivissa es dati i se segelli abans de certificar-se; en cas contrari, s'entendrà com a data vàlida la de presentació en el Registre General d'Entrades de la referida Corporació. Si la sol·licitud es presentàs en un lloc diferent del Consell Insular d'Eivissa, les persones sol·licitants de la subvenció hauran d'enviar per correu electrònic el full de sol·licitud amb el segell d'entrada, dins de termini, al correu electrònic del Departament, dep.agricultura@conselldeivissa.es, en les 24 hores següents, com a màxim, de la finalització del termini hàbil. En els mateixos termes, en el cas que s'enviï per correu certificat, s'ha de remetre al correu electrònic abans assenyalat el full de sol·licitud amb el segell de correus en el qual consti la remissió dins de termini. Les sol·licituds presentades fora dels terminis esmentats anteriorment no s'admetran en la present convocatòria. Si la sol·licitud o la documentació presentades fossin incorrectes o incompletes, el Consell Insular d'Eivissa en requerirà la rectificació o els complements necessaris, que hauran d'aportar-se en el termini de deu dies hàbils a comptar des de l'endemà al de la recepció del requeriment corresponent. Si en aquest termini la persona interessada no realitza la rectificació reclamada o no presenta la documentació requerida, el Consell Insular d'Eivissa entendrà que aquesta desisteix de la seua petició, amb una resolució prèvia, tot això de conformitat amb el que estableix l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Les sol·licituds d'ajuda s'hauran de resoldre i notificar en el termini màxim de tres mesos, comptats des de la finalització del termini de presentació de sol·licituds a què es refereix aquesta convocatòria; transcorregut aquest termini sense que s'hagi dictat resolució expressa, la petició s'haurà d'entendre desestimada. La notificació de la resolució es realitzarà d'acord amb les exigències i en la forma prevista en els articles 40, 41, 42 i 43 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix, aquesta notificació es podrà realitzar mitjançant publicació al BOIB segons el que preveu l'article 45 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, la qual es publicarà al tauler d'anuncis i edictes electrònic del Consell Insular d'Eivissa.

Per raons d'eficàcia i eficiència procedimental cada línia d'ajudes es tramitarà com un subexpedient respecte de l'expedient matriu de la present convocatòria d'ajudes.

4. Comissió avaluadora

Es crea una comissió avaluadora per a aquelles ajudes que requereixin per a la seua valoració un òrgan col·legiat, en virtut d'aquesta convocatòria; li correspondrà examinar i seleccionar les sol·licituds presentades, així com emetre un informe que servirà de base per elaborar la proposta de resolució a l'òrgan concedent a través del Departament instructor.

La comissió avaluadora actuarà d'acord amb el que disposen les bases reguladores de les ajudes per al desenvolupament de l'àmbit rural, ramader, pesquer i cinegètic a l'illa d'Eivissa, publicades en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB núm. 51, de 15-04-2008, i la seua modificació publicada en el BOIB número 100 Ext., de 30-06-2011), de conformitat amb el vigent Pressupost del Consell Insular d'Eivissa per a l'any 2023, així com supletòriament per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, per la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic i pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions de la CAIB, per la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, així com pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

La comissió avaluadora estarà integrada pel president: Sr. Francisco Javier Marí Álvarez, substitut: Sr. Francesc Castellà Virgili; secretària: Sra. María José Cardona Muñoz, substituta: Sra. Carmen Roig Cardona; vocal: Sr. Jordi Masip Guiu, substitut: Sr. Joan Riera Planells; vocal: Sr. José Antonio Domínguez Sánchez, substituta: Sra. Júlia Torres Gregorio; vocal: Sra. Eva María Tur Torres, substitut: Sr. Alejandro Montero Guasch.

En el supòsit d'absència de la secretària titular o suplent, les funcions de secretaria seran exercides pels vocals designats, seguint per a això l'ordre en que hagin estat designats en l'acord d'aprovació d'aquesta convocatòria.

5. Règim de les ajudes

Les ajudes regulades en aquesta convocatòria són compatibles amb un altre tipus d'ajuda o de subvenció que pels mateixos conceptes atorgui aquesta o una altra administració pública, o entitats privades, excepte en el cas que la línia estableixi el contrari.

Les ajudes regulades en aquesta convocatòria són incompatibles entre si.

Les ajudes no generen cap dret a l'obtenció d'altres ajuts en exercicis posteriors.

L'import de les subvencions o ajudes que es concedeixen no pot superar en cap cas, de forma aïllada o amb concurrència amb altres ajudes, el cost de l'activitat subvencionada.

En cas d'haver sol·licitat subvenció pel mateix concepte a una altra institució pública o privada, s'haurà de comunicar al Consell Insular d'Eivissa aquesta circumstància, tot indicant la quantia concedida.

6. Requisits de les persones sol·licitants

A) Requisits

Les persones (físiques o jurídiques) sol·licitants de les ajudes que es preveuen en la present convocatòria hauran de complir els següents requisits generals:

a. Estar al corrent de les obligacions econòmiques amb el Consell Insular d'Eivissa. El Consell Insular d'Eivissa comprovarà d'ofici aquest requisit una vegada formulada la sol·licitud d'ajuda.

b. Estar al corrent de les seues obligacions tributàries amb l'AEAT, amb la Seguretat Social i amb la hisenda autonòmica.

c. L'àmbit territorial de l'activitat de les persones beneficiàries serà l'illa d'Eivissa.

d. Els requisits específics que es detallen en cada línia d'ajuda.

e. No podran ser beneficiàries de les subvencions les persones, les entitats o les agrupacions en les quals concorri alguna de les prohibicions establertes a l'article 13.2 i 13.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; prohibicions que en el text refós de la Llei de subvencions a l'àmbit de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears estan recollides als apartats 1 i 2 del seu article 10. Tampoc, a més, les empreses i entitats que es trobin en els supòsits que preveu l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.

B) Obligacions

Les persones (físiques o jurídiques) beneficiàries hauran de complir les obligacions previstes a l'article 14 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; en cas d'incompliment s'aplicarà el règim sancionador previst al títol IV de l'esmentada llei. Obligacions que en el text refós de la Llei de subvencions a l'àmbit de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears estan recollides en el seu article 11, estant previst el règim sancionador en el títol V del Text refós. Així mateix, hauran d'acceptar els compromisos i les obligacions establerts en la present convocatòria, així com els previstos amb caràcter genèric a les bases reguladores de les ajudes.

Així mateix, de conformitat amb el que preveuen l'article 31.4 de la Llei general de subvencions i els articles 13.1.l) i 40.4. del Text refós de la Llei de subvencions a l'àmbit de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, en el supòsit d'adquisició de béns inventariables, el període durant el qual la persona beneficiària haurà de destinar els béns al fi concret per al qual es va concedir la subvenció és de tres anys.

L'incompliment de l'obligació de destinació referida al paràgraf anterior, que es produirà en tot cas amb l'alienació o el gravamen del bé, serà causa de reintegrament, en els termes establerts al capítol II del títol II de la Llei general de subvencions, i quedarà el bé afecte al pagament del reintegrament sigui quin sigui el seu posseïdor.

7. Sol·licitud i documentació a adjuntar

Sol·licitud:

Per a cadascuna de les línies d'ajudes hi ha un imprès de sol·licitud, que consta als annexos I i II, disponibles a la seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa (https://seu.conselldeivissa.es), en la qual constaran les següents declaracions responsables: de complir amb els requisits d'accés a la convocatòria i de compromís de mantenir-los durant el període inherent al reconeixement del dret, i de disposar de la documentació que així ho acredita; de conèixer les condicions establertes per la normativa vigent per a la concessió d'ajudes que es demana; de no incórrer en les prohibicions i els supòsits que s'esmenten en el punt 6.A.e de les disposicions generals d'aquesta convocatòria; de sol·licitud i/o concessió de subvenció pel mateix concepte a una altra administració pública o entitat privada (en el cas d'haver-la sol·licitat i/o concedit, s'haurà d'indicar la quantia corresponent); de compliment amb les obligacions tributàries i de la Seguretat Social davant l'Administració de l'Estat i davant la hisenda autonòmica, amb el compromís de mantenir el compliment d'aquest requisit durant el període de temps inherent al reconeixement o l'exercici del dret al cobrament de la subvenció, i, de veracitat de totes les dades contengudes en la sol·licitud. Així mateix, en aquesta sol·licitud constaran els següents compromisos: de dur a terme les actuacions objecte d'aquesta convocatòria amb subjecció a les disposicions que s'hi estableixen, a les bases reguladores i a la resta de la normativa aplicable; de facilitar la documentació i/o inspeccions que es duguin a terme des del Consell Insular d'Eivissa per tal de comprovar el compliment de tots els punts d'aquesta convocatòria; d'acreditar davant la Secció d'Agricultura el compliment dels requisits i les condicions que s'exigeixen per concedir l'ajut, i d'adoptar les mesures necessàries per proporcionar informació al públic i donar-ne publicitat.

El període per presentar les sol·licituds és de 20 dies naturals des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria al BOIB.

Documentació:

A més de la que s'especifica en cada línia de subvenció, s'aportarà la següent documentació:

a. Sol·licitud. La sol·licitud d'ajuda presentada haurà d'anar signada i suposarà l'assumpció de les declaracions abans esmentades, i així mateix es podrà autoritzar expressament el Consell Insular d'Eivissa la comprovació del compliment dels requisits establerts a l'apartat 6.A.b. mitjançant certificats telemàtics, sempre que tècnicament sigui possible. No obstant això, la persona sol·licitant podrà denegar expressament el consentiment; en aquest cas s'haurà d'aportar la certificació en els termes previstos. Podrà simplificar-se l'acreditació del compliment de les obligacions tributàries amb l'AEAT, amb la Seguretat Social i amb la hisenda autonòmica, mitjançant la presentació de declaració responsable, en els casos que descriu l'article 24 del RD 887/2003, de 21 de juliol, mitjançant el qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. En el cas que l'ajuda sol·licitada superi els 3.000 € s'hauran d'incorporar a l'expedient els corresponents certificats que acreditin aquestos aspectes.

En el cas que la sol·licitud d'ajuda es presentàs mitjançant representant, s'haurà d'acreditar fefaentment aquesta representació amb la documentació pertinent.

b. Imprès de sol·licitud d'alta o modificació com a creditor del Consell Insular a efectes econòmics, disponible al catàleg de tràmits dins l'àmbit de Tresoreria de la Seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa (https://seu.conselldeivissa.es).

c. En el cas de persones jurídiques, acord de l'òrgan competent en què s'aprova la sol·licitud de subvenció al Consell Insular d'Eivissa.

d. Còpia de la resolució de concessió i/o pagament en el cas d'haver sol·licitat subvenció pel mateix concepte a una altra administració pública o entitat privada.

e. Certificat de residència fiscal emès per les autoritats competents en el país de residència, en el cas de no tenir aquesta residència en territori espanyol.

En el cas d'agrupacions sense personalitat jurídica, també s'ha d'aportar:

- Document en què es reflecteixin les normes o la reglamentació de funcionament que hagin subscrit tots els membres.

- NIF de l'agrupació, si en té.

- Document subscrit per tots els membres de l'agrupació en què hi hagi constància expressa dels compromisos d'execució que assumeix cada un d'ells, com també el número de compte bancari de cada un dels membres esmentats.

- Nomenament d'una persona en representació de l'agrupació amb poder suficient per complir les obligacions que corresponen a l'agrupació com a beneficiària.

- Document subscrit per tots els membres de l'agrupació en què es faci constar el compromís de no dissoldre l'agrupació fins que no hagi transcorregut el termini de prescripció que preveuen els articles 57 i 60 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la llei de subvencions.

No serà necessari presentar la documentació o les dades que es puguin obtenir per mitjans telemàtics. D'altra banda, si s'han tramitat o s'estan tramitant altres expedients al Consell Insular d'Eivissa, i ja s'ha presentat algun dels documents que es requereixen, no serà necessari aportar-lo de nou i n'hi ha prou que s'esmenti l'expedient en què consta; no obstant això, l'acreditació de facultats ha de ser vigent a la data en què es presenta la sol·licitud, la qual s'haurà de fer constar i acreditar mitjançant el document corresponent. El Consell Insular d'Eivissa podrà verificar d'ofici el DNI de la persona sol·licitant o representant, així com els altres documents acreditatius de compliment dels requisits establerts. En el cas que es vulgui denegar expressament l'autorització al Consell Insular per a l'obtenció d'aquesta identificació així com els altres documents escaients, s'haurà d'aportar un document de denegació i la documentació que calgui, tot d'acord amb l'article 28 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

El Consell Insular d'Eivissa podrà demanar tota la documentació complementària que consideri per avaluar correctament la sol·licitud.

8. Selecció de les persones beneficiàries

La selecció de les persones beneficiàries es realitzarà mitjançant el procediment de concurrència no competitiva. En el supòsit que les sol·licituds amb dret a ajuda superin la quantia prevista en cada línia d'ajuda d'aquesta convocatòria, es podrà ampliar la consignació pressupostària sempre que hi hagi crèdit suficient i adequat en la partida corresponent i es publicarà en el BOIB. En el cas que no sigui possible l'increment del crèdit, es reduiran totes i cada una de les sol·licituds amb dret a ajuda en el mateix percentatge unitari resultant de l'ajust pressupostari.

Les diferents actuacions objecte de subvenció, presentades per un sol·licitant en una mateixa línia d'ajuda, es consideraran independents, tant per a la seua valoració, com per a la quantia d'ajuda a percebre, sense que es pugui fer una transferència entre les actuacions dins d'una mateixa sol·licitud.

Les persones beneficiàries hauran d'adoptar les mesures de difusió de la subvenció atorgada pel Consell Insular d'Eivissa, segons s'especifiqui en cada una de les línies de subvenció. L'incompliment d'aquesta obligació constitueix un dels supòsits de reintegrament de la subvenció atorgada.

9. Justificació i pagament de la subvenció

El termini per acreditar la realització de les activitats subvencionables és el mateix termini de presentació de les sol·licituds indicat al punt 7 de les disposicions generals: 20 dies naturals des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria al BOIB.

La justificació de les despeses realitzades serà mitjançant factures justificatives o altres documents acreditatius de valor probatori equivalent amb validesa en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa, segons el que disposen les bases reguladores de les ajudes per al desenvolupament dels àmbits rural, ramader, pesquer i cinegètic a l'illa d'Eivissa, sense perjudici que cada línia d'ajuda que es disposa en la present convocatòria pugui determinar requisits específics.

S'adjuntarà una llista detallada de les factures esmentades o altres documents acreditatius de les despeses (Annex III, disponible a la seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa https://seu.conselldeivissa.es) en què constin el número de factura, el proveïdor, la data, l'import, l'IVA, la data de pagament i l'actuació subvencionada a la qual s'imputa la despesa, a més del que disposi cada línia d'ajuda.

El pagament de la subvenció es tramitarà una vegada que s'hagi presentat tota la documentació requerida com a justificant i que s'hagi comprovat el compliment de les actuacions objecte de la subvenció, mitjançant la corresponent resolució de pagament emesa per la Presidència del Consell Insular, la qual es notificarà en la forma establerta en cada una de les línies d'ajuda d'aquesta convocatòria, i d'acord amb el que es preveu al punt 3 d'aquestes disposicions generals.

10. Revocació de la subvenció, reintegrament i règim sancionador

Serà procedent la revocació de la subvenció quan, posteriorment a la resolució de concessió vàlida i ajustada a dret, el beneficiari incompleix totalment o parcialment les obligacions o els compromisos adquirits als quals es troba condicionada l'eficàcia de l'acte de concessió i/o pagament de la subvenció. Com a conseqüència de la revocació de la subvenció queda sense efecte, totalment o parcialment, l'acte de concessió i/o de pagament, i és procedent el reintegrament de les quantitats rebudes indegudament, tot tenint en compte el que disposa el títol II de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions referent al reintegrament de subvencions, i el que preveu el seu títol IV referent al règim sancionador; supòsits d'igual manera previstos als articles 43, 44 i 45 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions, així com al seu títol V referent al règim sancionador.

11. Publicitat i vigència

L'acord d'aprovació d'aquesta convocatòria es comunicarà a la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS), així com el seu extracte, tal com estableixen els articles 17.3.b i 20.8.a de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i a la vista del que disposa el Reial decret 130/2019, de 8 de març, pel qual es regula la Base de Dades Nacional de Subvencions i la publicitat de les subvencions i altres ajudes públiques. Així mateix, aquest acord es publicarà en el BOIB, s'exposarà al tauler d'anuncis i edictes electrònics del Consell Insular d'Eivissa, i s'anunciarà en dos diaris locals, tot d'acord amb el que estableixen el Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions de la CAIB, i les Bases reguladores de les ajudes per al desenvolupament de l'àmbit rural, ramader, pesquer i cinegètic a l'illa d'Eivissa. Entrarà en vigor l'endemà de la seua publicació en el BOIB.

Quant a la publicitat de les subvencions atorgades, tot d'acord amb el que estableixen l'article 18 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i l'article 34 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions de la CAIB, es remetrà a la BDNS informació sobre les resolucions recaigudes en els termes que exigeix l'article 20 de la Llei general de subvencions esmentada.

12. Règim de recursos

L'acord del Consell Executiu pel qual s'aprova aquesta convocatòria no exhaureix la via administrativa i es podrà interposar recurs d'alçada davant el Ple del Consell Insular d'Eivissa en el termini d'un mes a comptar a partir de l'endemà de la seua publicació en el BOIB; tot això d'acord amb els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en relació amb l'article 66 de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de consells insulars i amb l'article 147.1 del Reglament orgànic del Consell Insular d'Eivissa.

Així mateix, els acords que adopti la Presidència del Consell Insular en virtut d'aquesta convocatòria d'ajudes exhaureixen la via administrativa, i de conformitat amb l'establert als articles 112, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en relació amb l'article 66 de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de consells insulars, i amb l'article 146 del Reglament orgànic del Consell Insular d'Eivissa, contra aquests acords es podrà interposar potestativament un recurs de reposició davant la Presidència del Consell Insular d'Eivissa, en el termini d'un mes, comptador a partir del dia següent al de recepció de la seua notificació, o bé un recurs contenciós administratiu, en virtut del que preveuen els articles 8, 25 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa (BOE núm. 167, de 14-07-1998), davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma de Mallorca, en el termini de dos mesos, a comptar des del dia següent a la recepció d'aquesta notificació. En cas que s'optàs per interposar el recurs potestatiu de reposició, no es podrà interposar el recurs contenciós administratiu fins que aquell s'hagi resolt expressament o s'hagi produït la seua desestimació presumpta. I tot això, sense perjudici que es pugui exercir, si escau, qualsevol altre que consideri pertinent.

II) Línies d'ajuda

a) Ajudes per a la millora de vedats

1. Objecte

L'objecte d'aquesta línia d'ajudes és establir un règim d'ajudes per donar suport actiu als vedats de caça a l'àmbit d'Eivissa donant suport a les activitats que promoguin la millora ambiental i en conseqüència la millora dels aprofitaments cinegètics.

2. Consignació pressupostària

La quantitat màxima destinada a aquesta línia de subvenció és de 9.000 €, amb càrrec a les aplicacions pressupostàries següents: 4190-4890000 amb la quantia de 6.000 €; i 4190-78000 amb la quantia de 3.000 €.

3. Sol·licitants

Podran sol·licitar la subvenció les persones físiques o jurídiques titulars de vedats de caça, sempre que reuneixin els següents requisits:

- que desenvolupin la seva activitat a l'illa d'Eivissa.

- que accepti els compromisos i les obligacions establertes a la present convocatòria, així com els establerts amb caràcter genèric a les bases reguladores de les ajudes.

Es considerarà procedent la selecció dels expedients tenint en compte l'adequació de la sol·licitud a l'objectiu i les condicions d'aquesta convocatòria.

4. Actuacions subvencionables

Són actuacions subvencionables a la present convocatòria dins la línia a la millora de vedats les especificades a continuació executades entre l'1 d'agost de 2022 i el 31 d'agost de 2023:

a. Sembres per a la fauna i altres activitats agrícoles de gestió cinegètica (llaurar, sembrar, adobar, repartir gra...) que compleixin la seua funció biològica durant el període de reproducció i criança de les espècies cinegètiques, amb un màxim del 5 % de la superfície del vedat fins a un màxim de 10 ha. No es pot utilitzar llavor tractada i tampoc no es permet l'aplicació de productes fitosanitaris. No es podrà alçar el cultiu o s'hauran de deixar dos metres de voreres per a la fauna cinegètica fins al 30 de setembre. Si s'han de tornar a sembrar, es podran llaurar aquestes parcel·les entre el 15 d'agost i el 15 de setembre, però sempre comunicant-ho prèviament a l'òrgan administratiu competent en tramitar la sol·licitud de subvenció. Tan sols en aquestos casos podrà entrar-hi el ramat quinze dies abans de la propera sembra.

b. Millora d'hàbitats dels vedats i desbrossament de zones arbustives per afavorir la proliferació de les espècies cinegètiques.

c. Instal·lació de menjadores i abeuradors per a les espècies cinegètiques en èpoques de penúria alimentària o de climatologia adversa així com infraestructures diverses associades a la millora de la població cinegètica.

d. Control selectiu de predadors i espècies invasores.

e. Assistència tècnica per a la redacció de plans tècnics de gestió cinegètica realitzats per tècnics competents en la matèria.

5. Sol·licituds de concessió i pagament, i documentació

El termini de presentació de les sol·licituds serà el que s'estableix al punt 7 de les disposicions generals d'aquesta convocatòria.

Les sol·licituds de subvenció es formalitzaran mitjançant instància normalitzada (Annex I), segons el que preveuen les bases reguladores i aquesta convocatòria, disponible a la seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa (https://seu.conselldeivissa.es) i en la qual s'especificaran les dades necessàries per identificar correctament la persona beneficiària. Caldrà subministrar totes i cadascuna de les dades que s'indiquen en l'annex esmentat; així com l'assumpció dels compromisos, atorgament de les autoritzacions i fer les declaracions que aquest conté.

A la sol·licitud s'haurà d'adjuntar, a més de la documentació que s'esmenta a les disposicions generals, la següent documentació:

a. Memòria d'activitats en la qual es justifiquin les activitats realitzades i es presenti la relació  de les despeses per a les quals se sol·licita l'ajuda.

b. En el cas d'actuacions de sembres per a la caça i/o altres activitats agrícoles de gestió cinegètica objecte de subvenció, relació de parcel·les i recintes on s'hagin realitzat, amb indicació de la superfície d'actuació per a cadascuna d'aquestes.

c. Factures o altres documents acreditatius de les despeses realitzades en el termini establert, juntament amb els corresponents justificants de pagament, així com una relació detallada de les factures esmentades o altres documents acreditatius de les despeses (Annex III).

6. Règim d'ajudes

S'atendran totes les sol·licituds que compleixin els requisits establerts en les presents bases i que presentin la corresponent documentació en els terminis i les condicions estipulats.

La concessió de les ajudes per a la millora dels vedats de caça es durà a terme mitjançant règim de concurrència no competitiva.

Es podrà sol·licitar l'ajuda per als següents conceptes, amb un màxim de 2.500 €:

a. Per a les actuacions 4.a i 4.b, subvenció de 100 % de l'import fixat per l'administració indicat al punt 10 d'aquesta línia d'ajuda.

b. Per a les actuacions 4.c, 4.d i 4.e, subvenció del 80 % dels cost de les mateixes.

7. Instrucció

Pel que fa a la instrucció, s'atendrà al que disposa el punt 3 de les disposicions generals.

8. Requisits de selecció

Criteris a tenir en compte:

a. Que la sol·licitud s'adeqüi als objectius i les condicions d'aquesta convocatòria.

b. Que les despeses previstes guardin relació amb les activitats realitzades al vedat de caça.

9. Obligacions de les persones beneficiàries

A part de les obligacions establertes al punt 6.B de les disposicions generals, les persones titulars dels vedats de caça que hagin obtengut aquesta ajuda estan obligades a:

a. Dur a terme les actuacions per a les quals se'ls ha concedit l'ajut.

b. Acreditar davant el Departament de Promoció Turística, Medi Rural i Marí el compliment dels requisits, les condicions i els compromisos adquirits que s'exigeix per a la concessió d'ajudes.

c. Facilitar en qualsevol moment la informació que li sol·liciti el Consell Insular d'Eivissa sobre les tasques que es desenvolupin.

d. Comunicar al Consell Insular d'Eivissa la realització de les activitats subvencionables de la present línia d'ajudes i adjuntar la documentació requerida (factures i declaracions responsables), per tal de comprovar el compliment de tots els punts d'aquesta convocatòria i dins el termini de presentació de les sol·licituds.

e. Sotmetre's a les actuacions de comprovació i de control procedents del Consell Insular d'Eivissa i aportar la documentació per tal de comprovar el compliment dels compromisos adquirits a tots els punts d'aquesta convocatòria.

f. Comunicar al Consell Insular d'Eivissa la sol·licitud i l'obtenció de subvencions i ajudes per a la mateixa finalitat.

g. Donar publicitat en la mesura que sigui possible de la subvenció sol·licitada o concedida mitjançant cartell visible (dimensió mínima DIN A-4) col·locat a l'accés a la parcel·la o les parcel·les on s'ha realitzat alguna actuació objecte de subvenció, o mitjançant premsa o xarxes socials.

h. Totes aquelles que resultin de l'aplicació de les disposicions d'aquesta convocatòria, de les bases reguladores i de la resta de normativa aplicable.

i. Presentar una única sol·licitud.

10. Justificació i pagament de la subvenció

El termini per acreditar la realització de les activitats subvencionables és el mateix termini de presentació de les sol·licituds (20 dies naturals des de l'endemà de la publicació de la convocatòria al BOIB)

Quant a la justificació i el pagament s'ajustarà al que disposa el punt 9 de les disposicions generals d'aquesta convocatòria.

Són despeses justificables:

- Les despeses de la realització de les sembres per a caça. Per justificar les sembres, l'administració competent realitzarà controls en aquelles parcel·les indicades a la llista adjunta a la sol·licitud. La despesa es comptabilitza a 180 €/ha de sembra.

- Les despeses de la realització dels desbrossaments i la neteja de zones. Per justificar aquestes activitats l'administració competent realitzarà controls en aquelles parcel·les assenyalades en un plànol amb recintes SIGPAC i fotografies de la zona de l'estat d'abans adjunt a la sol·licitud. La despesa es comptabilitza a 1.400,00 €/ha. En el cas que la superfície coberta sigui inferior al 100 %, el preu estipulat es veurà afectat per un coeficient reductor equivalent a la proporció de superfície coberta expressat en tant per u.

- L'import de l'adquisició de materials i equips per a la implantació, el manteniment i la reparació de menjadors, abeuradors, caus i altres equipaments i infraestructures diverses associades a la millora de la població cinegètica, així com l'import dels honoraris derivats d'aquestes actuacions.

- L'import de l'adquisició materials i equips necessaris per actuacions per reduir la pressió de predació de fauna cinegètica, així com l'import dels honoraris de les persones que realitzen aquestes actuacions.

- L'import de l'adquisició de senyals per a la delimitació de terrenys, segons els models que figuren en l'Annex I de l'Ordre general de vedes i de regulació dels recursos cinegètics de l'illa d'Eivissa (BOIB núm. 58 de data 24-04-2012), així com l'import dels honoraris de les persones que realitzen les tasques de col·locació.

Per comprovar la despesa realitzada es demanarà al beneficiari que presenti els justificants que es creguin oportuns per tal d'obtenir una evidència raonable sobre l'adequada aplicació de la subvenció.

El pagament de la subvenció es tramitarà únicament una vegada que s'hagi presentat tota la documentació requerida com a justificant i que s'hagi comprovat el compliment dels requisits establerts, la qual cosa es constatarà mitjançant informe emès per l'òrgan instructor.

11. Mesures de difusió

Els beneficiaris hauran de fer difusió de la subvenció atorgada pel Consell Insular d'Eivissa, mitjançant almenys un dels mitjans següents: xarxa social, pàgina web, premsa i altres mitjans de divulgació ja sigui de forma individual o a través de tercers, o mitjançant cartell col·locat a la parcel·la d'actuació  que dona publicitat a la subvenció sol·licitada o concedida.

12. Notificació de resolucions de concessió i pagament

Tant les resolucions de concessió de subvenció com les del seu pagament es notificaran mitjançant publicació en el tauler d'anuncis i edictes electrònics del Consell Insular d'Eivissa, i de conformitat amb el que s'estableix al punt 3 de les disposicions generals.

b) Ajudes a les societats de caçadors

1. Objecte

L'objecte d'aquesta línia d'ajuda és donar suport a determinades activitats sense ànim de lucre dutes a terme al territori de l'illa d'Eivissa en matèria cinegètica.

D'acord amb el principi de gestió sostenible del patrimoni faunístic i dels seus hàbitats, gestió qualificada d'interès públic per la Llei 6/2006, de 12 d'abril, balear de caça i pesca fluvial, la finalitat d'aquestes ajudes és socioambiental i va destinada a fomentar iniciatives sense afany de lucre que promoguin la millora ambiental i, en conseqüència, la millora del potencial cinegètic.

2. Consignació pressupostària i quantia màxima

La quantitat màxima destinada a aquesta línia de subvenció és de 56.000 € amb càrrec a les aplicacions pressupostàries següents: 4190-4890000 amb la quantia 44.000 €; i 4190-78000 amb la quantia 12.000 €.

3. Beneficiaris/àries

Podran sol·licitar la subvenció les societats de caçadors previstes a la Llei 6/2006, de 12 d'abril, balear de caça i pesca fluvial.

4. Actuacions subvencionables

Són objecte de subvenció diverses activitats dins el marc de l'activitat cinegètica dutes a terme pels beneficiaris i sense ànim de lucre que impliquin la millora dels recursos cinegètics i el seu ús racional i sostenible.

Les activitats objecte de subvenció són les següents:

a. Sembres per a la caça amb varietats vegetals d'interès per a la fauna cinegètica amb parcel·les identificades cadastralment que compleixin la seua funció biològica durant el període de reproducció i criança de les espècies cinegètiques, amb un màxim del 5 % de la superfície del vedat fins a un màxim de 50 ha. No es pot utilitzar llavor tractada i tampoc no es permet l'aplicació de productes fitosanitaris. No es podrà alçar el cultiu o s'hauran de deixar dos metres de voreres per a la fauna cinegètica fins al 30 de setembre. Si s'han de tornar a sembrar, es podran llaurar aquestes parcel·les entre el 15 d'agost i el 15 de setembre, però sempre comunicant-ho prèviament a l'òrgan administratiu competent en tramitar la sol·licitud de subvenció. Tan sols en aquestos casos podrà entrar-hi el ramat quinze dies abans de la propera sembra.

b. Millora d'hàbitats dels vedats i desbrossament de zones arbustives per afavorir la proliferació de les espècies cinegètiques. Les tasques s'hauran de realitzar d'acord amb les instruccions tècniques de la Direcció General competent del Govern de les Illes Balears.

c. Vigilància i gestió vedats: servei de guarderia; control de predadors; manteniment de la senyalització; manteniment de menjadores i abeuradors així com de les infraestructures diverses associades a la millora de la població cinegètica; serveis administratius.

d. Camps d'ensinistrament de cans: delimitació de tancament, senyalització i dotació d'infraestructures.

e. Estudis tècnics aplicables a les espècies cinegètiques o protegides que tenguin relació amb l'activitat cinegètica, i dels seus hàbitats, realitzats per tècnics competents en la matèria, i plans tècnics de gestió cinegètica.

f. Organització de trobades, jornades, diades, activitats participatives de formació i promoció de l'activitat cinegètica i la caça amb races autòctones.

Poden ser subvencionades les actuacions realitzades i pagades entre l'1 d'agost de 2022 i el 31 d'agost de 2023.

5. Sol·licituds i documentació

El termini de presentació de les sol·licituds serà el que s'estableix al punt 7 de les disposicions generals d'aquesta convocatòria (20 dies naturals des de l'endemà de la publicació de la convocatòria al BOIB).

Les sol·licituds de subvenció es formalitzaran mitjançant instància normalitzada (Annex II), segons el que preveuen les bases reguladores i aquesta convocatòria, disponible a la seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa (https://seu.conselldeivissa.es) i en la qual s'especificaran les dades necessàries per identificar correctament la persona beneficiària. Caldrà subministrar totes i cadascuna de les dades que s'indiquen en l'annex esmentat; així com l'assumpció dels compromisos, atorgament de les autoritzacions i fer les declaracions que aquest conté.

A la sol·licitud s'haurà d'adjuntar, a més de la documentació que s'esmenta a les disposicions generals, la següent documentació:

a. Còpia de l'escriptura de constitució o modificació, dels estatuts o del reglament intern de funcionament, inscrits en el registre corresponent.

b. Acreditació de la representació en virtut de la qual actua la persona que signa la sol·licitud.

c. Document que acrediti que l'entitat sol·licitant gestiona els terrenys de caça per als quals sol·licita l'ajut, en el cas que aquestos no estiguin a nom de la societat de caçadors.

d. Memòria d'activitats en la qual es justifiquin les activitats realitzades i es faci una relació les despeses per les quals se sol·licita l'ajuda.

e. En el cas d'actuacions de sembres per a la caça i/o altres activitats agrícoles de gestió cinegètica objecte de subvenció, relació de parcel·les i recintes on s'hagin realitzat, amb indicació de la superfície d'actuació per a cadascuna d'aquestes.

f. Factures o altres documents acreditatius de les despeses realitzades en el termini establert, juntament amb els corresponents justificants de pagament, així com una llista detallada de les factures esmentades o altres documents acreditatius de les despeses (Annex III)

6. Règim d'ajudes

S'atendran totes les sol·licituds que compleixin els requisits establerts en la present convocatòria i que presentin la corresponent documentació en els terminis i les condicions estipulats.

Es podrà sol·licitar l'ajuda per als següents conceptes, amb un màxim d'ajuda de 15.000 € per societat de caçadors:

a. Subvenció del 100 % de l'import fixat per l'administració (indicat al punt 10 d'aquesta línia) per a les actuacions 4.a i 4.b fins a un màxim de 10.000 €.

b. Subvenció del 80 % del cost de les actuacions 4.c, 4.d, 4.e i 4.f fins a un màxim de 5.000 €. En tot cas, per beneficiar-se d'aquesta part d'ajuda per a la realització d'estudis tècnics i/o activitats de formació, el programa corresponent haurà d'estar informat favorablement pel Servei de Caça basant-se en criteris d'interès de l'actuació proposada.

La concessió de les ajudes a les societats de caçadors federades es durà a terme mitjançant règim de concurrència no competitiva, amb l'aplicació de la següent prelació de les diferents actuacions:

- 1r Millora d'hàbitats dels vedats.

- 2r Sembra per a la caça.

- 3r Vigilància i gestió de terrenys cinegètics.

- 4t Camps d'ensinistrament de cans

- 5è Estudis tècnics.

- 6è Organització de trobades, diades, jornades, seminaris, cursos i activitats participatives de promoció de l'activitat cinegètica.

En el supòsit que les sol·licituds amb dret d'ajuda superin la quantitat prevista al punt 2 d'aquesta línia d'ajudes, es reduiran proporcionalment totes i cadascuna de les sol·licituds amb dret a ajut.

7. Instrucció

Pel que fa a la instrucció, s'atendrà al que disposa el punt 3.b de les disposicions generals.

8. Criteris de selecció i valoració

La comissió avaluadora desenvoluparà les funcions descrites a l'apartat 4 de les disposicions generals d'aquesta convocatòria.

9. Obligacions

A part de les obligacions establertes al punt 6.B de les disposicions generals, les societats de caçadors que hagin obtengut aquesta ajuda estan obligades a:

a. Dur a terme les actuacions per a les quals se'ls ha concedit l'ajut.

b. Acreditar davant el Departament de Promoció Turística, Medi Rural i Marí el compliment dels requisits, les condicions i els compromisos adquirits que s'exigeix per a la concessió d'ajudes.

c. Facilitar en qualsevol moment la informació que li sol·liciti el Consell Insular d'Eivissa sobre les tasques que es desenvolupin.

d. Comunicar al Consell Insular d'Eivissa la realització de les activitats subvencionables de la present línia d'ajudes i adjuntar la documentació requerida (factures i declaracions responsables), per tal de comprovar el compliment de tots els punts d'aquesta convocatòria i dins el termini de presentació de les sol·licituds.

e. Sotmetre's a les actuacions de comprovació i de control procedents del Consell Insular d'Eivissa i aportar la documentació per tal de comprovar el compliment dels compromisos adquirits a tots els punts d'aquesta convocatòria.

f. Comunicar al Consell Insular d'Eivissa la sol·licitud i l'obtenció de subvencions i ajudes per a la mateixa finalitat.

g. Donar publicitat en la mesura que sigui possible de la subvenció sol·licitada o concedida mitjançant cartell visible (dimensió mínima DIN A-4) col·locat a l'accés a la parcel·la o les parcel·les on s'ha realitzat alguna actuació objecte de subvenció, o mitjançant premsa o xarxes socials.

h. Totes aquelles que resultin de l'aplicació de les disposicions d'aquesta convocatòria, de les bases reguladores i de la resta de normativa aplicable.

i. Presentar una única sol·licitud.

10. Justificació i pagament de la subvenció

El termini per acreditar la realització de les activitats subvencionables és el mateix termini de presentació de les sol·licituds (20 dies naturals des de l'endemà de la publicació de la convocatòria al BOIB).

Quant a la justificació i el pagament, llevat dels ajuts per a la sembra de caça i la millora dels hàbitats dels vedats, que es justificaran per controls realitzats per l'administració competent, s'ajustarà a allò disposat al punt 9 de les disposicions generals d'aquesta convocatòria.

Són despeses justificables:

- Les despeses de la realització de les sembres per a caça. Per justificar les sembres, l'administració competent realitzarà controls en aquelles parcel·les indicades a la llista adjunta a la sol·licitud. La despesa es comptabilitza a 180 €/ha de sembra.

- Les despeses de la realització dels desbrossaments i la neteja de zones. Per justificar aquestes activitats l'administració competent realitzarà controls en aquelles parcel·les assenyalades en un plànol amb recintes SIGPAC i fotografies de la zona de l'estat d'abans adjunt a la sol·licitud. La despesa es comptabilitza a 1.400,00 €/ha. En el cas que la superfície coberta sigui inferior al 100 %, el preu estipulat es veurà afectat per un coeficient reductor equivalent a la proporció de superfície coberta expressat en tant per u.

- El salari i les despeses de Seguretat Social corresponent a personal contractat per a la realització de les tasques gestió ambiental dins els terrenys cinegètics (manteniment d'abeuradors, menjadores, control de trampes de predadors, vigilància de l'exercici de la caça, manteniment de la senyalització, etc.).

L'import de l'adquisició de menjadors, abeuradors, caus i altres equipaments i infraestructures diverses associades a la millora de la població cinegètica, així com materials per a la seua implantació, manteniment, reparació i l'import dels honoraris derivats d'aquestes actuacions.

L'import de l'adquisició de material necessari en actuacions per reduir la pressió de predació de la fauna cinegètica, així com l'import dels honoraris de les persones que realitzen aquestes actuacions. Inclou també les despeses de maneig, transport i gestió dels predadors.

- L'import de l'adquisició de material per a la delimitació i senyalització de vedats de caça i camps autoritzats d'ensinistrament de cans. Inclou també els honoraris de les persones que duen a terme les tasques de la delimitació i la senyalització així com el lloguer de maquinària i utensilis necessaris.

- L'import d'honoraris per a la realització d'estudis tècnics i científics d'espècies cinegètiques o protegides que tenguin relació amb l'activitat cinegètica i dels seus hàbitats, i per a la realització de plans tècnics de gestió cinegètica dels vedats de caça.

- L'import de les despeses derivades de l'organització de trobades, diades, jornades, seminaris, cursos i activitats participatives de promoció de l'activitat cinegètica així com les despeses derivades de la promoció de la caça amb ca eivissenc, realitzades amb el suport de l'Associació de Criadors des Ca Eivissenc (podenco ibicenco) d'Eivissa i Formentera i la promoció de l'activitat cinegètica com campionats de caça, i proves funcionals. Inclosos els honoraris dels jutges i l'import del trasllat, manutenció i allotjament dels jutges quan aquestos estiguin domiciliats fora de la comunitat on es realitzi l'activitat. Inclou també les despeses de l'edició de materials divulgatius, en qualsevol suport, i les despeses de producció, realització i edició de materials gràfics, informàtics i audiovisuals. Quant a l'organització de cursos, seminaris i jornades, s'inclouen també els honoraris de ponents que imparteixen cursos i conferències amb finalitat formativa sobre temàtica cinegètica i gestió ambiental, així com l'import del trasllat i allotjament d'aquells ponents que resideixen fora del lloc de la impartició del curs o conferència.

En la fase de comprovació de la despesa realitzada es demanarà al beneficiari que presenti els justificants que es creguin oportuns per tal d'obtenir una evidència raonable sobre l'adequada aplicació de la subvenció.

11. Mesures de difusió

Els beneficiaris hauran de fer difusió de la subvenció atorgada pel Consell Insular d'Eivissa, mitjançant almenys un dels mitjans següents: xarxa social, pàgina web, premsa i altres mitjans de divulgació ja sigui de forma individual o a través de tercers.

12. Notificació de resolucions de concessió i pagament

Tant les resolucions de concessió de subvenció com les del seu pagament es notificaran de conformitat amb el que s'estableix al punt 3 de les disposicions generals.

 

Eivissa, 4 d'octubre de 2023

La tècnica d'administració general Mª José Cardona Muñoz

 

ANNEX I  SOL·LICITUD D'AJUDA PER A LA MILLORA DE VEDATS DE CAÇA, ANY 20....

DADES PERSONALS

Nom del vedat:

Matrícula del vedat:                                                     Superfície (ha):

 

Titular:

DNI/CIF/NIF:

 

Representant:

DNI:

 

Adreça a efectes de notificacions:

 

Població:                                                                        Telèfon:

Correu electrònic:

DECLAR

Que compleix amb els requisits d'accés a la convocatòria, em compromet a mantenir-los durant el període inherent al reconeixement del dret i dispòs de la documentació que així ho acredita.

Que (marcau només una opció):

__ NO rep ni tenc sol·licitada i/o concedida cap altra ajuda i/o subvenció a una altra institució, pública o privada, pel mateix objecte de la present sol·licitud de subvenció.

__ SÍ he rebut o sol·licitat altres subvencions o ajudes:

PROCEDÈNCIA

OBJECTE

DATA SOL·LICITUD

DATA CONCESSIÓ

IMPORT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Que conec les condicions establertes per la normativa vigent per a la concessió d'ajudes que deman.

Que no incorr en cap causa d'incompatibilitat segons la legislació vigent per rebre la subvenció ni en cap de les prohibicions establertes a l'article 13.2 i 13.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; prohibicions recollides als apartats 1 i 2 de l'article 10 del text refós de la Llei de subvencions a l'àmbit de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, aprovat per Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, i a l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.

Que compleix amb les obligacions tributàries i de la Seguretat Social davant l'Administració de l'Estat i davant de la hisenda autonòmica, i em compromet a mantenir el compliment d'aquest requisit durant el període de temps inherent al reconeixement o l'exercici del dret al cobrament de la subvenció.

Que totes les dades contengudes en aquesta sol·licitud són vertaderes.

EM COMPROMET A:

  • Dur a terme les actuacions objecte d'aquesta convocatòria amb subjecció a les disposicions que s'hi estableixen, a les bases reguladores i a la resta de normativa aplicable.
  • Facilitar la documentació i/o les inspeccions que es duguin a terme des del Consell Insular d'Eivissa per tal de comprovar el compliment de tots els punts d'aquesta convocatòria.
  • Acreditar davant el Departament el compliment dels requisits i les condicions que s'exigeixen per concedir els ajuts.
  • Adoptar les mesures necessàries per proporcionar informació al públic i donar-ne publicitat.

ADJUNT a aquesta sol·licitud d'ajuda, d'acord amb el que s'estableix a la normativa vigent, la documentació exigida que figura a continuació i que marc amb una X:

(   ) Document legal de representació, si escau.

(   ) En el cas de persones jurídiques, estatuts o reglaments inscrits en el registre corresponent.

(   ) Full de transferència bancària, si escau.

(   ) En el cas d'entitats, acord de l'òrgan competent en què s'aprova la sol·licitud de subvenció al Consell Insular d'Eivissa.

(   ) Còpia de la resolució de concessió i/o pagament en el cas d'haver sol·licitat subvenció pel mateix concepte a una altra administració pública o entitat privada.

(   ) Memòria justificativa de les activitats objecte de subvenció.

(   ) Relació de parcel·les i recintes on s'hagin realitzat actuacions de sembres per a la caça i/o altres activitats agrícoles de gestió cinegètica, amb indicació de la superfície de l'actuació per a cadascuna.

(   ) Relació detallada de les despeses (Annex III) i les corresponents factures i justificants de pagament.

(   ) Justificant de la difusió de la subvenció.

(   ) Altra documentació. _______________________________________________________

 La següent documentació està vigent i ja s'ha aportat a l'expedient _______ /20__:

  • _______________________________________________________________
  • _______________________________________________________________
  • _______________________________________________________________

SOL·LICIT:

Que es doni per presentada tota la documentació requerida i es tramiti favorablement la sol·licitud a què es fa referència per un import d _____________ €.

Data: .......................................................

Signatura

 

 

PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR D'EIVISSA

 

ANNEX II SOL·LICITUD D'AJUDES A LES SOCIETATS DE CAÇADORS. ANY 20....

D.  PERSONALS

Societat de caçadors:

CIF:

Domicili a efectes de notificacions:

 

Població:                                                       Telèfon de contacte:

Correu electrònic:

Representant autoritzat:

DNI:

Núm. de matrícules dels vedats per als quals sol·licita la subvenció:

 

DECLAR

1. Que compleix amb els requisits d'accés a la convocatòria, em compromet a mantenir-los durant el període inherent al reconeixement del dret i dispòs de la documentació que així ho acredita.

2. Que (marcau només una opció):

__ NO rep ni tenc sol·licitada i/o concedida cap altra ajuda i/o subvenció a una altra institució, pública o privada, pel mateix objecte de la present sol·licitud de subvenció.

__ SÍ he rebut o sol·licitat altres subvencions o ajudes:

PROCEDÈNCIA

OBJECTE

DATA SOL·LICITUD

DATA CONCESSIÓ

IMPORT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Que conec les condicions establertes per la normativa vigent per a la concessió d'ajudes que deman.

4. Que no incorr en cap causa d'incompatibilitat segons la legislació vigent per rebre la subvenció ni en cap de les prohibicions establertes a l'article 13.2 i 13.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; prohibicions recollides als apartats 1 i 2 de l'article 10 del text refós de la Llei de subvencions a l'àmbit de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, aprovat per Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, i a l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.

5. Que compleix amb les obligacions tributàries i de la Seguretat Social davant l'Administració de l'Estat i davant de la hisenda autonòmica, i em compromet a mantenir el compliment d'aquest requisit durant el període de temps inherent al reconeixement o l'exercici del dret al cobrament de la subvenció. Si el Consell Insular d'Eivissa en algun moment del procediment volgués comprovar o consultar aquestos documents (marcau només una opció):

__ Autoritz la consulta.

__ NO autoritz la consulta (en aquest cas haureu de presentar la documentació corresponent).

6. Que totes les dades contengudes en aquesta sol·licitud són vertaderes.

EM COMPROMET A:

- Dur a terme les actuacions objecte d'aquesta convocatòria amb subjecció a les disposicions que s'hi estableixen, a les bases reguladores i a la resta de normativa aplicable.

- Facilitar la documentació i/o les inspeccions que es duguin a terme des del Consell Insular d'Eivissa per tal de comprovar el compliment de tots els punts d'aquesta convocatòria.

- Acreditar davant el Departament el compliment dels requisits i les condicions que s'exigeixen per concedir els ajuts.

- Adoptar les mesures necessàries per proporcionar informació al públic i donar-ne publicitat

ADJUNT a aquesta sol·licitud d'ajuda, d'acord amb el que s'estableix a la normativa vigent, la documentació exigida que figura a continuació i que marc amb una X:

(   ) Document legal de representació.

(   ) Estatuts o reglaments inscrits en el registre corresponent.

(   ) Full de transferència bancària, si escau.

(   ) Acord de l'òrgan competent en què s'aprova la sol·licitud de subvenció al Consell Insular d'Eivissa.

(   ) Còpia de la resolució de concessió i/o pagament en el cas d'haver sol·licitat subvenció pel mateix concepte a una altra administració pública o entitat privada.

(   ) Memòria justificativa de les activitats objecte de subvenció.

(   ) Relació de parcel·les i recintes on s'hagin realitzat actuacions de sembres per a la caça i/o altres activitats agrícoles de gestió cinegètica, amb indicació de la superfície de l'actuació per a cadascuna.

(   ) Llista de justificants de despeses i ingressos (Annex III).

(   ) Còpia de la difusió de l'ajuda sol·licitada mitjançant xarxes socials o premsa, o fotografia del cartell col·locat a l'accés a la parcel·la o les parcel·les on s'hagi realitzat l'activitat o les activitats objecte de subvenció.

(   ) Altra documentació. _______________________________________________________

(   ) La següent documentació està vigent i ja s'ha aportat a l'expedient _______ /20__:

- _______________________________________________________________

- _______________________________________________________________

SOL·LICIT:

Que es doni per presentada tota la documentació requerida i es tramiti favorablement la sol·licitud a què es fa referència per un import d _____________ €.

Data: ....................................................... Signatura

 

 

PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR D'EIVISSA

 

LLISTA DETALLADA DE FACTURES (ANNEX III)

Sr./Sra. __________, amb DNI núm. _____________, representant legal, en el seu cas, de l'entitat __________________________, amb CIF núm. _______________,

COMUNIC que:

__ He sol·licitat / Se m'ha concedit una subvenció pel mateix concepte:

Entitat pública o privada: _______________________________________________

Per import de: _______________________________________________________

__ No No he sol·licitat / No se m'ha concedit cap subvenció pel mateix concepte per part d'una altra entitat pública o privada.

Que s'ha complert la finalitat de la subvenció rebuda, que les dades que s'aporten són certes i que l'actuació s'ha realitzat dins del termini d'execució concedit, acreditant la despesa realitzada, que es detalla a continuació:

LLISTA DE DESPESES:

Núm. doc.

Núm. fra.

Data Fra.

DNI/CIF

Proveedor

Concepte gasto

Motiu despesa

Base imponible

IVA

Total

data  de pagament

Importe Subv.

Elegible (*)

No elegible

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL COST

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* A omplir pel Consell Insular d'Eivissa.

Lloc i data, La qual cosa CERTIFIC com a secretari/ària de l'entitat:

Signatura del sol·licitant/representant legal              Nom, DNI i signatura: