Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT D'INCA

Núm. 619102
Nomenament de personal eventual de l'Ajuntament d'Inca (Sra. SPS)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant el decret de batlia núm. 2023-1915, s'ha resolt el següent:

«En data 17 de juny de 2023, mitjançant decret de batlia núm. 2023-1491 es va nomenar la Sra. SPS com a personal eventual Coordinador de participació i joventut de l'Ajuntament d'Inca.

El 6 de juliol de 2023, l'Ajuntament en Ple, en sessió extraordinària, va aprovar inicialment la modificació de la plantilla de personal eventual de l'Ajuntament d'Inca, el qual ha resultat definitiu per no haver-se presentat reclamacions contra el mateix, publicant-se l'aprovació definitiva en el BOIB núm. 111 de 10 d'agost de 2023, amb els següents termes.

Denominació

Número

Grup

C. Destí

Bàsiques (12m)

Bàsiques Pagues extres (2)

Destí (14m)

Específic (14m)

Residència (12m)

Totals

Cap del Gabinet de Batllia i Relacions Institucionals

1

A1

26

15.460,00

1.590,00

11.355,00

14.271,00

2.325,00

45.000,00

Coordinador/a de Comunicació i relacions amb la Ciutadania.

1

A1

26

15.460,00

1.590,00

11.355,00

14.271,00

2.325,00

45.000,00

Coordinador/a Esports, Joventut, Participació i Festes

1

A1

26

15.460,00

1.590,00

11.355,00

14.271,00

2.325,00

45.000,00

Coordinador/a de Promoció de la Cultura

1

A1

26

15.460,00

1.590,00

11.355,00

14.271,00

2.325,00

45.000,00

Coordinador/a de Serveis, Espais Públics i Igualtat.

1

A1

26

15.460,00

1.590,00

11.355,00

14.271,00

2.325,00

45.000,00

Coordinador/a Medi Ambient i Educació

1

A1

26

15.460,00

1.590,00

11.355,00

14.271,00

2.325,00

45.000,00

Coordinador/a de Promoció de la Ciutat, Formació i Ocupació

1

A2

24

13.368,00

1.625,00

9.480,00

11.006,00

1.899,00

38.000,00

Arrel d'aquesta modificació s'ha de procedir a cessar a la Sra. SPS com a personal eventual Coordinador de participació i joventut, i considerant la idoneïtat de cobrir la plaça de personal eventual Coordinador/a Esports, Joventut, Participació i Festes, procedeix el nomenament d'una persona de confiança amb la titulació i qualificació professional suficient per desenvolupar aquestes funcions.

Aquesta Batlia, conforme a les atribucions conferides per a l'article 104.2 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local, considera que la SPS, que ha acreditat estar en possessió de la titulació adient per a cobrir aquest lloc de feina, reuneix les condicions per a desenvolupar aquestes funcions de personal eventual Coordinador/a Esports, Joventut, Participació i Festes.

En data 10 d'agost de 2023, mitjançant registre d'entrada núm. 2023-E-RE-6756 la Sra. SPS ha acceptat el lloc de feina com a personal eventual Coordinador/a Esports, Joventut, Participació i Festes i ha acreditat complir amb els requisits necessaris per a procedir a aquest nomenament.

Vist l'informe de cost emès per la tècnica mitja de secretaria en relació a aquest nomenament, el qual consta a l'expedient.

Vist l'informe emes per la TAG amb la conformitat del secretari en relació a aquest nomenament, el qual consta a l'expedient.

Per tot allò anterior, HE RESOLT:

PRIMER.- Cessar la Sra. SPS, titular del DNI núm. 43129055F, com a personal eventual com a personal eventual Coordinador de participació i joventut de l'Ajuntament d'Inca amb efectes de dia 10 d'agost de 2023.

SEGON.- Nomenar la Sra. SPS, titular del DNI núm. 43129055F, com a personal eventual personal eventual Coordinador/a Esports, Joventut, Participació i Festes de l'Ajuntament d'Inca, amb la retribució i dedicació que es determinen seguidament i amb equivalència a Tècnic Superior d'Administració General a efectes de cotització a la Seguretat Social. La Sra. SPS haurà de prendre possessió del seu càrrec en el termini de cinc dies.

TERCER.- Determinar que la seva dedicació serà a jornada completa i es complirà mitjançant la presència física de l'empleat públic a les oficines municipals.

QUART.- Autoritzar i Disposar (AD) la despesa per un import de 22.428,67 euros en concepte de retribució per la plaça de personal eventual Coordinador/a Esports, Joventut, Participació i Festes de l'Ajuntament d'Inca (Grup A1- CD 26) durant l'any 2023, amb els imports aprovats pel Ple i les cotitzacions de la seguretat social vigents legalment a la data actual, amb càrrec a les següents aplicacions pressupostàries:

CONCEPTES RETRIBUTIUS

PERSONAL EVENTUAL

SUBGRUP A1-26

RETRIBUCIONS

MENSUALS 2023

RETRIBUCIONS

16/08/2023-31/12/2023

RETRIBUCIONS ANUALS

PARTIDES PRESSUPOSTÀRIES

BÀSIQUES (subgrup A1)

1.288,31€

5.796,90€

15.459,72€

000.91200.1100000

P.PROPORCIONAL 2 PAGUES EXTRES

437,57€

1.969,65€

5.250,84€

000.91200.1100000

C.DE DESTÍ (nivell 26)

811,08€

3.650,40€

9.732,96€

000.91200.1210000

C.ESPECÍFIC

1.019,33€

4.587,30€

12.231,96€

000.91200.1210100

C. RESIDÈNCIA BALEARS

193,71€

872,10€

2.324,52€

000.91200.1210300

TOTAL BRUT

3.750,00€

16.876,35€

45.000€

 

SEG. SOCIAL EMPRESA (32,90%)

1.233,75€

5.552,32€

14.805,00€

000.91200.1600000

COST TOTAL EMPRESA

4.983,75€

22.428,67€

59.805,00€

 

QUINT.- El nomenat podrà ser cessat o separat lliurement per la Batlia en qualsevol moment del mandat de l'actual Corporació. En qualsevol cas, aquest personal eventual cessarà automàticament en tot cas quan es produeixi el cessament o expiri el mandat de l'autoritat a la qual prestin la seva funció de confiança o assessorament

SEXT.- Publicar l'anterior nomenament en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, de conformitat amb el qual disposa l'art. 104 de la Llei de Bases de Règim Local, junt amb el seu règim de retribucions i la seva dedicació.

SÈPTIM.- Notificar la present Resolució a l'interessat i als serveis municipals en els efectes adequats.

Ho manà i signà, el batle president, davant meu, el secretari accidental.»

 

Document signat electrònicament (5 de setembre de 2023

La batlessa accidental María del Carmen Oses Ramos)